- Merész dizájn és új teleobjektív az iPhone 17 Pro mobilokban
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Íme az új Android Auto!
- Nem lesz Xiaomi 16
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pufika1984
tag
Értesitjük Önöket, hogy 04.01-től az alábbiak alapján járjanak el a javításra való felvételnél.
Garanciális javításra átvétel feltételei:
- a terméket minden esetben ki kell venni a dobozból, és megvizsgálni, hogy van e rajta külső sérülés – ez lehet repedés, törés, deformálódás, ütődés, csatlakozó kiszakadása – nem garanciális hiba, fizetős javítás,
- a terméket a töltő segítségével be kell kapcsolni és megnézni a kijelzőjét, hogy nincs e összefolyva a kristály – ez fizikai sérülés, bár nincs betörve a kijelző, mégis erős, nem rendeltetésszerű használat következménye - nem garanciális hiba, fizetős javítás,
- meg kell vizsgálni a csatlakozókat, hogy nem mozognak e – ez szintén fizikai sérülés, hiszen a kábel erős rángatása a kábel, a csatlakozó szakadását eredményezheti - nem garanciális hiba, fizetős javítás,
- „lefagy” hibajelenségnél (Android op. rendszer nem tölt be, rootolás) figyelmeztetni kell a vásárlót, hogy a szoftver frissítésért, amennyiben felhasználói hiba miatt szükséges 2000 Ft +Áfa szervizdíjat kell fizetni (A kedves vásárló egyébként saját maga is tudja frissíteni a készüléket, a Myaudio weboldalán megtalálható a frissítés minden típushoz, és telefonon, e-mailben is segít a MyHelp) ( Csak éppen 5+hoz nincs fent. Meg a többihez is ritka! )
- Garanciális javításra csak minden tartozékával együtt vehető át a készülék, mert az esetleges jóváírás, garanciális csere esetén szükségünk van a termék tartozékaira. Hiányos terméket nem áll módunkban jóváírni, ez számunkra nem róható fel!
- Garanciális javításra a terméket olyan csomagolásban kell elküldeni, amely megakadályozza a termék sérülését út közben (merev falú doboz)
- Amennyiben a terméknek csak a töltő rossz, nem kell az egész készüléket elküldeni, sőt a tartozékot sem, csak a jegyzőkönyvet és a garancia jegy másolatát –akár mailben is, és mi a következő szállításkor küldünk új töltőt. (Önök a rossz tartozékot megsemmisíthetik, így nem merül fel költség a szállítással)
Fenti esetekben tájékoztatni kell a vásárlót, ha felmerül a gyanú, hogy a meghibásodás a nem rendeltetésszerű használatból ered. Az ilyen termékeket "feltételesen" vegyék át, megkímélve minket is a rengeteg felesleges munkától, költségtől, és problémától.
2013/3/23 Csaba PuFa <pufika1984@gmail.com>
Új hozzászólás Aktív témák
- Merész dizájn és új teleobjektív az iPhone 17 Pro mobilokban
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- PlayStation 5
- Szolnok és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nyomtató topik
- Milyen autót vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nintendo Switch 2
- OLED TV topic
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 Pro Max 512GB,Újszerű,Adatkabel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 15 128GB,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 15 Pro 256GB,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 15 Plus 128GB,Újszerű, USA verzió, 12 hónap garanciával
- Apple iPhone 15 Pro max 255GB,Kábel,12 hónap garanciával
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 16GB 512GB 14" FHD 1év garancia
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
- iKing.Hu - Google Pixel 10 Tensor G5, 120 Hz OLED, tripla kamera-128 GB Használt, karcmentes Gari
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B650M R5 7500F 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3080 10GB Kolink Observatory RGB A-Data 750W
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest