- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Kuo: Az iPhone 18 Pro állítható blendét kap
- Apple iPhone 11 - népalma
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #57098 üzenetére
Szeneslapáttal verném ami ebben a tájolásban vesz fel videót mobillal. Az ilyeneket meg sem nézem, igénytelen szarok.
runner125: szerintem ez sima kínai, Bodystyle: [link]
Mod: """Occcó'""" légzsákos kabátot valaki? [link]
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
PoLizei
aktív tag
válasz Bogyó bá' #57074 üzenetére
Én ilyen habgumi csöveket használtam az SV-n, de nekem a vastagítás volt a célom. Eleinte bedurrant a könyököm a kormány szorongatástól (persze meg voltam győződve róla, hogy nem szorítom ), azért vettem. Tényleg kényelmesebb vele fogni a kormányt, de most éppen lehúztam őket, mert úgy érzem, sokat javult a tartásom a motoron, kipróbálom, milyen nélküle. Elvileg a rezgéseket is csillapítja, de azért tudott zsibbadni a kezem ezzel is (most belegondolva, újabban ez a zsibbadás sincs már). Szóval nem rossz cucc, de a laza kéztartás többet segít.
P*L****
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #57096 üzenetére
Ezek szerint azt állítod, hogy a járó/forgatott motor pontosan olyan vibrációmentes, mint a leállított motor?
Ha viszont van vibráció, az miért ne változhatna olajcserekor?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #57100 üzenetére
Jol tudom, h nem egykerek volt. Nekem eleg sok kormanycsapkodasom volt utcan.
Veletlenul sem forgatom ki a szavaidat. Nem kell egykerekezni, hogy ez megtortenjen.
Eleg egy nagyobb gaz es elkonnyult elso kerek egy erosebb motoron. Ami sok embernek egy teljesen uj informacio. Es ez kisebb ereju motornal nincs meg. Csak erre szeretnek ramutatni, h megis ajanlgatva van az eros motor kezdeshez.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #57107 üzenetére
Pl. az olajfilm nagyobb stabilitásától?
Amennyire tudom, kenés szempontjából pl. a dugattyúk két végállása a kritikus pont, elég ha ott jobban ellenáll az olajfilm, máris finomabban járhat a szerkezet. De nyilván egy kenéstechnikai szakember (ha jól rémlik tribológusnak hívják) jobban el tudná ezt magyarázni.De mint írtam, a tapasztalataimon ez nem sokat változtat, hogy mennyire tudom elméletben megindokolni, mi történhetett.
(#57108) persuader: Ha 2 évvel később cserél erősebb motorra, és lesz neki tök új ez a jelenség, akkor nem eshet tőle ugyanúgy orra?
A 100LE vasakat nem "ajánljuk", legfeljebb rábólintunk, hogy ésszel használva mehet. Mint már 1000X le lett tárgyalva, ha valaki nem ésszel, a képességeinek megfelelően használja akkor egy 125-össel is akkorát lehet zakózni, hogy csak na....[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
válasz runner 125 #57060 üzenetére
FFABRI, ZeroGravity, de nyugodtan megveheted a kinai 3e Ft-ost mert kb semmi különbség nincs a 30 és a 3e Ft-os fekete plexi közt, a linkelt motoron is kínai van. Annyi, hogy mire ideér sokan 8-10ért adják.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Topiccsendőr
addikt
Tehat szerinted a surubb olaj (vagy uj, vagy hideg) olajfilm retege nem annyira stabil, mint a meleg higabb olaje? Mit nevezunk olajfilm stabilitasnak? A 4 gorgos tesztet nevezhetjuk annak? Vagy ott is csak az ep adalek reagal? Az olajfilm stabilitasa nem ilyen egyszeru dolog. Akkor is vedi a henger-dugattyut, ha az olajfilm egesz egyszeruen reagal a hore, es tovabb polimerizalodik mas nehezebb esztervegyuletekre. Ez nem olajfilmstabilitas. Nem merheto.
A dugattyuk hideg allapotban 4 szazados illesztesuek. De dezaxialva vannak, hogy ne csapodjanak a hengerfalnak. Ott az olajfilm vastagsaga mi? Szoroolajzassal viszik fel. Ott a film stabilitasa az, amennyi ott ragad, mert polaros molekula.
Nagyon elkopott dugattyut is csak hallod hogy hangos, de nem razkodik semmi.
Elobb gyanakodnek arra, h a kuplungkamellak nincsenek kisulyozva, vagy bizonyos kuplungok eseten nem pontosan vannak a lamellak berakva, az tud nagyobb remegest okozni, de a te motorod eseteben ilyen nincs.
Ez kisulyozatlansag. Ezt nem tudod olajjal orvosolni. Ezek miatt vannak a kulonbozo hengerelrendezesek. A rezgesek miatt.Explosión de dos tiempos
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #57108 üzenetére
Dunlop D209GP csinálta azt, hogy 180km/h felett annyira megnyúlt a hátsó gumi, hogy a geometria változás miatt egyszerűen képtelen volt egyenesen menni a motor. Volt akinek a lengővillába beleért 200 felett annyira meg tudott nyúlni
Egyébként a 2002es fazerem 200 felett nem ment egyenesen. Finoman kóválygott az egész. Na az szerintem részben a nyeklő nyúlós váz/villa/lengővilla együttes miatt lehetett. Nem volt valami feszes az a motor De nem is 200 feletti tempóra tervezték.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #57113 üzenetére
Bregyo kurzusan voltam tavaly, ott o is ezt meselte, h pannoniaring celegyenesnel azert halt meg egy nemet, mert a 190 esnek jelzett gumi 200 as volt es meg meg is nyult annyira, h teljesen elment az utanfutas.
Becsapkodott es elesett. Erre azt mondta viszont, h rossz futomubeallitas, mert tudnia kell, mi tortenik. Rosszul volt belove a motor a gumihoz.A fazer siman lehetett nyakcsapagyas. A vaz ennyitol nem csinal olyat.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #57112 üzenetére
A 4 görgős teszt azt méri, amire gondoltam.
Természetesen egyetértünk, hogy minden motorban van kiegyensúlyozatlanság, amitől kisebb-nagyobb vibrációk keletkeznek. És abban is, hogy ez függ a henger-elrendezéstől is.
Én csak azt mondom, valaminek kell lennie még, ha az olaj is megjelenik itt változóként. Hiszen ezt megtapasztaltam. Nem a hőfokkal függ össze, hidegen is már jobb volt az új olaj, mint a másik, és melegen is jobb maradt. Annak nem látom értelmét, hogy a meleg olajat hasonlítsuk a másik hideg olajhoz. Pedig mikor elvittem a gépet, az 5100 már meleg volt, és utána mikor beindítottam pár órával később a 7100-al, és rácsodlákoztam a kevesebb vibrációra, akkor az még hideg, de melegen is megmaradt ez a jó tulajdonsága.
Azt se mondhatjuk, hogy olyan nagyon öreg lett volna az 5100 olajam, frissen nyitott dobozból került a gépbe, és pár hónappal volt idősebb egy évesnél, 5000 nem túl keményen hajtott km-el benne.
A 7100 is közeledik most az egyéves korhoz, mondjuk most idén jóval kevesebbet mentem, csak 2000km-t, de azt jóval tempósabban, és ugyanolyan szuper még az olaj, nem érzem rosszabbnak.Amúgy hogy írod, hogy rázkódik, azért ne ilyen durva dolgokra gondolj, mint amikor beindítasz egy őskövület benzines fűnyírót, hogy kb. kiugrik a kezedből....
De azért a finom, kevés vibrációnál is jobb a mégkevesebb. Én elég háklis vagyok erre. Én ezért is szeretem a 90 fokos V2-t az SV-ben, annak van a legkevésbé zavaró rezgése (és hangja) számomra. Pláne, hogy szépen lehet használni viszonylag kicsi fordulaton is, halkan, békésen. -
Ferdzsoo
addikt
Ex Machina
8/10Nagyon tetszett, volt benne pár előre sejthető csavar, de a végét ki nem találtam volna, teljesen rendben van.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #57116 üzenetére
Aha.
Nah és mesélj, milyen motoron filmezni?
Czimby és Daywalker,
Hm, igazatok lesz, tényleg erre hasonlít a legjobban.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #57120 üzenetére
Hát de nem érted? Ha én 1 liter sört öntök magamba, akkor finoman járok, ha 1 liter páleszt, akkor már remegek (az alkoholmérgezéstől) Ilyen egyszerű (van baj )
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #57117 üzenetére
Srácok baszki ez a héten már a második, hát no komment!
Sorry."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #57122 üzenetére
Nem, évente. Az 5100-nál viszont úgy jött ki, hogy még pár hónap kellett az aktuális szervízig km-szerint, gondoltam attól nagy baja nem lehet, ha addig nem cserélem. Ez a 6000km/1év azért nem olyan dolgok, hogy 6000km vagy 1 évig jó az olaj, utána hirtelen nem.
(#57120) persuader:
-
FIREBLADE78
addikt
Tegnap este veszem fel overált. Érzek valamit a bal ujjánál,erre kiesik a jogosítvány
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
kcsa
veterán
Honda moci eladó! Vezetett szervizkönyvvel (ami értelemszerűen üres). Teljesen hibátlan, még a gyári rezgésmentes olajat sem kellett cserélni az elmúlt tíz évben, mert ez Honda! ABS nélküli, tehát mindenkinek rövidebb fékutat garantál! Többet kár is írni, ez Honda!
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Daywalker
addikt
válasz FIREBLADE78 #57126 üzenetére
A kérdés most már csak az, hogy kié?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #57127 üzenetére
Nem megromlik, de mivel főleg városban ingázok vele leggyakrabban 2-szer 8 km-es távokat, így bőven kap az olaj terhelést, hiába nem jön ki futásban sokra.
Ahhoz képest igencsak olcsó az olaj, mintha hagynám kopni a motort a túlhasznált olajjal.
Túlbiztosítom? Lehet. De inkább túlkimélem, minthogy lerohadjon alattam.(#57128) kcsa: Egyszer érdekes lenne, ha valaki csinálna egy tesztet, mondjuk egy durvább versenymotor, ABS nélkül, sportgumival, és vele szemben egy átlagos, ABS-es "utcai" motor, utcai gumival.
Nem lennék meglepődve, ha igen durva fórral nyerne a versenymotor. Persze, normálisan fékezni tudó pilótával. Az agyhalott pilótás blokkolóra fékezett elsőkerekű marketing eredményeket már jól ismerjük.[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz FIREBLADE78 #57132 üzenetére
Vicceltem, ne idegeskedj már...jézusom...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
egyértelműen nyerne a nem abs es motor.
de a versenykörülmények nagyon sterilek. viszont ha te egy olyan pilóta vagy (es te olyan vagy) aki nem tolt bele a motorozásba tízmillio forintokat, nem tudsz olyat fékezni szárazon. és ami a lényeg. vizesen vészféknél (tehát amikor az életbenmaradási ösztönöd miatt satuzol, ami a primitív agyból jön, reflexből, nem pedig végiggondolod) mindenhol jobb az abs. fogadd el, hogy ezért csinálták, nem azért, hogy 1 sec el jobbat menj.
te is emiatt estél pofára.Explosión de dos tiempos
-
Itt az Indián nyár és megy a szájkarate...
Pénteken Karcagra lenézünk, valaki esetleg szeretne jönni?
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #57139 üzenetére
Vártam, hogy ezt hozzámvágd. Nem, nem emiatt estem pofára. De ebbe ne menjünk bele.
Nem kell bele tízmilliókat beletolni, nem kell hozzá jó aszfalt sem. Volt szerencsém nemrég kipróbálni egy GSXR1000-et, a jóféle monoblokk Brembo fékeivel, és hát, arra nincsenek szavak. Olyan fékerőt tud nem épp ideális aszfalton is, hogy az ember az agyát eldobja. Szerintem úgy is, hogy életemben először ültem ilyen motoron durvábbat tudtam fékezni vele, mint az SV-n bármikor, nem kevéssel. Persze, nyilván száraz úton.
Vizes utas vészfékes dolgokat kár ide keverni, értelmes ember vizes úton 10X óvatosabb minimum, akár ABS-el, akár anélkül. Én egyszer nem voltam elég óvatos, és lám, pofára is estem. Ahogy 99%, hogy ABS-el is pontosan ugyanúgy estem volna pofára ugyanott.
Értem én a primitív agyat, ugyanakkor aki megtanul vészfékezni, annak vészhelyzetben is a begyakarolt vészfékezés fog jönni, nem a primitív belemarkolás. Ezt nyugodtan állíthatom tapasztalatból.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #57142 üzenetére
Akkor mégegyszer... A pillanat törtrésze alatt, még gyakorlatilag fékezés nélkül oldalra kicsúszó első kereket hogy a viharba fogja meg az ABS? Nem tudok róla, hogy a nem tapadó felületet tapadóvá tudná tenni.
Vagy olajfolt volt, vagy jég, vagy a tököm se tudja mi, ilyenen az ABS sem tud mit csinálni. -
FIREBLADE78
addikt
Jaj de kva vicces itt mindenki. ..l..
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
baboss
őstag
Kedden bejött egy nem várt szabadnap.Mivel a vasárnapi túráról maradt még euróm,gondoltam teszek megint egy karikát,csak most egyedül.
Reggel még a szomszéd tűzhelyét meg kellett javítanom,így 10:45-kot sikerült elindulni,majd vettem elemózsiát a helyi boltban.
Esztergomban tankoltam.
Pihenő,és egy kis burkolás.
Liptószentmiklós, pihenő a tónál.
Este 21:45. Hazaértem,amint betoltam a gépet a garázsba elkezdett esni az eső.
A túrán 80-90-nél nem mentem gyorsabban,így nyugodtan nézhettem a szép tájat,volt is mit nézni.nem a legjobb minőség.A telefonnal készített videóból vágtam ki a képet.
Végig jó időt fogtam ki,de fent a hegyekben azért lehetett érezni,hogy hidegebb van,főleg hazafele.Szombaton vettem egy pár dolgot ami most nagyon hasznos volt.
Hosszú ujjú aláöltöztet,
Nyakmelegítő
Maszk
Sportzokni
Napszemüveg fél áron volt akciózva.
A nadrágról nem találtam linket,kifutó termék volt.A betét a lábak között nagyon jó,az aranyerem miatt, a 2 oldalán van valamilyen szivacs betét is.
A 23-éves vas jól bírta az utat.Április 24-én vettem.Az óra állása 19349 km volt (szerintem nem valós érték). Most 26329 km van benne.21000-nél cseréltem olajat,így aktuális lett az olajcsere.15 év kihagyás után élmény megint motorozni.A párom azt monda "öreg fejjel most kezdesz meghülyülni."[ Szerkesztve ]
-
StoneBridge
senior tag
válasz baboss #57147 üzenetére
Szép karika, holnap indulok én is egy nagyobb, 2 napos Tátra kanyarra (térkép nyílik). Mivel mindenki dolgozik, én is remete motorozom, de egyedül is szeretek gurulni.
Hétvégén a MOL motoros family találkozón (idén talán a 3. találkozó lehetett) miután előttem majdnem eltaknyoltak (kanyar kiegyenesítés történt érthetetlen kis tempónál), meg mondták is, hogy valaki meglátogatta az útszélén a kerítéseket - hát, gondoltam, hogy a nagy csoportos motorozást egy időre hanyagolom. Erre az október 4-i Brno Motofestre hívtak, úgy néz ki, ha jó az idő, kimegyünk.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest