- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Nincs gond uram.
A sebességi fokozatok nincsenek szinkronizálva olyan mértékben, hogy visszafelé váltásnál is be tudd rakni a kocsit sebességbe.Ha dupla kuplunggal akarsz visszaváltani simán megy.
Ha 3-ból 2-esbe akarod tenni közvetlen akkor azt a büdös életben nem fogod fokozatba rakni 1.4-es JB-s váltónál.Ne felejtsd el a tiéd 1.6-azon már másik váltó van.
-
rob210
Topikgazda
válasz
AMD Power #14516 üzenetére
Na urak tegyük ezt a kérdést tisztába, mert ugy látom zavar van az ismeretekben.
Az eco jelzés nem a lóerőt befolyásolja, hanem a motor és környezetvédelmi besorolás minőségét.E7J 624
E7J 626
E7J 764Ezek a motorszámok vannak és ettől függ, hogy hány lovas a 8V-s megane.
-
rob210
Topikgazda
Az 1.4e az eco motor nekem is olyan van meg neked is 75 lovas verzió.
Ha megyek 35 körül az gondolom kilóméter / órában értendő
akkor nekem 3-ban van az autó és nem is akarom 2-esbe tenni. Mert ott már 3-ban is dolgozik a kocsi és akkor ne pörögjön mint a barom ha nem muszáj.
Ha előzés van vagy olyan szitu, hogy kell a kraft akkor visszapakolom, de csak dupla kuplungal lehet visszatenni.
Ha arra irányul a kérdéses, akkor igen nekem is és minden egyes megane-osnak szorul a váltója ha nagy sebességben vissza akarod pakolni a kocsit.1-max 20-ig
2-es max 50-ig
3-as max 70-ig
4-es max 120-ig
5-ös max még nincs tesztelve, 150-et már mentem a kocsival, ott még nem volt vége, de csak egy jogsim van nem mertem tovább tolni.A visszaváltásnál, meg amúgy is érzed látod(ha kicserélted már fordszámmérősre) hogy viselkedik.
Én álltalában 2000-3000 fordulat között közlekedem.
Azon még nem pörög nagyon de már el lehet úgy váltani, hogy nem esik be 2000alá és nem erőlködik a motor.
Sokan a fene nagy fordulatszám spórolással zabáltatják a kocsit 8-9 literre, mert csak erőlködik a motor meg főtengely csapágyasra vágják az egyenetlen és túlzott terhelés miatt.. -
rob210
Topikgazda
Az az autó amiben egyszer az ember csalódott soha nem fog a szívéhez közel állni.
Peches autót érdemes eladni, akár mennyit vesztesz rajta, mert az csak úgy vonzza a bajt.Haver megane I-ese volt ilyen 1.9 diesel mindene tönkrement amit el tudsz képzelni.
Megcsináltatta mert szerette, de már a bizodalmát elvesztette a kocsi felé.
Sokszor sok helyen ott hagyta.Erre amikor már több mint 3 hónapja semmi baja nem volt végre ment ahogy kell.
Összetörték jobb elől, kapott akkorát hogy abból autó már nem lesz.
Szóval az ilyen kocsit ami nem akar szolgálni az istennek se el kell adni. Annak másik gazdát keresni, akinél lehet majd jó kocsi lesz.Lehet hülyeségnek tartod, de ez tényleg így van.
-
rob210
Topikgazda
Pedig ez még a becsületesebb, mert ezt is tőle vettük.
De megmondom őszintén ezt is megvettem volna tőle, ha kezemben lett volna a lé.
Mert amúgy gyönyörűen indult, úgy hogy szombat vasárnap nincsenek nyitva.
Mi mentünk oda előszőr hozzá mert a hóban látszott, hogy senki nem járt a környékén, a telepen.
Tehát hideg motor mellett eszméletlen szépen duruzsolt, gázadásra azonnal reagált és denso trafók voltak benne.
Szép színe volt az olajnak és tuti nem friss, mert az látszott.
A füstje szinte nem is látszott, a klíma kegyetlenül fújt benne.
Szóval nem volt rossz az esztétikai hibák voltak rajta,amiket megcsiszol lefúj, 50.000.-kellett volna rádobni szerintem és tipp topp 5 évig.
Sajnálom egy kicsit.
