- Megindult világhódító útjára az új Samsung fülhallgató
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- One mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Prohardver app (nem hivatalos)
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
válasz
#79335424 #31375 üzenetére
Visszavonom. Mégis érint a dolog, ha nem megy a data.hu.
Mi ez a szemétség? Biztos direkt csinálják! Ezek a...., bezzeg a pénzt bezsebelik. Azonnal megjavítani, vagy még a napelemeket is leordítom a Telenor székházról!
Félretéve a viccet, jó lenne, ha tennének valamit az ügyben, mert ez már tényleg nem egy kis baki. -
club1
veterán
válasz
#79335424 #31291 üzenetére
Egész Magyarországon ez van. Tegnap voltam okmányirodában lakcímváltozást bejelenteni. Nem engedtek bejelentkezni, mert a lakcímnyilvántartóban szereplő címhez tartozó helyrajzi számú ingatlannak más a címe (saroktelek, a másik utcáé). Az ingatlannyilvántartásban szereplő (a helyrajzi számhoz tartozó cím) viszont nincs a lakcímnyilvántartóban, ezért oda nem jelentkezhetek be (budapesti belterület immáron 1950 óta). Nekem kell mászkálnom mindenféle hivatalokba, hogy az ingatlan- és lakcímnyilvántartás adatai összehozhatóak legyenek.
-
LámaZ
addikt
válasz
#79335424 #31288 üzenetére
Fenéket!
Nem várom el, hogy korlátlan böngészés címszó alatt videózzak, csak hírlapokat néznék meg webáruházakat.
Ez a Prohardver sem jön be rendesen.De mást mondok: ezek a telenoros idióták arra nem képesek rájönni maguktól – megint én javasoljam nekik? ott egye meg a fene a sok hülyéjét, akiket zsíros állásokba felvesznek a még hülyébb multis vezérek! –, hogy az ő saját honlapjuk a www.telenor.hu és ennek aldoménjei mindenféle korlátozás esetén is gyorsan bejöjjön, hisz a számlaadatok megtekintése, ne adj isten, új csomag megrendelése, vagy korlát esetén extra 1 GB megrendelése gyorsan nyélbe üthető legyen. Ezeknek a marháknak nem érdekük, hogy pénzt kapjanak? (Mert ugye ügyfélelégedettségről felesleges beszélni.)
-
#79335424
törölt tag
válasz
#79335424 #31250 üzenetére
No, beszéltem velük. Hát komolyan mondom, nem értem, hogy ott egyesek miért kapnak fizetést, mások meg miért nézik végig tétlenül ezt a szerencsétlenkedést. Pedig lehetne akár még jó is.
Azt nem értem, hogy egy elsejére kért aktiválású szolgáltatás fordulója hogy kerül 30. -ára, de kiderült, hogy az enyém akkor van. Persze, ez így még cifrább, mert akkor már tegnap aktiválniuk kellett volna. Szóval mindennképpen vmi hiba van a mátrixukban. Eddig kb. 2 perc alatt eljutottunk. Hibák előfordulnak, nem is ezzel van a gondom. Hanem azzal, ami ezután jött. Mondja a hölgy, hogy rögzíti a hibát, elhadart egy kódot, hogy jegyezzem meg, a megfelelő osztály meg 72 órán belül reagál. Mondom neki, hogy vmit összekeverhetett, mert 72 másodpercet akart mondani és nem reagálást, hanem szolgáltatást. De nem! Na, ekkor kezdett felmenni a pumpa. Kérdezem, hogy jó és én hogy netezzek addig, amíg ők vizsgálódnak? Mondja, hogy ezen a baráti izén van 300MB -om, aktiváljam azt. De azt én tartaléknak szántam, nem akarom aktiválni. De úgy tűnt, hogy nincs más megoldás. Hát jó, akkor ez van. Kérdeztem a ciklusváltás időpontját. Azt mondta, hogy elvileg éjfél, de van úgy, hogy reggel még aktív az előző ciklus. Kösz, ezzel is b..ttul előrébb lettem! Majd fél óra múlva kapok egy SMS -t, hogy aktiválták a 2GB Deezer -t. Most azt sem tudom, hogy milyen adatkeretet használok. Majd ha lehiggadtam, akkor újr hívogathatom őket emiatt. Viszont volt képük rögtön utána egy másik sms -t küldeni, hogy értékeljem az ügyintézést.
Szerintem:
1.
Ha minden kommunikációs lehetőség adott, akkor nem az ügyfelet kéne tornáztatni azzal, hogy jegyezzen meg kódokat. Ha egy ügy indul, akkor ki lehetne küldeni SMS -ben a számát, az időpontot, a felvevő nevét, stb. Sőt, a My Telenoron is lehetne egy ügyfélszolgálatos események opció.
2.
Ha annyira egyértelmű a Telenor hibája, hogy a üfsz. a rögzített hívásban elismeri, akkor előbb nem vizsgálódni kellene, hanem sűrű elnézéskérés közepette, azonnal felülbírálni és aktiválni a szóban forgó, vagy bármilyen egyéb internetszolgáltatást. Aztán lehet vizsgálódni.
3.
Az, hogy "van úgy, hogy reggel még..." az egy hiba, amit ki kell javítani. Digitális rendszerben 0 -ák, meg 1 -ek vannak. Az időpontok is így vannak definiálva. Egy számítógép nem tud értelmezni olyat, hogy "reggel még".
4.
Ilyenkor illik felajánlani vmit. Nem plusz x GB hiányzik, hanem a gesztus.
Ez nem fért volna bele 1 SMS -be, de a hsz. linkje igen. -
zichie
senior tag
válasz
#79335424 #31247 üzenetére
"A Speedtest szerint nem, de a fórumot többször le kell frissítenem ahhoz, hogy normálisan megjelenjen."
A múlt hónapban volt két nap, amikor lassított netem volt. A speedtest kapcsán az a tapasztalatom, hogy az ottani szerverek elérését nem lassítja a Telenor. Igaz csak magyar szervereket próbáltam. De minden más tevékenység lassú és szinte használhatatlan, a max. 32 kbit/s sávszélt szigorúan betartják. Online rádió sem megy (40-45kbit/s körüli aac stream).
-
-
club1
veterán
válasz
#79335424 #30985 üzenetére
Nincs elméletim, dpi korlátlan csomagom van az első kártyahelyen (S5 Duos) tavaly november óta. Tavaszig 50/6, egy-két hete 30/5 a speedtest eredménye itt Dél-Budán. Persze nagyon hajnalban mérni szoktam még az 50/6-ot, de napközben már nem. A legrosszabb mostanában délelőtt 10 óra körül szokott lenni, akkor néha 20 Mbps alatt mérek.
-
-
mzsombor
tag
válasz
#79335424 #30853 üzenetére
HD hang nem egyenlő 3G hanghívás! HD voice-os hívás csak egy opció a 3G-n elérhető kodekek közül, akkor jön létre, ha mindkét oldal 3G-n lóg, és mindkét telefon tudja is a HD voice kódolást. Ha bármi hiányzik, akkor "sima" kodekkel indul a hívás, de ha te 3G-n lógsz, attól még 3G-n fog menni a hívás. Ugyanígy, ha elindul egy hívás HD voice-szal, és a másik oldal visszalép 2G-re, akkor te is rosszabb minőségű hangot fogsz hallani, pedig a hívásod 3G-n marad, attól, hogy a másik fél 2G-re ment, a te telefonod még nem fog technológiát váltani.
Ha nagyon utálod a HD hangot, vegyél olyan 3G képes telefont, ami nem támogatja a HD hangot! Így adatozni is tudsz, és nem okoz neked fájdalmat a jó minőségű hang...
-
McLaca
őstag
válasz
#79335424 #30848 üzenetére
Alapvetően hibás a megközelítésed. A válaszokhoz el kell mélyedni az említett technológiákban. A lényeg hétköznapian megfogalmazva: a telefonod úgy jeleníti meg az elérhető technológiájú hálózatokat, mint a tv-d a fogható csatornákat. A különbség annyi, hogy ha pl. a TV-n nézel egy HD csatornát (telón ez legyen a 3G), és az valamiért elszáll, akkor a TV nem kapcsol át automatikusan SD-re, a telefonod viszont igen (2G-re). Ugyanígy ha SD-re kapcsolsz, de ugyanannak a csatornának elérhető HD verziója is, akkor a TV-d nem vált át rá, de a telefonod átvált a gyorsabb hálózatra, mert így van meghatározva a prioritáskezelése.
Meg kell különböztetni az adathívást és a hanghívást is, mert utóbbinak prioritása van, azaz ha az adott cella teljesen tele van netezőkkel és nincs egy szabad csatorna, de valaki indítana egy hanghívást, akkor a cella egyszerűen egy adatkapcsolatot levág a hálózatról, vagy - mivel több csatornán kapcsolódik egy adathívás a hálózatra - felszabadít néhány csatornát a cella a hanghívásoknak, ezzel a netezőktől elvéve azt és az adatforgalmat lassítva.
A hívó-hívott oldali eltérő technológiájú kapcsolódást a szolgáltatók hidalják át konverzióval. Az, hogy a telefon melyik hálózatot használja, ahogy fentebb is írták, sok mért paramétertől függ, többek közt a jelerősségtől. Hogy a telefon mekkora dBm jelszint különbség esetén cseréli le a gyengébb technológiát az erősebbre, ez vagy szoftveres, vagy szabványban foglalt kérdés.
Ami még felmerült: abban már nem vagyok biztos, hogy 3G-n is így van-e, de 2G-n még biztosan: a cella a telefonnal nem azon a csatornán kommunikál, amin a hang és adathívás megy, hanem egy külön jelzéscsatornán. 2G-n az SMS is ezen utazik (ezért irtózatosan szemét dolog annyiért adni az SMS-t, amennyiért adják, ugyanis szinte ingyen van a szolgáltatónak), 3G-n már ott, ahol a hang is.
Tehát az, hogy a telefonod felsorol mindenféle hálózatot, csak azt jelenti, hogy lát ilyen és olyan cellákat is, de bármelyikre is kapcsolódsz, utána a beállított szabályok szerint fog eldőlni, hogy fog-e váltani jobbra-rosszabbra a telefon, amennyiben nem drótozod be valamelyiket. Viszont bármelyikre is kapcsolódik a teló, mind az adat, mind a hang azon fog menni. Ugyanis nem tud egyszerre 2G és 3G cellához is kapcsolódni egy időben, hogy egyiken hang, másikon adat utazzon.
A 4G meg teljesen más asztal, ott a kapcsolódás teljesen új alapokra helyezett, olyasmi, mint ahogy a PC-d a netre kapcsolódik, IP-alapú, tehát teljesen csomagkapcsolt, nem úgy, mint pl. a 2G, ahol a hanghívás áramkörkapcsolt, míg az adat csomagkapcsolt.
A nagyon szakik kérem nézzék el a pongyola megfogalmazásokat, a pontatlanságaimat kijavítani ér!Üdv!
-
mzsombor
tag
válasz
#79335424 #30848 üzenetére
Ok. Nekem meg pl működik, és az a rövid kihagyás sem vészes, mikor visszavált normál hangra. Ki mennyire érzékeny erre. A telefon meg a hálózat rengeteg paraméterét méri, és észreveszi az "emelkedőket", pl egy autóból lebonyolított hívás közben a belvárosban rengeteg cellán áthaladhatsz, ennyi handover is végbemegy, mégis tudsz telefonálni. Minden egyes bázisállomástól távolodva elindulsz egy emelkedőn, és a telefon keresi, hol lehet a következő lejtő, amerre indulnia kéne, a hasonlatodnál maradva.
-
mzsombor
tag
válasz
#79335424 #30838 üzenetére
Mert ha pl külföldön vagy, akkor a listából egyből látod, hogy az adott helyen ki szolgáltat 3G-t is, és ki csak 2G-t. És ha adatozni akarsz, olyannál roamingolsz, aki ad ott épp 3G-t is. Attól még, ha mozogsz, és 3G lefedetlen területre érsz, át fog menni 2G-re a telefonod.
Továbbra se értem, mi bajod a HD voice-szal. Ez egy plusz szolgáltatás. Hogy nem lehet kikapcsolni? GSM-en se tudod kikapcsolni az FR-t vagy az EFR-t, ha te csak half rate-en akarsz telefonálni, mert épp az a hepped.
-
Dave1984
őstag
válasz
#79335424 #30838 üzenetére
Hú!Ez már fáj!
Tedd át a telod csak 2G-re akkor nem lesz HD hang(ha ennyire zavar)de akkor netezni is max EDGEN fogsz tudni!Mi ebben a nem érthető?
Manuális hálózat választás annak kell,aki határ mellett lakik,nehogy felmasszon más ország hálózatára! Ott nem tudod beallitani,hogy csak 2g legyen! -
mzsombor
tag
válasz
#79335424 #30836 üzenetére
Olyan szerintem továbbra sincs, hogy csak a voice-t 2G-re force-olod, de adat mehet minden technológián. Ha adat mehet 3G-n, akkor voice is mehet. Szóval, ha 4G-n vagy 3G lefedett területen, és jön egy hívásod, ledob 3G-re, és ha HD voice képes a másik oldal is, akkor HD voice-szal épül fel a hívás.
-
tomp
félisten
válasz
#79335424 #30831 üzenetére
Nyilván a VoLTE-re gondolt. Azaz ha majd bevezetik akkor olyan lesz.
Jelenleg ha LTE-n vagy és hívnak akkor a rendszer küld egy parancsot a telefonnak, hogy bejövő hívás miatt váltson hálózatot. Átvált. De ha LTE Only-ban vagy akkor hiába kapja meg az utasítást a telefon, az nem tud átváltani mert olyan kezelői parancsa van, hogy kizárólag LTE-n lehet. Ilyenkor a meghiúsult váltás miatt a hálózat foglalt jelzést küld a hívó félnek. -
darvinya
titán
válasz
#79335424 #30828 üzenetére
Tegyük először is tisztába HD voice hátterét.
HD voice nem GSM rendszerű hívás, hanem VOIP.
Hálózati regisztrációból tudja melyik hálózatot használod, viszont ezt csak saját rendszeren belül megy.
Emiatt van az, hogy más hálózatba telefonálni HD-n rosszabb lesz, ha másik készülék/felhasználó nem azon van.
4G-n is ezen megy a csevely.
Ha olyan helyen vagy és olyat hívsz, akkor még néha a net kapcsolat is felgyorsul (általában korlátozás alatt érezhető a gyorsulás). -
mzsombor
tag
válasz
#79335424 #30828 üzenetére
HD voice-nak nagyobb a sávszélességigénye, mint amit a 2G tud, ezért megy csak 3G-n. Ha hanghívásban vagy, és bármilyen ok miatt túl gyenge lesz a 3G hálózat, akkor le fog menni a telefonod 2G-re, és az adott hívás alatt már nem fog visszamenni 3G-re, jelenleg így van a hálózat beállítva. Így nincs ping-pongozás, maximum egyszer váltasz technológiát egy beszélgetés alatt. Adatozásnál persze nincs ez, ott, ha visszajön a 3G értékelhetően, akkor vissza is mászik rá a telefon. 4G-n meg ugye (egyelőre) nincs voice, csak data.
-
válasz
#79335424 #30820 üzenetére
Ha megnézed újra a szolgáltatói listát, miután a teló a kapcsoló hatására átugrott 3G-re, azt fogod látni, hogy a Telenor HU 3G mellett lesz már a pipa, és nem a 2G mellett. Ergo a kapcsoló és a manuális regisztrációs lista kapcsolatban van egymással, mégpedig úgy, hogy a kapcsoló felülbírálja a manuális regisztráció beállítását. Olyan nem létezik, hogy egy időben 2G-n mennek a hanghívások, de 3G-n netezel.
A 2G/3G kapcsoló az általános hálózati üzemmódválasztó, tehát hatással van a netre és a hanghívásokra is.
A manuális regisztrációs lista roaming-nál lehet hasznos, hiszen külföldön megteheted, hogy átállsz egy másik szolgáltató hálózatára, míg itthon ugye nem.
Tehát összefoglalva, a hálózati üzemmód kapcsolóval egyazon szolgáltató különböző típusú hálózatai közt ugrálhatsz, míg a manuális regisztrációval különböző szolgáltatók hálózatai közt ugrálhatsz.Az viszont igaz, hogy igazából Androidon kicsit kavarcos ez a dolog, szifonon talán épp ezért nem mutatja a manuális regisztrációs lista külön a hálózattípusokat, csak az elérhető hálózatok neveit, és a kapcsolóval válthatsz 3G/LTE közt.
Azt nem tudom, hogy miért nem látod az LTE opciót az üzemmódlistában. Androidnál asszem SIM kártyától függ, hogy mutatja-e, és nem carrier bundle-től, mint szifonon. De hogy pontosan hogy dönti el, hogy 4G-s a SIM kártya, azt nem tudom, elég fura megoldás.
-
-
-
axioma
veterán
válasz
#79335424 #30791 üzenetére
Nyilvan a sikertelen tranzakcional ez megoldas, de itt a Telenor nagy orommel benyelte mind a kettot sikeresre (jova is irta ugyhogy most 7200 van a kartyan es persze csak 1x365 nap hosszabbitas, csak igy kellett a fenenek). Gondolom az lehetett a hatterben, hogy hozzam timeout/hiba jott, de a Telenor meg felvette a feldolgozando listara, a kartyatranzakcio jogosultsaga is nala maradt, es kesobb teljesitette, mert miert ne. De azt gondolom, ez engem nem kell erdekeljen akkor, ha a sajat ufsz mondja azt, hogy karbantartas, probaljam ujra. (Benne van a pakliban, hogy az icsekk oldalarol oldhato meg hogy ilyen ne legyen mert o mondhatta volna, hogy kesobb fog teljesulni, meg az is hogy a kesobbi teljesules tole mar fuggetlen - hiaba kapcsoltam ki a feltoltes funkciot utana -, de ez mar csak legyen a kettojuk kozti szerzodesre tartozo reszlet: ha a telenor nem szeretne specialisan kezelendo ugyfelpanaszokat, akkor az icsekk-et raveszi az egyertelmubb mukodesre. Vagy beszunteti azt.)
-
club1
veterán
válasz
#79335424 #30700 üzenetére
Itt a lényeg az elfogyna szón van. Hogy erről hogyan/milyen pontosan értesülsz, és éppen mit csinálsz (nem tudod éppen olvasni az sms-t). És közben legenerálsz magadnak több száz Ft-nyi forgalmat...
De mindegy is, tudtommal úgysem rendelhető már a netezz mobilon 100. -
asdf_
veterán
válasz
#79335424 #30618 üzenetére
Mi a helyzet azokkal a szolgáltatásokkal, amikre a telószám a regisztráció, az account azonosító? Pl. az előző tulajnak élő regisztrációja van ezzel a számmal a Dellmont -nál, Viberen, Whatsappon, Reengeren, stb?
Akkor hirtelen egy rakas tokismeretlen ember telefonszama feltunik a nevjegyzekedben szinkronizalaskor (ha meg nem oldottak meg, hogy uj eszkozre csak webrol pusholva/engedelyezve az uj keszuleket mehessenek le a telefonszamok). Volt mar pelda ilyen meglepetesre, ha jol remlik.
-
Bailey
senior tag
válasz
#79335424 #30618 üzenetére
Ez nem csak a Telenornál fordul elő. Vettem a Telekomtól is már dominós simet, és ahogy először bekapcsoltam egy órával utána jött egy hívás rá egy bankból hogy fizessek. Majd másnap a szám előző tulaja aki egy meglehetősen primitív illető volt telefonált, kérdezte hogy hogyan merem az ő számát használni, és fel fog jelenteni. Másnap meg a hangpostán volt üzenet az előző tulaj részére a rendőrségtől hogy be kellene fáradni folytatólagos kihallgatásra. Mondjuk a Telekom ezek után szó nélkül felajánlotta a számcserét.
-
asdf_
veterán
válasz
#79335424 #30611 üzenetére
Az erveles szep, de jogilag nem all meg. Pl. onmagaban egy telefonszam birtoklasa nem sert semmit. Ha ott a neved mellette vagy kozzeteszik azt, na ott kezd jogilag billegos lenni a tortenet. Es ott van a neved az OTP-nel? Nincs. (analog pelda: a rendszam is tud szemelyes adat lenni, ha en ide beirom, hogy ABC-123, azzal semmit nem sertek. Ha ideirom, hogy ez a te rendszamod (es ez a forum nem nickes, hanem valodi neves lenne, akkor mar megutnem a bokamat -ha paran ismernek szemelyesen es az itteni nickedet is tudjak, akkor mar nick-es forum eseten is megutom a bokamat-. Vagy ha embeddelek ide egy daschcames videot, vagy akar csak egy fenykepet, amin a jol olvashatoan ABC-123 rendszamu auto halad elottem a Kossuth utcaban (esetleg meg szabalyt is sert) ott mar nem nyeros jogilag a szitu). Tehat sem onmagaban a telefonszamod otp-ben torteno tarolasa, sem az, hogy reciklalt szamot kapsz, sem az, hogy erre a telefonszamra kartyakontroll sms-eket kapsz, jogilag a te szempontodbol nem kifogasolhato. Teny, hogy az sms-ek elolvasasaval banktitok birtokaba jutsz (azt megosztanod nem szabad, mert azert jogilag mar szamonkerheto leszel), de ez az ismeretlen, bankos ugyfel gondatlansaga miatt tortent es tortenik meg, ugyanis a banknal egy mai napig elo, vissza nem vont meghatalmazas van az ugyfel reszerol, hogy a bankszamlan torteno terhelesekrol, jovairasokrol erre a telefonszamra kuldjek az sms-eket (tehat o sem pampoghat a banknal, hogy mas megtudta az o banki informacioit, mert mindez az o hibajabol tortent). (most nem futnam at a jogszabalyt, de elkepzelhetonek tartom amugy, hogy neked viszont allampolgari kotelesseged jelezni, hogy hiba van es pl. ilyen banktitok birtokaba jutottal)
Az elintezese meg faek egyszerusegu, ir az ember egy emailt a bankba (ha epp telefonalni nincs kedve/ideje/penze), hogy te mint az adott telefonszam uj elofizetoje ugyfeluk xxx bankszamlaszamhoz kapcsolodoan kartyakontroll sms-eket kapsz, melyet a tovabbiakban ne kuldjenek neked. Aztan a bank felhivja/berendeli az ugyfelet es torlik a szamot/atirjak egy jora. Pontosan ezert rekesszuk is ezt itt be, mert egy ilyen egyszeru dologrol ne offoljunk nyolcmillio oldalon keresztul -
asdf_
veterán
válasz
#79335424 #30600 üzenetére
Ha a postaladadba bedobaljak a szorolapot, akkor is a postanal reklamalsz?
Ertsd mar meg, hogy a mobilszolgaltatonak az egvilagon semmi koze ahhoz, hogy az adott telefonszamra egy gep idonkent kuld egy sms-t. Az OTP kuldi egy ervenyes ugyfelrendelkezes alapjan. A hulye ugyfel, OTP, Telenor haromszogbol a Telenor az, akinek a legkevesebb koze van az egeszhez (azon kivul, hogy kezbesiti az uzenetet, konkretan nulla).
Mi az, hogy akkor ingyen lecserélik? Megvettem, közzétettem. Innentől az nekem érték. A számcsere nem megoldás!
A szolgaltato meg majd pingvinezik, hogy o az hirkozlesi torvenynek megfelelo ideig parkoltatta a regi szamot, ok mindent szabaly- es jogszeruen csinaltak, te szerzodeskoteskor elfogadtad hogy az aszf es/vagy EHT szerint lehet, hogy parkoltatott hivoszamot kapsz az uj szerzodeshez, es kapsz egy dijmentes szamcseret, ha nem tetszik a sok erdektelen hivas. Az, hogy neked mi ertek, meg mi nem, az relativ, megkapni egy bedolt pizzeria telszamat simanIJ kategoria.
-
asdf_
veterán
válasz
#79335424 #30598 üzenetére
Bemesz a bankba, megkotod a szerzodest, meg leadod a kartyaorre hasznalt telefonszamot. Onnantol kezdve a bank tok jogosan az altalad megadott szamra kuldi a kartyaor sms-eket. Ha a juzer hulye es nem iratja at ezt az uj szamara, akkor tovabbra is arra a szamra jon, amit anno megadott. A mobilszolgaltatodnak mocskosul semmi koze ahhoz, hogy milyen es kitol szarmazo sms-ek erkeznek egy adott hivoszamu kartyara, jon, befogadja, tovabbitja a telefonra, ennyi a dolga (megis honnan dontene el, hogy a te kartyaor sms-eid jonnek ra, vagy a szam elozo tulajdonosae?
). Amugy ilyen esetben, ha egy nagyforgalmu elozo juzer (pl. pizzeria/kurva/narkodiler) telefonszamat orokolted meg, es horribilis mennyisegu nem neked szant hivas erkezik a telefonra es ezek nem szuntethetoek meg (ellentetben a mas nevere szolo kartyaor sms-ekkel), akkor a szolgaltato dijmentes szamcseret szokott felajanlani es alkalmazni.
-
mzsombor
tag
válasz
#79335424 #30548 üzenetére
Természetesen a netcsomagod által megengedett maximális sebességet tudod csak mérni az adatkeret elfogyása után is. Tehát az eseteben 7,2Mbps-t. A lassítás alóli felmentés csak arra vonatkozik, hogy nem korlátozzák a sebességed úgy, mint a többi forgalmad a havi keret elfogyása után.
-
polonic
félisten
-
polonic
félisten
válasz
#79335424 #30390 üzenetére
Igen, eléggé bonyolult folyamat. Amúgy az ember nem is gondolná, hogy milyen üzenetek, meg mennyi minden történik a hívás létrejötte előtt. Én sem tudtam elképzelni, amíg bele nem csöppentem.
Viszont a HD hang nem összetetteb. Említettem fentebb a TrFO-t. Ez a transcoder free operation. Nevéből is ki lehet találni mi célt szolgál. Az a célja, hogy az szükségtelen beszéd transzkódolást egészében eltüntesse a beszéd folyamából.
Az most egy más kérdés, hogy a Telenor ennek ellenére hogy tudta elcseszni. Ha látnám a konfigot, lehet akkor sem érteném a csoda ZTE eszközök miatt.Egyébként a HD hang szolgáltatás szerintem igen jó feature a tapasztalatom alapján.
Sajnos az meg, hogy te nem kéred, nem így működik. Meg lehetne oldani, csak nem úgy, hogy te ezt egy egyszerű kéréssel teszed.
(#30392) Somatom
Hálón kívüli hívásnál vannak ilyen gondjaid?
-
-
válasz
#79335424 #30388 üzenetére
Mondjuk arról döntött hogy mennyi TCP csomagot enged át neked. A HD hang szolgáltatás lehet teljesen független attól hogy a készülékeden mit mérsz.
Ez annyira lehetetlen?
A szavaiddal élve, lehet hogy egyszerűen nem értesz hozzá. A logika a technológiai kérdésekben előbbi korlátai miatt nem mindig érvényesül. -
-
wwhy
veterán
válasz
#79335424 #30378 üzenetére
Pontosan, önmagában semmibaj vele, elég is lenne, de a stabilitása ott, ahol nekem dolgozni kellene, katasztrófa: 2-3 megás fájlokat kell e-mailben küldenem, mire feltöltődik 60-70%, a H+ gondol egyet, megszakad, jön az E, és kezdhetem elölről. Ping mindig 100 feletti.
-
x1port
addikt
-
-
válasz
#79335424 #30350 üzenetére
Na pont ezért (is) ajánlják a Telenoros kollégák a 2G mód használatát...
Lehet a HD hang (AMR-WB) rossz implementálása miatt, de lehet a 3G hálózat általános gondjai miatt is. Mindenesetre én a Telekomnál soha nem tapasztaltam gondot emiatt, tehát inkább Telenoros probléma lehet. Tapasztalatom szerint ha a hívópartner telefonja is 30-as, és támogatja a technológiát, mindig van HD hang, ha valamelyik nem teljesül, soha nincs. De hallózás (és hívás közben bármilyen probléma) soha nem volt, pedig nem keveset telefonálok. És 95%-ban 3G-n. Tehát ha helyesen implementálják, elvileg soha nem szabadna gondot okoznia a HD hangnak. -
polonic
félisten
válasz
#79335424 #30350 üzenetére
Mert ha elérhető a 3g, akkor oda kapcsol. A lehető legjobb elérhető hálózatot választja. A 3g egyébként jóval jobb hanghívásra, mint a 2g. Nem véletlenül találták ki.
HD hangot kliens oldalról hogy akarod megakadályozni? Ha a telefonok tudják és a hálózat is a wideband-amr kódeket, akkor az lesz használva, trfo módban. Te nem tudsz ezzel babrálni. Na jó, talán a telefon szervízmenüjéből lehet ezt állítgani, ha éppen olyan a telefon (jellemzően tesztelői készülékek).
-
x1port
addikt
válasz
#79335424 #30332 üzenetére
Na igen.
De ez nem egy mai előfizetés.
És számomra teljesen érthetetlen volt amikor a csajszi mondta az ügyf.szolg.-on hogy fizethetnék akármennyit pluszba akkor sem kérhetek 4G-t ebbe a csomagba.Ha pedig így van akkor miért kerül ilyen sokba?
Pláne hogy nem kis problémám van a sima 3G-vel is vele.A kártyások meg kapnak 4G-t.
Szóval akárki akármit mond , totál értelmezhetetlen az üzletpolitikájuk. -
dptrsk
addikt
válasz
#79335424 #30329 üzenetére
A voip több szempontból nem megfelelő nekem.
sokat késett és visszhangzott, amikor próbáltam(browsercalls).
Lehet van ennél jobb, de nem jártam utána mivel csak próba volt.
hangminősége a visszhang nélkül is gyenge volt.
Tudom ilyen áron nem rossz, nrm is mondom, hogy rossz.
Havi szinten sok flottán belüli hívás van, ami flottával ingyenes voipon fizetős lenne minden flotta tagnak. -
dptrsk
addikt
válasz
#79335424 #30325 üzenetére
4gvel nincs gond, ahol van és, akinek engedik, leírtam már, hogy a piaci ár másfélszereséért eladott csomagra se aktiválja a telenor 4g elérést pedig fizettem volna adrága csomagot, ha ad 4g-t.
leveleztem velük, s nincs mód arra hogy a dolgozói 1,5gb csomag 4gre mehessen, csak dpiben tudták megoldani. -
x1port
addikt
-
Tibee86
nagyúr
válasz
#79335424 #30299 üzenetére
Áhh, naponta 5x úgy a jó, és minden kommentre kontrázni, hogy "telenyomor" és hasonlók, majd a moderátorokat ügyvéddel fenyegetni.
Nem tudom megérteni èn se, eszembe nem jut naponta 10x beírni a Telekom topikba, hogy arra nem képesek, hogy az sms-eket kézbesítsék...pietrasko: Pontosan ez történik, csak mellette még sztároljátok itt a Telekomot, akik még alap szolgáltatást se tudják teljesíteni..
-
dptrsk
addikt
válasz
#79335424 #30299 üzenetére
"Most írogassam tele a másik kettő topikját, hogy mekkora mocskok, hogy rákényszerítenek a szar Telenor használatára?"
Na itt nem ez történik... Hanem van
egyjónéhány esetleg még hűséggel terhelt ügyfél, akinek sz@rnak a panaszaira. S ők/mi jónéhányan ide is beírjuk, mivel, aki esetleg Telenorban gondolkodik lássa, hogy mi folyik itt.4g kérdés elég érdekes, mivel sokunknak nem engedik (céges) csomagunk mellé pedig kifizetnénk érte a piaci ár közel másfélszeresét..
Telekom:1290 1Gb publikus
Voda: kb1590 2Gb
Telenor 1950 kedvezményes céges 1,5Gb -
x1port
addikt
válasz
#79335424 #30292 üzenetére
Nem szidom a telenort és senkit.
Nem szemèlyeskedek.
A szolgâltatóval vannak gondjaim nem itt a kollégàkkal.
Megírtam a negatív kritikàimat ,ennyi.
De ahogy làtjàtok egyre kevesebbszer komnentelek.
Nekem is az lenne a legjobb ha minden szuper lenne.
Bízom benne hogy előbb utóbb így is lesz. -
-
club1
veterán
válasz
#79335424 #30259 üzenetére
A leírás szerint WAN és LAN portként is konfigurálható az RJ45-ös interfésze. Logikusan egyszerre csak az egyikre. Engem speciel akkor érdekelne, ha lenne rajta bridge mód is. Azaz nem nat-olna, hanem publikus ip-t lehetne belőle kiszedni. Sajnos ez utóbbira nem látok esélyt, hiszen ez csak egy megosztó eszköz.
-
club1
veterán
válasz
#79335424 #30256 üzenetére
Annyi köze van a mobilnethez, hogy van rajra usb port, abba dugod az usb-s modemed, és azt osztja meg. A legfőbb hátrányuk ezeknek az eszközöknek, hogy nem minden modemet támogatnak, ráadásul relatíve hamar lemerülnek, mivel az akkumulátoruk látja el a modemet is energiával.
-
-
szaniszlokar
aktív tag
válasz
#79335424 #30206 üzenetére
Ismerem a Shibby féle tomatokat, a közelmúltban összehozott vele a sors. Linksys WRT54GL van itthon, de sajnos nincs rajta usb. Nyugdíjaznom kell. Néztem a Telenornál, hogy van-e esetleg olyan asztali router mint a Huawei B593, amin van LAN csatlakozó, de sajnos nincs.
-
tomp
félisten
válasz
#79335424 #30198 üzenetére
Erről van szó!
34napba telt amíg a "megvan a hiba" státuszból eljutottunk a "Lezajlott a peccs"-ig. Az infók átadása azt hiszem a "megvan a hiba" előtt 4nappal történt. Azaz 38napnál járunk. Na magyarázzátok meg miért telt mégis 118napba?
A balhé után egyszer csak mutatta a log a hibát? Ugyan már... -
tomp
félisten
válasz
#79335424 #30167 üzenetére
Nálam 3hónapig tagadták, hogy náluk van a hiba. Majd egy kemény telefon után, érdekes rögtön meg lett a hiba. Mármint szerintük. Ebből az látszik, hogy totál sötétség van náluk.
Na de majd a hatóság rendbe teszi őket. Szerintem már az eleve aggályos törvényileg, hogy a bejelentéstől számítva 117. napon sincs javítva. Ebből 84napig tagadtak. -
-
dptrsk
addikt
válasz
#79335424 #30010 üzenetére
Ez a hozzáállás, hogy az új fórumtagok előtt fedjük el a Telenor hibáit...
Ha valaki újként jön a végén azt hinné a Telenor hálózata jelen pillanatban megfelelő.
Szerintem, ha a Telenor elkezdene javítani a hálózaton, megjelennének a nagy negatív hozzászólóktól is a pozitív kommentek, pl hogy végre megfelelő színvonalon megy a hálózat.
Amíg nem ez a helyzet addig sajnos mint a leírt példámban láthatod a Telenor sz@rik az egészbe... -
KurtCobain
őstag
válasz
#79335424 #29949 üzenetére
Amit most linkeltél, az még mindig a bővítőcsomag.
A legolcsóbb netcsomagot meg kell rendelned, és arra kell megrendelned ezt. Ott listában a Netplusz S a legolcsóbb. Így 1090+3090 az 5GB.
Egyébként a bluemobile-nak is van nagy netcsomagja: 4GB 4050Ft, 8GB 6500Ft. De az is csak 3G.
Lehet, hogy most már seggbe leszünk rúgva.
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2650v3 (20 mag / 40 szál, 2.3/3.0GHz), 32GB RAM, 55992Ft+ÁFA
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i7-8GEN I 16GB I 256GB I 14" WQHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Apple iPhone 15 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB THERMALTAKE Core V21 Enermax 650W
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10750H 16GB RAM 512GB SSD Quadro T1000 W11
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest