- Magisk
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz CyberPunk666 #86741 üzenetére
Egyetértek az előttem szólókkal, Nekem is kettő van, egy 3/8-ados Hans tools (hobbi taiwan) meg egy Lidl -ös 1/2-es német lidlmárka. Lehetne még egy harmadik is mert a hans minimuma18 de nagyon ritkán kell ez alatt nyomatékra húzni valamit a motoron, és azok is legtöbbbször jelentéktelen csavarok, pl fékfolyadék tartály teteje stb, amit úgyis érzel meg látsz mennyire van meghúzva ( álltalában semennyire) emiatt nem is vettem nincs is rá igazán szükség.
Otthoni hobbi használatra ez a 10-20k kategória teljesen oké. Egy a lényeg a megfelelő használat, csavart ezekkel ne nagyon lazíts inkább mással és ha meghúzáskor lekattantak utána ne húzd tovább a csavart mert elállítódik a kulcs... nagyából ennyi...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
veze
őstag
-
Ferdzsoo
addikt
Állítólag akkor is elállítódhat...
Bár én már szegény hanns-al lazítottam le a hátsó kerékanyát (110nm) már rendesen hajlott a kulcs
mikor utána mondta valaki hogy ez hülye ötlet mert elmegy...
Aztán megvettem a másikat azóta azzal húzom meg az ilyen nagy értékeket, az nagyobb is.
De a kicsi sem ment el különben, mert sokszor utánaellenőrzök a naggyal és nem tudok húzni már rajta...
Szóval ki tudja. De jobb a békesség inkább egy sima kulcsal lazítgatni...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
3psilon
aktív tag
Sziasztok!
2001-es Kawasaki ER-5-ömhöz vennék LED-es irányjelzőket. Néha le-leraktam a motort (nem firtatnám, nem nagy esések, inkább szarvashibák, lásd itt ) és a gyárikak repedtek, töröttek stb., és egyébként se csúcsminőségűek.
Azt néztem, hogy sok LED-es index kapható, relé is szabványos, de csak kevés E betűs. Utánaolvasva láttam, hogy elméletben csak E betűs (jóbáhagyási jellel rendelkező) lámpát lehet felszerelni. Igaz ez? Ki nézi? A műszaki vizsgáztató, a rendőr?
Köszi!
Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006
-
3psilon
aktív tag
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz 3psilon #86757 üzenetére
Nem E-betűs, mert mindenki a filléres kínai sz*rt árulja, erre van "igény". Azon kívül hogy szabálytalan, a legtöbbnek a fényereje, láthatósága is a nullához közelít - legalábbis amikkel én eddig találkoztam.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Laca1212
őstag
Amúgy általános lehúzási nyomaték lista létezik valahol?
-
vendingo
veterán
Meghoztam a mocit a szerelőtől.
Állítása szerint 100%, hogy a gépem 62000km futású és mindene eredeti a kisebb kopó dolgokon kívül. Egyedül a fesszabályzó lett cserélve, de ennél a modellnél típushiba. Már szereztem is hozzá gyárit, jó lesz majd OT vizsgára.
Viszont kaptam rossz hírt is. Olyan szar a kipufogódob, hogy nem ajánlotta, hogy nagyon messze menjek vele, mert annyira szét van rohadva. Illetve a gumik annyira szarok (fos Mitas), hogy mihamarabbi cserét javasolt.Ekkora kerekeket nem olcsó gumizni. Normálisabb típus 60-70k/pár.
Kipuffal együtt ~160k +most fizettem ki 35 ezret szervizre. Mentem vele eddig 300 km-t. Eléggé ráfizetős idáig
Mire minden szart kicserélek, meg személyre szabok, vehettem volna GS-t is[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Pocee
senior tag
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #86771 üzenetére
A fesszab az összes AT-ban megadja magát, 70k km körül. Mindenki idő előtt cseréli, vagy meg hackeli.
emre: RD04 kipuffot jó állapotban találni lehetetlen, más típus rábarkácsolása meg nem az én asztalom.
Mindenképp cseréltem volna morgósabb arrow dobra, csak nem most egyből, hanem akkor amikor nem nyaralni, motorozni kéne a pénz. Valahogy kigazdálkodom a gumikkal együtt, max majd szeptemberbe nyaralok.canniballEgy normális pirelli szett 70k-tól indul+ azt elfelejtettem írni, hogy küllősek a kerekek, ezért kellenek tömlők is, felniszalagok, na meg a szerelés.
Lehet most csak egy conti trail attack 2 megy rá, az megáll 50+tömlők+szerelésből.-Mike- : A gumi kora és futófelülete tökéletes, csak azzal van gond, hogy Mitas. Ha kilöttyintek egy pohár vizet, már a látványától elvágódik a motor.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #86772 üzenetére
nekem fiatalon ők voltak a példaképek akkor hallottam,hogy Doohan nem használ lábféket mert hüvelykujjal jobban tudja adagolni...talán vagy kacska volt a lába
Ne is mond ezek az NSR 500ak,brutál gépek voltak és gyönyörűek,mondjuk a seggét jobban kihegyeztem volna de duzzogva még így is elfogadnámAmúgy mond már el kanyarban miért engedik ki a lábukat oldalra?gondolom nem félelemből mert nem meri lapra tenni
Hűtés,lassulás?Mr.Brightside
-
yodamastah
őstag
válasz -Mike- #86777 üzenetére
When asked - as usual - at the pre-race press conference at the Sachsenring why he takes his foot off the peg - Rossi gave his standard answer, that he didn't know, but that it felt a natural thing to do, and it felt like it helped him brake. But he also revealed a fascinating detail: When he and Jeremy Burgess look at the data, and compare the corners where he does his signature leg wave with the same corner when he leaves his foot on the peg, there is no difference at all. The data shows exactly the same braking time and force, the same weight distribution, no difference whatsoever.
-
-Mike-
addikt
válasz yodamastah #86779 üzenetére
Akkor Chrobáknak volt igaza. Egy hülye elkedzte (Rossi) a többi meg kopírozza.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem tudta hasznalni a labat egy eses utan. Costa doktor osszevarta a kettot, hogy legyen normalis verellatasa a serult labanak, amugy le akartak vagni. Sikerult megmenteni, igy visszakaptunk egy hatalmas tehetseget, szerencsere.
Volt egy japan pilota, aki nem tudta visszahuzni az ujjait fekezes utan, neki specialis kesztyu kellett. Akkoriban nem ovoda volt a gpNem menekülsz a csendőrség elől.
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #86784 üzenetére
Évek óta tisztába vagyok vele, hogy a fesszab, meg a benzinpumpa 70k körül meghal. Továbbra is jó vetelnek tartom, főleg, hogy ma megtudtam, hogy valóban full gyári a gép. Hétvégén rendelek új arrow kidörrentőt, meg valami light terepgumit. A plexi vételt meg halasztom. Így is klasszisokkal jobb a szélvédelme, mint az SV-nek.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
V.Stryker
nagyúr
Hejj, ma kipróbáltam haverom Hayabusáját. Hááát... Mondta, hogy nyugodtan próbálgassam, csak figyeljek mert nagyon meg tud indulni. Ami nagyon pozitív volt, hogy kis sebességgel szűk helyen, gurulva manőverezve tök könnyű vele. Gyorsulása tényleg jó, kiforgattam végig 3-ban is, 4-ben is. Jobban féltem tőle, mint amilyen volt. A karom nem akarta leszakítani vagy magas az ingerküszöböm.
Neki valami extra verseny tárcsái vannak, így a fék a fék az enyémhez képest feltűnően jó volt.Ami biztos, hogy 200-al menni vele kb. olyan nyugis, mint az enyémmel 110-130-al.
Egy felújított szakaszon épp próbálgattam, mikor vészesen közel jött szembe egy Stop tábla. 200-ról belenyúltam a fékbe, hátsóval stabilizáltam. Kicsit éreztem ficánkolni és a kereszteződés meg poros volt, fostam,hogy ott esetleg megcsúszom, de simán megállt. Jól uralható.
Ami miatt biztos nem vennék ilyet, az a testhelyzet. Nekem már kényelmetlenül hátul van a lábtartó, a váltó. A fejem meg elől a plexinél. Biztos meg lehet szokni, de így elsőr úgy voltam vele, hogy tök jó volt vele menni, de otthonra nem kéne.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz V.Stryker #86786 üzenetére
Amikor kipróbálom mások gépeit, legyen az bármilyen, utána bennem is ez van.
Mindegyik valami másért tetszik és érdekes, aztán visszaülök a sajátomra és "hazatértem" érzés fog el. Egyik sem kéne..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Ferdzsoo #86787 üzenetére
Hát ezért egy jó túraenduróról nem biztos így szállnék le. Elég magas vagyok és nagy darab is Szeretem a mostani is, de egy Vara, GS, V-Strom biztos kényelmesebb lenne nekem is.
Viszont azt éreztem,hogy tényleg nagyon jó az a motor, más dimenzió. Az,hogy nekem más az elképzelésem a kényelmes teshelyzetről, egyéni problémám. Mindenesetre azért nagy élmény volt menni vele és meghajtani.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Lajkó
őstag
Ezt meg Nektek! Szvsz jó vételnek tűnik!
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ugyanilyet használok pár hete, csak én magyar boltban vettem, fél év garival - közel 7000 forintért. Kicsit átalakítottam a felfogatását - a fékfolyadék-tartály elejére lett felragasztva. Eddig még működik....
szerk: mi lehet a gáz a V-Strommal, ezek sokkal-sokkal többért (konkrétan dupla áron) szoktak menni. - Hú, de nagyon kéne!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Bogyó bá' #86790 üzenetére
Nem tudom, de pont azon gondolkodom, hogy milyen faxa lenne, ha a mabisz oldalán be lehetne vinni rendszámot, alvázszámot és kidobná volt-e biztosítási káresemény a járművel. Tudom, fikció.... de basszus, a technika adott, az információ adott....miért nincs ilyen?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #86791 üzenetére
Fikció, de akkor sem biztos hogy előrébb volnánk: ha az ő hibájából történt baleset (és nem volt CASCO-ja) akkor be sem kerül a biztosítási rendszerbe, hiszen nem történt rá semmilyen kifizetés.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Lajkó
őstag
válasz -Mosquito- #86793 üzenetére
Töltőt egyet beszereztem! Köszi a válaszokat!
A DL750-et azért raktam be, hátha valaki rácuppan...
Mondjuk én nem is értek annyira hozzá, meg nem is tudok csak leghamarabb jövő hétvégén elszabadulni... Sajnos! -
V.Stryker
nagyúr
Valaki akar valami járművet venni? Lekérdeznék egy rendszámot, de ugyaannyiért kettőt lehet. Ha gondoljátok lekérdezek valakinek még egyet.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
AllTheBest
senior tag
Kellett volna valami megoldás addig, amíg nem oldom meg a műszerfalat a motoromra, szóval összedobtam az otthoni cuccokból egy telefontartót gyors, kínából mindent berendelve kb 2000ft lenne telefon tokkal együtt.
Ma teszteltem elég rossz utakon 110 körüli tempónál is és mindezt egy elég kemény felfüggesztésű motorral, a telefon a helyén maradt, teljesen stabilnak tűnik eddig.
További képek(mobilnetet használók miatt): [kép][kép][kép]
Telefonon digihud megy ilyenkor, ami nálam még erős napsütésben is eléggé jól látszódott, csak azért dobtam ide fel, mert hátha valaki gyorsan össze akar dobni egy ideiglenes telefon tartótÉs persze az egész gyorsan, könnyen leszedhető a helyéről
[ Szerkesztve ]
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
BoB
veterán
Íme az első Ducati miután a HD felvásárolja majd:
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #86785 üzenetére
Nem a jelenlegi veteledre gondoltam, hanem a hitre, hogy ezek lazan elmennek 3-500 e kmt, pl. Mivel azt vetted, amit akartal, ezert ki nem szarja le, mennyit kell rakolteni. Boldog vagy vele, ennyi.
Legkozelebbi motorvasarlasodnal a topicba inkabb azt ird, hogy ezt fogom venni buzikaim, leszarom a karogo varjukat,
Nem egy regi uzemkeptelen motort epitettem fel, tudom, hogy regi, koltsegmentes hasznaltmotor csak a legendakban van. Vagy akkor koltsegmentes, ha elhanyagolod, es nem koltesz ra.
Ugyhogy csavard a gazt utkozesig.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest