- One mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Kikristályosodik a Razr 60
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #89065 üzenetére
A szelepidőzítéshez.
Tdc-ről indulsz és meghatározott főtengely fordulatonként kell állítani az 1-3k/2-4k/1-3s/2-4s dugatyúpárok szelepeit. -
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #89047 üzenetére
Az lesz az.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Nordik #89043 üzenetére
Valami 🤣 hú de nagyon fáradt vagyok.
Na szóval a toronynál a szilent mozgatásával lehet minimálisan állítani, a 3 db. 13 as fejű csavart fellazítod és mivel ovális a furat ott lehet állítani picit.
De sokkal valószínűbb, hogy döglött a talpas a lengőkarban, azért terpeszt. -
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #89042 üzenetére
Érdekes jelenség.
A dupla tűzfal közötti esővíz elvezető nem dugult el?
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Nekem a 103le 2012 grandtour van.
Teszi a dolgát.
Kis csiga van rajta nincs agyon töltve nem kell félni tőle.
Viszont legalább van benne akarat.
Mert a 75 lovas szerintem kínszenvedés már két nagyobbacska felnőttel is egy emelkedőn.
Amire figyelj nagyon vételkor, hogy a hűtőblokk az elejében ép legyen és menjen a klíma is, mert az drága.
Egyben van a víz és klímahűtő! De ez a 75 lovasra is áll, nem a tce tulajdonsága! -
rob210
Topikgazda
Ezért mondtam az fhp-t.
Nem ad hibajelet, de nem vezérli ki a befecskendezést.
Vegyék ki a gyertyákat ha nem nedves akkor az injektorhídból már nem jut ki az üzemanyag. Benzincső le, az injektorról, ha ott van ü.a. akkor egyértelmű a hiba.
Ez nem agysebészet. 20 perc kideríteni, hol veszik el a nyomás. Vagy a befecskendezési jel. -
rob210
Topikgazda
válasz
Runner_fxr #88913 üzenetére
Hát azért a picassóra is kérdezz rá nyugodtan.
Ha őszinte a psa topik ott is fogsz kapni elrettentő választ.
Szerintem egy gs3 al jobban járnátok, de nekem mindegy. -
rob210
Topikgazda
válasz
Runner_fxr #88908 üzenetére
Szia.
Csak a 2.0dci főleg, ha automatát akarsz!
Hibalehetőség van bőven.
De ha egyszer beleülsz egybe, azt fogod választani, ezt borítékolom.
Van valami elbűvölő, megfoghatatlan, leírhatatlan varázsa, ami már sok embert fanatikussá tett.
Ami biztos és ezzel számolj, az alkatrészek nem személyautó kategóriában mozognak!!!
Egy espacehoz kell a fenntartási költségvetés.
De biztos, hogy szeretni fogod, nem csak ülni benne szürke arccal, hogy na megint vezetni kell. -
rob210
Topikgazda
válasz
Mortein #88890 üzenetére
Több dologra hívnám fel a figyelmedet, mivel közlekedés biztonsági rendszerhez nyúlsz csak akkor tedd, ha biztos vagy magadban!
Egyik , rézpaszta felejtsd el! Fékzsír kell!
Tárcsát van, hogy a lehúzó is csak nyekeregve tépi le, tehát legyen lehúzó hozzá.
Elektromos kézifék, amit gombbal működtetsz.
Mechanikus aminél a kézifékkart te húzod be.
Fontos a csavarok menetrögzítése.
Az alapos tisztítás az agyon és a csúszkákon.
Valamint a fékfolyadék cseréje!
A nyeregcsavarokat minimum 160Nm re kell húzni.
A rögzítőket 35Nm
A munkahengereket pedig át kell járatni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
gixxergabi #88845 üzenetére
De itt ferde kopás van nem a szélek vannak kopva, vagy én nem veszek észre valamit?
-
rob210
Topikgazda
Geometria alatt ezt értettem én is, hogy valami látványosan nem kerek, és mechanikai probléma, nem gumi.
Ha keréknyomás lenne azt jelezné, főleg azt az eltérést ami ilyen különbséget okozna.
Ott szerintem a futóműben nem kerek valami.
Most volt egyébként nálam egy ilyen phev 23400 km van benne 2 éves és eljött a srác hogy nem oké a kocsi de mindenki mindent gyárinak lát.
Hát el volt törve a hátsó rugó. Nem sok 4cm hiányzott. De erős fékezésnél érezhető volt.
A tulaj is arra figyelt fel . -
rob210
Topikgazda
válasz
Zoulfly #88832 üzenetére
Banner, polar bear, vagy körcellás aksi, optima, exide.
Azok nagyon jól bírják, de azok is elég drágák, viszont neked megtérülhet. De semmi képpen nem az AGM vagy EFB lesz a megoldás a gondodra. Az exide al óvatosan, mert a premium és a maximma kivételével iparihulladék mind.
[link] -
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #88818 üzenetére
Sikerült megoldani ez a lényeg, pedig földim.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Iphoneos897 #88776 üzenetére
Gyári diag kell.
Can clip
Kiírja melyik hengerben lesz gyújtáskimaradás.
Annak a trafóját meg mind a 4 gyertyát ki kell cserélni.
Nem agysebész dolog 20 perces javítás. -
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #88770 üzenetére
Már igaz, hogy ami nem kínában készül az nem is eredeti
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #88757 üzenetére
Fene tudja, de ha ez bekerül a lapátokhoz, akkor ott rendet tesz.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Somatom #88740 üzenetére
Hát ezt nagyon szomorúan hallom.
Az a baj, hogy belenyúltál a közel 10 éves spirálba.
Ilyenkor szokott előjönni minden, ami előjöhet, utána 8-10 évig megint jó.
Csak sokan eladják, mert belefáradnak, a vevő meg dörzsöli a markát, mert egy két banális hiba marad.
A baj az, hogy nálad még lóg a levegőben a kettőstömegű is. Pedig, ha az leköszön el fogod adni ezt erősen így érzem. Akkor fogja meglépni az ingerküszöbödet.De ha rázón volt ott nem jött ki a hang?
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #88719 üzenetére
Több dolgot tudok felsorakoztatni.
1 a vw egy túlmisztifikált tervezői anomália.
2 túlértékelt öngerjesztő presztizs baromság.
3 mindig a sz@r franciázás megy, de amikor egy ilyen németprémiumos embertől megkérdezem miben miért, hogy jobb megy a hápogás. Gyakorlati észérvű magyarázat nincs.
Nekem pont ezzel van a bajom. Mindig a presztizsre hivatkoznak. Ezt én viszont pont letojom, amíg engem elvisz az autóm biztonságosan A-B pont között, megbízhatóan indul amikor indulnia kell, addig csak mosolygok a trélerre váró német prémium tulajon, aki megengedheti magának a sok százezres javítási számlákat "presztizsből".
Egyszer mentem bele egy emberrel ilyen vitába , de aztán rájött, hogy elfogyott az érve viszont én még mindig a technikai túltervezettséget és baromságokat sorolom...
Nekem soha nem lesz német autóm, nekem soha nem lesz presztizsem. 🤣 -
rob210
Topikgazda
Akkor, hogy ne legyen félreértés PH függő és nem a prohardware-re gondolk
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #88627 üzenetére
A javíttatásra elmenő összeget is látja majd
Új hozzászólás Aktív témák
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- Eladó KTM női bicaj!
- Dell 14 Latitude 7420 FHD IPS i7-1185G7 4.8Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI B150M i5 7400 16GB DDR4 250GB SSD 500GB HDD GTX 1060 3GB BitFenix NOVA MESH 400W
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / 32GB DDR4 / RTX 3060Ti 8GB / 500GB SSD
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac Surface üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gen. gar
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest