- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Vannak híreim. Tegnap este szétszedtem. Alapvetően a gumimarkolat fordult körbe, de voltak gondok a bovden feszességgel is.
Törés, sérülés nincs. Ami viszont még zavar, hogy még mindig túl lehet tolni a teljesen zárt végálláson, mintha kiakadna a bovden vhol a kapcsolódobozban a könyöknél. Ilyenkor a nyitott gázt vissza se tudja húzni a rúgó segítség nélkül. Egy hirtelen teljes nyitásra viszont a helyére ugrik akárhol is csúszik ki, és onnantól megint fasza a gázreakció.
Érdekes. Összerakáskor pedig külön figyeltem, h a helyén legyen a bovden.
Mondtam ésszel bánjon vele és rendben lesz, minden más user error.A markolatot teljes felületen beragasztottam kérésre... Az előző próbálkozó is ragasztott, ami teljesen elengedett. Ezeknek a markolatoknak nem kéne feszesnek lenniük? Bringa kormánynál én pl leszívom magam, mire ráhúzom a markolatot. Motoron meg ragasztani kell?? Vicc...
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
tboldi
nagyúr
Ez nem sokkal az én balesetem után történt. Sőt, velem folytatódik a cikk.
szerk.: Mondjuk az előzőleg linkelt TB-írásnak nem az lett volna a lényege, hogy ki milyen hamar töri össze a motorját/magát.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
Ha már markolat: úgy érzem talán kényelmesebb lenne ha vastagabb markolat lenne a SV-n, de mielőtt a cserére adnám a fejem jó lenne kipróbálni hogy valóban így van-e. Van valami tippetek mivel/hogy tudom ehhez a jelenlegi markolatot annyival "megvastagítani" hogy az méretben passzoljon az esetleg később megvásárolt vastagabb példányhoz?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
emre
veterán
válasz canniball #87262 üzenetére
Vastagítani nem tudom hogy lehet, de elég hosszú ujjaim vannak, és ezt amit használok (lehet nem konkrétan ez a típus, de nagyon hasonló) nem kellett átalakítani, csak lefejtettem a műanyag hüvelyéről és a szivacsot feltekertem a motorra.
Úgy gondolom a motorhoz vásárolható markolatokhoz képest elfogadható alternatíva. Egy próbát megér a dolog, és valószínűleg a legtöbb bringás boltban kapható.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Bogyó bá' #87260 üzenetére
Az említett markolat éppen egy Oxford fűthető... Ezt te hogy raktad fel? Te is ragasztottad? Ezt így kell gyárilag? A bal oldalit pl csak darabokban lehetne lefejteni, atombiztos.
Amúgy ennek a vezetékére hittem először azt, hogy bovden. Ezért néztem nagyot, hogy milyen szokatlan megoldás.
(Nem láttam még gázkart szétszedve, meg fűthető markolatot is most először.)[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #87253 üzenetére
Voltak gondok a bovden feszesseggel? A gumimarkolat fiasko utan felve kerdezem meg, hogy netan a gazbovden holtjatekrol van most szo? amit esetleg sikeresen elharitottatok ? (ez arra szolgal, ha elforditod a kormanyt, ne uvoltson a motor)
Amugy a legfeszesebb markolatot is egy pillanat alatt fel lehet rakni a kormanyra. Fogod a levegopisztolyt, alafujsz, es felszalad. Csak az utangyartott szarokat kell ragasztani.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz canniball #87262 üzenetére
Bemész a Decatlonba kerékpár kormány szallagért. [link] Nekem ez van a markolatfűtésre plusz rácsavarva, még így is melegíti a 2Xl-es kezem. [link] Vagy Oxford markolatfűtés mellesleg még hasznos is. [link]
Szerintem vegyél egy Decathlonos markolat szalagot első körben, ha nem válik be akkor jó lesz a bringára/teniszütőre.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
mm89
őstag
válasz Gaboman #87249 üzenetére
Dehogy sértesz
Most z750 em van [link]
az eredeti terv az volt hogy egy olcsóbb supermoto és egy rendszám nélküli enduro lenne belőle, de már ott tartok árban hogy lehet csak supermoto lesz
DRZ-400, ktm 690 sm, ktm 525 exc sm
Enduronak meg
Drz és az 525 jönne be.Egyelőre írogatok hirdetésekre hogy hátha valaki ad egy Supermotot meg némi kp-t a Z-ért
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Gaboman
nagyúr
Felhasználási területe nagyon nem mindegy, az EXC525-el közúton nem jársz jól.
Üzemórás motorok, nagyon sűrű lesz a szervizelése, olajcsere 600-1000 kilométerenként, a másik gondolatod nagyon jó hogy SM 690.
Jó motor, igaz nekem az injektor rajta annyira nem bejövős.FIREBLADE78 azt írja már jobb a szervizhálózata a Husqinak.
Akkor viszont egy 630 típussal jól járnál.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #87274 üzenetére
Holtjáték, igen. Visszahúzón sok volt.
És nem ciki.Nincs minden garázsban otthon kompresszor.
Akkor kijelenthetjük, hogy az Oxford fűthetője egy utángyártott szar.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Teasüti #87269 üzenetére
Ragasztani kell - adják is hozzá a pillanatragasztót.
Előtte viszont gondosan állítsd be / kísérletezd ki a pozíciót (merre is fog menni a mazzagja, főleg a gázkaré) mert éppen a ragasztó miatt csak egy próbálkozásod van.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
thEndeR
tag
Sziasztok!
A topicbol van valakinek Scorpion EXO2000 sisakja? Elegge csabito a plusz sotet plexi, pinlock es a felfujhato arcparna.
-
Polemius
aktív tag
válasz freelanced #87281 üzenetére
Jó lesz az a 8 nap 2-3 hétnek is.
Hacsak nem a központi okmányirodán intézed. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz freelanced #87281 üzenetére
Gratulálok! Azért csak óvatosan az első időkben: szokni kell a vasat.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz hroberto #87286 üzenetére
Szép, de úh, az a két dob tényleg érdekes.
Valóban hasonló szögben állnak a gyári dobok is, csakhogy a végük minden esetben megvan törve.
Esőben kinthagyni így tényleg para, egyszerűen ez a két dob nem erre a motorra való."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
-
Lomha 8V
addikt
válasz freelanced #87281 üzenetére
Az egyik ismerős most csinálta a jogsit és az okmányirodai papíron az állt, hogy azzal vezethet 30 napig. Nézd majd meg, mert lehet, hogy nem kell megvárnod a kártyát. Aztán gratulálok és csak óvatosan az első időkben.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Lomha 8V #87297 üzenetére
Vezethet, ha a jogsicsere oka nem egy új kategória megszerzése, hanem csak sima (orvosi) megújítás volna. Tehát a már "meglévő" kategóriákat vezetheti a sajtpapírral. Két éve nagyon gondosan körüljártam a témát, több illetékest is megkérdezve. Mivel a rendőrségi nyilvántartásba csak a jogsi kiállítása után kerül be az adat, így ha a zsaruk lekérdezik, a rendszerük azt fogja mutatni hogy nincs A-s jogsija. Más kérdés, hogy ezen nemigen szoktak szőrözni....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Polemius
aktív tag
válasz Bogyó bá' #87298 üzenetére
Végiggondolva, abban az esetben, ha a jogsit már legyártották, csak még nem vetted át, lekérdezéskor már mutatnia kell(ene) az új kategóriával is.
De jobb nem kockáztatni a még át sem vett jogsit. (Ugyanakkor, ha már a vas is megvan, ki bírja kivárni azt a két hetet? ) -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Polemius #87299 üzenetére
Nekem sem volt még meg a jogsim két éve, mikor már megvolt a gépem.
- Aug. 08-án vettem a motort (márkakereskedésben volt beszámított gép, 20k forintért ők hozták haza motorszállító furgonnal Pécsről)
- Aug. 24-én vizsgáztam forgalomból, 27.-én tudtam beadni a papírokat az okmányirodába.
- Szept. 12-én kaptam kézhez a jogsit.Addig a motoron mindent leápoltam, megjavítottam (hátsó féktárcsa, betétek, fékfolyadékok, valamint akku cseréje, olaj, szűrő- és gyertyacsere), felszereltem túraplexivel, bukócsóvel, minden szirszarral. Csak a legutolsó napon (szept.11-én) nem bírtam már tovább a várakozást, és mentem egy bő 150 km-es kanyart. Másnap hozta a postás a jogsit....
szerk: a rendszer szerint 08.-án már ki volt állítva a jogsim (úton volt a postán) tehát ha a rendőrök igazoltattak volna, ők is azt látták volna, hogy már van jogsim. Gyáva vagyok, na, nem merek kockáztatni pár napért...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen