- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
Hirdetés
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
félisten
válasz
apuci04 #98697 üzenetére
Ha elektronikusan jönnek a számlák és felmondod a szolgáltatást, akkor logikus, hogy a fiók is ugrik. Ilyenkor az utolsó számlát postán küldik, de ha az előtt volt olyan számlád ami még a fiókba érkezett, azt már csak ügyfélszolgálaton fogod tudni fizetni az után, hogy megszüntetted az előfizetést.
-
-
4Grider
félisten
-
4Grider
félisten
válasz
Stauffenberg #98666 üzenetére
Az összes HD-s megkapja a kedvezményt, aki váltott Prime+-ra az elmúlt 1-2 hónapban.
-
4Grider
félisten
Online pénztárgéppel általában nyugta készül, amin nincs vevői név, de az is felkerül a nav-hoz. Cégek ma már csak olyan hazai kibocsátású számlát fogadhatnak be, ami a nav online számlarendszerében a bejövő számláik között szerepel. Ha nem szerepel, azt a számlát nem nekik bocsátották ki, vagy nem tud róla a nav a kibocsátó hibájából. Adószám nélkül pedig nem fog bekerülni a bejövő számláik közé az elvileg nekik szóló számla.
-
4Grider
félisten
válasz
muzic25 #98476 üzenetére
Mivel a VoLTE tiltást minden előfizetésről levették a yetinél, így maradt az, hogy a telefonod szoftverében lévő általános VoLTE profil nem jó (hiányos vagy rossz adatot tartalmaz) az ims regisztrációhoz. Ezt a gyártó firmware frissítése oldhatja csak meg. A yetinek annyi köze van ehhez, hogy a gyártónak jó profilt adjon, amikor az kéri tőle.
-
4Grider
félisten
válasz
pdr755 #98439 üzenetére
Ezen a hálózaton a Motorolák a legkevésbé támogatott készülékek. A VoLTE tiltás kapcsolót egy ideje már eltüntették a fiókból, így én sem látom, hogy min van és min nincs. De ha másik telefonban van VoLTE, akkor egyértelműen van az előfizetésen. Még azt kellene megnézned, hogy hívás közben lemegy-e a Motorola a 4G-ről. Ha marad rajta, akkor van VoLTE, csak épp visszajelzése nincsen. Ennyire nem támogatott telefonokban bármi előfordulhat...
-
4Grider
félisten
válasz
akaszajanos #98422 üzenetére
Cat6-os eszköz, így max. 2 db frekvenciát fog össze lefelé. Ha a szifon 180 Mbps-ot mér 4G-n, ott minimum 3-4 frekvenciát feltételezek, így a Cat6-os szappantartóból 50-100 Mbps közötti sebesség várható akkor, amikor a szifon épp 180 Mbps-ot mér. Én személy szerint szappantartót csak utazás (max. 1-2 hét) erejéig használok folyamatosan, mert nem éjjel-nappali használatra tervezettek ezek az akksis eszközök.
-
4Grider
félisten
válasz
FIREBLADE78 #98368 üzenetére
Böngészővel a Yettel fiókba bejelentkezve is megnézheted és kifizetheted a számlát.
-
4Grider
félisten
válasz
gabikiraly2 #98337 üzenetére
A kábel a tuti, a mobilnet pedig nem, hiszen utóbbi a cellatársaidtól is nagyban függ. A szomszédjait pedig a többség nem tudja megválasztani, ahhoz magánszigetre kell költözni.
Persze simán elképzelhető, hogy adott helyen 1000/50 lesz a yeti mobilnet akár még egy-két év múlva is, de az is, hogy 100/10 és nem reklamálhatsz, hiszen tudod, hogy mennyi a garantált. Ha viszont a vezetékes net megy össze 1000/1000-ről 500/500-ra, ott már joggal szólhatsz a szolgáltatónak. -
4Grider
félisten
válasz
FattyDove #98229 üzenetére
Hónapok, max. 1-2 év kérdése. Nekem tavaly őszre ígérték, amikor a flottánk keretszerződésének megújítását intézték, így tanultam belőle. Mivel ezeknél minden ahogy esik, úgy puffan alapon működik, így nem várom tovább, max. majd meglepnek vele. Ha még itt lesz akkor a flottánk...
-
4Grider
félisten
válasz
azbest #98200 üzenetére
Sajnos az nem fog megoldást jelenteni, mert az UMTS 2100 és 900 MHz sokkal jobban terjedt, mint a B1 és B8. 4G tekintetében ilyen helyeken elsősorban a B28 (700 MHz) jelenthet megoldást, amiket a már modernizált bázisállomásokon bekapcsoltak, továbbá az adott útvonalon meg a Telekom B20-a. Ha ezek vannak, akkor már csak az újabb közelbe épített bázisállomások jelenthetnek jobb térerőt (ezek viszont nem valószínű, hogy megjelennek a magas költség miatt), vagy a kevesebb vasat tartalmazó sínbuszokban utazás.
-
4Grider
félisten
válasz
jakabrudolf #98196 üzenetére
A halál biztos, ez nem. Mert amikor kiírja az rcs-t, az arra az időpillanatra vonatkozik, nem tudhatod, hogy mi történik a túlsó oldalon az üzenet megírása során (pl. kimegy a telefonjával a wifivel lefedett területről és nincs mobilnetje). Viszont az üzenetküldő appodban be tudod állítani, hogy ilyenkor mi történjen (átváltson sms-re, vagy küzdjön az rcs-el tovább).
-
4Grider
félisten
válasz
jakabrudolf #98188 üzenetére
Azért nagyon ne engedd el, mert a tapasztalat azért az, hogy több embert el lehet ma már érni rcs-en, mint külön-külön az egyes üzenetküldő platformokon. És ugye látod íráskor, hogy rcs-ként megy el az üzenet, vagy sms-ként...
Ha egy adott csapattal akarsz kommunikálni, ott jobb ötlet lehet egy közös platform. -
4Grider
félisten
válasz
labeda #98075 üzenetére
A vodánál nem véletlen volt túlterhelve közel egy évig a telefonos ügyfélszolgálat. A "jól" sikerült ügyviteli rendszerváltás miatt marha sok ügyfélszolgálatos borult ki és mondott fel Miskolcon. Logikusan a 15-20x-osra váltott ügyfélpanaszok és a részben jogosan háborgó ügyfelek miatt. Mostanra csillapodott le a második lépcső (számlázás elcseszése) utáni csúcsterhelés.
Itt azért remélhetően nem fél évig lesz a túlterhelés. Én kiemelt ügyfélként ilyenkor nem várom el, hogy a szokásos módon (azonnal) felvegyék. -
4Grider
félisten
válasz
Gubu0101 #98026 üzenetére
Mondjuk telefonon a 10/10-nek is bőségesen elégnek kellene lennie.
A roaming hálózat adott helyszínen és időpillanatban rendelkezésre álló sávszélessége a fő limitáló tényező, de persze simán lehet az utána következő internetes útvonal, ahol vpn-en a neted és a hívásaid hazajönnek. -
4Grider
félisten
válasz
dzsampi #98023 üzenetére
Ezen a térképen megtalálod a közeli 4G bázisállomásokat.
-
4Grider
félisten
-
4Grider
félisten
válasz
torrente777 #97981 üzenetére
Ha hordozott is, yeti sim kártya van a készülékében honos hálózatra feljelentkezve.
-
4Grider
félisten
válasz
Rodzser Mór #97971 üzenetére
1220 nem váltja át ha felhívod róla őket?
A MyMenü-ben sem találhatók meg az új díjcsomagok? -
4Grider
félisten
válasz
TODI1111 #97955 üzenetére
A készülékcsere nem azoknak való, akiknek hamarosan letelik a hűsége, hiszen a készülékcserének van költsége. A készülékcserét arra találták ki, hogy ha valaki néhány hónap után rájön, hogy nem elég neki az a telefon, amit választott és jobbra szeretne áttérni (nem mellesleg meg közben lett pénze a készülékcserére).
-
4Grider
félisten
válasz
aprokaroka87 #97910 üzenetére
A VoWiFi is első negyedévre volt várható. Annyira, hogy az első éves yeti marketingrizsába be is került, mint bevezetett szolgáltatás.
-
4Grider
félisten
válasz
aprokaroka87 #97908 üzenetére
A lényeg, hogy aktuálisan ez év végét kommunikálják:
https://www.yettel.hu/3g-lekapcsolas -
-
4Grider
félisten
Az Otthonnet mobilnet szolgáltatás. Ne várd, hogy a szolgáltató saját magadtól és a többi előfizetőtől megvédjen, mert az ő érdeke az, hogy minél többen legyenek (minél jobban ki legyen használva a szolgáltatása).
Megírod végre, hogy milyen routert, milyen frekvenciákon használsz? -
4Grider
félisten
válasz
TODI1111 #97815 üzenetére
Mobilnet esetében mégis mit lehetne garantálni? Hogy ha a bázisra fel akar csatlakozni a 116-dik felhasználó, annak már nem adnak netet? Vagy aki kettőnél több frekvenciát akar használni egyszerre, annak nem engedik? Vagy napi 10 GB felett korlátozzanak? Vagy mégis hogyan gondolod?
Az megoldás lenne, ha nem lehetne hűségszerződéssel kihozni előfizetést és eszközöket, mert bármikor bedugulhat? -
4Grider
félisten
Én 5 db adatsimmel ráfáztam másik továbbszámlázós flottánál. Felmondáskor kb. 2 havi díjjal többet kellett fizetnem a "gyors" ügyintézés és a sim kártya keretéhez való megmagyarázhatatlan ragaszkodás miatt, mint ha ugyanezt egy yeti ügyfélszolgálaton tehettem volna meg. Azóta nem gondolkozom továbbszámlázós flottában.
-
-
4Grider
félisten
válasz
banda76 #97685 üzenetére
6100 Ft körül van most egy korlátlan yettel adatsim. Ez tehető mobilba (a hozzá való net apn eléggé meríti a telefonokat), de elsősorban routerbe, modembe való.
Vagy ott a voda mobilnet xxl nevű publikus korlátlan csomagja havi 5000 Ft-ért (csak belföldön és csak 4G-n használható).
Mindkettőre egy év hűség van. -
4Grider
félisten
válasz
kicsiakocsi #97660 üzenetére
Hűségidőt aktuálisan elérhető csomagokra tudsz hosszabbítani. De lezárt csomagot meg tudsz tartani, max. nem tudsz rá újabb hűséget vállalni. Remélem eddig érthető.
Amire nem hosszabbítasz hűséget, az változatlan feltételekkel kell továbbmenjen.
A következő kör a díjcsomag kivezetése, olyankor hívnak, hogy már nem lesz elérhető a továbbiakban a csomag, mire akarod átváltani... -
4Grider
félisten
válasz
kicsiakocsi #97658 üzenetére
Valamit nagyon félreértelmeztél...
-
4Grider
félisten
válasz
aprokaroka87 #97651 üzenetére
Ilyen térerővel ez egy távolabbi bázis lesz, a tiedet valószínűleg lelőtték egy időre.
-
4Grider
félisten
válasz
Red product #97649 üzenetére
A számhordozás időablakát óra pontossággal előre megadják, ez mindig hétköznap este 8 és éjfél közé szokott esni.
-
4Grider
félisten
válasz
dredjudge84 #97643 üzenetére
Nekem meg adat alapon küldi, de vagy a yeti sim-em cseveg a Google Messages alatt, vagy a vodás...
-
4Grider
félisten
válasz
dredjudge84 #97638 üzenetére
Google üzenetküldőnek már mennie kell voda alatt is.
-
4Grider
félisten
válasz
dredjudge84 #97636 üzenetére
A csevegés általában működik.
-
4Grider
félisten
válasz
Pasteur #97628 üzenetére
A kártyacsere nem aktiválja a mobil online Start szolgáltatást, de mivel rengeteg panasz van ezzel a szolgáltatással kapcsolatban a hozzá nem értő felhasználók részéről akik nem veszik észre, hogy a telefonjuk mobilnetet használ, így majdnem automatikus a jóváírás ügyfél panasz esetén.
-
4Grider
félisten
A forgalmazóknak nem érdeke (tudni sem biztos, hogy tudnak róla és hely sem biztos hogy van rá) feltüntetni, hogy adott telefon aktuális szoftververziójában éppen milyen európai mobilszolgáltatók egyedi VoLTE, VoWiFi és 5G profilja van benne. Ezek ui. általános profilokkal egy-egy szolgáltatónál vagy mennek probléma nélkül, vagy nem.
Ezért hozták pl. létre anno a VoLTE/VoWiFi topik topikösszefoglalójában szereplő táblázatot (amit ma már nem túl lelkesen tartanak karban), így ha adott szolgáltatónál tervezzük ezeket a szolgáltatásokat használni, akkor a telefon topikjában vásárlás előtt rákérdezünk. -
4Grider
félisten
válasz
#73820095 #97587 üzenetére
A 22/2020. (XII. 21.) NMHH rendelet előírja a szolgáltatóknak, hogy az ÁSZF-ben rögzítsék, milyen határidővel/feltételekkel fizetik vissza számhordozás esetén a megmaradt egyenleget. Mivel a legrövidebb jogvesztő határidő 30 nap, így az összes szolgáltató ezt vezette be az ÁSZF-jébe.
-
4Grider
félisten
válasz
RoyalAirForc #97426 üzenetére
Szinte mindegyik felső kategóriás telefon 6CA-s. Az más kérdés, hogy nem mindegyik tudja a B20 és B28-at összefogni. De elég szokott lenni egy telefonon a B1, B3, B7, B8, B20 összefogásának lehetősége, főleg hogy a legtöbb helyen nincs is ennyi sáv egyszerre jelen...
-
4Grider
félisten
válasz
aprokaroka87 #97424 üzenetére
Ha több sávot használsz egyszerre, nagyobb lesz a letöltési sebességed, így egy sávot ugyan jó eséllyel kisebb mértékben terhelnél, de a cellát összességében - pont a nagyobb sávszélességhasználat miatt - jobban.
-
4Grider
félisten
-
4Grider
félisten
-
4Grider
félisten
Az üzletláncok több mint fele döglődik, a Tesco a jó példa rá. Szinte mindenét eladta már, úgy bérli vissza az üzleteit is. A többiek is sorra veszik fel a hiteleket. A 3 német közül is csak egy nyereséges.
A bankoknál sem véletlenül vannak a felvásárlások, bár nekik egy kicsit könnyebb, mert azért vannak, hogy mindenből hasznot húzzanak. -
4Grider
félisten
-
4Grider
félisten
A bérek emelkedése idén sem állt meg, szóval igen, a számok azt jelzik, hogy igen. Más kérdés, hogy nem emelkednek annyival, amennyivel az infláció.
A hűségidő végét meg az NMHH szerint nem kell megvárni, ő bólintott rá az inflációkövető emelésre, ő javasolta, hogy bele kell foglalni az ÁSZF-be, egyszóval, hogy így kell csinálni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo V130-15IGM laptop (Pentium Silver N5000/8GB/256GB SSD
- Honor 70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3045, 96% Akkumulátor
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest