- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Megérkezett Magyarországra a Galaxy A16 4G is
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz Madwe #131200 üzenetére
Ami hátulról is rögzít képet.
A fixen telepített Védák mindegyike szemből bemér és hátulról is csinál rólad képet. Ott a tábláig kell lassítanod, mert hátulról már csak a kép készül, de a táblától méri a sebességet.
Ha út széléről vagy kocsiból mérnek, és csak szemből, akkor motorral kb mindegy, mert bemérnek de a rendszámodat nem tudják lefotózni.
Ha hátulról mérnek akkor pedig amíg nem vagy a kamera látóterében, addig jó vagy.Sok éve az Andrássy úton sétáltam amikor egy túramotoros húzta neki saccra 80-90-ig a Kodálytól a Hősök tere felé, aztán amikor észrevette az út szélén a háromlábút satuzott egy nagyot. A kamera vonaláig blokkoló hátsó kerékkel csúszott be, csikorgott a gumi is A kamerát kezelő rendőr hátra is nézett, hogy ki ez a hülye De utána már lassan ment mire a kamera látta őt hátulról, szóval megúszta.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
fattyu
veterán
válasz zgospel #131203 üzenetére
nem hiszem hogy így van.
védánál fényről satu és szabályos mire aláérek, majd amikor már lát hátulról addigra szabályos tempó. soha nem kaptam csekket.
elhiszem tudja alapvetően de olvastam valahol cikket arról hogy a véda mennyit tudna csak modulonként fícsörönként nem kevés pénz. gyanítom ezt se vette meg hozzá senki.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
duni84
aktív tag
válasz Madwe #131200 üzenetére
bármittől, ami hátulról rögzíti az esetet úgy, hogy kivehető a rendszámod is (útszéli mérő, civil autó, véda)
a véda folyamatos felvételt készít, amin bizonyíthatóan látszik, hogy a szemből érkező gyorshajtó az ugyanaz a jármű, amit hátulról már szabályos tempóban kaptak le
rendőr trafival nem fog utánad fordulni magyarországon ausztriában annál inkább, de ott a kézben tartott mérővel úgyis szemből néznek, aztán ki is intenek egyből.magyarországon szemből mérésnél egyedül akkor kell tartanod motoron gyorshajtás miatt, ha helyben ki is vesznek a forgalomból. akkor a 15km/h-nál kevesebb túllépés miatt is jön a bünti
#metszéspontok
-
vendingo
veterán
Üdv
Látott, próbált már valaki brixton motort?
Crossfire xs nagyon tetszik.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Motion_Blur
félisten
Sziasztok!
Ilyen plexi fóliát hol lehet kapni?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
csongi
veterán
válasz Motion_Blur #131211 üzenetére
Sztem bármelyik autó szélvédőt fóliázó cégnél, vagy dekorosoknál-
-
#56573440
törölt tag
válasz vendingo #131209 üzenetére
kínai, valszeg szerviz necces lesz itthon, az importőr fog kb érteni hozzá egy jódarabig, ha te szerelnéd magadnak akkor passz, valszeg azért beszerezhető lesz szintén importőrtől ami kell esetleg.
800 körül mennek ahogy nézem +regadó,, de ha belefér én inkább nézelődnék honda grom, monkey, suzuki vanvan irányban, sokkal elterjedtebb és ismertebb modellek.[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
nagyúr
válasz vendingo #131209 üzenetére
Imádom, hogy a 125-osok mind gyenge szarok, és akkor még csak meg se próbálja a 11 kW-ot elérni egy csomó gyártó, hogy legalább városban elég legyen. Mi a feneert? 🙃🙃
A súlya annyit számít szerintem, mert az utas miatt a matek úgy hozza ki, hogy a 150 kilós 15 lovas motor jobban megy, mint a 110 kilós 11 lovas.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz csongi #131210 üzenetére
Annyira nem vészes a méret. Onroad tesztelte, 190 centivel használható volt. Az ülését szidják több helyen is, hogy kemény, csúszós, de ez orvosolható. Olcsóbb mint egy robogó, azért fogott meg. Melóba bejárni pont elég lenne.
Egy ideje szenvedek kis csettegő ügyben, mindenre felkapom a fejem ami jónak igérkezik. Néztem super socot
Is, de a hatótáv nem győzött meg, a plusz akku meg 400+k és akkor tud 120km távot.Blackrulz: határ mellett lakok, elég sok importőr van ausztriában, nem lehet annyira vészes az alkatrész, de azért megér egy utánajárást. Az említett motorok jóval többe kerülnek. Egy ilyen gépnek mennyi lehet regadója?
Norbert: szerintem a tartósság miatt nem maxolják ki őket, esetleg kedvezőbb fogyasztás, kisebb károsanyag kibocsátás miatt. Ez 2.5 l körül fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Jakab66[hun]
senior tag
Sziasztok!
Tegnap megvolt az első köröm a felszerelt givi koffer tartókkal, és a top case volt csak felrakva, mikor is 70 körüli tempónál jó minőségű sima úton elengedtem a kormányt, hogy meg igazítsam a kesztyűmet. Hirtelen arra lettem figyelmes, hogy elkezd beszitálni a kormány, és már-már majdnem baj lett belőle. Próbálgattam óvatosan, hogy egyszeri eset volt-e vagy hajlamos megismétlődni, de minden alkalommal azonnal elkezd szép finoman szitálni. A dolog nagyon meglepett, mert párszor engedtem már el a kormányt és nem volt ilyen soha. Gyors gumikat ellenőriztem, de minden oké volt. Szóval csak a top case és a tartók ami változott, az lenne az oka?Gipsz Jakab
-
DJGABI
addikt
válasz norbert1998 #131214 üzenetére
Szerintem inkább fejleszteni nem nagyon akarnak. Ebben is az a levegős 4t blokk mi lehet, 80-as évekbeli Yamaha, Suzuki licensz? Az tudott már ennyit
(#131215) vendingo az a 3-4 LE kétlem hogy ennyit jelentene, nem hinném hogy egy 125-ös GSX/YZF már üzemórás lenne.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #131217 üzenetére
Valószínű
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz Jakab66[hun] #131222 üzenetére
Sok dolgon múlik. A gyári dobozosokat szélcsatornában tesztelik.
Raktam egy pici fejidomot a HD -ra. A barátnőm szólt, hogy ez rettenetes, mert bár fölöttem eldobja a szelet, de az mögöttem vágódik le és rázza a sisakját. Szóval, akár egy ilyenen is múlhat hátul a szitálás. Én a tanktáskát preferálom.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #131222 üzenetére
Nem kene elengedni a kormanyt.
De meg mindig jobban jartal, mint ez a ficko, akinel az autobahnon csinalta ugyanezt a doboz, csak nagyobb sebessegnel. En olyan 150 re saccolom, (amikor csuszott, nem amikor elkezdodott a rodeo) mert a bukokeretbol kb 1 centi volt lekopva.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Max_218
tag
Sziasztok.
Egy honapja en is motor tulajdonos lettem egy keeway rfk 125nek.
Annyi problemam van hogy az utolso 2-3 motorozasnal random idonkozonkent elkezdtem szedulni a motoron,de ugy hogy felre kellett aljjak par percig. Egyiknel varoson belul,a masiknal varoson kivul. Tapasztalt mar valaki ilyet? Ma pl nem volt meleg de ujra elojott,alig par km utan. -
Micsurin
nagyúr
Köszi a válaszokat
Este meglepett kicsit a csíkos... kifordultam és kicsit meghúzattam ezek meg ott dekkoltak bizisten jógyerek vagyok----
Kawa összerakva, trafó és kábel csere orvosolta a dolgot. Ha már ment a kukába a trafó és a pipa kábel akkor mindkét gyertyát eldobtuk. Olajat meg az egyhengerezés miatt szintén elhagytuk, tavasszal legalább nem cserével kell kezdeni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Debilon #131227 üzenetére
Gyenge minőségű sisak plexi és vagy napszemüveg is okozhatja ha annyira torzít csak, hogy nem azonnal feltűnő de már zavaró mértékű.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
VOGE 300DS TotalBike tesztet olvastátok?
Vajon tényleg lehet ennyire (kompromisszumosan) jó?
Sógorom lassan leteszi a jogsit, és simán lehet, hogy első motornak ez jobb volna, mint egy leharcolt használt valami...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Xero
nagyúr
Ma masfel het utan megkergettem kicsit a paripat. Okosan a poros hideg gumival kutrol kifele gavaller modjara fordultam ki. A tractioncontrollal egyutt kozos erovel egy salakmotoros mozdulatsorral osszekapartuk a vasat, de nagyon megereztem, hogy volt laza 15 fok difi a levego homersekletben miota utoljara ultem rajta. Kellett vagy 3-4 km fekezgetve, hogy rendesen bemelegedjen a gumi. A vicc, hogy meg direkt ra is neztem a kuton a nyomasra, hogy minden tokeletes legyen erre keresztben kozlekedem egybol utana.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #131224 üzenetére
Az szép. Ez a jelenség ellen érdemes egy jobb minőségű kormány gátlót beszerezni?
Gipsz Jakab
-
duni84
aktív tag
azon a 15-20 méteres szakaszon (pont onnan, ahova a táblát kiteszik) csinál fotókat szemből, amire rögzíti a sebességet, majd oldalról, végül hátulról, amin látszik a rendszám. igazad van, nem videót csinál, de így bizonyítható a dolog akkor is, ha a gyorshajtásnál még nem látszott a rendszám.
#metszéspontok
-
d@vee
őstag
válasz Geresics #131229 üzenetére
Most került elém. Első mocinak lehet elég is az erő.
Dettó elsőnek én is szemezek az 500AC-val, csak jelenne már meg itthol
Amúgy maga a márka külföldi teszteket is olvasva eddig jó, valami régebbi ismert kínai EU-s szüleménye. Bár nekem nem ismerős, de én amúgysem vagyok benne.Ja
-
Micsurin
nagyúr
válasz d@vee #131238 üzenetére
Aztán pár év múlva akkora oboa lesz hozzá az alkatrész beszerzés, amint a közvetlen hazai importőr/kereskedés felszámol lehet szívni a netes rendeléssel eladókkal való vitákkal etc.
Tapasztalat, hidd el nem akarod te ezt.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#04441088
törölt tag
Ki milyen telefontartót használ a motorján?
Néztem millió félét, de sok gagyinak tűnik, és olyanra lenne szükségem, ami oldalról fogja. Ott tudok fotózni, videózni, ha kell, mert nem takarja a kamerát. -
Geresics
addikt
válasz #04441088 #131240 üzenetére
Korábban többen írtunk már tartókról árakkal, mindennel. Én is tök jó áron vettem vezeteék nélküli töltőset, még be is linkeltem...
Azonban nemrég leszereltem, mert a többiek beparáztattak ezzel a rezgés miatt tönkremegy a kamera fókusza dologgal, és most marad zsebben, oldaltáskában. Egyelőre nem hiányzik (van dedikált GPS-em), de ha úgy döntök, hogy mégis kell, akkor a MotoChargeBar (magyar csapat) rezgéscsillapítós, vezetéknélküli töltős változatát fogom megvenni. Egyszeri beruházás egy telefon árának töredékéért, ami hosszú távon megéri a nyugalmat...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #131237 üzenetére
Ha soloba megy, mentek a kis motor is elmegy a vilag vegere is ketszer :).
Ott van a legnagyobb szenvedes, mikor a csapatpa bekerul. Mindenki szenved tole. :(.
Legutobb 80-100 lovas motorkkal voltam egyutt az 57 lovassal.
Mar itt kiutkozott a diferencia. Nem azert mert 200 al akartak menni a tobbiek.
Egyszeruen a kozlekedes dinamikaja mas.
Elol hatul lassit, vagy tori a menet tempot.Kisebb par szazas gurulasokknal ez nem gaz.
De tobb ezer km-es utaknal nem lesz jo. -
#31733248
törölt tag
Érdekes összeállítást közölt a HVG a főváros új parkolási rendszeréről.
Számunkra örömteli, hogy a robogók a "puha" közlekedési formák között vannak említve a biciklikkel és a rollerekkel együtt. Ez azt feltételezi, hogy talán valamilyen teljesítmény, vagy lökettérfogat határig, még jobb eséllyel környezetvédelmi besorolás alapján a robogók (és valószínűleg motorok) üldözése a belsőégésű autókével ellentétben nem fog megtörténni.
Nekem semmi bajom velük, de tény, hogy különösen a belső kerületekben gyakorlatilag ingyen parkoló helyi lakosok és a jelképes pénzért szintén parkolóhelyet kapó házastársaik parkolóhelyei az ingyensör kategóriájába tartoznak. Sokaknak természetes, hogy a város legértékesebb területeit ingyen használhatják autótárolásra. Valószínűleg ez is változni fog, az önkormányzatok már a parkolóhelyenként kieső éves egymilliót látják a problémában...
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz #31733248 #131247 üzenetére
Az a baj, hogy a 90-es években, amikor elindult a fizetős parkolás, akkor ez tkp. csak egy jelképes összegnek volt tekinthető, hogy ne hagyd ott bárhol a kocsit.
Sajnos ez a parkolási díj azóta már az önkormányzatok egyik legfontosabb bevételi forrásává változott, főleg, amióta asúlyteljesítményadót is elvették tőlük. -
Geresics
addikt
válasz #31733248 #131247 üzenetére
én meg azt látom problémának, hogy pécsiként ha felmegyek Bp-re ne kelljen még taxira/buszra/trolira/vonatra/akármire átszállnom...
Megjegyzem egyáltalán nem olvastam utána a témának, így jó magyar átlag szerint max. szalagcímekből van némi infóm ami alapján ítélkezem...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest