- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 14 - tavalyi termésből főzve
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom mobilszolgáltatások
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
válasz Integra #11351 üzenetére
mivel nem tudom mi a jó nyomás, ez is elképzelhető, nem volt alkalmam sokat kísérletezni vele. az viszont biztos hogy kakucson is ugyanilyen nyomással mentem és gyönyörűen kopott a gumi, semmi ilyesmi agresszió nem volt benne csak kecskeméten, szóval szerintem nem a nyomáson múlik.
vagy kecskemétre tök más nyomás kell, tudja a fene!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
nagyúr
Valaki nem ismer olyan embert, vagy helyet, ahol van 600/750/1000-es K4/K5-ös rommá tört gixxer?
Gyakorlatban pár lim lom kellene, ilyen filléres dolgok, amit nem igazán nagyon lehet máshol beszerezni.Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz KubanitoS #11347 üzenetére
Huh vazze ez erős. De látod hogy még a háttérben a 3. motoros is kicsúszik lassan?
Ennyi. tanúlság: f@asznak kell lapon fordulni országúton, ráadásul nem ismerte a kanyarokat, mert ha ismerte volna nem mérte volna ennyire el a srác..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
nagyúr
válasz KoVee84 #11358 üzenetére
Áhh ezek már lefutott körök. Oké kell meg jó lenne ez a 2 gumiszar is, mert az ülés még csak csak jó, de pl a púp-ot már nem tudom rátenni, mert lötyög, és lebassza a festéket a farokidomról.
Elég rég kerestem már, telefonáltam is pár helyre, de volt ahol azt mondták 1.5K/db a gumi plusz posta.
Mondom köszönöm szépen, és ezzel be is fejeztem, mert oké nem 100 forintért kell, de azért ne röhögtessen már hogy 1500/db az már 3K plusz 1200 posta 2 szarért[ Szerkesztve ]
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
stifi
senior tag
válasz Shkiz0 #11359 üzenetére
lassan 1000 forintért már le se hajolnak az emberek, neked meg spéci cucc kell és sajnálsz rá 3000 Ft-ot?
csak akkor akarod megvenni ha valaki posta nélkül oda tudja adni kétezerért, és akkor spóroltál kétezret? nem mintha én szarnám a pénzt vagy nem becsülném meg, de baszki ma már el sem lehet várni hogy ezerötért bárki egyáltalán köszönjön neked ha belépsz valahova.. a múltkor 1 alátétet rendeltem a hondánál, az volt 1500, és kiderült hogy mégsem kell.. puffogtam egyet és ennyi, elraktam a fiók mélyére a többi szarom közé..szóval nem értem, van is, kell is, de 4200-ért drága, inkább verje le a festéket?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #11361 üzenetére
csak a gyartoja nem jut sosem eszembe. nem tokico, nem nissin, nem kyoto, nem brembo (megjohogynem)...
ja de! (gugli rulz). Sumitomo. na azok tudtak valamit. -
doc
nagyúr
na igen...
en 3-4000 koruli osszegert rendeltem ket darab idomcsavart (egy kellett, de ugy voltam, ha mar kifizetem a postakoltseget Angliabol, akkor nem sokat dob a koltsegen ha lesz tartalekba is). draga volt? igen. kellett? igen...
inkabb kifizetem 5-6 liter benzin arat, minthogy osszeganyoljam gyorskotozovel, vagy valami fiok aljabol guberalt, ocska, rozsdas csavarral meg alatettel -
stifi
senior tag
nekem tank alá való magas távtartó alátét kellett, mert elhagytam az egyiket láma módon..
megkérdeztem a Karasnát: nekik nincs elfekvőben sem
megkérdeztem a Furioso szervizt: adtak egyet de az kb 1 mm-rel rövidebb volt, de legalább ingyér volt
megkérdeztem a Takober szervizt: adtak egyet de az meg hosszabb volt 1 mm-rel, az is ingyér volt mert egy nagy nagy bödönből túrták elő aminek fekete lyuk volt az aljaitt lett tele a gyíkom, és megrendeltem a Karasnában, megjött, kifizettem.
robogok le, mondom ha már itt vagyok tegyük be, adjatok egy imbuszkulcsot hogy kiszedjem a rövidet és berakjam a jót.. mondom az akkori szervizvezetőnek hogy látod, erre még rá tudok tekerni egy egész fordulatot és szétnyomja a gumialátétet, szar az egész.. mondom rá tudok tekerni.. de mégsem, WTF?
és kiderült, hogy amit nem hagytam el az alá szorulhatott be valami ami miatt a másik rövidnek tűnt, de az előző 6000-res szerviznél amikor a légszűrőt cserélték már össze tudták rakni jól... nem is tudtam róla hogy a probléma magától megszűnt, de rendeltem egy alátétet drágáért amit utána nem tudtam beépítenina ez az igazi szopás
(#11366) yodamastah: el tudom hinni, második-harmadik kecskeméten már kevésbé volt ilyen a gumi, de azért kakucson az igazi.. lehet csak szokni kéne a pályát
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
yodamastah
őstag
-
nagyúr
Nem tudod azzal van a gond, hogy mivel nem létszükség így feleslegesen nem szórom a mai világban a pénzt. 2x meggondolom, hogy mire költök.
És nem fillérekért, kell, és hidd el ha felénk lenne bontó már rég elmentem volna szétnézni, csak ez nem Pest, és nem a Dunántúl ahol "minden sarkon" van egy bontó, hanem Szabolcs megye.
Másik dolog, amiért ódzkodok az ilyentől, hogy 2x is megszoptam már a netes látatlanba való vásárlással. Anno a jobbos kormánycsutkát kellett cserélni, 3x kérdeztem rá a sráctól, hogy ez biztos jó e az enyémre, még képet is mutattam róla, és azt mondta igen olyan mint a képen és jó lesz. kicsengettem érte 7K-t és nem lett jó. Szerencse hogy a végén 7K-ba el tudtam én is adni, így nem buktam rajta.
Aztán az ebayről rendeltem hozzá fele ennyiért, mert itthon akkor épp nem találtam sehol, és érdekes módon ott valóban azt kaptam amit kerestem.
Szóval akár még nem is sajnálnám rá azt a 4-5K-t de csak ha láttam és megbizonyosodtam róla hogy valóban jó, mert sajnos az itthoni vásárlásokkal elég sok negatív tapasztalatom van.Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
nagyúr
válasz runner 125 #11365 üzenetére
Igen, mert akkor kerestem, de nem találtam.
Azóta heti szinten 1-2x mindig megnézem a nagyobb oldalakat, hátha kerül fel bontásra motor, vagy épp törött, de nem sok sikerrel.
De lassan már tényleg az lesz hogy csináltatok inkább.Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
stifi
senior tag
válasz Shkiz0 #11371 üzenetére
de aki kínálta nagyon messze volt?
lehetetlen megállapodni az eladóval, hogy ha nem jó vegye szépen vissza? az ebayen szerintem még nagyobb a látatlanság meg a kockázat, hogy nem lesz jó, csak hát ott már bejáratott visszáru meg panaszkezelés van, kevés a kockázat..ha én adok el valamit, az a minimum hogy megbeszéljük: a vevőnek erre van szüksége, és ha mégsem jó, visszaveszem. nálam ez alap, kár hogy neked negatív tapasztalatod van ilyen téren.. ha valaki ezt nem vállalja szóba se kell állni vele, főleg ha állítja hogy jó de közben mégsem...
akit én írtam próbáltad már? nekem sajna nincs jobb ötletem...
sportmotor vonatkozó fórum? a cbr fórumba mindig beírják ha van bontásra motor, sokszor csak egy telszámmal, nulla infóval... a xelvisemhez én sem találtam csomagtartó zárszerkezetet, a gyári valami 40k volt, így maradt a jó erős ülés-odabaszás-lendületből megoldás, mivel 3 évig nem láttam bontóban ilyen vasat sehol... azért a gixxer egyszerűbb kéne legyen![ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #11370 üzenetére
jajj de szépen el van állítva a futómű - rossz irányba
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
NINJA_V
tag
válasz yodamastah #11370 üzenetére
Ezek a problemak azert hamar orvosolhatok...
Oxigenes racsing benzin hatterbenItt volt az, amikor a bridgestone mernokei leultek tanacskozni:
Pedrosa:
Rossi:Two Strokes and Four Jokes
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #11375 üzenetére
Sajnos nem
TL1000S hez vettem kuplung lamellák alá egy alátétet. Két lehetőségük volt, 2000 előttit és 2000 utánit rendelni. Ugattam nekik, h az utánit rendeljék. Szerinted melyiket hozták? )
Nem tudják visszaküldeni, ezért alkudoztam a jó alátétért, és újra megrendeltem. Egy vicc az egész.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #11380 üzenetére
Nem tom a Suzukinál hogy működik, de a Kawasakinál biztosan nem így
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
-
NINJA_V
tag
válasz yodamastah #11382 üzenetére
Gondoltam, hogy nem a tied itt nem nagyon lesz VP benzin minden boxban
Two Strokes and Four Jokes
-
vendingo
veterán
Az SV-be teló olajat szeretnék cserélni, hogy ne legyen ilyen lágy. Milyet lenne érdemes venni bele? Még a progressive rugókon is gondolkodok. Szerintem a motoromba még a gyári teló olaj van, és már kicsit össze van ülve.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
zsolt19900
őstag
sziasztok
suzuki gs500e és suzuki sv 650n között mekkora az eltérés? melyik jobb, pro kontra érvek? e kettő között nézelődök ezért kérnék segítséget
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #11385 üzenetére
Mielott cserelnel rugot, meg kene nezni hogy mennyi a sag ed elol hatul. Olajat oke hogy cserelsz, de rugocserenel a hatuljaval utana kene menni, mert csak a geometriat cseszed el. Ket dologrol beszelunk most. A rugod elofeszitetsegerol, es a csillapitas mertekerol. Elotte azt kene megnezni mina rossz, nem csak ugy cserelgetni dolgokat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #11388 üzenetére
A rugócseréről lemondok, baromi drága.
Olajat viszont mindenképpen cserélek. Milyet illene vennem bele?zsolt19900:
Egyértelmű: SV! Nagyobb teljesítmény, nagyobb nyomaték, V2!
Én most voltam montenegróba az SV-vel, meg se kottyant neki, és még én is kibírtam a nyergébe. Eléggé vad hegyi szakaszokat nyomtunk ahol bizony kellett a nyomaték, meg a sok ló.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
doc
nagyúr
válasz zsolt19900 #11387 üzenetére
nagyon nagy
legalabbis nagyobb, mint amit a szamok (500 vs 650) alapjan varna az ember. az SV a V2 blokk miatt rendesen nyomatekos, ezert okozhat olyan meglepeteseket, amiket a GS nem fog -
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #11314 üzenetére
ha nem csalt a szemem fém fékcső van fent a paripáján
-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #11389 üzenetére
Olaj ugyben nem tudom mi lenne a jo valasztas. Sv nek elegge egyszeru az eleje, rakhatsz abba barmit, hintalo lesz. Neked kellene erezni, hogy mik a hianyossagai a motornak, en nem mernek semmit mondani.
Doc:
En mentem mindkettovel, de olyan hatalmas kulonbseget nem ereztem, mintha egy igaslorol atultem volna egy sportmotorra.
Mivel az egyik sor2 a masik v2 mindegyik alul el. Hatalmas nyomatekkulonbseg? Van, persze, de nem emlekszem hatalmasra es az biztos nem alul lesz.
A loero a vegsebesseget adja, ez latszik is, gs 170 et nagy nehezen tud, sv meg meghal 200 nal, talan tud 220 at emlekeim szerint. Az egyik egy leguhuteses igaslo, a masik meg nem is tudom. Sporttura? Inkabb ez a hatalmas kulonbseg.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #11393 üzenetére
meg voltam győződve hogy csak fém és azon van MŰA borítás...
-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #11394 üzenetére
bandin eléggé érezhető volt a váltás amikor progresszív rugót és sűrűbb olajat kapott az eleje,
tempónál kanyarban megszűnt a himbilimbi teljesen...ha van opció SV vs. GS akkor mindenképp az SV!
a GS tényleg alap-alap motor...[ Szerkesztve ]
-= No way back from Here =-
-
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #11394 üzenetére
szerintem egy kezdonek siman lehet ijeszto az SV motorfeke egy ovatlan visszavaltasnal
mondjuk nem ultem meg SV-n, de GS-en igen. az kimondottan gyenge, picike motor volt, kicsit feltem is rajta az ahhoz kepest hatalmas VFR utan -
vendingo
veterán
Én kezdőként ültem SV-re egy ER5-ös tanulómotorról.
Nekem semmi ijesztő nem volt benne, csak akkor is ti ijesztgettetek az SV motorfékkel.
Ráültem és mentem, ki mit szokott meg. Kicsit túl van misztifikálva ez a V2-es motorfék.
Azt még a motorfékhez hozzátenném, hogy egy jó kipufogóval brutális hangja van visszaváltáskor.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
tutis
őstag
hosszútávra kell venni motort, már rég nem él az a tanács hogy kis lépésenként haladj, ki engedheti meg magának hogy miden évben lecserélje a motort mert már hozzászokott, kinőtte a tudása a motorban rejlő lehetőségeket? Gs-t csak motoros futároknak ajánlom, nekik ideális.. Ha motorozni akar az ember akkor ennél komolyabb gépet kell venni. az sv jobb választás.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen NAS-t vegyek?
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Automata kávégépek
- OpenMediaVault
- Milyen alaplapot vegyek?
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Autóhifi
- További aktív témák...