- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Yettel topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füge007
senior tag
válasz
forceberg #1697 üzenetére
Néha szarakodnak, nekem a tunning miatt időnként túlnyomás hibát nyom ha odalépek neki
Nagyarc, nagykocsis kicsávók lealázása végett, természetesen. Szeretem a Cliót, de már kinőttem nagyobb vas kellene, de itthonra ez is megteszi. Kinn Írországban nagyobb "vasat" veszek.
-
nemma
addikt
-
Füge007
senior tag
válasz
forceberg #789 üzenetére
Az eredeti szakmám középfokú gépjárműtechnikus. Alap szervízelést mindíg én csinálom magamnak, de ezeknél az új kocsiknál itt meg is áll a dolog, nincs már magasszintű tudásom hozzá, meg programok, célszerszámok. Olajcserét, gázolajszűrő csere, apróbb javításokat mindíg magam csinálom.
Nem dohányzohat senki az autómba, ennek új szaga van teljesen, vigyáztam rá. A következő nagyszervízig nem kell rá jelentősen költeni azt garantálom.
Még senki nem hívott, 1 napja vann fenn,de majd itt a környéki lapokban is meghirdetem. Meg baráti körben is megy az infó.
-
ABE
őstag
válasz
forceberg #766 üzenetére
A 2-es Golf és a Focus közt van kb. 200kg különbség, teljesítményben pedig 45 lóerő. Ezzel szemben áll a konstrukciók közti korkülönbség. Nyilvánvalóan összehasonlítani 2 azonos típusú és hasonló teljesítményű autót kell, azonos sofőrrel és vezetési stílussal, de szerintem érdekes azért, hogy mindössze ennyi a különbség.
A mostani Focusunk 115 lovas benzines, átlagban 7.5-8 körül jár el (a régebbi kb. fél lityivel kevesebbet evett). Egyik ismerősöm 115 lovas dízel (ugyanolyan karosszériájú) Focusa átlagban 6-6.5 körül megy el. Így a különbség olyan 20%. Hangsúlyozom, ezek átlag értékek, nem azonos körülmények között, de mégis elgondolkodtató. Hoztam én ki 1.6-os benzinessel 6.3-as átlagot klímával, 3 személlyel hosszú távon, nyilván ugyanezt dízellel meg lehetett volna oldani 4.5-5 liter körül.
Amire rá akartam világítani: nem kell azonnal hanyatteseni a dízelek fogyasztásától, mert két oldala van a dolgoknak. Legtöbbször drágábbak, többe kerül általában a biztosítás és az átírás (elsősorban a régebbieknél, mert ott nagy a lökettérfogatban a különbség), és állítólag a szervizköltség is magasabb, de ez utóbbit saját tapasztalattal nem tudom alátámasztani.
Hogy kinek melyik éri meg, az függ attól, hogy milyen idős autót vesz, mennyiért és milyen konstrukcióban veszi, mennyit megy évente, milyen a vezetési stílusa, stb.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Apple MacBook
- SD memóriakártyák (SD, SDHC, SDXC, micro SD)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest