- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz vendingo #10400 üzenetére
oks, ezt értem, 250 júró körül azért már egész jó sityakokat kapni de egy alpin motosafe füldugóra se sajnáld a pénzt, meglátod, csodát fog érni. ne spórold le a sisak mellett, a kettő együtt ér igazán sokat.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Ramius
őstag
Én pont egy órája voltam megrendelni a füldugóimat. Egyéni lenyomat alapján készül, jövő héten át is vehető. Remélem jó lesz.
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
Djuree
félisten
válasz Integra #10401 üzenetére
hát eddig nem nagyon éreztem szükségét füldugónak, de tegnap ahogy jöttem fel, 120 körül már igencsak süvített a szél, mármár zavart, pedig nem szokott. lehet csináltatok én is egyet.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #10394 üzenetére
Nekem is a Jani 1:16 ideje jutott eszembe
Persze én nem cibálom neki annyira eringen sem kecsón, hanem a lendületes haladást és kanyarodást gyakorlom...namármost folyamatosan 3-asban kanyarból kijövet 4 ezernél hiába csavarom neki oda (de nem is szoktam koppra odaverni), nincs az az isten, hogy elforogjon Van, hogy kettőben fordulok rá a célegyenesre, és ráverve a tüzet az egyenesben akkor is inkább az elejét emeli meg, de nem forog el. Később biztos mások lesznek az igényeim, de addig jó az ering. Kecsó sem egy életbiztosítás. Múltkor egy gokart szépen felverte rá a port mikor kicsúszott, szépen leszarták, senki sem takarította el, pedig reggel volt és hátra volt az egész nap. Bárki perecelhetett volna."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #10408 üzenetére
szombaton én is elnéztem a kottát kecsón, és rövidítettem a pályán, valahogy így (kár hogy Ali már nem látta ezt a mutatványt, szerintem még meg is tapsoltak a pálya szélén )
kár hogy vasárnap nem mentem ki, de házat festettem, ebédeltem, megmártóztam a tiszában és már este volt.. de legalább hazafelé a 4-esen mentem, amikor lezárták a repteret én akkor éppen motoroztam.. a GoreTex az egy nagyon jó dolog, kár hogy csak a csizmám volt vízálló és egyébként FOSSÁ áztam, vicces volt úgy levenni a bőrruhát hogy a zoknim száraz volt de a ruhámban gyakorlatilag állt a vízés akkor ahogy én megyek körbe kecsón:
egyébként egyelőre én is a technikát gyakorlom és élvezem a motorozást. onnan tudom csak hogy lassú vagyok, hogy állandóan megelőznek, de a nyeregben én jól érzem magam anélkül is hogy a határon mennék
egyébként tudjátok milyen időket mentek?Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
-
Daywalker
addikt
Én sem tudom már, pedig anno mértem kecsón. Eringen 1:39, ami szintén fos, de egyelőre nem az időre megyek. Viszont eringen már én is vágtam le kanyart Célegyenesben kicsit sietősre vettem, aztán jobbnak láttam átengedni a rázón meg a sóderágyon. Szerencsére nem lett perec (bár fogalmam sem volt mit húzzak, ezért nem húztam semmit, vitt a lendület) és visszaérve az aszfaltra el tudtam fordulni. Hringen is kottáztam el kanyart. A hatost nem tudtam bevenni, mert hideg volt a gumi és fékre beblokkolt és megcsúszott a gumi. A tudásomhoz képest meg nagy volt a tempó, hogy beborítsam a kanyarba (meg akkor már késő is volt), ezért inkább kiengedtem a bukótérbe, ami szerencsére aszfaltozott volt, és ott fordultam el. Utána már óvatosabb voltam Maradok a kis pályáknál inkább...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #10396 üzenetére
Hat, csúszósabb, mint egy gokart palya, persze. Kecsónak nagyon jó aszfaltja van, de sztm pont úgy nem fogsz fejlődni. Ott nagyon lassú kanyarok vannak, a célegyenes után lehet 90-100 al venni egy kanyart, a többi meg tetulassu. Ott aztán max azt talalod meg, h hol a labtarto vege 30km/h nal. Szoval kicsit kiforditott gondolkodas. Lassabb palya=kevesebb hatar feszegetes. No pain no gain
De annyira tenyleg nem gaz az ering. Sehol nem tudtam volna kiprobalni a pilot power 2ct t hogy milyen amikor kanyarbol kifele szepen elporog es meg pofara sem estem. De teny, hogy nem biztonsagos nehany kanyar bukotere. Jo palya.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #10412 üzenetére
ez ok, írtam is, hogy megoldom, csak előtte bankot kell robbantanom
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #10412 üzenetére
Kecsoban az a jo, hogy olyan kanyarok vannak amit nagy palyan sehol nem talalsz. Eletembe nem mentem meg 30-al lapon, amig ki nem mentem kecsora Meg ezek a 300 fokos visszaforditok is elegge ujak voltak. Ering nekem mindig tetszett, de lehetne jobb az aszfalt. Bemelegitett palyagumival jol lehet menni rajta, viszont figyelni kell milyen hatsoval megy az ember, mert nehanyat szetszaggat fel nap alatt....
-
yodamastah
őstag
1x voltam kecson, 43.9 volt a legjobb. Benaztam is rendesen, kicsit fura volt ennyire szuk palyan menni Meg 3ba mentem vegig, de ez mar csak kifogas 42-t minimum illenne menni, ha lesz jo hatso gumim majd meg ujra probalom. Ahogy neztem 40 mar nagyon jo ido sportmotorral, ehhez mar sokat ki kene jarni...
-
Integra
titán
asszem megvan a következő bringám az rr után
de mondja már meg valaki, hogy azokat a nyomorult indexeket miért nem lehet az idomba integrálni?![ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lujo10
aktív tag
Hölgyeim és Uraim
Jelentem a gépsas lemosva, áttörölgetve és tisztogatva, most csillog-villog mint az új
Az igaz, hogy délelőtt 10-kor kezdtem neki, de sztem megérte a fáradtságot, mondjuk így éjszakás műszakot követően máshoz nem is nagyon volt kedvem/erőm a gépre meg már úgyis ráfért egy kis "szeretgetés/kényeztetés".[ Szerkesztve ]
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #10414 üzenetére
Szerintem nagyon jó gyakorló pálya ilyen noobnak mint ami én vagyok. Inkább itt rontsak, mint 220-ról benézni a féktávot Hringen. A gázkart mindenki egyformán tudja húzni egyenesben és amíg MZ-től kapok 10 másodpercet, pénzkidobás Hringezzek orrba szájba.
Magánvéleményt olvashattak -
tutis
őstag
válasz Integra #10418 üzenetére
nemtudom, gixerekbe nem kötöttek még bele pedig annak is lámpába van integrálva, meg azért már van jónéhány motor ami indexes lámpával jön ki a futószalagról..
Mondjuk én már nem is sportmotorra vágyok, pár év múlva visszaülök naked bikera..Vagy 750-es vagy 1000-es, bár mondjuk ha 750-est választok ott még kell egypár dolgot cserélnem hogy jó bicaj legyen belőle. (futómű és fék)http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Djuree
félisten
aprilia tuono factory. itt már nem kell semmit cserélned
én majd ilyet szeretnék, mióta láttam élőben és hallottam a hangját, brutál
persze nem lesz ilyenem, drága lenne fenntartani. marad a japán vas...[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Integra
titán
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #10415 üzenetére
jó, én a második 20 percben szombaton amikor nagyon éreztem a pályát akkor mentem 52-es köröket... (előtte meg 53-54) és ezzel már a gyorsabbak közé tartoztam, csak páran előztek meg a pályán.. (pl Ali_G, aki még le is szorított hogy megelőzzön, hehe )
volt például egy srác aki látványosan lassú volt és többször a fűben kötött ki (ott is kiszaladt ahol én, többször is), szóval marhára nem a motoron múlik ez a pálya, hanem többségében a rideren.. (jó, volt olyan srác aki valami über lassú motorral volt kinn, ő hiába ment jól és szépen, gyorsabb voltam nála, valami 50-es csettegővel ment)
mivel az 52-es időmmel úgy éreztem hogy már királyul megyek, 50 alá akarom vinni az időmet mielőtt nagyobb pályára mennék (ez lesz a cél), úgy érzem ha ez már megy akkor elmondhatjuk hogy fejlődtem valahová.. jelenleg elképzelni sem tudom hogy fogok 2 másodperccel jobb időt menni, de majd gyakorlok sokat és remélem összejön
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #10430 üzenetére
régebben olvasgattam pár ember panaszáról a sportmotoron, koktaktkibák, lelazuló alkatrészek és hasonlók, de konkrétat most nem tudok mondani mert tényleg rég olvasgattam annó a fórumját amikor még nekem is lehetőségbe volt véve..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Daywalker
addikt
Most hogy mondod, azt hiszem tavaly még a kockás-fos Bridgestone túragumin mentem 50-52 körüli köröket, ha minden igaz. De most csak rémlik...azért nem esküdnék meg rá 100%-ra (csak 98). Remélem idén kijutok egyszer még, aztán megmérem megint.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #10433 üzenetére
én eddig 6*20 percet voltam kecskeméten, az utolsó kettőn voltak csak mért köreim..
érdekes volt hogy először csak mentem, megnéztem az időmet és másodszor már direkt próbáltam gyorsabb lenni (ami sikerült is), remélem amikor újra megyek erre is rá tudok tenni 1 lapáttal
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
#25954560
törölt tag
válasz Daywalker #10433 üzenetére
en nem emlexem. valahogy ezek a koridok nem jutnak eszembe. eringet is folyton elfelejtem. a lenyeg h mindegyik utan folyton megallapitom h az ace-val elvezetesen lehet kolbaszolni barhol. igaz h kecso az 2. es 3. sebesseg vegig. vagy siman csak 3, tokmindegy neki.
stifi:
en nem probaltam gyorsabban menni. ugyesebben, folyekonyabban probaltam es osszefuzni a kanyarokat logikusan.
khm... elotte persze tobb koron keresztul persu nyomvonalat kovettem[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #10429 üzenetére
alkatrész drága és ritka hozzá
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #10437 üzenetére
az mondta akinek van, euringen volt kint egy srác vele. én nem tudok nyilatkozni...
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #10440 üzenetére
kosz
ennyit szamitott, amikor mar meg is tudtam csinalni azt, amirol beszeltunk, nem csak fejben volt meg. jah es az egyik legfontosabb tanacs nekem kezdonek ez volt: 'bizz a gumiban' -
stifi
senior tag
válasz #25954560 #10435 üzenetére
én is így értettem a gyorsulást.
csak kanyarsebességből nem tudnék másodperceket összehozni mert úgy érzem ott már egész jó vagyok (persze ott i svan még hova fejlődni)
amin javítani kéne azok a megfelelő ívek és ahogy mondod a logikus felépítésvolt kinn egy srác, direkt az emeletről néztem ahogy megy. az idejét nem tudom, piros FireBlade-del volt és furcsán járt, sántított, lehet ismeritek.
ő úgy ment a pályán mintha rajzolták volna, gyorsan és szépen, mindig ugyanott tökéletesen, szerintem kb tizedre ugyanolyan időket tudott menni 10-20 körön keresztül, eléggé meg volt komponálva 1-1 köreNincs időm kedvesnek lenni!
-
vendingo
veterán
válasz KoVee84 #10428 üzenetére
Az EXO1000-el van személyes tapasztalatod?
Nem ismerem még a márkát seOlvastam róla tesztet egyenlőre tetszik, de mivel nem kevés pénzt költenék sisakra, ezért még mindenképpen nézelődök a piacon.
Tetszik még a SHOEI QWEST is, csak sajna ebbe nincsen napellenző.
Partyban van még a X-LITE X-602, X-LITE X-702.Nehéz a döntés, főleg hogy motoron ülve lehetne igazán tapasztalatot gyűjteni róluk.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
stifi
senior tag
engem is körbemotoroznak bárhol.
akkor inkább úgy fogalmazok hogy a kanyarsebességemmel most elégedett vagyok, de az íveket nem tudom még elméletben sem rendesen, kanyarkombinációkat összerakni pedig már végképp magas nekem. amikor elkezdtem a pályamotorozást, a kanyarsebességem is szar volt, ahhoz képest az most jó, de a többi még teljesen elsőnapos tudás...
azokon többet nyernék mintha a sebességet forszíroznám
a végén pedig amikor már minden egész jó, akkor javítható apránként!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
tutis
őstag
az a baj a lassú, kis pályákkal hogy relatíve 1-2 ív van ahol tudsz menni, lényegében ösztönből rájössz a jó megoldásra..Aztán azt hiszi az ember ezt kell csinálni nagyba.. Pedig nem.. Én is kakucson kezdtem, elég jókat mentem ott, kimentem a hringre és azt hittem hogy hú de jól fog menni, aztán rájöttem hogy teljesen máshogy kell menni egy nagy pályán mint egy kicsin..Az ívek megtanulása pályafüggő, nem érvényes ugyanaz a kis sebességre meg a nagyra. Van olyan hogy pl el kell rontani egy ívet hogy jól jöjjön ki egy másik (pl hring 2-es 3-as kanyar) Ha rossz az íved, rossz a kanyarsebességed. Ha rossz a kanyarsebességed, rossz íven mész Sokan kénytelenek autodidakta módon megtanulni a helyes utat. Én a hringen 2:10-ig tudtam lemenni magamtól. Onnantól kezdve elfogyott a "tudás", egyszerűen nem tudom mit kellene tenni. Azaz nagyjából sejtem, csak ugye gyakorolni kellene sokat, az meg most nem megy.. 2 évvel ezelőtt megszakadt a pályázásom, évi 2-3 alkalommal tudtom csak kimenni (tavaly talán 3x voltam pályán, idén eddig 2x) szóval sokat kell menni és letisztázódik az emberben mit is kell csinálni, egy bizonyos szintig jó ez.. Utána már segítség kell az embernek, mert rutinból fog menni a rossz
http://www.youtube.com/tutisgsxr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok