- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Na ha minden összejön, akkor jövő hónaptól, már a vezérléscsere és okoskerék csere is a repertoáromban lesz.
Találtam egy helyet ahol megfizethető áron van a vezérlés rögzítő, és még van is nekik.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Victoryus #50848 üzenetére
Ha ki tudod fizetni akkor nem gond.
Kifizeted és ha be tudod mutatni az igazolást akkor a k.lönbözetet jóváírják, vagy visszautalják.
Nekem egyszer kellett ezzel foglalkoznom 1 nap alatt megvolt.
Bementem a volt biztosítómhoz megkaptam a kártörténeti igazolást azzal át az új biztosítóhoz, és kész is volt.
Macera volt, de nem kellett kitépni a hajam.
Ennél sokkal bürokratikusabb ügyem is volt már. -
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #50824 üzenetére
Majd átraklak a tiszteletbeliek közé
Sok sikert a munkához és az álom autóhoz.
-
rob210
Topikgazda
válasz
eTrade #50814 üzenetére
Mikor csináltassak a kocsimról végig vezetett szervízkönyvet?
Akár renault szakszervizes pecséttel?Minek, aki autót akar venni az nem azt fogja megnézni.
Az ilyen papír mágusoknak meg el se adnám a kocsim, mert ezek azt nézik, hogy ne kelljen rá költeni, azaz nem lesz gondos gazdája a kis meganenak.Amikor az első megimet eladtam, elhajtottam 3 ilyet mire jött a mostani tulaja.
A mai napig teszi a kilométereket. -
rob210
Topikgazda
válasz
PowerBuldog #50794 üzenetére
Váltó nyelestengely kezd megkopni, vagy a motortartó bak kezd szétszakadni.
Meg kell nézni mindenképpen. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Nekem is így áll.
Nem akartam beleszólni a dologba, de látom a téma nem merül feledésbe.
Két hőmérsékleti értéken nyitó termosztát van.
Akinek az alacsonyabb értékű van (teszem azt hozzá, nyáron ez a jobb) annak így áll mint " nekünk",
akiknek a magasabb hőmérsékletű, annak van pont középen és nyáron kicsit feljebb is.Az egyik 87°C körül nyit a más 92°C ha jól emlékszem, de erre ne vegyetek mérget.
Na most értelemszerűen a hőgombád sem pontos egyik sem, azaz közelítő értéket mutat.
Illetve a változásokat sem tudja olyan gyorsan követni.
Ha nem forr a vized, márpedig azt tudja mutatni a rendszer, akkor nincs ezzel semmi gond.A lényeg, ha nem melegszik be akkor nem megy fel eddig a mutató, és a fogyasztásodon is látni fogod.
(egyébként a műszeregységet ha kiveszed és a mutatót egy picivel pár miliméterrel feljebb rakod vissza (elforgatva) akkor középen lesz neked is
)
-
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #50701 üzenetére
Egy gates vagy egy dayco szíjj szett semmivel nem rosszabb mint a gyári.
A feszítők vÍzpumpa is sokkszor jobb minőségben érkezik az utángyártótól mint a gyárból.
Nem viccelek, jó a gyári félre ne érts, de semmivel sem jobb a minőségi utángyártottnál.
Nem kitaláció, tapasztalat.
Mellesleg, pont 3 hete volt nálam egy kettes megane, Baumgartneréknél volt szervízelve és számlán tök más szerepelt mint ami be volt építveMondtam is a srácnak, hogy ezzel nyugodtan feljelenthetné őket.
No Comment. -
rob210
Topikgazda
válasz
roseane2004 #50692 üzenetére
Ha minden igaz akkor a 60 kw-os azaz 82 lovas megane blokkot kaphatta.
Viszont az fontos, hogy a bordaszámot nézd meg, mert a multkor is idejött egy srác, aztán 4 pksat hozott a 6 helyett.
Létezik 4,5,6 pks de ezt könnyen meg tudod te is nézni. -
rob210
Topikgazda
válasz
roseane2004 #50692 üzenetére
Nem rémítgetni akarlak, de így ne járj vele!
Ez tényleg nem kis hiba meg nem vicc.
Ha gazdagrét nincs messze neked megoldhatjuk. -
rob210
Topikgazda
válasz
roseane2004 #50684 üzenetére
Az a főtengely szíjtárcsa ami két félből áll.
Közé gumi van vulkanizálva.
Ha szétszakad nincs töltés és nincs klíma, illetve ha úgy dobálja szét a darabokat, hogy felkapja a vezérlés, (fel tudja) akkor megy a vezérlés is a kukába.Nem játék!
10.000.- körül lehet kapni és 1 óra alatt ki lehet cserélni.Én tavaly nyáron cseréltem, a meganeomon.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Victoryus #50682 üzenetére
Ez az új rendszer egy baromság.
A régi halálosan egyszerű volt.
Felmutattad a kártyát lehúzták annyival olcsóbb volt a benzin.
Most valóban bemész a két kártyát odaadod, a greent, meg amiről fizetnél.
Arról átvezetik a pénzt a greenre és azt lehúzzák, amire a hónap végén kerül jóváírásra a havi tankolások után a 8 forint.
Magyarán én már eldöntöttem, hogy feleslegesen igényeltem meg ezt így nem fogom használni, mert akkor a multipontokat nem tudom gyűjteni.Ez így egy ostoba nem átgondolt hangzatos marketing baromság.
-
rob210
Topikgazda
válasz
PowerBuldog #50651 üzenetére
Ami euro 2
Tehát az euro 3- al most még lehet.
Jól írtátok mind a ketten,csak másik azonosítót írtatok.
Azaz 06 euro 3 és azzal most még lehet közlekedni. -
rob210
Topikgazda
válasz
roseane2004 #50646 üzenetére
Utolsó évjáratos 1.6 ost javaslok én is.
De a 03-ast is ki fogják lassan tiltani
Kezdik gyilkolni a régi autókat. -
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #50600 üzenetére
Az a clio szét van hajtva.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #50597 üzenetére
Hajtsátok csak gyilkoljátok, meg kell élni valamiből a gépműhelyeknek.
Annak a motornak 150 felett minden km/h gyilkosság.
Szétforog elcsattan valami és kuka a blokk.
Nem erre van kitalálva. Vegyetek 2.0 ha 150 felett akartok haladni. -
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #50593 üzenetére
Tehát az autómata váltóban szeretnél olajat cserélni jól értem?
A cuccokat megveszed hozzá, vagy te csak a kocsit hozod?Ha gazdagrét megfelel.....
-
rob210
Topikgazda
válasz
imibogyo #50584 üzenetére
Igen ezt mindegyik típusnál, muszály oda tenni ahol van.
Viszont ha alulról cseréled, úgy könnyebb.
Kel valaki aki felülről írányítja, hogy merre tapogasd és te meg alulról nőgyógyászkodsz.Én is miádom amikor ezt kell cserélni, de nekem már rutinosan tekeredik a kezem a cél felé.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Shamat #50573 üzenetére
Ez a vibrál ez hol és mi vibrál?
Lehet kontakthibától kezdve haldokló generátorig bár mi.
Mikor csinálja, pontosan mi az ami villog, csak álló helyzetben vagy menet közben is.Az egy komoly gép szeret inni de megy is mint a barom
A nemindulás meg valószínűleg a felső holtponti jeladó lesz, vagy a kártyaolvasó kopott. -
rob210
Topikgazda
válasz
roseane2004 #50559 üzenetére
leveszed a kereket kitekered a kormányt és belenézel a féknyeregbe, egy erős lámpával megvilágítva a két pofát látni fogod, hogy mennyire vannak elkopva, de ez rohadtul nem szakszerű és én nem is avaslom.
A fék nem játék, ha nem értesz hozzá, nézesd meg.Nem bántás életet menthet.
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #50557 üzenetére
Jó a tolómérő is, de ilyenkor Egy egy alátétet tegyél be alá, hogy a tárcsa közepét mérd és na a perepemt ami esetlegesen kialakul a szélén, és közepén a fékező felületnek.
Ezt természetesen utána levonod a mért vastagságból és összehasonlítod a gyári minimum értékkel ami típusonként változó ha kell szólj megnézem a tiéd. -
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #50553 üzenetére
Meg kell mérni a falvastagságot.
Tárcsa és fékbetét párosítástól függően akár 3,4 betétet is megehet egy tárcsa.
Az a kérdés mit mivel raksz össze.
De mondom meg kell mérni ha jó a tércsa mehet az új betét és kész. -
rob210
Topikgazda
Ez egy 2 literes szívó motor.
Hidd el, hogy megiszogatja a magáét.
Vezettem tudom, nem véletlen mondom.
Ráadásul én nem vagyok egy kimondott versenyző típus, de nekem benyalta a 11 litert egy Árpádhíd, végig a Hungárián, ki az M7es re, majd le a Velencei tóhoz szakaszon.
Amibe lássuk be autópálya is volt, de a Hungáriás szakaszon egésszen a lágymányosi hídi, 1 óra 12 perc volt az út. -
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #50542 üzenetére
Fékbetétből, érdemes minőséget venni, csakúgy mint tárcsából, nem annyival drágább, viszont életet menthet.
ATE, Zimmermann, Textar, amiket én merek javasolni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Gabady #50533 üzenetére
Melyik dimenzióban?
A kétliteres benzines motor nagyon jó, megbízható, de az aki 7-8 literrel eljár az vagy csak autópályán közlekedik, vagy hazudik.9-10 liternek is jó lesz az, és egy városi araszolgatás közben a 12-14 litert is képes meginni.
Ezért is írtam, hogy ha tudod itatni akkor jó választás. -
rob210
Topikgazda
válasz
Predator2 #50523 üzenetére
Korrektnek néz ki.
A materiát sose bánd, ez dekli tömítés csak "folyékony" az lett volna a legjobb ha mást nem is rak.
Így nem fog pár száz kilométer után szivárogni az olaj, mert a gyári tömítések mind elvetemednek annyit, hogy elkezd az összes ereszteni.A meghúzási érték a gyári szóval ha ennyin van akkor jó.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #50493 üzenetére
Ilyenkor a többi rögzítés is ki szokott nyúlni.
Át kell nézni az egészet, főleg a hővédőknél, mert azt ha lehúzza és utána az új pozícióba eneli akkor beleér. -
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #50488 üzenetére
Mondtam, hogy ez lesz a bibi.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Gabady #50474 üzenetére
Javaslom a pasztát, ezek ha tudsz rendelni horror áron vannak.
Én mindenkinek pasztázni szoktam.Egyébként ha falsot szív akkor nem azzal a tömítéssel lesz baj.
A dadogást az injektor utáni tömítések valamelyike okozhatja.
Azaz a szívosornál lesz a bibi ami az injektor után van. -
rob210
Topikgazda
válasz
roseane2004 #50471 üzenetére
Az akkor a befecskendezésért felelős relé.
Amit ki kéne cserélni, mert ezek szerint az rosszalkodik.
Próbáld meg, hogy nem áramtalanítasz csak a biztosítékot veszed ki meg teszed vissza.
Így tudod lokalizálni a hiba okát. -
rob210
Topikgazda
válasz
roseane2004 #50465 üzenetére
Nézd át a testkábeleket, tisztítsd meg őket.
Illetve ha nem múlik el akkor az nyomásszabályzó szelep lesz. Főleg ha tényleg csak melegben csinálja. -
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #50434 üzenetére
Mahlet nem ismerem a Boscht utálom.
Nem olajszűrővel, mással de már jártam meg nem is eggyel. -
rob210
Topikgazda
válasz
roseane2004 #50409 üzenetére
A nívóra nézz rá!
Alacsony lesz az olajszint.
Ezért kezd villogni nagyobb fordulaton és emelkedőn lejtőn.
Ha szinten van az olaj akkor bizony baj van az olajszivattyúval ami car ügy le kell kapni az olajteknőt.
Láncos hajtása van, de lehet csak a szívókosárral van baj.
Néha a tisztítás megoldja a dolgot.
A szíjaknak semmi közük hozzá. -
rob210
Topikgazda
válasz
roseane2004 #50400 üzenetére
Lenne hangzás
De nem érzem, hogy ez lenne az évszázad biznisze -
rob210
Topikgazda
válasz
roseane2004 #50397 üzenetére
Nekem van 3db .
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #50389 üzenetére
Semmi az vállalhato én a két ár érték bajnokot javasoltam.
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #50385 üzenetére
Filtron purflux
Nem kell jobb viszont olcsóbbat nem szabad.
100.- on nem érdemes spórolni. -
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #50363 üzenetére
Csörömpölés guruláskor ejjha az akkor nem katalizátor na de mi?
Ezekkel a hibákkal az a baj, hogy látatlanba nem lehet rá okosat mondani. -
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #50365 üzenetére
Érdekes az nem szokott nyikorogni. Nincs kikopva ?
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #50354 üzenetére
Kell lenni.
Nem lehet, hogy oda van a toronycsapágy és az nyikorog? -
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #50359 üzenetére
Hát ha a hővédő rögzítve lett, a kipufogó felfogatás nincs szétmálva sehol és nem ér hozzá semmihez, akkor marad a katalizátor ami szét tud égni belül és akkor vsörög mint a barom. De olyankor szokott a kocsi fulladni is, vagy épp jobban menni ha teljesen kiég.
De ezba középső és hátsó dobra is igaz, hogy át tud égni.
A fém karosszéria pedig igen jól vezeti a hangot. -
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #50334 üzenetére
Oké elhittem, csak 8 szelepessel szereltet még nem láttam belül.
A meganeom motor elrendezlse és aksija pedig teljesen máshogy nézett ki hiába az azonos motor.Évjáraton belül is vannak eltérések.
Nekem még a dupla tűzfal közptt van az aksi, peccnek pl. Ha jól emlékszem már úgy mint neked.
Szóval van egy pár verzió mindeggyikkel nem találkoztam még.
De nagy érdekesség nincs benne, csak így nehezebb egy két dologhoz hozzáférni. -
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #50331 üzenetére
igen az mondjuk csinálhat.
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #50324 üzenetére
Lehet de az már régen rossz.
Úgy fogalmazok, hogy nem jellemző.
Más lesz szerintem. -
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #50299 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 1 / 2
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Battlefield 6
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Gyúrósok ide!
- Apple MacBook
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Windows 10
- További aktív témák...
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2906, 100% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 12 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3028
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 64GB 1TB 5500M 8GB garanciával hibátlan működéssel
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest