Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Samus

    addikt

    Kérdésem lenne, a személyes ügyfélszolgálat széttárja a kezeit, a telefonos ügyfélszolgálat szerint minden rendben, a hiba az ön készülékében van, de egy kolléga hív, segít a beállításban. Na, azóta is hívnak.

    Személyesen megkaptam, hogy én kutyultam el valamit az online rendszerben. Közöltem velük, hogy Telekomos lévén hozzá vagyok szokva, hogy online intézem, amit lehet, említettem, hogy a Telenor rendszere egy rakás hulladék, lassú, mint egy alvó lajhár. Erre közli velem, hogy tudja, nekik is külön tanítják, meg nehéz, és akkor én, mint földi halandó, jó, hogy nem értek hozzá, meg különben is, minek állítgatok bármit is...Mikor emlékeztettem, hogy de Telekom, akkor annyi volt a reakció, hogy az német cég, az övék pedig norvég...

    Adott egy régi djuice előfizetés (számlás 20 volt anno a neve), eddig a Klikk csomag volt aktiválva mellé, ez ugye 100 megát ad havi ezresért. Hat napja a Mytelenor online oldalán aktiváltam az Extra500 nevű szolgáltatást, amit tudtomon kívül egy év hűségre adtak. Már csak ezért szakadjanak meg, mert sehol sem volt ez feltüntetve. A nagyobb gond, hogy azóta nincs mobilinternet. Semmi. APN nem változott. WAP nevű APN esetén jó sebességű (EDGE) valami van, de az nem az igazi.

    Megkerestem a Telenor APN beállításokat, csináltam új hozzáférési pontot, de semmi. A készülék egy LG F6, de igazából bármilyen másik okostelefon lehetne.

    Mit szúrtam el, és hogy tudom helyrehozni? A Klik szolgáltatást lemondtam szintén online. Esetleg van valami alap net szolgáltatás, ami nincs bekapcsolva?

    '' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

Új hozzászólás Aktív témák