- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
válasz vwpolopg #29288 üzenetére
Teljesen mindegy, hogy milyen indokkal kell fizetned. A Telenor uzletben Telenor tartozast az ott ervenyes fizetesi modszerek egyikevel ki akarod fizetni. Ki van ragasztva a matrica, nem viszel kp-t, oldjak meg.
Egyebkent mar a kotberszamla specialitasat se ertem: ha nem mesz be, akkor nem kuldik ki? Mar ez is milyen... miert mennel me'g te utanuk, hogy fizethess, ha mar nem is vagy ugyfel? Nem is ertem, miert nem a szerzodesbontas feltetele a kotber kifizetese. Vagy ha mar ilyen bena a rendszer, hogy csak felmondas utan "tud" (persze, mert igy specifikaltak le az igenyt) kotbert szamolni, akkor miert nem fogadta el vagy ad absurdum kerte el kotelezo szamlaelolegnek, kartyaval. Akkor most nem kene szaladgalnod utanuk, magatol osszetalal a ket osszeg azt jonapot. En lassan benyujtanek nekik egy karteritesi igenyt is... -
#51970304
törölt tag
Vásároltam a telenornál 2014 januárban egy xperia L telefont részlettel.2 év hűséggel.most pont 1 éve.
A készülék árát már vissza fizettem.Ha most meg szeretném szünktetni az előfizetést...mennyi lenne a felmondási díj?
Valakinek valami tapasztalat? -
#79335424
törölt tag
válasz #51970304 #29304 üzenetére
Látatlanban merem feltételezni, hogy másképp kalkuláltok. Te úgy gondolod, hogy amit kifizettél, az a teló teljes vételára, a Telenor meg úgy, hogy az a két év hűség miatti kedvezménnyel csökkentett ár volt. Ezért az ő matekjuk szerint lógsz még nekik egy év rabsággal.
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
-
#79335424
törölt tag
válasz #51970304 #29307 üzenetére
Én a T -nél vettem így egy telót. Az utolsó részlet után bementem és mondtam, hogy nézzék meg az elmúlt egy év kártyahasználatát. Csak alapdíj, mivel a SIM egy fiókban pihen. Kifizetem a következő évre az alapdíjakat és most, helyben vegyünk érzékeny búcsút egymástól! Nem lehetett, az úgy nem volt jó, hogy egyben, előre megkapják. Pontosabban a lóvét behúzták volna, de a szerződést akkor is csak egy év múlva szüntették volna meg. Nekik sem kell a szomszédba menni egy kis gusztustalankodásért.
-
#51970304
törölt tag
-
Bass
addikt
válasz zichie #29303 üzenetére
Nem is értem sem nekem sem a páromnak nem megy a vásárlás,és sem a telefonos sem a személyes sem a facén az ügyintézővel történt egyeztetés nem segített. Milyen előfizud van? Nekem flottás de páromnak Smart tarifa extra 1 csomagja van amivel elvileg mennie kellene a vásárlásnak.Én hétfőn ugrom be a kapcsolattartómhoz.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
ferke72
aktív tag
Szeretnék pár gondolatot mobilnettel kapcsolatban megosztani..szóval tavalyi harcos év után idei év elejére hova jutottam velük. Tavaly hatalmas küzdelmek árán sikerült elérnem sokadik immáron kemény hangvétel után megértsék nem a modem a kukás hanem (zte821d) hanem a kártyájuk nem épp kompatibilis újabb lte modemekkel. Sőt egy régebbi option routerem meg se "ette"... és itt jön a vicc része. Sikerült egy havi jóváírást kieszközölnöm náluk beszereztem egy E3372 modemet és vele már igen szép 12Mbit is elérhető beltérben. Ma kicseréltettem befizetésnél a kártyát is biztos ami biztos,és lőn csoda a nano változatot a régi modem gond nélkül felismerte... ezt nem értem igazán hogy lehet ez a micro kártya nem élő ebben az eszközben a nano meg jó
Megyeszékhelyen városközpontban képviseleti betérő után kipróbáltam az ottani viszonyokat is és gondolom a hálózat terheltsége miatt 23/5Mbit..ami már elég baráti.Természetesen várostól olyan messze az volt a válasz a bővítésre telefonos technikussal itt 4G idén valószínű nem lesz még..persze költözzünk arréb legyen Egészből azt szeretném röviden megjegyezni hálózatukat illetően azért ráférne a fejlesztés sőt!!!voda lefedettsége e téren sokkal jobbnak tűnik. Elgondolkodtató de míg sajnos tart a kötöttség marad ez.Gyengébb lefedettségű területen használjatok fix sim kártyás routert(én is azt preferálom) és a városi közegre teljesen jó az usb modemNem az számít, hogy mennyi időnk van, hanem hogy mit kezdünk vele.
-
-
brumi1024
veterán
Sziasztok!
Egy kérdés az 1 GB-os mobilnetcsomaghoz járó Deezer Zenével kapcsolatban: ez tulajdonképp a Premium+ csomag vagy egy köztes az előbbi és az ingyenes között?
-
#51970304
törölt tag
válasz KamuMazsola #29316 üzenetére
Ez partner cègnèl törtènt vagy rendes telenornál?
-
GLOCK34
aktív tag
Sziasztok!
Praktikum csomagban szeretnék készüléket vásárolni online. Van meglévő számlás csomag is,de sem egyszeri sms-kódos belépéssel,sem belépés nélkül nem engedi a megrendelést. Ha kiválasztom a készüléket és a praktikum csomagot akkor csak visszahívást kérhetek? Továbblépési lehetőség nincs. -
club1
veterán
válasz dptrsk #29322 üzenetére
Ott már lehet úgy játszani, hogy ne legyen elállási jog:
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rend. („Fszr.”) alapján, amennyiben a szerződéskötés a megrendelő által megadott címen vagy PostaPonton történik, és a szerződő fél fogyasztónak minősül, úgy a megrendelő mint előfizető az írásbeli szerződéskötéstől (aláírástól) és a termék átadásától számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül
- elállni a szerződéstől - feltéve, hogy a szolgáltatás nyújtása még nem kezdődött meg;
- felmondani a szerződést - ha a szolgáltatás nyújtása az előfizető beleegyezésével már megkezdődött.[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz GLOCK34 #29323 üzenetére
Amikor az online -t javasolják, akkor add az eccerű vásárlót és kérd meg az ügyintézőt, hogy segítsen a rendelésben, mert próbáltad, de nem igazodsz el a menüpontokon. Praktikus ilyenkor egy netképes telóval, vagy tab -bal rendelkezni "a mi gépeinken nem lehet" duma esetére.
-
GLOCK34
aktív tag
Köszönöm a segítséget,hozzászólásokat! Reméljük kifogunk egy segítőkész ügyintézőt.
-
#79335424
törölt tag
válasz GLOCK34 #29326 üzenetére
Ha nem segítőkész, akkor néhány varázsmondattal tedd azzá! Mondjuk kérdezd meg, hogy ha Ő nem ér rá, akkor esetleg szólhatna a főnökének, hátha Ő igen. Vagy, onnan, az üzletből hívd fel az ügyfélszolgálatot és kérdezd meg, hogy ha bemennél egy üzletbe, akkor segítenének -e. Úgyis azt mondja, hogy persze. Na, akkor kell megkérni, hogy most átadnád a telefont az illetékesnek és ezt mondja el neki is.
-
Daneeka
senior tag
A régi, kb. 7 éves SIM kártyám körbevágtam szikével és beletettem egy új microsimes telefonba. Működik első ránézésre. Történt valami fejlődés azóta a simek világában ami miatt esetleg érdemes lenne bemennem egy Telenor boltba kicserélni a kártyát rendes microsimre?
-
Landsmann
addikt
válasz Daneeka #29330 üzenetére
Hagyhatod. Ha tudtam volna 2 és fél éve azt, amit most, akkor nem cseréltem volna le a 10 éves SIM kártyámat. Akárki akármit mond, az új kártyák több energiát zabálnak, hamarabb merül le a telefon. A régi SIM-el 6-7 nap készenlétet tudott a telefon, amint belekerült az új, egyből csak 5 napot, nagy ritkán visítva kibír 6-ot, de az ritka mint a fehér holló. Persze jöttek a szokásos dumával, hogy az akku gyengül. Naja, éppen attól a pillanattól fogva, hogy új SIM lett. De mivel kötötték az ebet a karóhoz, hát legyen. Vettem új akkut. Azzal csak 4, esetleg 5 napot bírt. Így aztán visszakerült az eredeti gyári akku, ami decemberben volt 7 éves. Köszöni szépen, jól van, fáradásnak semmi jelét nem mutatja. Áprilisban lesz 3 éve hogy ki lett cserélve a kártya. Mivel 2 évente ingyen lehet cseréltetni, áprilisban megint cseréltettem, hátha visszafelé fejlődbnek és kisebb a fogyasztása. Hát nem. Ugyanannyit bír a telefon. Ja, mindezt úgy, hogy sosem kapcsolom ki és 3G-re van állítva első perctől fogva.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
darvinya
titán
válasz Landsmann #29331 üzenetére
Pedig igen.
Arról nem is szólva, hogy egy idő után a régi SIM-ek nem fognak tudni hálózathoz csatlakozni, mert nem kompatibilis.és (#29328) Daneeka
Erre jön még az is, hogy a szándékos rongálás(szikével kivágás) miatt, csak pénzért cserélik ingyenes helyett.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#51970304
törölt tag
Voltam bent a hatvani telenor partner üzletébe...
Minden további nélkül kicserélték volna ha leadom a régit.(De ugye az már meg van vágva)
Úgyhogy bukta a dolog....Nekem már csak pénzért fogják.
Ha szerződést nem hosszabbítok akkor le kell adni a sim-et? -
Daneeka
senior tag
Nem könnyitettétek meg a dolgom Vagy rosszabb lesz vagy jobb esetleg ugyanolyan.
4G/LTE-t nem tud amúgy a teló, 3G megy rajta de amúgy mindig kikapcsolom az adatkapcsolatot meg a 3G kapcsolatot is. -
-
-
Landsmann
addikt
válasz dptrsk #29332 üzenetére
Nem, a SIM fogyasztása több, vagy valamit csinál amit a régi nem, amitől gyorsabban merül a telefon. Naptárba mindig be van jelölve atöltés időpontja, ebből látom, hogy észrevehetően kisebb a készenléti ideje mint a régi SIM-el. A 4 és a majd 3 év elég hosszú idő, hogy le tudja szűrni az ember, ha csak a SIM változik és semmi más és gyorsabban merül a telefon, egyértelmű hol kell keresni a problémát.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
darvinya
titán
válasz Daneeka #29338 üzenetére
Inkább az a kérdés, hogy akarsz fizetni vagy ingyen akarod a kártyát.
Hálózat folyamatosan változik.
SIM hiba abban a pillanatban jelentkezik láthatóan, mikor beleraktad és üzemel.
Nem mikor töltés ciklust vizsgálsz.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
taip
senior tag
Jól látom, hogy ha valaki Telenoréknál 4G-s netet szeretne, akkor jó mélyen a zsebébe kell nyúlnia?
Konkrétan arra gondolok, hogy az All-In M díjcsomagban csak 10Mbit-es netet adnak, ami még nem is lenne akkora gond, ha ezt kiegészítő díj ellenében fel lehetne oldani. De hiába veszi meg az ember (az egyébként pofátlanul drága) kiegészítő csomagot, csak az adatmennyiség nő meg, de a sebességkorlát megmarad. De a legnagyobb gáz, hogy (még ha korlátozott sebességgel is, de) nem engednek fel a 4G hálóra.
Jönnek az új telefonok, tudják a 4G-t, az ember megveszi, majd nem tudja kihasználni, mert nem tud felmenni a 4G-re. Nálunk a családban többeknek is ideális lenne az All-In M, de emiatt a netes mizéria miatt nem tudom nekik jó szívvel ajánlani (pedig van, aki más szolgáltatótól hajlandó lenne átjönni).
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
brumi1024
veterán
Én üzleti csomaghoz vettem meg a kiegészítő 4G szolgáltatást (plusz váltottam 1 GB-os csomagra), és direkt megkérdeztem, hogy nem kell-e SIM kártyát cserélni (a honlap írta, hogy elképzelhető, microSIM-em volt már egy pár éve, amit aztán nano-ra vágtam). Jött a válasz, hogy nem kell, menni fog ez anélkül is. 16-án aktiválták a csomagot, és nem meglepő módon nem volt LTE hozzáférésem. Rákérdeztem még egyszer, jött a válasz, hogy SIM kártyát kell cserélni. Hogy ezt miért nem lehetett elsőre, azt nem tudom.
-
tomp
félisten
Érdekes jelenség, hogy amióta elismerték a hibámat és elkezdték a javítást, LTE-n nem mérek még hajnalban sem(azaz az üresjárati időben) 30Mbitnél magasabb feltöltést. Előtte ment akár 47Mbps-el is. Bezzeg amivel gond van(letöltés) az maradt maximumon.
Ma mértem kora reggel 98-100Mbitet is a max 100Mbitre képes telefonnal. -
taip
senior tag
válasz brumi1024 #29347 üzenetére
Ez is gáz, de ez a (sajnos egyre gyakoribb) ügyfélszolgálatos hozzá nem értés miatt van.
Amit én mondok, azt pedig központilag, a vezetők határozták el, szándékosan. Nem lehet kikerülni azzal, hogy esetleg egy normális ügyintézővel beszélsz.Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
ferke72
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!