- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
válasz Archer #58163 üzenetére
A Génius termékeivel viszonteladóként volt dolgom, nem rossz portéka. És ha valaki beszerzési áron jutna hozzá, vagy megcsípne akciós termékeket az nagyon megérné.
Most egy másik cégnél meg Unior szerszámokat használunk, és ez is jó.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
zeon.hu
nagyúr
-
Archer
őstag
válasz baboss #58193 üzenetére
Ha nem muszáj, motoros ruha zsebbe ne nagyon ilyen dolgokat. Ismerős bordáját eséskor valószínűleg a zsebében lévő telefonja törte el.
Más: az a baj, egyre inkább mennek ezek a sportmotorok az végképp elérhetetlen kategóriába (munkából nem lehet meggazdagodni, legalább is nálunk) a nemrég linkelt csoda Brembós Showás ZX10 is mennyibe fog már kerülni... Ami nagyobb baj ebből a parasztnak, hogy a használt piac is egyre szűkül, ezekből nincs utánpótlás, adott típuson belül szerintem 20-30 motor cserélget gazdát az hirdető oldalakon. Hornet, Z-750 meg hasonlókat hordják be vagonszám mert azokra inkább van kereslet. Amúgy van itt a környéken új R1 tulaj meg 15-ös S1000RR is de mint a fehér holló.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
HSM
félisten
válasz Archer #58205 üzenetére
Az a gáz, hogy lassan tényleg külön kategória kéne ezeknek az überdurva gépeknek, és a külön a kevésbé überdurva gépeknek, olcsóbban.
Pl. igen kevesen fogják tudni pl. ez a Kawa gázos telót úgy igazán kihasználni, míg az ára szvsz ott lesz keményen. Vagy az R1 teljes képességeit, amit a különleges megoldásai adnak. Mert még 4-4,5M valahogy emészthető (számomra) egy GSXR1000 kaliberű sportgépért, de 6,5M egy R1-ért az már tényleg durva ár, és azt már végképp nagyon kevesen engedhetik meg majd maguknak.
Nekem ráadásul úgy tűnik, az árak is elindultak egyre feljebb.... Már a mostani ZX10 is 5M, meg a BMW is "fapadosan"... -
HSM
félisten
válasz Bogyó bá' #58208 üzenetére
Jó, persze... De ahogy egyre elmebetegebb motorokat hoznak ki az ezres géposztályban, úgy nő az áruk is... Szóval akinek azért tetszenek az ilyesmik, az nem biztos, hogy ennek örül. 4 és 6M forint között azért óriási különbség van, míg mondjuk képességeikben ennek a töredéke sem.
Amúgy meg aki a rózsadombon lakik, az nem 1000-es sportmotort vesz, hanem mondjuk egy Ferrarit vagy Porschét 10X annyiért.
-
Archer
őstag
Nem csodálkozok csak azt mondom, hogy ha ne adj isten szeretnék egy ilyen R1-est használtan X év múlva, nem lesz miből válogatni, mert újat sem adtak el. Amiket most kapni, azokat még nagyrészt a hitelezős időkben adták el.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #58205 üzenetére
ha lenne igeny hasznalt sportmotorokra, hoznanak azt is. en lennek az elso
valoban szukul az ezres fiatal sportmotor piac.
a kovetkezok miatt is tobbek kozt.
legyen az idealis alommotor,
a primerhajtas lefogazo, hengerfalmalaszto, olajzabalo nagy kedvencem, sc 59 2008 bol.vagyonszerzesi illetek: 97 500
eredetvizsga: 17 000
forgalmi engedely: 12 000
teljesitmenyado 78 600
kotelezo biztositas: mindenkinek a fantaziajara bizom.ha fiatalabbat veszel, csak az, hogy all a garazsban, elvisz ketszazezret.
hat kinek kell ez?Explosión de dos tiempos
-
vlevi
nagyúr
Turaendurok kozott is elszalltak az árak, de nagyon. Korabban az 1150, 1200gs volt egy millaval a tobbi fölött, most annyi valtozott, hogy a tobbi gyarto is felkúszott abba az arkategoriaba, azisigaz, hogy a bmw, ktm pedig mégegymilkát ráfirkantott az árcédulára. Persze lehet mondani, hogy ott vannak olyan extrák, amik 5-10 éve nem voltak, de kicist félre van értelmezve az agyonelektronoizált adventure bike fogalma. Annyi villanyos vackot raknak beléjük, meg még egy fél motor ára az extralista, hogy az már hihetetlen.
-
Topiccsendőr
addikt
miert, egy sima gsxr villat ki hasznal ki?
vagy meg a te sv villadat? meg azt is keves ember. meg olajat sem cserelnek benne. sot, a sulyukra sem cserelik a rugot.a japan motorgyartok mar reges reg jeleztek, hogy tul olcson adjak a sportgepeket. ez biztos vagyok benne h deficites nekik szinte mindig. kb 2005 korul nyilatkoztak hogy ezt nem lehet tartani. es nem is akarjak.
az meg hogy nekunk draga. valoban. pont leszarjak, magyarorszag nem piac. az itteni kornyezetbol ne idnulj ki, nem ide keszulnek. elhiszem hogy neked szimpatikus egy olcsobb sportmotor. de most ezt megint leirtad?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
en azt elhiszem, hogy te nem latod az ertelmet, de mint mondtam, ott az emberek ezzel foglalkoznak. te meg nem. nem hiaba lett ez igy. a te kezedben nincs annyi informacio, hogy velemenyt alkoss. illetve alkothatsz, csak minek? az egy nagyon szuk, sajat szamodra belathato valosag alapjan alkotod, es persze, az lenne a legjobb ha ingyen sor lenne es jonofelfogogat. de ez nem igy mukodik.
ugy latom ujabb ismetlodo tema utotte fel a fejet.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
HSM
félisten
Bevallom, a túraendúrókat, mint géposztályt nem annyira követem. Egy modell érdekelt belőlük, az új DL1000, az szerintem nagyon jó kis csomag lett, és nem annyira húzós szerintem érte a 3,7M. Vagy pl. a 650XT-ért a 2,3M.
Ami az elektronikákat illeti, nem is tudom, mik vannak? ABS, és kipörgésgátló, esetleg gázreakció-módok. Mi kellhet még? Gondolom, gyorsváltó meg elektromos futómű az nem annyira szempont pl. itt.
Mondjuk az tény, hogy mire "igazi" adventure bike lesz ezekből, még majdnem újabb fél milla, doboz, bukócső, lámpák, haspajzs, meg még ami jól jön....(#58213) persuader: Hát éppen ez az. Már egy GSXR1000-nek is a már már hagyományosnak számító BPF telójának is olyan tudása van, hogy az félelmetes, volt alkalmam kipróbálni.
Ami a kis SV-m futóművét illeti, az viszont egy kalap kutyagumit nem ér. Azaz de, van mire rászerelni a kereket, de kb. ennyi. Amint anyagi lehetőségeim megengedi, első dolgom lesz cserélni a rugózó elemeit elöl és hátul is, nyilván akkor már a súlyomnak megfelelőre.
Azt amúgy el tudom képzelni simán, hogy egy bruttó ~3M-s 600-as sportvason nem sok hasznuk van, de azért az ezresnek szerintem annyira nem volt kicentizve az ára eddig sem. Persze, ha rakjuk bele a spécibbnél spécibb cuccokat, akkor persze, hogy hamar elborulnak a költségek.(#58214) persuade: Oké, fussunk neki mégegyszer! Nem rentábilis, tehát emiatt mégdrágább, mégbonyolultabb, mégextrásabb motorokat hoznak, drágábban. Érdekes megközelítés, minimum. Ha nem gazdaságos így sem, akkor nem inkább az ésszerűség mentén kéne fejleszteni? Úgyértem, jó, hogy csinálnak a fanatikusoknak egy R1M-et, horror áron felextrázva, de mondjuk a sima R1-nek érdemesebb lenne akkor talán inkább egyszerűbbnek és olcsóbbnak lenni. Az R1S-nek meg végképp. Mind1, ők biztos sokkal okosabbak nálam, én csak írogatok.
Én amúgy a problémát a folyamatos egymásra licitálásban látom. Túlzottan hajtják egymást a gyárak, ez pedig igencsak nem tesz jót a költségeknek. Ezért is vetettem fel, hogy talán jobb lenne külön kategóriát nyitni a nagyon elborult ezres sportgépeknek, és a racionálisabb halandóknak megtartani a korábbi színvonalú, egyszerűbb, olcsóbb, de továbbra is pokoli magas tudású sportos gépeket.Szerk.: Amúgy olyan hatalmas gond nem lehet ezen gépek profitábilitásával, nézd meg pl. a Suzuki új ezres "sportos" gépét, a GSX-S1000-et! "Mindössze" bruttó 3,3M. Szerintem tök jó ár egy ilyen motorért. Persze, élőben nem próbáltam (inkább a GSXR-re ültem rá tesztelni ), de nagyon korrekt kis csomagnak tűnik, jó vázzal, futóművel, motorral, pláne ennyiért. Nekem sokkal értelmesebb utcai csomagnak tűnik, mint az 0,5M-val olcsósított R1, az ár/érték arányokról nem is beszélve. Hangsúlyozva, hogy utcára.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
nagyszeru. akkor ezt ird meg valamelyik motorgyartonak, mert te jobban tudod, hatha tudsz segiteni nekik, hogy hozzak a szamokat
a parttalan rinyalas egyfolytaban bazz.a kis sv d elso villajahoz. nem csereltel meg benne soha olajat. nincs benne valszeg hozzad valo rugo. nem egy csucs a villa, sot fapados. de ha egy mz vel lehet normalis koridot menni, ne mondd mar hogy az sv villajat kihasznalod. meg csak karban sem tartod. nem hogy beallitanad.
Explosión de dos tiempos
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #58216 üzenetére
Nézd meg a "szerk" részt, amit közben még odaírtam az előző hsz-embe. Nincs itt rinyálás, max értetlenkedés. Nem tetszik bizonyos szempontból az irány, ennyi.
A kis-SV-m első villájában 3 éves az olaj, és 9000km van benne, ami nem sok. Pontosan ugyanolyan sz@r vele a teló, mint amilyen 0 naposan volt, 0km-el. Feleslegesen nem fogom cserélni benne, amíg hibátlan, és nem gondolom öregnek. Bőven elég lesz az jövőre, nem gondolom, hogy ezen kellene bármit is jobban karban tartani. Az értelmes karbantartásokra sosem sajnáltam a pénzt.
A rugó az gyári benne. Amúgy itt is utalnék rá, hogy már újkorában is éppen ilyen gagyi volt a futómű. Durván 105kg vagyok beöltözve, ekkora súllyal meg kellene bírkózzon gyárilag is. Bellítani is csak az előfeszítést lehet rajta, több a semminél, de nem egy nagy csoda. Ha puhára rakom viszonylag kényelmes, de az első kritikusabb helyzetben felkoppan, mint a huzat, ha meg keményebbre veszem, akkor olyan kényelmetlen, mint a fene. Az úttartása is eléggé, khm, középszerű, nem túl meggyőző. A legjobb, mikor erős fékezésnél összenyomódott teleszkóppal jön egy kis hupli az úton, mert az kb. csuklótörés+kerék a levegőbe, jelentősen megnövelve a féktávot. Nem csal mosolyt az arcomra emiatt rossz úton.
Na, ilyeneket a GSXR-en nem éreztem. Ott nem verte szét a kezem úthibán, de nem is búvárkodott le csutkára az első masszívabb fékezésre. Pedig ott nem állítottam semmit magamra, és fékhatásra is jóval többet tudott az SV-nél a jobb gumik és fékek révén, amit a teszten ki is próbáltam.
Persze, pályára jó lehet az SV így is, hiszen ott alapvetően jók az útviszonyok. A kicsi SV gagyi futóműve leginkább gyengébb minőségű aszfalton bosszulja meg magát, de ott borzasztóan, kényelmetlenebb is sokkal, és az úttartás is gyenge olyankor.
Az ezres SV futóműve szerencsére más, abban már normális technika dolgozik.[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz bigdady #57211 üzenetére
Ma kipróbaltam a lecserelt aksin a lidl toltot es azt irja tele van majd tolti majd tele van majd tolti...
Ez mit jelent lidl aksinal? Nem ir ilyesmit a felhasznaloi mert az irja feltoltottnek kene maradnia a lednek ha kesz. Vagy siman aksi behalt lehet[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
megin te vagy a okos és tuod.
a gyári rugók 75 80 kiló köryékére vannak méretezve.
Szóval szar az sv gyári futóműve mert a 25 kiló túlsúlyodat nem bírja.
Tényleg nem veled van a gond....
sírok tőled.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
HSM
félisten
válasz fattyu #58220 üzenetére
Lassabban az agyarakkal....
Egyfelől egy kétszemélyes motorról beszélünk, amire a kézikönyve alapján akár 200KG is rápakolható lenne, tehát utassal is működnie kéne a technikának, márpedig egy kistermetű férfi vezetős+kistermetű női utas is legalább 110KG. Egyébként tisztában vagyok vele, hogy gyárilag ehhez a 70-80KG-os vezetőhöz lövik be a rugózó elemek ideális működését. Viszont amivel nem számoltál, pl. a 17L-es tank. Ugyanúgy nem jó ha tele van, vagy ha üres. Pedig erősen fogyó tankkal már -15KG, tehát majdnem helyben vagyunk. Amúgy ha rugózó elemeket nézed, még a +25KG sem egy nagy dolog, a motor önsúlya fél tank benzinnel kb. 185KG, ha arra rájön a 80KG-os vezető az 265KG, ha a 105KG-os vezető az 290KG, ami durván +10%-nyi súly.
Ha ennyi tartalék nincs a futóműben, akkor az alapból kukába való szvsz.
Ja, igen, és micsoda furcsa véletlen, hogy az ugyanúgy 70-80KG-os vezetőhöz belőtt hasonló önsúlyú GSXR-nek teljesen tökéletesen, kifogástalanul, gyönyörűen működött a futóműve a 105KG-om alatt is.De biztos én vagyok a hülye, véletlenül sem az SV gagyi futóműve gagyi....
[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
Az eszmefuttatásodhoz nem kívánok hozzászólni, viszont eszembe juttattad mit utálok igazán. Amikor valamit állandóan állítgatni kell az éppen aktuális körülményekhez.
Az egyik a futómű. Egyedül, vagy utas is van? Lehet tekergetni már ha van mit. Guminyomás? Azzal is lehet szarakodni.
Mikor fog eljönni az idő amikor a futóműállítás full automatán történik jelenidőben számítógép vezérelten, gumikban pedig nem lesz levegő?
Autókhoz már vagy 10 éve volt az a koncepció. Azóta is nagy a csend....
Ilyen jöhetne motoros verzióban:
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Topiccsendőr
addikt
Semmi ertelme valaszolnom, mert nem arra megy ki hogy infot gyujts,hanem hogy igazad legyen, de legalabb annyit profitalhatsz a topic vitaidbol, hogy legalabb utananezel annak, amirol vitatkozol. Igy tobbet tudsz meg a temarol, amit arra hasznalhatsz, hogy a sajat igazadat bizonygasd
Az sv futomuvenek emlekeim szerint nincs nyomofokozati csillapitasa, csak huzo. A gsxr nek van mindketto. Ez nagy elony a gsxrnel. Mivel en pont ilyen fajta futomuvel versenyeztem az mz kupban, biztos vagyok abban, hogy ki lehet hozni valami kozepszart belole. Azt hogy kihasznalod, azt nem gondolnam. Az nem kihasznalas, ha nem ertesz hozza es nem vagy tisztaban a hataraival, es direkt belemesz rossz beallitassal olyan helyzetekbe. Pl puha rugoval satuzol es felkoppan. A gsxr azert kurta meg a kezed, mert allt az eleje. Azert nem tudtal vele kanyarodni. Kozutra nem jo a feszes futomu, es sokszor a puha rugot probaljak orvosolni a nyomofokozati csillapitas betekeresevel, es lesz egy kokemeny eleje ami egy kalap.szar. Nem csak azert, mert a csuklodnak nem jo. Hanem ugyanugy nem koveti le a huplit. Az, hogy te bizonytalansagot erzel az svnel, nem biztos hogy nem koveti le. Nagyon konnyen ossze lehet keverni a nagy rugoutat a kerekcsuszassal.
Persze felulsz egy feszes futomure, teljesen azt hiszed h ez a jo. Jobb erzes, ha nem nyeklik nyaklik a motor, nem erzed az instabilitast, de normalisan beallitva a nyeklo nyaklo motorral is lehet menni baromijo koridoket. Sokkal jobb a gsxr futomuve, de meg ha szar is, ugy erzed a feszessege miatt hogy az a jo.
Szoval ha idot szansz ra es beallitod.rendesen sokkal jobbat lehet menni az sv vel. Soha nem lesz egy gsxr futomuve. De ennyivel elintezni, hogy nem jo mert szar...Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Baratom te tenyleg ennyire naiv vagy?
Meg ezt is fotelben kigondolod?
A japanok belekurnak egy nagyonpuha elso rugot barmibe, mindegy hany szemelyes a motor!
Az R6S nel is pont ezzel szenvedtem. Tokmindegy mennyi van a tankban, vagy hany ember ul mogotted.Explosión de dos tiempos
-
persuader kikérhetném a véleményed? Tudod, nem rakom le télire a motort és reggelente szoktam járatni állva pár percet amíg felmelegszik a blokk és utána indulok. Nem is ez a lényeg, hanem az, hogy nem megyek 300m-t és egy felüljáróra kell felmenni. Érdemesebb lenne szerinted körbe mennem a kisutcákon hidegben vagy ez nem árthat a motornak?
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-Mosquito-
őstag
Ez már beteges..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
válasz Topiccsendőr #58231 üzenetére
Köszi, akkor nem csinálok belőle gondot.
(#58228) Mosquito34 nem kell mondani. Csak 3 felüljáró van az útamban, illetve ugye valamelyik hídon is át kell mennem. Ez nem gond, odafigyelek.
(#58229) Burt1793 mert nem szeretem a robogót. És gyakorlatilag két rendszámos motort sem szeretnék fent tartani. Ezen az útvonalon amin ingázok, sok helyen 70-es tábla van, rengeteg kamionnal és tehergépkocsival. Nincs kedvem 50ccm-el szarakodni. Egyébként babettázhatnék, lenne rá lehetőségem.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Burt1793
veterán
A két rendszámos fenntartása jogos, 50 ccm-s robival meg szenvedés a városban, szóval érthető. Amúgy mi az útvonalad? Mindig átmész a Városmajoron? Fura, hogy eddig csak egyszer láttalak.
Jövő héten pihentetem a motorozást, aztán majd ha még lesz jobb idő, visszaülök. Ez a nagy hideg és folyamatos eső nem a barátom. -
válasz Burt1793 #58233 üzenetére
[link] nagyjából. Van amikor a Városmajoron megyek, de van amikor végig megyek a Halász utcáig az alsó rakparton és az Alagút felöl támadok hajnalban. Leginkább 3 és 4között szoktam arra menni azért nem hiszem, hogy láttál. Hazafelé leginkább a Széll Kálmán felé szoktam menni, mert a Busz sávban kellemesebben haladok mint a Városmajorban. Bár most mivel vágányzár van ezért, Budafokra járok többnyire az meg valamivel egyszerűbb. A Rákóczi hídról a Szerémire megyek és ott gurulok amíg lehet.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Burt1793
veterán
Azta 61-es villamost vezetsz? Szoktam nézni a sofőrök fejét felszálláskor, téged sose láttalak. Régebben mentem vele hetente többször, az Akadémia és a Budagyöngye között túl gyors, mindenki botladozik, illetve a Heinrich és Hűvösvölgy közti kanyarok is durvák.
Igen, akkor ezért nem találkozunk, én 8-ra megyek általában, 7:40 körül vagyok a Városmajornál. 20 km városban az szép, nekem 24 km egy út, de ebből majdnem 10 km országút.
Széll Kálmán tér felé a buszsáv a Szilágyin azért rossz reggel (csúcsidőben), mert sok a busz és nem lehet elférni a két sáv között, ha meg nincs dugó, akkor 90ig kell gyorsítani a buszsávban a János-kórháztól a Budagyöngye felőli lámpa után, hogy a Pasaréti betorkoló lámpa ne váltson pont pirosra és utána sincs zöld hullám a Széll Kálmán téren ilyenkor...
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Ebben tökéletesen igazad van. Én is utálom, hogy indulás előtt el kell dönteni ha utassal megyek, hogy megpiszkálom az előfeszítéseket és nyakig olajos leszek és 5 perc tömény káromkodás (az SV-n elég nehezen hozzáférhető, és nem is túl finom működésű a rendszer hátul) vagy hagyom ahogy van, és akkor mondjuk van fele rugóutam. Ha meg átállítottam, akkor újra a dilemma, hogy állítsam-e vissza.
Mondjuk a guminyomással nekem nem volt eddig bajom, belőttem a gyári ajánlottra, kicsit sok volt, kicsit lejjebb, úgy már oké, az tökéletes egyedül is, utassal is. Pályára sanszosan sok lenne, de ott azért van idő állítgatni.
Amúgy a linkelt kerék-koncepciónak azért emlékeim szerint voltak bajai, mint pl. kanyarstabilitás, és a sebességet sem úgy bírta, ahogy ideális lett volna. Ezért is terjedtek el a hadi iparon kívül legfeljebb a kamrákra osztott "defekttűrő" abroncsok, de azok sem olyan kényelmesek tudtommal, mint a simák.
(#58223) bogyo112: Dehogy adom. Majd rakok alá rendes bontott futóművet és jó lesz. A motor megérdemli. Ne félts engem az ilyesmitől.
(#58224) persuader: Ebben nincs igazad. Mindig mérlegelem az olyan hozzászólásokat, amik kellőképpen alá vannak támasztva. Nyilván ignorálom, ami nincs, vagy nem meggyőző számomra, de szerintem ebben semmi extra nincs.
Az SV-nek egy sima "damping rod" futóműve van, amiben egy előrefúrt lyuk csillapít húzó és nyomó fokozaton is. Tehát van benne, nem ez a gond. Ami van a GSXR-nek és nincs az SV-nek az a szelepek az előre fúrt fix méretű lyukak helyett, melyek a belső nyomás mértékében tudják a méretüket változtatni. Ez az óriási különbség, a GSXR máshogy reagál kicsi és máshogy nagy erhatásokra. Ha érdekel a dolog és megy az angol, ez egy remek írás: [link]. Betűre levezik, amit tapasztalok az SV-n, az miért úgy van, és miért nem fog javulni komolyabb belenyúlás nélkül.
Amit ebből ki lehet hozni, hogy vagy nagyobb, vagy kisebb tempóra nagyjából működjön. De utcára, ahova kéne mindkettő, bukó. Szval pont az a baj, hogy középszar amit ki lehet belőle hozni, tehát semmire nem jó igazán."direkt belemesz rossz beallitassal olyan helyzetekbe." Gondolod, hogy direkt satuzok be, amikor mondjuk kivág az utamba szabálytalanul egy autós? Nem kívánságműsor olyankor, milyen aszfalt van alattam, megállni meg meg kellene...
Valamit a GSXR telójával erősen félreértettél, éppen, hogy az SV, ami rendszeresen odavág a kezemnek annak ellenére, hogy nem támaszkodom a kormányon és laza karral ülök rajta, ahogy kell. (És pláne nem fékezek rajta akkorát, mint amekkorát simán lehet a GSXR-el.) A GSXR-en hiába igyekeztem, nem sikerült elérni, hogy nagyot üssön a kezemre, ami igencsak bejött. Cserébe a gumit mintha az aszfaltra ragasztották volna. Igencsak megnyugtató érzés volt az SV-hez képest.
