Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
#35104512
törölt tag
az a gond, hogy ugyanazt mondod mint a telenor a telefonos ügyfélszolgálaton, de ott is elmondtam, hogy értsék már meg amit mondani akarok
szóval még egyszer, debrecentől 14km -re lakom, és az elmúlt 10 évben!!!!! hibátlan volt a szolgáltatás!!! vagyis nem azon az 1-2% -on élek ahol szar, hanem valami történt november elején amitől elromlott és használhatatlan lett, a reklamációm csak ezért van! ha t-mobil -os lennék akkor nem reklamálnék mert mióta az eszemet tudom az soha nem volt jó nálunk, de a telenor jól működött..
és ugye amikor aláírja az ember a szerződést egy olyan szolgáltatásra amit elégedetten használ évek óta, eszébe nem jut, hogy visszafelé fogunk fejlődni és nem fogja tudni használni..[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz #35104512 #29801 üzenetére
Én teljesen megértelek, szerencsére engem nem kötött a hűség a magán előfizetésemen így hát felmondtam.
NMHHnak megérne egy levelet szerintem, mondjuk kérdés tudod-e bizonyítani, hogy októberben teljesen jó volt a szolgáltatás?
Mert mint mondtad a szó nem ér semmit...
Arra hiába vársz, hogy a Telenor kedvességből elengedi a hűséget...
Szerintük a jelenlegi hálózat hiperkirály, s csak az ügyfél eszköze a sz@r... -
#35104512
törölt tag
-
club1
veterán
válasz #35104512 #29803 üzenetére
Ha a 15-20 előfizető összefog és együtt reklamál, tuti, hogy a cellátokat vissza fogják állítani, mert 90%, hogy hozzányúltak, ahogy ők mondják, optimalizáltak. Ha egy-két előfizető jelentget valamit, arra nem fogják felkapni a fejüket.
Egyébként valami két évvel ezelőtt volt a Telekomnak egy bejelentése, miszerint az Alföldön full gsm lefedettséget építettek. Ezek szerint van még rés a pajzson? -
dptrsk
addikt
válasz #35104512 #29803 üzenetére
Első körben: mindenki jelentse be hibára, hogy nem jó a hálózat lehetőleg egy időben. Nyugodtan lehet jelezni, hogy tudjátok, hogy a szomszéd is mostanában jelenti be.
Ha mindenki megkapja az elutasítást, hogy a hálózat OK, nálatok van a hiba, akkor egy írásos csoportos hibajelentés e-mailben a Telenornak, illetve másolatként az illetékes NMHH. Mellékletben egy általatok közösen aláírt levél(hogy nehogy azt gondolják fantomszemélyek vagytok). Az e-mailben írjátok bele, hogy azért csoportosan jelentitek be mivel egyénileg mindenki elutasítást kapott, hogy a hálózat rendben van, s szerintetek ennyi embernek a telefonja egyszerre nem romolhat el, illetve novemberig hibátlan volt a hálózat.[ Szerkesztve ]
-
szaniszlokar
aktív tag
sziasztok!
Telenornál fogok előfizetni Hipenet Heavy csomagra, hozzá Huawei E5372 eszközt fogok választani.
Akik használnak ilyen eszközt, tőlük kérdezném, hogy mennyire elégedettek vele?
Mekkora területen képes wifit szolgáltatni? Nálam kb egy 90 nm-es családi házat kellene lefedni, úgy, hogy pont a ház közepére el tudom helyezni a hotspotot.Köszi!
Minden ellenállás hasztalan.
-
ferke72
aktív tag
válasz szaniszlokar #29807 üzenetére
Utána kellene olvasnod fórumokon, ekkora területet attól függ milyen falazat van még lehet gond nélkül be fog szórni. Viszont a lefedettséget is nézd meg jól és a próbanapokat ha ki is használod tudd ilyen eszközöket nem vesznek vissza..
Nekem nem olyan rég volt 5372 routerem, nem rossz és dicsérik. Az biztos most y800 hibátlanul dolgozik.
És nem akarok szolgáltató ellen beszélni de van jó pár hely ahol nem függő hanem független routert is kapsz viszonylagosan nem sokkal több pénzért(e5372 pl. 35e).Nem az számít, hogy mennyi időnk van, hanem hogy mit kezdünk vele.
-
gilfoyle
őstag
Egy Lumia 930-at szerettem volna venni feltöltőkártyával, ezért felhívtam az egyik üzletet, ahol az ügyfélszolgálat szerint van telefon.
Volt is, a csávó aki felvette, miután kifaggatott, h milyen csomagban, stb, közölte, hogy feltöltőkártyával nincs, csak előfizetéssel.
??? Méééé??? Itt elkezdett hablatyolni, hogy a kolléganője fiókjában van elzárva, meg szerdáig van félretéve.
Miután elkezdtem érdeklődni, h mi köze van ennek a feltöltősben nincs dologhoz, kibújt a szög a zsákból ( amit azért előre lehetett tudni ), hogy mindenki így veszi, mert más szolgáltató kátyájával használja, stb... Naés? Bazzeg add annyiért, hogy neked megérje, vagy lockoltasd le.
Sose volt ezzel a céggel dolgom, hát ezután se lesz az biztos. -
club1
veterán
válasz gilfoyle #29811 üzenetére
Nem mintha ajánlani akarnám ezt a szolgáltatót, de ha egy eladóval/ügyfélszolgálatossal történő beszélgetés alapján akarsz egy szolgáltatóról képet alkotni, akkor jobb, ha hagyod az egészet a fenébe...
Egyébként pedig be kell menni egy boltba, hogy vennél egy ilyet előfizetéssel, amikor már a kezedben a telefon, akkor mondani, hogy feltöltőkártyás előfizetésre gondoltál. Vagy ott az online felület... -
ferke72
aktív tag
válasz gilfoyle #29811 üzenetére
Ezek szerint még mindíg függetlenek vége az lesz hosszabbításra veszek én is egyet és használom én is vodás kártyával egyébként ezt az elteszem nem teszem el nem értem..ősszel egy ismerősömnek elege lett hitegetés hegyek lesz nem lesz, utána ment 30km arrébb lett is és ki is tudta próbálni..persze hogy vitte az idegen kártyát. Viszont eladó korrekt volt ő is pénzből él és nála lett előfizetve
És igen igaza van előttem szólónak ha falakba ütközöl rendeld meg neten és passz[ Szerkesztve ]
Nem az számít, hogy mennyi időnk van, hanem hogy mit kezdünk vele.
-
szaniszlokar
aktív tag
válasz ferke72 #29809 üzenetére
Full 3G lefedettség van, itt van velem szemben 600 méterre a Telenor tornya. A lefedettségi térképük szerint
ez várható.
Egyszer volt egy próbahónapom, Huawei usb modemmel 34 Mbit volt a max, de 14 Mbit alatt nem volt.
Szilikát falaim vannak, bízom benne, hogy be tudja sugározni majd. Kérdeztem az ügyfélszolgálatot, hogy van-e nagyobb méretű destop routerük, e azt mondták, hogy nincs és várhatóan nem is lesz.
Olvasgatok egy kis fórumot, hátha látok valami okosságot!
Két évre kénytelen leszek aláírni a hűséget, így ingyen van az eszköz, erre nem akarok költeni.[ Szerkesztve ]
Minden ellenállás hasztalan.
-
ntomi0730
senior tag
-
club1
veterán
válasz ntomi0730 #29818 üzenetére
Akkor arra tippelek, hogy a te esetedben a smarttarifa csomagra korábban lett előfizetve, mint ahogy az ÁSZF változással felezték a lebeszélhetőséget. Az ilyen esetben ui. online is visszakapcsolható a korábbi állapot. De új előfizetőknek tudomásom szerint nincs meg ez a lehetősége.
-
Armahun
addikt
válasz St3ven #29820 üzenetére
Én kértem volna, ha tudom, de nem tudtam róla, én hibám.
Még mikor váltottam erre a csomagra nem volt kettészedve, viszont decemberben vettem készüléket két év kötél mellett. Akkor nekem ez megakadályozza, hogy visszaállítsák, vagy kérhetem?
Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
ntomi0730
senior tag
Jelenlegi tarifacsomag
Név Állapot Egyszeri díj Aktiválás dátuma Lejárat dátuma
Smarttarifa 1 Információ
Meglévõ 0 Ft 2015.01.26
Név Aktiválás dátuma Lejárat dátuma Aktív
Hívásátirányítás Információ
2015.01.26 Aktív
Hívástartás Információ
2015.01.26 Aktív
Hívófél-azonosítás Információ
2015.01.26 Aktív
Hívásvárakoztatás Információ
2015.01.26 Aktív
Lakossági Hívásértesítő Nincs információ
2015.01.26 AktívÍgy sikerült bemásolni
›
Mindenirány szolgáltatás
Meglévõ
0 Ft
0 Ft
2015.02.07[ Szerkesztve ]
-
ferke72
aktív tag
válasz szaniszlokar #29816 üzenetére
Ez remek akkor ajánlom ennek a listának a végén dwr-921 router
ha nem fontos a mobilitás neked.[ Szerkesztve ]
Nem az számít, hogy mennyi időnk van, hanem hogy mit kezdünk vele.
-
Armahun
addikt
Néztem már, de nincs, és nem is emlékszem, hogy lett volna.
Nem tudod véletlenül, hogy mely időpont előttinek kell lennie az aktiválásnak?
Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
Armahun
addikt
-
#79335424
törölt tag
válasz szaniszlokar #29816 üzenetére
Az a baj ezekkel a kütyükkel, hogy routerként fasorban sincsenek. Sztem otthonra az ilyen, igazi kicseszés a userekkel. Nem értem, hogy miért nem árulnak vmi egyszerű adaptert, LAN csatlakozóval, amit az ember egyszerűen hozzá tudna csatlakoztatni bármilyen router WAN portjához. Van egy jól belőtt és nagyon jól konfigolható routerem, gigás portokkal, dualband wifivel, belőtt belső hálóval. Csak egy másik "bemenet" kéne neki, de ehelyett cseréljem le egy ilyen fingilingire, csak a 4g mobilnet miatt? Sztem ez rossz koncepció.
[ Szerkesztve ]
-
KamuMazsola
őstag
Ha előfizetésről akarok váltani feltöltősre, mi a menete?
Üdv.: KamuMazsola
-
szaniszlokar
aktív tag
válasz #79335424 #29829 üzenetére
Szerintem is rossz, de nincs más náluk. Korábban volr egy Huawei B593 nevű asztali 4g router, de az már nincs és nem is lesz. Azon volt LAN port is. a kábelnetről van egy Linksys wrt54gl router otthon, azt így nem tudom használni. Megy talonba.
Minden ellenállás hasztalan.
-
club1
veterán
válasz KamuMazsola #29831 üzenetére
Részlet a Telenor oldalakról:
Ha számlás előfizetésedet feltöltőkártyásra szeretnéd cserélni, akkor ezt megteheted telefonszámod megtartásával, ha nincs tartozásod.
Az áttérés díjmentes, de a helyszínen minimum 3 000 Ft-tal fel kell töltened az egyenlegedet, hogy a kártyád 1 évig érvényes legyen.
Az áttérést bármelyik Telenor értékesítési ponton kérheted, amit 72 órán belül teljesítünk. A sikeres áttérésről SMS-értesítést küldünk. -
rgeorge
addikt
Ma végre visszahívtak a Telenorból. Egy hónapja próbálom az egyik előfizetésemet All-In-M-re bónuszolni egy bármilyen telefonnal, de az első napon még mutatott készülékeket, csak nem tudtam eldönteni, melyik legyen, azóta viszont egy készüléket sem mutatott. A MyTariff bevezetése óta annyi változott, hogy új előfizetéssel engedett telefont választani, és a meglévő számhoz is, de pont az All-in-M tartifára nem.
Továbbra is a legbiztosabb mód a visszahívás kérése, most is ez működött.Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
veterán
Freudi zavar, de valós.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
digikábeles
aktív tag
3 hétre szeretnék mobilinternetet a Telenortól, netezni, és skype-ra, hűségvállalás nélkül. Mik a lehetőségek?
-
ferke72
aktív tag
válasz digikábeles #29838 üzenetére
nézd meg ezt
de lehet van más megoldás is náluk illetve szétnéznék más szolgáltatók ajánlatai között is..Nem az számít, hogy mennyi időnk van, hanem hogy mit kezdünk vele.
-
ferke72
aktív tag
válasz digikábeles #29840 üzenetére
Nincs mit viszont ha nincs kőbe vésve akkor vodát nézd meg még
Nem az számít, hogy mennyi időnk van, hanem hogy mit kezdünk vele.
-
#79335424
törölt tag
válasz digikábeles #29838 üzenetére
Boltban kérve 5 nap a próbaidős lehetőség, de ha neten rendeled, akkor 30 nap. Akár eszközzel is. Megrendeled a legnagyobb csomaggal, három hét után meg visszaadod, hogy köszi, de mégsem kéred.
-
club1
veterán
válasz digikábeles #29846 üzenetére
Ez opció, meglévő hangelőfizetéshez.
Szerintem ő a hipergagyinet csomagokat javasolta. -
club1
veterán
válasz digikábeles #29848 üzenetére
Ha Digi előfizető vagy, biztosan.
-
csucsu21
aktív tag
Sziasztok tanácsot szeretnék kérni.
A dolog az lenne adott egy lg f6os készülék most ha vissza visszem most lesz 7edjére szervízben.
A lényeg első szervíznél állítólag főpanelt cseréltek benne akkor jó is volt 1 hónapig azóta folyamatosan csak szervízben van szervíz után 1-2-3 hétig mindig üzemképes de utána megint meghal nem kapcsol be nem tölt szóval egy tégla lesz a szöveg mindig szoftver frissítés állítólagosan.
Kérdés az lenne mit tehetnék ez esetben már kicsit elegem van belőle.
Most is vissza kapom mondtam az eladónak rakja össze hogy jó e és hoppá hát nem működik.
mondom ilyenkor mi van azt mondja vissza tudja küldeni szervízbe mondom köszi nem.
a harmadik szervíz után mindig íírtam hogy szeretném a cseréjét kérni de szarnak rá.
Hozzá teszem az én F6om ki fogástalan igaz én nem itt vettem fent pesten de szerintem az teljesen mind1.
Szóval ha valakinek van hasonló gondja vagy volt és megoldódott kérném bármi ötlete van írja le:
Nem a telefon összegéről van szó 30,000 ft volt csak hát előfizu megy rá de kb a semmiért írtam megint alá a 2 évet . ja és egyszer volt lg szervízben ott is szoftver frissítést kaptam. ( mert azt úgy szeretem )
Előre is Köszönöm.[ Szerkesztve ]
Az élet olyan, mint a motor be kell rúgni másként nem megy !!!
Új hozzászólás Aktív témák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!