Ha 2kilót mond az enyémre ma már a képeket tölteném fel ide -
rob210
Topikgazda
Kb ezt jelenti, azzal a különbséggel. hogy az enyémen nemrég volt cserélve minden kötelező amit számlával igazolok, tehát neked azt nem kellett volna már megcsinálni.
Szóval ez valóban 250.000.-lett volna, plusz a névre írás.
Illetve van különbség mert ez ugye ferdehátú, a tied meg sedan. -
rob210
Topikgazda
Autócsere ugrott.
Családi okokból
De azért megnéztük és megkérdeztük mennyi lenne a miénk.Viccelt a csávó értem én, hogy neki el kell adni, de 150.000.- mondott rá ami hatalmas vicc.
Oké, hogy 97'-es de tipp-topp a műszaki állapota.
250.000.-alatt nem adom el.
Ha reálisan az ő hasznát is nézve azt mondja 200.000.- ad érte, rábólintottam volna, mondjuk most bajban is lennék.
De nem érdekelne legalább fiatalítottunk volna, a többit meg megoldanám.Most már mindegy kocsi csere elhalasztva majd jövőre ahogy eredetileg is terveztem.
De Thalia végképp kilőve, az mekkora fapad. brrrr. -
rob210
Topikgazda
Úgy néz ki ha jó áron beveszik a kocsimat akkor akár a héten le is cserélhetem.
Van ez amit linkeltem, patyolat belülről, és nem is tűnik rossznak, de komolyabban holnap tudjuk megnézni.Szívem nagy fájdalma volt, hogy nem fehér a kocsi, ezt a párom is honorálta ő is a fehér autót szereti.
Valamint ebben van klíma ami meg a gyerek miatt kell.
Én szvsz sose fogom egyedül használni, de nekik kell.Illetve ez 4 légzsákos ami ugye nem rossz azért ha működik is
Bár 10 en éves autónál ez már rizikós. -
rob210
Topikgazda
Csak átnézés után lesz csere.
ÉS ezt is úgy vettem meg, hogy tudtam mi a baja.
Meg mik a típushibák.
Ennél a 16 szelepes egyesnél összesen 3 igazi típushiba van.
Az egyik az alapjárati motor ami rögtön kiderül indításkor, meg a felső holtponti jeladó ez is kiderül.
A 3.-ik meg a gyújtótrafó, ezt meg tudom hol mit kell nézni, ha sagem van benne rögtön lealkudom az árát
A többi meg lutri, de ezek a motorok még az örökkévalóságnak lettek gyártva.
Talán ez az utolsó igazán jól sikerült szériája a szívó motoroknak amit a renault csinált. -
rob210
Topikgazda
Meg kell kompresszorral fújni, de óvatosan nehogy ellődd a csövet vele.
A hátsó nekem is be volt dugulva, el se hittem volna mi jött ki belőle.
De jó 30 perc volt amíg kis nyomáson sikerült kijátszogatni a koszt belőle.
Én nekem van benne toldás a hátramenő csőnél, mert az a tetőkárpitban ér véget.
Így egyszerűbb volt, nem tudom a II-esnél hogy van. -
rob210
Topikgazda
Kb. annyiba fáj a klíma beszerelése mint a csere.
No és akkor valóban ott a helyzet, hogy nem fehér a kocsi meg nem 95 lovas.
Mert ugye az enyém 8V-s ez meg 16V-s
Bár ettől kicsit óckodom is, mert a 8V-es sokkal megbízhatóbb, de annyi érv szól mellette, hogy beadnám a derekam. -
rob210
Topikgazda
Szeretnék vérfrissítést csinálni ez 5 évvel fiatalabb de még ez a kaszni.
Mert megmondom őszintén nekem az I-es kaszni jobban bejön mint a II-esé.
No meg fehér, ami megint csak közelebb áll a szívemhez.
Ez a keret meg még bele is férne.No és az asszony is megnyugodna végre, hogy klímás kocsiban ül.
-
rob210
Topikgazda
Srácok ehhez mit szóltok.
A bal seggén van egy kis esztétikai hiba de attól eltekintve egész jónak tűnik. -
rob210
Topikgazda
válasz
Reaper04 #14322 üzenetére
Nincs is jobb a jó szomszédnál.
Mi volt a baj bikázáskor, nem ismeri a színeket?
Pöcsfejekkel van tele az ország, hurrá.Azt nem lehet megcsinálni, hogy fixre beállítod a fényszórót, a szintezőt még kikötöd a picsába?
Még jó, hogy az enyém elektromosan, de pótméterrel állítható, utálom ezeket a túl autónatizált elektronikákat. -
rob210
Topikgazda
válasz
Topiccsendőr #14283 üzenetére
Ne hidd el, mert az ismerősömnek ugyan ez a típus felszereltség van és soha nem volt map szenzor hibája.
Ami arra utal nálad ez a hiba egyedi.Én is az elektromos hibára gyanakszom.
A helyedben kábelkorbácsot cserélnék és tennék rá egy kis biztosítékot.
Ezzel szerintem sok pénzt megspórolnál magadnak. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Csapj a tenyerembe én is ezért álltam le a shellel.
Mint írtam nem voltam velük megelégedve.
Vagy nem bírja a renault az általuk használt adalékot, vagy valami nagy pancs van a benzinjeikkel.
Nekem az OMV-s től egyébként még csendesebb mint a shelltől volt, valamit 4 decivel jobb a fogyim is.Egyébként már láttam olyat, hogy hajszárítóval nyomta az emberünk az ajtókereteket, hogy nehogy vizes maradjon.
Marha jó látvány, de igaza volt, reggel nem kellett szentségelnie. -
rob210
Topikgazda
Javaslom a gőzborotvát az OMV-kúton én is ilyen rendszerű mosóba szoktam csapatni a gépet, de az OMV-s az valóban le is szedi a koszt.
Nekem 600-max.800.- ból olyan szépen csillogó szokott lenni a gép, hogy ihaj csuhaj.
Csak azért remélem ilyen időben garázsba tettétek a gépet, mert holnap nem szeretném, a befagyott az ajtó bassza meg üzeneteket olvasni -
rob210
Topikgazda
Ezek már elég öreg csajok.
2 év nagy időEz pedig kortalan.
Kívánom, hogy mindenkinek sikerüljön ilyen remek asztalról felemelnie poharát az Új Évi Koccintáshoz -
rob210
Topikgazda
válasz
Bjørgersson #14243 üzenetére
Ezt nem merem biztosra mondani, mert látni kéne mi tört el mi pattant el, ahhoz, hogy ki merjem jelenteni javítható-e vagy sem.
De egy karosszéria lakatoshoz ha elviszitek, talán meghefteli fixre, de ez nem egy szerencsés megoldás. -
rob210
Topikgazda
válasz
Bjørgersson #14239 üzenetére
Rendben egyébként van hozzá leírás a neten.
Illetve vaterán én 5e ért vettem két első ülést még a Golfhoz, szóval a 19-eshez is meg lehet szerintem venni a párt ennyiért bontóban vagy vaterán. -
rob210
Topikgazda
válasz
Bjørgersson #14222 üzenetére
Pedig nem bonyolult.
A háttámlát kicsit hátra tekeritek tehát olyan 80°körül legyen és a sínről leveszitek a műanyag burkolatot.
Torx készlet kell hozzá nekem 15 ös fej de ez változó típusfüggő.
Aztán ha a burkolatot levettétek akkor le kell csavarozni az övfeszítőt ha van benne, 19-esben ritka, de ha van akkor azt ki kell venni.
Utána a sínrögzítő kart felemeled és előre a kormány felé eltolod az ülést.
Addig tolod amíg ki nem ugrik a sínből akkor szépen kiemeled kijátszod a kocsiból és javítjátok vagy cserélitek a "széket"Egyébként élek a gyanú perrel, hogy az állító tárcsa tört el, aminek következtében javíthatatlan ha csak nem vagytok kárpitosok, meg lakatosok, komoly hegesztő aparáttal.
Szerezzetek be egy vezetőülést 5-6.000.- bontóban.
Cseréljétek ki és nem kell vele szenvedni. -
rob210
Topikgazda
minek az egészet kicserélni, ha elég ezt a kis műanyag szart átrakni.
Ne mindegy már megszoktam, hogy te mindig bonyolítod az életed
28-36e ig attól függ milyet veszel.
valeo, magnetti, pimax. -
rob210
Topikgazda
nekem a shellel meggyűlt a bajom a lukit tankoltam eddig most 3 hónapja omv nél nyomom a nyálat azon kívül, hogy pörgősebb lett a kocsi meg szebben jár a motor más változást nem érzek, de ez elég is, hogy átpártoljak hozzájuk.
Sajnos nagyon elkezdtek a lukoil kúton cigánykodni.
A shellt meg meg se említem azokkal elég sok bajom van. -
rob210
Topikgazda
tegnap már nem értem rá
csak motor
itt a felújító szett álltalában a csúszka kopik törik el.ha nem boldogulnál van még fent komplett is.
de szerintem mivel a motorod búg, neked a feújító szett elég lesz. -
rob210
Topikgazda
válasz
Bjørgersson #14210 üzenetére
írhatod ide is mert nekünk ugyan az a kocsink annak a kivételével, hogy a meganeomban, több egy kicsivel az elektronika, meg más a kasznija.
De motorikusan ugyan az. -
rob210
Topikgazda
előszőr nézd meg a gyertyákat nekem most volt egy jó adag rally és így jött ki 7,4 de ezt úgy képzeld el, hogy 60 alatt nem volt a kocsi és 4 es fölött sem azaz pörgettem mentem mint az őrült, sajnos muszáj volt a 24 órás napok most rövidek nekem.
Tehát a 9 litert én is sokallom.
Vagy az injektoron kell állítani vagy az alapjáraton vagy szondát kell cserélni valóban, vagy amire én gyanakszom az az fhp-lesz, mert az végzi a befecskendezés vezérlést és írtad is, hogy reggelente van hogy elsőre lefullad, az meg tipikus tünete ennek. -
rob210
Topikgazda
na tegnap sikerült is vennem akcióba egy pedál szettet.
Holnap be is tudom szerelni az új évet már azzal kezdem el taposni. -
rob210
Topikgazda
válasz
wertigo1984 #14183 üzenetére
A kocsi nekem is zöld, de a beltér meg szürke és árnyalatai nem tudom hogy nézne ki benne
-
rob210
Topikgazda
Viszont nekem is van egy kérdésem, ti melyiket tennétek fel a kocsira?
Nem tuningolás, csak széttapostam a gyárit és ha már veszek valamit akkor kicsit pofásabbat tennék bele.Nekem ez jön be az érdes műanyag felület miatt.
Vagy még esetleg ez lenne jó.
Ez gondolom csúszna sáros cipőben, mert csak furatok vannak rajta.
Ez jöhetne még szóba csak a zöld nem tudom mennyire ütne el a kocsi alapban szürke belterétől, szerintem nagyon. -
rob210
Topikgazda
válasz
zsizsef #14180 üzenetére
Mert ezerszer szarabbak a kenési tulajdonságai mint a xadonak.
Rosszabb a meleg kenési értéke is és a dermedés pontja is.
Könnyebben felforr és akkor szinte teljesen elveszti a kenését.
A xadonak 18°C al feljebb van a forráspontja.
A fagyási értéke pedig 6°Cal lejjebb van a xadonak.
Ennek ellenére azt mondta Zoli ő csak ELFet tesz a renaultba semmi mást, ha nem tetszik vigyem máshova.
Így lett.Ezt a 10W40 es olajra vonatkoztatva mondom a többiről nem tudok nyilatkozni!!!
-
rob210
Topikgazda
válasz
FerNandor #14177 üzenetére
"Én konkrétan Zolinál jártam.
Elsőre még nem is volt baj, de amikor másodszorra voltam nála, már nem tetszett a munkája.
Amikor harmadszorra voltam nála akkor meg közöltem vele jó hagyjuk majd máshol megcsináltatom.
Elsőre motor diagnosztika volt.
Másodikra olajcsere annyira rá akart a fos ELF olajra beszélni, hogy ott nagyon elrúgta a pöttyöset, a xado szerinte szar és tönkre teszi a motort.
amióta meg van a kocsi azóta xado-val járok és nem hogy jó hanem tökéletes a cucc.
Harmadik esetben egy kipufogó leömlőbe beletört csavart kellett volna kiszednie és az injektoromat beállítani.
Közölte az injektorom úgy jó ahogy van, el kell fogadni, hogy ilyen a kocsi.
A csavart meg csak úgy lehet kiszedni, ha megbontja a motort és leszedi a hengerfejet.
Na a csavart azóta kiszedtük egy karosszériás ismerőssel, megbontás nélkül 30 perc volt.
Az injektort meg én állítottam be miután 3 napig bújtam a szakirodalmakat.
Hozzá teszem most jó is és megszűntek a hibák, mint az ingadozó alapjárat és a ledadogó motor padlógáz esetén, valamint a fogyasztásom is jobb lett.
Na hát ennyit Zoliról, nekem ajánlgathatják ki nem megyek hozzá még egyszer."Lehet, hogy nagyon jó szerelő de szerintem kezd link lenni.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
A spuri az egy benzin adalék jól írtad, az tök más mint a xado.
A xado egy fémkerámia adalék ami egy kis súrlódású bazi szilárd felületbevonó anyag tulajdonképen.
A benzinadalék pedig a selymesebb járásért és fogyasztáscsökkentésért van kitalálva.Kérdésedre válaszolva igen a xado benzines és diesel autókhoz is gyárt termékeket nekem is benzinesben van.
-
rob210
Topikgazda
válasz
wertigo1984 #14113 üzenetére
Nincs mit.
Nekem nagyon sokat számított.
Én pl. amikor a vezérlés cserémen voltam, szólt a haver , hogy a szervómat lassan cserélni kell, mert már a végét járja.
Na mondom igen, toltam bele xadot, azóta is azt használom.
A következő szervíznél, mondta a haver, hogy kivel cseréltetted a szervót, mert nem nálam voltál vele.
Csak mosolyogtam és mivel szkeptikus az ilyesmivel, nem mondtam neki semmit.
De nekem már több ízben is bizonyított a xado. -
rob210
Topikgazda
válasz
wertigo1984 #14110 üzenetére
Tanácsot adni minek az.
A váltóba a váltóé kell.
A motorba a benzines.Nem kell ide nagy segítség
-
rob210
Topikgazda
Nem jól informálódtál.
Megnézette a kocsit vétel előtt, aztán szépen széthullott alatta.
Elég sok mindent kellett kicseréltetnie.
-szóval nem volt egy évszázad üzlete beleugrani a poloba, de ezt az átnézés után nem lehetett tudni.
Ezért mondom én azt, hogy az autóvásárlás a második legnagyobb lutri az életben.Példa rám az enyém mindenki lebeszélt az öreg szar széthulló francia megane-ról.
Hál istennek nem hallgattam rájuk.Ha jól emlékszem kb. fél évvel korábban vettem meg mint AMD a polot, de nekem 1/8 ad annyi hiba jött elő az övéhez képest és el ne kiabáljam csak kopó alkatrészt kellett még cserélnem, mint fékek, toronycsapágyak.
ez az össz hibalistám, ezért is szeretem a szar francia autómat -
rob210
Topikgazda
válasz
wertigo1984 #14097 üzenetére
Én zuglóban a ripcanal veszem.
de sok helyen lehet kapni, a lényeg csak biztos forrásból vegyél olajat....A cseréről meg annyit, hogy én magamnak cserélem, mert nem egy nagy vasziszdasz
de bárhol lecserélik neked 2-3ezresért ha nem rablókhoz viszed. -
rob210
Topikgazda
válasz
wertigo1984 #14090 üzenetére
szia.
A motorunk ugyan az csak nekem a megane ban van
Én xadot használok amióta megvan a megane több mint 2 éve érezhető a különbség a többi olajhoz képest.
Drága olaj de cserébe legalább jó is. -
rob210
Topikgazda
Stílszerűen kívánok mindenkinek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket.
Az új év köszöntő, majd később -
rob210
Topikgazda
Azt el is felejtettem mesélni, hogy ma volt egy kis afférom hazafelé Auchanból.
Jöttem a körforgóban erre bevág elém egy c-max, satufék, dudaszó villogás.
Semmi bocs vagy valami még neki állt feljebb.Aztán megszívta, van egy rész ahol 2 sávos az út és ha nem sorolsz ki jobbra akkor a 2 sávból a bal oldali forduló lesz.
Na mivel én rutinos voltam szépen ki indexeltem, ez a buzi, meg amikor már mellette voltam rám húzta a kormányt, eszébe jutott, hogy basszus ez a sáv nekem nem jó. (gondolom)Na a történet lényege most jön.
Mivel mögöttem egy rendőr jött szépen ki is szedte a sorból.
Végre egyszer a rend éber őrei azt kezdték el baszogatni aki meg is érdemelte.
15 óra alatt 2 szabálytalanság.
Remélem megbüntették, Karácsony ide vagy oda, az ilyen megérdemli. -
rob210
Topikgazda
válasz
FerNandor #13992 üzenetére
Én egy ilyen grandtourral nagyon meg lennék
De hát az alap 3.000.000.- is bazi sok pénz manapság.Viszont jövőre ha minden így marad, munka is meg az autóárak is, akkor szinte biztos, hogy 2014.01. ben lecserélődik a 97'es 8V-s egy 02'-es 16V-s re.
Messzebre nem merek gondolni, azt majd meglátjuk, de lehet akár még M2-is belőle.
Persze ehhez az kell, hogy Orbánc ne szopasson minket tovább, amire lássuk be elég kicsi az esély.
-
rob210
Topikgazda
Egy picit érdemes után feszíteni.
De csak ésszel a hideg miatt -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Urak ti most szivattok?
Direkt leírtam hátulról jön a hang.
Ne csináljátok már.......hol van ott lengőkar, még féltengely?
........ -
rob210
Topikgazda
Na azt hiszem baj van.
Jobbra alászedett kormánnyal nagy gázzal indulva, azaz ha valahova be kell férnem induláskor.
Ropog a gép hátulja.
Vagy a stab rúd szilentje (ez lenne a jobbik eset), vagy a torziós rudam van ki.minden képen javítani kell valamit.
Van egyéb ötlet?Csak és kizárólag ha jobbra megyek és csak akkor ha indulok és csak akkor ha nagy gázzal kell indulni.
Pl. a múltkor itt a környékünkön hosszú sor, aztán egy kis szünet jött a troli be kellett elé férni, a parkolóból álltam ki dinamikus indulás, (nem csikorgó kerekek) és bal hátulról jött a ropogás.Nem féltengely mert hátulról jön, de a hang az olyan.
Illetve mindíg bal hátulról jön és jobbra kanyarodáskor. -
rob210
Topikgazda
Persze tudom utólag okos az ember, de emlékezz vissza mennyire mondtam neked, hogy tarsd meg az I-esed jobban jársz ha a vételárat ráköltöd arra.
Csak hát az újabb autó varázsa sok embert elcsábít.
Én is kacérkodtam a gondolattal, veszek egy utolsó évjáratos I-es megant, de aztán letettem róla, amíg ez a kocsi megy nem veszek másikat. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Hát én ugye a 97'-es évjáratú golfokkal hasonlíthatom össze a meganeom.
Nem szeretném összehasonlítani, felesleges.
Ez olyan mint ha a BS-t összehasonlítanám egy megyei művelődési házzal.Már csak azért is, mert az a srác akit írtam nemrég, hogy vett egy ugyan olyan megane-t mint az enyém, a 3-as gofját cserélte le rá, miután ült az én kocsimban
Tágasabb nagyobb és jobban pakolható a csomagtartója, kényelmesebb az utastere.
Hiába na, egyszerűen nem értem egy III-as golfon mi az a prémium érzet, ami miatt 200-300ezerrel többért akarják eladni.
-
rob210
Topikgazda
Uram te elvakult VW fan lettél.
Pedig nem minden esetben van igazad.
Én ültem a kényelmesnek bélyegzett kagylós passatban.
Nem mondom, hogy fapad, de hogy nem olyan kényelmes mint a megane az tuti.
Egy laguna üléséhez képest meg egyenesen kissámli.
És ezt még a tulaj is elismerte, aki az én ezer éves szaromba ült be ami nem full extrás.
A passat pedig kagylóval alap felszereltségben nem létezik.
Remélem ebben egyetértünk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- World of Tanks - MMO
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- További aktív témák...
- Gamer Notebook! Acer Nitro 5! Csere-Beszámítás! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 500GB SSD!
- DELL Precision 7540 i7-9850H Quadro T2000 16GB 512GB 1 év garancia
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Utolsó darab - Sennheiser MOMENTUM 4 fejhallgatók
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Tuf F15 FX506H / 11400H / RTX 3050 / 16GB DDR4 / 512 SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest