Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pufika1984

    tag

    Értesitjük Önöket, hogy 04.01-től az alábbiak alapján járjanak el a javításra való felvételnél.
     
    Garanciális javításra átvétel feltételei:
    -          a terméket minden esetben ki kell venni a dobozból, és megvizsgálni, hogy van e rajta külső sérülés – ez lehet repedés, törés, deformálódás, ütődés, csatlakozó kiszakadása – nem garanciális hiba, fizetős javítás,
    -          a terméket a töltő segítségével be kell kapcsolni és megnézni a kijelzőjét, hogy nincs e összefolyva a kristály – ez fizikai sérülés, bár nincs betörve a kijelző, mégis erős, nem rendeltetésszerű használat következménye - nem garanciális hiba, fizetős javítás,
    -          meg kell vizsgálni a csatlakozókat, hogy nem mozognak e – ez szintén fizikai sérülés, hiszen a kábel erős rángatása a kábel, a csatlakozó szakadását eredményezheti - nem garanciális hiba, fizetős javítás,
    -          „lefagy” hibajelenségnél (Android op. rendszer nem tölt be, rootolás) figyelmeztetni kell a vásárlót, hogy a szoftver frissítésért, amennyiben felhasználói hiba miatt szükséges 2000 Ft +Áfa szervizdíjat kell fizetni (A kedves vásárló egyébként saját maga is tudja frissíteni a készüléket, a Myaudio weboldalán megtalálható a frissítés minden típushoz, és telefonon, e-mailben is segít a MyHelp) ( Csak éppen 5+hoz nincs fent. Meg a többihez is ritka! )
            -      Garanciális javításra csak minden tartozékával együtt vehető át a készülék, mert az esetleges jóváírás, garanciális csere esetén szükségünk van a termék tartozékaira. Hiányos terméket nem áll módunkban jóváírni, ez számunkra nem róható fel!
            -      Garanciális javításra a terméket olyan csomagolásban kell elküldeni, amely megakadályozza a termék sérülését út közben (merev falú doboz)
            -      Amennyiben a terméknek csak a töltő rossz, nem kell az egész készüléket elküldeni, sőt a tartozékot sem, csak a jegyzőkönyvet és a garancia jegy másolatát –akár mailben is, és mi a következő szállításkor küldünk új töltőt. (Önök a rossz tartozékot megsemmisíthetik, így nem merül fel költség a            szállítással)
     
     
    Fenti esetekben tájékoztatni kell a vásárlót, ha felmerül a gyanú, hogy a meghibásodás a nem rendeltetésszerű használatból ered. Az ilyen termékeket "feltételesen" vegyék át, megkímélve minket is a rengeteg felesleges munkától, költségtől, és problémától.
    2013/3/23 Csaba PuFa <pufika1984@gmail.com> :))

Új hozzászólás Aktív témák