Amit írsz a nyomófokozati csillapításról, azt én is sajnos megjártam, csak én jobb híján az előfeszítéssel próbáltam életet lehelni bele, kevés sikerrel. Ha betekerem nem koppan fel, de kemény és szétver, ha meg kitekerem, akkor elfogadható kényelmű, de felkoppanós. Egyébként pont az a gondja az én telómnak (és az összes ilyen rendszerűnek, lásd a link) hogy olyan, mintha túltekernéd a nyomófokozati csillapítást, durvább úthibákon a fix méretű olajáteresztő csillapító lyuk miatt nem tud elég gyorsan összenyomódni. És ebből két dolog sül ki, ahogy írod, nem csak bántja a csuklóm (meg mindenem), de az utat sem követi le.
Nagy rugóútról sem igazán beszélhetünk az SV-nél, megnéztem a gépkönyvet, éppen 125mm az útja, mint a GSXR1000-nek.
Ami viszont egy igen fontos szempont, hogy én NEM pályán használom az SV-t, hanem közúton. Ott kéne valamit mutatnia. Ahogy a GSXR-t is közúton próbáltam ki, a legkevésbé sem versenypályán. Nekem közúton nem egy kiszámíthatatlan nyeklő-nyakló, ráadásul kényelmetlen motor kéne, hanem ami képes az úton maradni, és nem szétverni a vezetőjét minden nagyobb úthibán. Közúton nem tudom megtenni, amit a pályán, hogy szép lassan egyre gyorsabban megyek, és megszokom, hol/mennyire nyeklik nyaklik, és alkalmazkodom hozzá.(#58225) persuader: Szerintem az nem "fotelben kigondolás", hogy direkt elmegyek komolyabb futóművű motort tesztvezetni, többek közt azért, hogy azon milyen a futómű, hogy veszi azokat az akadályokat, ami az SV egységén kifog....
De ja, az lesz a tuti, ha tényleg minden stimmelni fog. Rendes szelepes csillapítás, jobb fék, megfelelő rugó, olaj, légbuborék, hátul a link-áttétel meg úgy minden. Csak ez rengeteg pénz és rengeteg idő.
Addig meg marad a morgolódás a gyári fossal. Kis pénz, kis foci.(#58230) dellfanboy: Ugyan nem tudom, melyikre gondolsz, nem olvastam azt a tesztet, de nekem úgy rémlik, az csak a csillapítást állítja az útviszonyokhoz. Vagy tud a rakomány/utasok súlyához is alkalmazkodni magától?
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #58224 üzenetére
Be kéne már vezetni azt a paraszt módszert ami sokszor nekünk bevált a "kocsmai jellegű" fórumos vitákban hogy akinek jobb a körideje annak annak van igaza, a többieknek meg kuss Persze ez néha hülyeség, de az ilyen végtelen agyament vitákat el lehet kerülni vele
[ Szerkesztve ]
-
válasz Burt1793 #58235 üzenetére
Lassan 10. éve járok arra dolgozni. bár elég sűrűn változtattam egy időben az arcszőrzetem fazonját és sokáig hosszú volt a hajam is. A menetrend után rohanunk az Akadémia és BGY között, ha bukta a lámpa az 1,5-2perc. Hüviben meg nem ezekre a villamosokra tervezték anno a pályát ott sem gurulhatunk 5-el mert megvernek ha lekésik a csatlakozást Reggel a Szilágyi is katasztrófa és a Városmajor is. Ha nem megy teljesen körbe az ember nincs más út, de ha Budakeszi felől akarnék támadni akkor is szívás.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
emre
veterán
válasz yodamastah #58237 üzenetére
Csak nyitni kellene egy új topikot amiben HSM megmondja a tutit, és ezzel együtt az összes többiből meg ki kellene tiltani.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Burt1793
veterán
Én Budakeszin át járok, simán megyek az autók között, mivel mind áll és sokszor nem is jönnek szemben, olyankor meg is húzom egy kicsit, hogy gyorsabban leérjek a Budagyöngyére. Egy hosszú hajú szemüveges, kicsit ragyás villamos sofőr van a szemem előtt, de az idősebb is nálad, na vele elég sokszor mentem régebben.
-
válasz Burt1793 #58240 üzenetére
Hát az tényleg nem én vagyok, tudom egyébként kiről van szó. Reggel csúcsidőben szívás a budai oldalon mostanság. Az összes kerülővonal, a nagyobb csomópontok szinte 1-től 1-ig fel vannak túrva.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #58237 üzenetére
Vagy pofan is lehet bszni a masikat szemtol szembe, ha hulye. En benne vagyok.
Explosión de dos tiempos
-
BoB
veterán
válasz dellfanboy #58230 üzenetére
Igen tudom, jó irányba haladunk.
HSM: csak azt nem értem minek állítgatod összevissza az előfeszítést, amikor azt konkrétan meg van hogyan kell beállítani. Se kevesebb nem lehet, se több és ez nem kényelem kérdése.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #58242 üzenetére
Na jó, de ki dönti el, ki a hülye? Ebből így nem sok konstruktív dolog sülne ki...
(#58243) bob.zxr: Azért, mert akárhogy állítom, nem jó. Nyilván, először úgy kezdtem én is, ahogy "kell", hogy mikor ráülök, kb. 3cm-t süllyedjen be elöl hátul. Aztán hamar rájöttem, hogy így marha hamar felkoppan úthibán, vagy erős fékezésen. Akkor fogtam, és rátekertem annyit, amennyivel már fékezésnél jó volt és megszűntek a felkoppanások. De akor már alig süllyedt be alattam, és jó nagyokat is ütött ennek rendej módja szerint úthibákon. Sokáig így használtam ennek ellenére. De így se volt jó. Mostanában megint kitekertem kicsire az előfeszítést (elegem lett a kényelmetlenségből), így nagyjából elfogadható a kényelem, és inkább lassabban megyek, megpróbálom nem hagyni felkoppanni.
Amúgy sanszosan egy emulátor és egy valamivel erősebb rugó sok-sok vacakolással a beállítással megoldaná a gondom, de az is egy rakás pénzbe kerülne rá, akkor meg már inkább egy komolyabb bontott futóműre szavazok.
-
baboss
őstag
Ma lenyomtam egy karikát. Nem volt útvonalterv,csak mentem.Alsó, felső aláöltöző meg egy pulcsi volt rajtam,de csak a vége fele kezdtem fázni.A kesztyű az jól bírta.A kamera az első sárvédőre volt rögzítve.A Power Bank rá volt kötve,és az 5 töltöttségi szintből csak egy ment le.Most fogom megnézni a videót,hogy milyen lett.
polimorf és V.Stryker kollégával és a jövőhétre tervezünk egy nagy karikát.Ez Pernicz Ausztria (1 napos) Oda vissza: 453 km, 6 óra 27 perc +BP - Győr - BP = 750km.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #58246 üzenetére
Igen, tudom. Jók is. De önmagában kevés lenne, minimum kéne még bele egy Racetech emulátor, ami még kb. 40 000, és plusz a beszerelés, mert akkor a gyári csillapítót is ki kell szedni, meg nagyobb lyukat fúrni bele, utána beállítani az egészet, milyen olajjal/lyukméretekkel hogy működjön jól. Szóval alsóhangon 90-120 000 forint közötti összeg, jóadag házibarkáccsal, hogy egy viszonylag épkézláb technikát csináljak a gyári fosból, és így is csak igen nehézkesen lenne állítható.
Én ehelyett inkább rászánnék még némi pénzt, és kihoznék egy komplett SV1000 elsőrészt kerékkel, fékkel. Lehet, hogy drágább, meg szarakodni kell házilagos sebesség-szenzorral, de akkor lenne egy állítható korrekt tudású teleszkópom, amire nem lenne panasz. Persze, jóféle USD GSXR teleszkópot is be lehetne szerelni, de az azért jóval drágább cucc, és az már nekem a fékeit leszámítva felesleges is lenne.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #58248 üzenetére
Csak nadrágom nincs motoros. De tervben van annak is a pótlása.
-
baboss
őstag
válasz -Mosquito- #58248 üzenetére
Jövőhét hétvégére,ha nem esik folyamatosan az eső.Azért ez nem kis távolság.Idáig ez volt a leghosszabb túrám,amit V.Stryker kolléga szervezett.Amin részt vet "szakértő" kollégánk is HSM A túra nagyon jól sikerült.
polimorf kolléga átküldte a módosított útvonalat.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- BestBuy ruhás topik
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Ukrajnai háború
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Öregszem
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest