- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz Tibee86 #28556 üzenetére
Tudod amikor hűséget kell kötni senki nem gondolkozik, csak utána egy héttel...
Ezt a kérdést én is fel akartam már tenni a tisztelt nagyérdeműnek, hogy minek kötöttek hűséget? Valami miatt csak jobb volt az egész mint a másik kettő... És ne mondják 2 éve jobb volt, mert nem volt jobb.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
x1port
addikt
válasz Tibee86 #28556 üzenetére
Ez így nem helyes.
Speciel én nem zsigerből gyűlölöm , hanem ezért a negatív kritikáért igencsak rászolgáltak.
Nyílván mivel őket választottam , velük szimpatizáltam.
Igen , múltidőben. Már csak gyűlölet van bennem feléjük.Teljesen mást kaptam mint amire számítottam.
Mennék én tőlük de hát ugye hűséges vagyok feléjük a nagy büdös semmiért.Kértem egyedi kötbérezést mivel ezesetben egyikünk sem teljesítette a szerződésben leírtakat ( ügyvéd , fogyasztóvédelem..még folyamatban ).
Egyelőre elutasítottak.
Majd ha megy az ügyvédi felszólítás kiderül,hogy reagálnak.De ha visszaolvasol volt olyan fórumtárs aki a teljes összegű kötbért kifizetné a szabadulásért de hát ugye a nyomor köcsögösködik vele.
( ezúton remélem ,hogy azóta sikerült neki ).Nem várna az ember csodát csak egy bizonyos színvonalat.
Mert ha pl mucsaröcsögén laknék ( elnézést az ott lakóktól ) akkor megérteném,hogy akadnak gondok a hálózattal.
De,hogy Budapesten 2G van csak és ezt ráfogják a lélegző cellától a ház szerkezetére..SZÁNALMAS !Vallják inkább be ,hogy szar az egész és engedjenek utamra.
-
szabonagyur
félisten
-
dptrsk
addikt
válasz Tibee86 #28564 üzenetére
Budapest 3. kerület Óbuda.
A lakásban több telefonon(Android, WP) is rendszeresen megjelenik a csak segélyhívás felirat 2-3percre.
Telenor: használjuk 2G módban mert úgy nem csinálja ezt. A hálózat megfelelő nincs benne hiba...
Ha mobilnetezek állítsam vissza..(fejlesztés nem várható errefele)Telekom: max térerő(2G,3G,4G mindegyiken) ugyan itt.
Emelett egyetemem nincs térerő az előadó teremben, ahol Telekomnak max...
Szakadozó adathálózat:
Telenor: nem tudok megtenni úgy 2 km-t, hogy legalább egyszer ne menjen el az adathálózat 5-10 mp-re
Telekom: folyamatosan van net az egész városban[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz Tibee86 #28686 üzenetére
Na nehogy az ügyfél mozogjon, ha már komoly összegeket hagy ott a Telenornál...
Ennyi erővel a Telenornak kéne fizetnie az ügyfeleknek, hogy olyan helyre menjenek, ahol esetleg jó a hálózat.
És szerintem igen is hatásos, hogy ide is sokszor posztolja, hogy milyen a hálózat legalább az esetleges PH olvasó ügyfél meggondolja 2x is akar-e Telenoros lenni...Azért azt megtenni egy elvileg kiemelt céges ügyfél panasszal, hogy azt válaszolom, hogy a hálózattal minden rendben van, nincs hiba és ha nem megy az ügyfélnek használja 2G-n mert ahol kéne ott nincs stabil 3G és a 4G-t meg nem akarják biztosítani... S csak akkor váltson el 2Gről, ha netezni akar.
Az utazás közbeni adathálózat megszakadások 3G-n pedig normálisak, mert ez a rádióhálózat sajátossága, a másik 2 szolgáltatónál érdekes nem ilyen sajátos a hálózat..
Ez 2014 végén a Telenor hozzáállása.Valahogy észbe kéne kapnia a Telenornak, mert eléggé zuhan a lejtőn és nemsokára koppan.
-
szabonagyur
félisten
válasz Tibee86 #28691 üzenetére
Hagyd őket... ők olyan helyen járnak ahol esetleg a Telenor nem nyújt olyan szolgáltatást mint a Telekom tud. Ez rendben is van addig amíg nem akarnak meggyőzni mindenkit arról, hogy mindenhol rossz a Telenor szolgáltatása.
Én meg olyan helyen járok ahol a Telekom szolgáltatása vicc kategória, Telenor legalább jó, Vodafone meg sehol nincs, de nem szidom a saját témájában egyiket sem. Egyik szolgáltató sem az igazi, együtt talán használható hálózatuk lenne, és sajnos ez a tény.(#28692) x1port: ez is érdekes, hogy mindig van pár ügyfél, mindegyik szolgálató témájában akit a köcsög szolgáltató nem hagy elmenni, meg mellette több száz másik akiknek a számhordozás is pár nap, és mindent el tudnak intézni. És gondolom ez is véletlen, hogy a Vodafone-nal már ilyen jó kapcsolatban voltál, most vagy a Telenorral, következő gondolom majd a Telekom lesz egy fél év múlva.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
dptrsk
addikt
válasz Tibee86 #28691 üzenetére
Telekomnál tapasztaltál hibákat.
Bejelentetted? Kijavították? Nem ment? újra nyittattad a hibajegyet? 72 óra után a Telekom kötbért fizet, ha nem tudod megfelelően használni a hálózatot.
Telenor nem is hallott ilyenről...És NE, ne menj a Telekom topikba, hogy szar VOLT a hálózat, mert most nem tudod lemérni, hogy milyen.
Ha esetleg van Telekom SIMed és tapasztalod a hibát és bejelented és leráznak folyamatosan, na akkor írd be nyugodtan.Ugyanis itt a Telenor topikba aki posztol rendszeresen hibát, már velem együtt többször bejelentette, hogy nem megy visszahívták, hogy nem látnak hibát és az ügyfél a hülye mert nem 2Gn használja...
És ez a 4-5. panasz bejelentés után elég bosszantó és tudja meg mindenki, hogy jelenleg így áll a Telenor az ügyfelekhez...
Ha megváltozik a hozzáállás és valakinek valami csoda folytán kijavítják a hibát és jó lesz, hidd el, ha nem is elismerően, de azt is meg fogja írni...És azért is van a fórum, hogy hangoztassuk a véleményünk, ha veled pozitív dolog történt azt is meg lehet írni, s mivel nem 1 ember írja a sok-sok panaszt, hanem többen ezért nem trollkodás, hanem egy jelzés...
De a Telenor erre IS tesz egy nagy kalappal. -
dptrsk
addikt
válasz Tibee86 #28698 üzenetére
Nekem 2011ben volt dolgom a Telekommal, költözés után vezetékes és mobil hibákat s tapasztaltam, a vezetékes vonalon nem ment 1 TV csatorna, 1 hónapba telt mire kijavították, 4 hónapig nem kellett havidíjat fizetni a net+TVre, mert annyi kötbért adtak !!!
Mobil oldalon elszámláztak, kiemelték a számlát javították a tételeket a helyes összeggel kiküldték az új számlát és csak a kevesebb összeget kellett befizetnem.
A bejelentett hálózati hibát (eldobálja több telefon/SIM is a hálózatot) nem sikerült kijavítani 72 óra alatt(1 hét volt), majdnem 2 teljes hónapig nem kellett havidíjat fizetni a megítélt kötbér miatt...Lehet, hogy a Telekom nem a legolcsóbb, de a Telenor kifizetteti veled a hibás számlát és majd a köviben talán korrigálják.
A kötbérfizetést meg nem is említem a Telenornál... Mindent lezárnak 1 nap alatt, hogy jó a hálózat te vagy a hülye.Igen én ezt tapasztaltam, de míg nem változtat a Telenor és küzdenem kell vele, addig be fogom írni, hogy nem megy még mindig.
-
tomp
félisten
válasz Tibee86 #28705 üzenetére
Persze, hogy nem kaptál mert eddig csak akkor ment sms a nem fogadott hívásokról ha külön előfizettél rá különdíjért. Hidd el a telenornál is volt ilyen hiba amikor csinálták a ratyi zte hálózatot. Telefon bekapcsolva mégis ha felhívtad közölte a rendszer, hogy nem kapcsolható.
-
x1port
addikt
-
tomp
félisten
válasz Tibee86 #28844 üzenetére
Nem szidnám a telenort ha nem lenne rá okom. De adnak rá okot! Október 24-én jeleztem a hibámat először. Most december 28-a van! Mi változott? Semmi! Eddig a percig 23x azaz huszonháromszor írtam nekik, ők 22x válaszoltak nekem a fb-on. Épp most írtam nekik a 23. levelet. Űrlapos levelet is írtam. Az arra kapott válaszra válaszoltam is már, de most fogok másodjára válaszolni.
Régebben nem ilyen volt a szolgáltató! Ha volt valami gondom segítettek nem elhajtottak, hogy semmi gond nincs. Sőt régebben segítettem is a telenort a fb oldalon emiatt jóvá is írtak egy teljes havi számlámat. Ez még 2011-es években volt. Na ott történt egy 180fokos fordulat és kezdett mélyrepülésbe a cég. Nekem van egy sejtésem mi okozta ezt... -
tomp
félisten
válasz Tibee86 #29001 üzenetére
Telenor is válaszolt már kb 20x. De a válaszuk eléggé bicskanyitogatóak voltak. A lényeg, hogy náluk nincs semmi hiba, minden tökéletes. Aztán a karácsonyi időszakban kiderült, hogy a fantasztikus hálózatuk a rossz. Mi lenne ha egyszer valóban megnéznék a hálózatukat...
Landsmann
Október 24-én jeleztem elsőnek a hibát. November 17-én hívtak, hogy semmi gond nincs náluk, nálam rossz valami. (hiába cseréltettem 2x SIM kártyát és próbáltattam ki a telenor üzletben egy másik telefonnal amiben szintén rossz volt). Azaz onnantól számítandó a kötbér? Onnantól már csak "ötletet kapok" e kedves cégtől, hogy mi okozhatja. Természetesen egyik ötlet sem a saját hibájuk.pietrasko
Én is a hatósági levél felé hajlok. Még adok egy kis időt, hátha sikerül megtanulniuk a hibaelhárítást. -
x1port
addikt
válasz Tibee86 #29072 üzenetére
Engem nem raktak ki.
Nem keltettem a pánikot.
Leírtam a negatív véleményemet a hibás szolgáltatásról amit fotóval is igazoltam.
Ha ezért kiraknak az gáz. ( nem nekem )Ügyvédi eljárással folytatom a telenor elleni harcomat.
Asszem ha ide került a sor akkor nem az égbe beszélek.Itt meg minden negatív kritika és jószándék arra,hogy más be ne szívja a dolgokat már flame keltés.
Szóval hajrá. Lehet jelenteni srácok.
-
dptrsk
addikt
válasz Tibee86 #29083 üzenetére
Nem dolgozom a Telekomnál. Csupán azért segítek a Telekom topikban, mert rászolgált a Telekom, hogy ne rossz dolgokat írjak oda.. Ha a Telenor megoldotta volna a problémáimat(vagy legalább próbálta volna megoldani!) itt is ugyan olyan készséges lennék, de sajnos a Telenor rászolgált a semmilyen esetben nem ajánlott kategóriára.
Szerintem a Telenor rászolgált, hogy ezt kapja, akár fórumon keresztül is. Már párszor leírtam, hogy nem egyszer próbáltam a hivatalos utat és csak utána írtam ide, miután semmit nem ért a panasz.
Telekomnál is volt amit lezártak (vezetékes oldalon rendszeresen kivizsgálás nélkül lezárják), de ha visszanyittatom a hibajegyet, akkor mindig megoldódott másodjára a hiba..
(nem mellesleg a Telekom olvassa a MA fórumokat és tesz a hibák ellen)Itt a Telenornál, pedig felhívnak, hogy a rendszerben minden rendben és csókolom, ha hiba van az nálad van.
Emellett az ügyfélszolgálat hívásánál is a Telenor rendszeresen nem tartotta be az 5 percet(szerintük rájuk ez nem vonatkozik, ezt levélben leírták nekem).A Telekom, ha trükközve is, de eleget tesz a szabályozásnak...(nem mondom, hogy jó az amit csinál, emelett elhiszem hogy sokat kell ott is várni..)
Szerintem, ha még mindig fenn áll a hiba a Telekomnál(mert ugye akik ide posztolják, hogy baj van, azon személyeknek a mai napig nem oldották meg!!), akkor ha nem oldották meg, annak ellenére, hogy 2x bejelentetted(ha olyan a hiba példaidőpontokkal). Nyugodtan írd be naponta többször a Telekom topikba.
Megérteném, hogy idegesítő, ha 1 embernek lenne problémája
De az hogy tömeges hibáról van szó, és a Telenor sajnos nem törődik ezzel, nem értem miért idegesítő.
Ráadásul a fórumtárs többnyire új mérésekről számol be, nem pedig egy esetet emleget fel folyamatosan. -
tomp
félisten
válasz Tibee86 #29127 üzenetére
Ez érdekes!
a 3 betűs kábelszolgáltató szó nélkül adott kedvezményt a havidíjból. Sőt régebben a telenor is ilyen volt amikor a rendszer megvonta egyik napról a másikra az LTE jogosultságomat, hiába volt aktív az LTE előfizetés. Na akkor nem csak jóváírtak valamennyit a 8990Ft-os díjából hanem a teljes összegtől eltekintettek. Sőt akkor prioritásban ment a hibajavításom. Ellenben most... -
Sayuar
őstag
válasz Tibee86 #29138 üzenetére
meg azt is írtam, hogy a telefonom más szolgáltató kártyájával tökéletesen működik.
Ha xar a benzin adott benzintársaságnál akkor az autót cseréljem le? Inkább más jelzésű kútnál tankolok...persze az is lehet, hogy nekem nem sikerült beállítani a telefont (ha így volt, akkor az ügyfélszolgálatot terheli a felelősség, akik 3 hívás után se nem adtak megoldási javaslatot), de azért furcsa, hogy a piros kártyával minden flottul működik, a búzavirág kékkel meg teljes beállítások törlése és újak lekérése után se nem.
Most már mindegy is... -
dptrsk
addikt
válasz Tibee86 #29138 üzenetére
Igen írta, hogy másik készülékben ment.
De ő azt szeretné, hogy a sajátjában működjön, az nem megoldás, hogy a szomszédtól kéri kölcsön.
A telefoncsere sem megoldás, hiszen ne véletlenül vette azt a típust.
Itt megint látszik a Telenor semmilyen hozzáállása, illetve a hozzánemértés. Hogy tanácsolhat olyat, hogy vigye vissza, hogy Telenoros kártyával nem megy, de a Vodással perfektül. hülyének nézné a MediaMarkt dolgozó.Ugye ha az előszobai konnektorban nem üzemel a töltő, de a hálóban igen, akkor sem viszed vissza, hogy az előszobádban nem megy, de a hálóban tökéletesen működik...
-
dptrsk
addikt
válasz Tibee86 #29141 üzenetére
Az üzletben mit tudnak mondani, amit telefonon nem?
Elmondja mi az APN, mit kell beállítani s csókolom, nehogy már emiatt fél napot szobrozzon egy üzletben.
Az üzlet annyival tud többet tenni, hogy látja a telefont, a telefonos üfsz ugyan úgy tud beállítást lekérni, mint a bolt és lediktálja.
Az ügyintézők 80%-a kevesebb hozzáértéssel rendelkezik,mint egy alapszinten hozzáértő felhasználó, ezt állítani merem
Ez nem csak Telenorra igaz, hanem mindhárom szolgáltatóra, egyedül a technikusi csoport tud valamivel többet... -
x1port
addikt
válasz Tibee86 #29144 üzenetére
Van egy S3 lte-m.
mivel ennél a remek szolgàltatónàl külön elő kell rá fizetni gondoltam legyen.
plusz költségbe verem magam hogy fizethessem nekik a havidíjat.
De jött a feketeleves. Jelen csomagom mellé ami több mint havi 5000 ft nem is lehet előfizetni.
Viszont elnézve a siralmas lefedettségű 4G hálózatukat már nem is bánom.
Beszereztem inkább egy új T-com előfizetést és láss csodát működik mindenhol.ennyi a recept.
Szép napot mindenkinek ![ Szerkesztve ]
-
x1port
addikt
válasz Tibee86 #29147 üzenetére
Àruld el hogy hasznàljam ha nem lehet. ?
Köt a hűség ehhez a szar csomaghoz ami hasznàlhatatlan 3G-n.
Telenornàl meg nincs annyi eszük hogy àtrakjanak erre a maradék időre egy olyan csomagba ahol elérhető a 4G..ha màr úgy is fizetek.
Párom telefonjàn elérhető de összehasonlítva az én Telekomosommal , siralmas.Lényeg a lényeg.
Varom, hogy pont kerüljön ennek az egésznek a végére és minel több pénzt szolgàltassanak vissza.Nekem sem a hobbim az itt ócsàrolàs.
Én fizetni szeretnék és elégedetten használni. Ennyi[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz Tibee86 #29147 üzenetére
Én használtam az LTE hálójukat(próba 1G, amit mint kiderült nem is aktiválhattam volna), valóban 4Gn többnyire rendben mennek a dolgok. De sajnos nem mindenkinek elérhető. Én adtam le technikusnál panaszt, aki beleírta, hogy ez megoldja a panaszom, de az egyedi igénykezelés elkaszálta, hogy nincs rá mód.
[ Szerkesztve ]
-
Sayuar
őstag
válasz Tibee86 #29141 üzenetére
ok én vagyok a hülye!
Még szerencse, hogy van egy másik szolgáltató, ami a hülyéknek lett kitalálva, hiszen annak automatikus neten keresztül lekérhető beállításaival tökéletesen működik minden.Rossz volt a példád: harenak szintén van egy ilyen (nokia 515.2) telefonja és neki is van egy telenor kártyája, ami szintén beszarik a youtube elindításakor (pontosabban ugyanazt produkálja mint nekem: el sem indul). A másikban slotban telekom van, és azzal működik. Szóval?
Talán ha kicsit több empátiát tanúsítanál a fórumtársad iránt ...de nyilván a hiba az user oldaláról van[ Szerkesztve ]
-
x1port
addikt
válasz Tibee86 #29151 üzenetére
Esetleg valami építő jellegű tanácsot is tudnál adni ?
Hozzám pl akárki jön vendégségbe aki telenoros , annak csak edge van a lakásban.
Különböző csomagokkal , különböző telefonokkal.
( 10. emelet , körbe rálátással egész a Gellért-hegyig. )Tipp ?
Azt ne írd kérlek ,hogy mindenki cserélje le a telefonját a vendégeim közül.
Egyébként az összes kételkedő kollégát szívesen várom vendégségbe
[ Szerkesztve ]
-
novinyul
veterán
válasz Tibee86 #29151 üzenetére
Én is Csepelen lakom,2 előfizuval+ net (mindkettő 10000ft-s alapdíjjal) nemhogy 3G de néha edge sincs!!!Szóval már egy ideje próbálok velük egyeztetni, de eddig nulla reakció. 98 óta vagyok a Telenornál(anno Pannon) de egyre szarabb,pláne mióta hálózatfejlesztésbe kezdtek.Barátnőm Tmobos, ő nálam lazán tolja 4G-s hálozaton.Ja és az utolsó ügyfélszolgálatos beszélgetésnél benyögték hogy sajna nagyon a pusztában lakom!Megértem azt is hogy ők 0.0 MB igérnek biztosan,de azért ez már igen nagy lehúzás!
Pixel 8Pro - Realme 9Pro Plus - Retro telefonok
-
Sayuar
őstag
válasz Tibee86 #29151 üzenetére
látom a szöveget a saját szád íze szerint értelmezed.
Nyugtass meg: érted hogy mit írok csak szórakozol velem.Akkor utoljára, sokadjára, most csak neked:
Az, hogy egy más (okos) telefonban működik a sim, az csak annyit igazol, hogy a sim nem hibás.
Feltehetően az automatikus készülékbeállítás amit sms-ben küldenek a nokia 515.2-re az nem jó.
Az összes beállítás törlése után lekértem a beállításokat mymenü-ből. Megjött, mentettem. Újraindítottam a készüléket. NEM működik a youtube.
Ezt követően ugyanerre a telefonra a piroséknál is lekértem a készülékbeállításokat és azzal a SIM-el tökéletesen működik a youtube.
Tehát ez nem készülék hiba.Lehet, hogy te szereted az efféle kihívásokat, én nem. Ha más szolgáltató SIM-ével tökéletesen működik a készülék, akkor oda megyek.
Kicsit hosszúra nyújtottam.
Ennyi. -
novinyul
veterán
válasz Tibee86 #29163 üzenetére
Most a XIV.kerületben vagyunk, na itt van LTE,nem fullos de van.Viszont Csepel egy párhuzamos idősíkban van és megragadtunk a 2003 években.Röviden LTE-k csengettek,bár már egy stabil HSPA hálózattal is boldog lennék. Lényeg hogy sok pénzért netet nem nagyon kapunk,de a szopóálarc az jár!
Pixel 8Pro - Realme 9Pro Plus - Retro telefonok
-
x1port
addikt
válasz Tibee86 #29166 üzenetére
Van pár tízezer előfizető aki megszívta ezt a 3G dolgot.
Persze azt is megértem,hogy ha őket a telenor grátiszként felengedné a 4G hálózatra , akkor az is kifeküdne.Igazi megoldás a villámygyors hálózatfejlesztés lenne megbízható eszközökkel. A ZTE meg gyártson porszívókat.
-
axioma
veterán
válasz Tibee86 #29460 üzenetére
Hangelofizu, ceges flottaban. Ehhez tudtommal semmilyen kombinacioban nem vehetem meg a 4G netet, mondjuk nem is lenne 2-500M-nal tobbre szuksegem, a mostani 100M is ugy honap feleig eleg, utana meg nem zavar a lassitas, pont mert ugyse szamithatok ra csak orulhetek ha van. Nekem eleg lenne lassitott egesz honapban, csak amikor eloveszem, _legyen_. Telom amugy tudna' (Z1C).
-
dptrsk
addikt
válasz Tibee86 #29460 üzenetére
Én hajlandó lettem volna 4G-s lenni, de a Telenor nem volt partner benne.
DPI 1,5G-hez jár a 4G.
Ugyan annyiért céges 1,5G csomaghoz nem tudják bekapcsolni a 4G-t...
Innentől kezdve ha akarnék se tudnék 4G-s lenni.szerk: Ma hívott egy Telenoros családtag 2 perc alatt 4szer megszakadt... Mondta, hogy nemrég telefonált más valakivel s ott is 2x megszakadt...
[ Szerkesztve ]
-
-
dptrsk
addikt
válasz Tibee86 #29468 üzenetére
Azért összehasonlítanám, hogy anno a Telekom mennyiért adott 4G-t(1000 Ft, 1GB), s most a Telenornál mennyibe kerül, hogy egy kis havidíjú csomag 4G-s legyen(500MB 1év hűséggel 1500Ft, hűség nélkül 1990Ft)...
Nem várom el, hogy fizessen a Telenor, hanem a pénzt, amit náluk költenék el, egy STABIL hálózatra költsék... És ne legyen, az, hogy itthon ülve nincs térerő, s utazás közbe nem szakad meg egy 20 perces úton 5ször az adathálózat Budapesten.
-
axioma
veterán
válasz Tibee86 #29465 üzenetére
De akkor neked legalabb 1.5G kifizetese eseten van LTE. Vallalatinal sehogy sincs, csak kulon kartyan amihez meg nem arulnak keszuleket (ertsd: ketkartyast). Bar ha mar ketkartyas, akkor nem cask a flottasbol lehet a masodikat beletenni (hanem pl. a konkurenciaet..). De most van egy jo telom, egy ilyen szolgaltatoi hulyeseg miatt nem fogom cserelni, kibirom ezt a fel evet aztan ugyse erdekelnek tovabb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen TV-t vegyek?
- Motoros topic
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Proxmox VE
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Már elérhető a Resident Evil 4 Remake magyar szinkronja (PC)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...