Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
-
axioma
veterán
válasz Viktor0610 #28955 üzenetére
Igazad van, a tobbseg rablancban van, ezt mindig elfelejtem...
-
Landsmann
addikt
válasz x1port #28959 üzenetére
Tévedsz. Senkit nem marasztalnak, még csak azt sem kérdezik meg miérrt mondod fel. Tőlem sem kérdezték meg miért váltok kártyásra, nem is próbákoztak ajánlatokkal. Éppen azért váltottam kártyásra, mert egyszerűen az összes számlás csomagjuk vagy hulladék, vagy olyan drága, hogy 1 év alatt sem telefonálok el annyit mint amennyi egy havi díja a csomagnak.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
MODERÁTOR
-
Sayuar
őstag
válasz Viktor0610 #28966 üzenetére
mármint a digihez?
Én úgy gondolom, hogy a magyar piac 15%-át szerezheti meg 2 éven belül. -
#79335424
törölt tag
válasz polonic #28970 üzenetére
A Digi adatkapcsolatot szolgáltat 4G -n. Ha használni akarod, akkor 4G -s teló kell (ami a konkrét 4G frekvenciát is ismeri), vagy olyan modem. Nem lesz 3G, a GSM -nek meg ehhez semmi köze. Csak a szolgáltatók erőltetik, hogy a hanghívás a GSM függvénye. Technológialag nincs összefüggés. Különben Skype -olni sem lehetne. Ráadásul az alacsonyabb ping és a kisebb csomagveszteség miatt, a 4G sokkal alkalmasabb hanghívásra, mint a 3G. Az a szerencséjük a hazai szolgáltatóknak, hogy az emberek nem tudják, hogy milyen lehetőségeket kínál egy VOIP szolgáltató.
Ha megnyitom a telón a klienst, akkor azonnal mutatja az egyenlegemet.
Hívás megkezdésekor írja annak percdíját.
Hívás befejezésekor a konkrét hívás összköltségét.
Bármelyik beregisztrált mobilszámomat kiírathatom a hívottnál (már, ha pl. itthon, a magenta ezt nem akadályozná).
A kliensből egy pár bökéssel feltölthetem az egyenlegemet.
Webes felületen bármelyik korábbi hívásomra, vagy időszakra rákereshetek (időpontok, költségek, stb.)
Az említett lehetőségek közül technikailag melyiket ne tudnák megoldani a hazai szolgáltagók akár adat, akár GSM hívás esetén? Mégsincs ilyen lehetőség. Miért?[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz dptrsk #28971 üzenetére
A 4g-n valo hivashoz kell VoLTE, anelkul nem igazan megy. Sot, ezt a telefonnak is tudnia kell. Attol , hogy 4g-s a telo, nem biztos, hogy tudja ezt a funkciot. Szoval itt megint kiesik egy rakat elofizeto.
Es az 1800 mhz-el orszagos lefedettseget elerni irrealisan magas osszegekbe kerul, mint mondjuk 800-zal. Mivel joval tobb bazisallomas kell. Es akkor ha megis igy csinalnak, akkor ennek meg kell terulnie. Aztan ezeket uzemeltetni is kene, ami megintcsak dragabb lesz, leven a tobb bazisallomas miatt. Es akkor itt arrol beszeltek, hogy meg olcso is legyen. Megis hogyan? -
dptrsk
addikt
válasz polonic #28973 üzenetére
Én nem arról beszélek, hogy VoLTE épül fel a hívás!
Hanem ha te telefonálni akarsz az VoIP alapon indul el te elindítasz egy hívást s mintha a MobilVOIP programban indítanád, azt is lehet LTE hálón, s nem kell VoLTE.Persze kérdéses, hogy valóban hogy valósul meg nekem ezek csak tippek...
-
polonic
félisten
válasz #79335424 #28978 üzenetére
Ok, akkor ez letudva.
Megpróbálom megfogalmazni az aggodalmaimat.
Amit feltételeztek, az hogy van egy adatcsomag, amit kifizetsz. Eddig rendben. Egy voip szolgáltatónál pedig van előfizetés/account és az adatcsomagot használva azon telefonálsz. Ez is ok így.
Ez csak egy adatszolgáltatás. De a digi teljes körű mobilszolgáltató szeretne lenni a nyilatkozata alapján. És akkor itt jön képbe az, hogy neki ez miért is jó, csak az adatszolgáltatás? Az ő hálózatán telefonált percek után neki nem lesz haszna.
Csinálna egy saját viop szolgáltatót magának? De akkor meg mégis minek kell neki a mobilszolgáltatás hálózatostul mindennel együtt. Mert ugye azt bárki, bárhol, bármilyen net előfizetésen tudná használni.Akkor a másik aggályomat a hálózatról már kifejtettem.
Lehet, hogy nem nem nekem lesz igazam. Azt mondom úgy legyen. Én csupán "hangosan" gondolkodok itt fórumon. Nem csak úgy mennek a dolgok, ahogy sokan elképzelik. Remélem, most már mások is látják.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz polonic #28979 üzenetére
Nekem az a tippem, hogy a státusz miatt kellett neki. Ha eltörlik a roamingot, akkor talán vmilyen szabályzás alapján más besorolás alá esik, mint saját frekvenciával rendelkező szolgáltató. Nem csak Magyarországon van Digi. Én drukkolok neki, mivel számomra fontos a kapcsolat Spanyolországgal. Persze tudom, hogy ez egyedi eset.
Ami pedig a VOIP -ot illeti, úgy érzem, mintha bagatelizálnád a jelentőségét. Szerintem viszont igenis tekinthető lehetséges jövőképnek, hogy az adatcsomagot hanghívásra használjuk. Én már kb. másfél éve nem indítottam hívást GSM -en és nem érzem komoly hátrányát a VOIP -nak. Mobilszolgáltató részről persze igen, de egyrészt a lovaskocsit is leváltotta az autó, másrészt ők reklámozták leginkább, hogy vegyek tőlük netet és használjam. Veszem és használom. Ennyi.
-
axioma
veterán
A mytv oldalan nem talaltam, honnan tudhato hogy melyik csatorna nezheto vissza es mennyi ideig?
-
aneda
aktív tag
válasz Viktor0610 #28914 üzenetére
Másik készülékben is sajna megvan a hiba.
Bemegyek a Telenorban, talán ott tudnak segíteni.
Flottás vagyok, megkérdem ott is, hátha van valami korlátozás amiről nem tudok.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
Bandi8407
tag
Üdv! Egy kis infó kellene! Telenortól neten rendelnék telefont all-in L csomagban viszont van benne e-Komfort ami nem kellene! A kérdés hogy az mindenképp a csomaggal jár vagy lehet régi módszer hogy jön a papír számla?
-
MODERÁTOR
-
Bandi8407
tag
válasz Viktor0610 #28985 üzenetére
Értem! Ezt a rendelés közben választhatom majd hogy papír vagy utalásos?
-
club1
veterán
válasz Bandi8407 #28984 üzenetére
A Start és All-In, Hipernet Home S, Hipernet Home M, Hipernet Home L, valamint a kisvállalkozói Business Team és Business All-In tarifacsomagokat csak e-Komfort csomaggal veheted igénybe.
Ebből így nem lesz papír alapú számla, akkor sem, ha havi egy ezressel többet fizetsz.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
halo.balazs
csendes tag
Sziasztok!
Szerintetek ez mi? Hűségem van 2015.09.01-ig azaz üzletben azt mondták hogy csak június 1-jén tudnék kedvezményes készüléket venni..
Viszont neten enged mindent. Bónuszprogramon keresztül.
Megrendelni viszont nem merem, mert aztán nehogy kiküldjék a kötbért az előző telefonról....
Vélemény? Vagy nyertem a telenor-lottón?üdv,
Balázs[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz halo.balazs #28989 üzenetére
Szerintem neked nem kötelességed tudnod, hogy jogosult vagy vagy nem, hiszen akkor minek lennének az ügyintézők, online rendszer...
Ha megrendeled és engedi, akkor örülj.
Kötbért ezért nem adhatnak, hiszen te az online rendszert vetted alapul, ami engedte, tehát jogosult vagy...
Legrosszabb esetben véglegesítésnél, hívnak, hogy bocs mégsem vagy jogosult...
Vagy a bónuszprogram valóban hűségesnek tart...[ Szerkesztve ]
-
x1port
addikt
válasz halo.balazs #28989 üzenetére
Nekem a bejelentkezve címszó alatt ezt írja :
Előfizetésével nem tud készüléket rendelni bónusz ajánlatban.
Lehetséges, hogy még nem járt le a hűségvállalása, vagy egyedi tarifacsomagja van. Új mobilszámmal bármikor vásárolhat a kínálatunkból.Kvázi ha Neked engedi akkor hajrá !
De javaslok egy videófelvételt a folyamatról , nehogy aztán kitaláljanak ezt-azt.
-
MODERÁTOR
válasz x1port #28991 üzenetére
Videófelvétel... Hagyjuk már ezt...
Értem én, hogy Telenyomor, meg minden, de azért ne essünk már át a ló túloldalára...Próbálja meg, ha a rendszer engedi, örüljön. A Telenor nem valószínű, hogy kötbért terhelne azért, mert a rendszer hibájából megpróbálta, és ő csak végigvitte a folyamatot...
Samsung Galaxy A54
-
x1port
addikt
válasz Viktor0610 #28992 üzenetére
Azért ártani nem árt.
Semmi baja nem lesz ha lesz neki róla. -
halo.balazs
csendes tag
válasz x1port #28991 üzenetére
Köszi az ötletet!
Igazából a legrosszabb az egészben, hogy eddig két üzletben voltam (hátha másikban okosabbak) és telefonos ügyfélszolgálattal is beszéltem ma több mint 10 percet, de mintha nem értenék meg a kérdésemet. Mindháromszor:
- A rendszer engedi a telefon megrendelését
- Önnek nincs hozzá jogosultsága
- De mondom, itt kattintok rá, ide van írva hogy....
- Ön csak június 1-től vehet új készüléket.Azt viszont sehogy nem értem meg, hogy nálam miért írja ki amikor náluk nem.... kabaré
ui: hugomnak is azt írja mint neked, pedig ugyanakkor lett az előfizetés megkötve (bár nekem maga a telefonszám már több éves...)
[ Szerkesztve ]
-
x1port
addikt
válasz halo.balazs #28994 üzenetére
Borzasztó az online ügyintézésük ( is ).
Viszont ha engedi ami jelen esetben érthetetlen akkor szerintem rendelj. Csak tudd bizonyítani ha baj lesz.Nekem például egyik menüpontjuk üti a másikat.
Ember legyen a talpán aki eligazodik rajtuk.Most akkor melyik
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
Családban míg az utolsó 3 hónapjában volt a hűségnek működött a bónuszprogram menü.
Lejárt a hűség utána levő naptól nem jogosultat ír...Ha videofelvételt nem is a folyamatról pár screenshotot megér...
Annak idején kallódtak el számlareklamációs bejelentéseim, térerő panaszaim is a Telenornál... -
tomp
félisten
válasz dptrsk #28997 üzenetére
Ez a Telenor!
Én pénteken írtam nekik számlareklamációt és meg is van gyorsítva a dolog mert nem fogom befizetni a számlát de 14-e a határidő.
Október 24-e óta van szolgáltatási hibám de nem úgy tűnik mint akik foglalkoznának vele... De nekem mindegy. Most azon gondolkodom, hogy egy szimpla kötbér igényt adjak e be, vagy egy NMHH-s panaszt amiben leírom a kötbér igényemet. Probléma megoldásuk olyan nagy 0 mint a Himalája. -
aneda
aktív tag
válasz Viktor0610 #28985 üzenetére
ÉN VOLTAM A BALFASZ, a flottás előfizetésemhez csak 100MB internet tartozik, elfelejtettem magamnak plusz adatcsomagot választani, bezzeg a kollégáimnak rendeltem +2GB-ot...
Így a LASSÍTOTT SEBESSÉG volt nem elég gyors nekem, tulajdonképpen elég használhatóan működött minden, kivéve a videók lejátszása. Így már miért tudtam olyan lassan megnyitni az email mellékleteket.Az oroszok már a spájzban vannak!