- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Djuree
félisten
válasz KoVee84 #11251 üzenetére
tegnap elkapott az eső, beálltam egy kúthoz addig, pont oda kanyarodott be egy ezres fazeres srác, dumáltunk, ő is mondta ezt a vezérműfeszítő dolgot, hogy nála is cserélni kell, 20k van a motorjában. érdekes.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
stifi
senior tag
válasz Buster17 #11227 üzenetére
hétvégén ültem 125-ös új Yamaha "sport"motoron.
nem szoktam lefitymálni motorokat a teljesítmény miatt, de 250 alatt én max robogót vennék, nem kávédarálót.. gurul ez is, jópofa is meg minden, de sokkal ésszerűbb egy 250-es bringa minden szempontból!főleg ha kimész a városból vele, hamar előjönnek a 125-ös korlátai, más a futómű, a gumi keskenyebb... nem lennél szerintem biztonságban a főúton!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
[lAyCsI]
addikt
pontosan
amúgy utólag derült ki hogy volt némi ferdület a nyereg felfogatási pontjában, a villában meg a tárcsában is az egyik oldalon... a srác akitől vettem azt mondta hogy csak feldőlt vele 1x...
A csóka aki csinálta a konzolt modta hogy a gyári 6dugós nyereg méreténél fogva, ha borulsz vele tuti leér az alja és jó eséllyel elviszi ezeket a dolgokat, és ugye elég pár tized eltérés itt-ott, már nem úgy és ott fog a fék ahol és amikor kellene...
bár a bandit 6 dugós Tokico-ja legendásan gyengusz és nem túl hatékony darab, ezért lett végül ez a kombó...
ez kis 4 dugós monoblock Sumi tényleg egy jól sikerült konstrukciószal röviden-tömören ennyi, most végre helyre kerültek a dolgok, bár megspórolhattam volna jópár tízezrest ha egyből ezzel kezdtük volna,,, dehát nem volt nyilvánvaló a probléma forrása
[ Szerkesztve ]
-= No way back from Here =-
-
Daywalker
addikt
válasz [lAyCsI] #11258 üzenetére
Átérzem a helyzeted, nekem ugyanaz a Tokicom van, mint neked volt. Bár én felújíttattam gyári alkatrészekből: karmantyú, porvédő, felül új munkahenger, és most egészen durván fog. Simán fejre lehet vele állni, ha tényleg meghúzza az ember.
Persze nem hasonlítható az újabb konstrukciókhoz, ehhez nagyobb erő kell (ha fejre akarsz vele állni, tényleg durván oda kell húzni, nem úgy minta mostaniakon, hogy ránézel és satuzik), és azokhoz képest ez még mindig takonynak tűnik. De most van nyomáspont, nem kell tövig húzni, szóval elégedett vagyok vele, megszoktam. Állítólag már az is elég lenne, ha felül radiálisra cserélném a munkahengert, mert állítólag nem a nyereg a gyenge, hanem felül szar...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #11263 üzenetére
Nem tom, ezzel kapcsolatban más információkat kaptam. Valaki felül cserélt és neki utána jó volt, másnak meg nem. Tény, hogy a legjobb hatásfokot mindkettő cseréjével lehet elérni.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
válasz Djuree #11252 üzenetére
a 600F-ben is bajos a feszítő. Van akinek párezer km után megadja magát, vagy még garanciában fél éven belül.. a honda nem tudta megoldani úgy 10-15 év alatt, és végigkísérte a sorozatot ez a baj.
mondjuk hozzátenném ez a legnagyobb baja a motornak, más típushibától nem szenved szerencsére, de ezek szerint ez máshol is előjön...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Daywalker #11260 üzenetére
én radiális főfékhenger cserével indítottam, (3/4-es Bking) egy hangyafasznyival lett jobb...
ehhez már kellett másik fékcső is, mert nem stimmolt a bekötési fitting...
utána jött a karmantyúcsere a munkahengerben, valami 35 papír volt a 2 oldal egy fél maréknyi befőttesgumiért... kurannyukat!
természetesen nem lett jobb, mert nem ez volt a hiba...
utána még próbáltunk egy bontott 4 dugós Tokico-t (asszem valami régi SRAD Suziét)
azzal is pépes fos volt... de legalább nem kellet volna konzol...
utána jött a Yamakka... ha tudtuk volna hogy el van mászva kb. minden az első futóműben, lehet hogy ki lehetett volna egyengetni és használhatóbb lett volna a rendszer, de akkor már eladtam a régi nyergeket és megvolt a másik, szal nem volt visszaút...
így utólag azért nem bántam meg, mert végül faja lett a végeredmény[ Szerkesztve ]
-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #11263 üzenetére
eegen, a 6dugós nyereg ami nemfasza
-= No way back from Here =-
-
Daywalker
addikt
válasz [lAyCsI] #11274 üzenetére
Én is kiadtam a 35K-t a kotonért Kicsit pépes talán, de fényévekkel jobb, mint volt. Erre mondtam, hogy nem hasonlítható össze a Yamakkával vagy bármi más komolyabb új cuccal. Mennyibe volt a komplett csere, nyereggel, felfogatással? És mennyiért lehetett a régit eladni?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
NINJA_V
tag
válasz KoVee84 #11271 üzenetére
Jah 2003-4ben en is csereltem valtot...viszont az a blokk nagyon jol sikerult motorero teren, 2007esnek sajnos nincs semmi alja. Ezeknel a vez lanc feszito, szelepfedel tomites,vezermutengely, hengerfej, blokk csere gyakori volt , de nem akarlak elkeseriteni, meg persze lehet ellenpeldakat is emliteni, voltak blokkok amik hiba nelkul mentek.
Two Strokes and Four Jokes
-
boogie84
veterán
válasz [lAyCsI] #11275 üzenetére
Azt is cserélted? Mármint a féktárcsát?? Gyárit vettél vagy után gyártottat??
Kérdeztem egyik beszerzőtől h mennyi lenne a gyári féktárcsám, annyit mondott h kb 100K / db... Néztem egy nagyot... Elég ha betétet cserélek, ha nem érzek rázkódást a motoron mikor fékezek??
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Daywalker
addikt
Én arra gondoltam még, hogy a 2004-es ZX9-esen van sima négydugós Nissin, ami nem radiális...azt fel lehetne rá próbálni, csak ahhoz 320-as tárcsa kéne. A főfékhenger már a 1998-asokon is Nissin volt.
boogie84: vegyél bontottan, amin még van anyag bőven. Az új pénzkidobás. Az utángyártott tárcsa nekem jobban kopik, mint a gyári.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Buster17
addikt
Köszi mindenkinek! Akkor a gs500 lesz
Télen vagy tavasszal olcsóbbak a motorok? -
shiNIN
tag
Ezzel tökéletesen egyetértek. Néha beírom ideoda, hogy a 125-össel szembeszélben már nem mennék ki nyugodtan a 81-esre, ilyenkor néha válaszolnak, hogy életszerűtlen, de rohadtul nem az, ez itt a főút Fehérvárra és a szél szinte mindig fúj errefelé. Láttam már ritka combos szelet, ami a 28 lóerős 250-esem végsebességét (valami 130, de az elég könnyen elérhető 120 után nincs türelmem kivárni, míg felvánszorog oda, így nem tudom pontosan) 95-re vitte le. 80-nál már nem igazán gyorsult. Úgyhogy egy kis hétköznapi szembeszél rosszat tehet egy 125-ös zsenge lelkivilágának és nem szeretném a főúton feltartani a kamionokat.
Alvarónak speciel tök jó lenne munkába járni egy cbr125, mert többnyire a kanyargós mellékutakon megy. Aki nem valamelyik itteni faluban lakik vagy ide jön, az nem jár rajta szerintem, ott a 81-es Fehérvár felé. Nagyon kicsi a forgalom.
Egy nem túl gyenge 250-es már egészen más, biztos nem fognak kamionok előzni vagy a seggembe jönni, ha én nem akarom Nem lehet olyan villámszerűen előzni és a meredekebb hegyi utakon is felmerül az emberben, hogy azért ki tudna használni egy kis plusz nyomatékot, de ezek azért más jellegű problémák, mint ami egy 125-ösnél fordul elő. Tapasztalatom semmi nincs a kicsikkel, de ami az én motoromnál gyengébb, azt már élből nem tudnám annyira élvezni s feleannyi lóerő és nyomaték (a kis cbr-nek annyi se, a duke-nak picurit több), az nem hangzik jól. Pontosabban helyén kell kezelni s nem azzal kell menni többezer km-es túrákra. -
Integra
titán
válasz NINJA_V #11281 üzenetére
fék témáról jut eszembe.
hétvégén szenvedtem egy napot a motoron, és a fékek megint viszonylag kemények voltak, nem nyúlt el. nem levegős ez, hanem a melegben úgy tűnik ennyit tud. ami azért vicc.. jövőre feldobok rá fém fékcsöveket, meglátjuk úgy milyen lesz, ha az sem jó, akkor elgondolkodom, hogy mire cseréljem ezt le....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
KoVee84
senior tag
válasz NINJA_V #11281 üzenetére
Nem keserítesz el
Vez.láncot és szelepfedéltömítést már cseréltem, most jön a láncfeszítő csere, a többi pedig remélem nem lesz problémás.
A motor karakterisztikája viszont nekem nagyon bejön, nem is baj, hogy lent nem megy, mert 10.000-től 16.500-ig azért igencsak szedi a lábát, és nem tartom megerőltetőnek a visszaváltogatást... -
tutis
őstag
-
Daywalker
addikt
Asszem 96e-ért vettem szállítással és betéttel...5 mm vastag gyárilag, 4,2mm a limit. Most van 4,65-4,7 mm körül. És nem mentem vele sokat, igaz, sokat megyek városban, sokat kell fékezni, de én a hátsót is használom. Úgy tűnik, a pályázást nem szereti. Amíg nem mentem ki fél napra Euroringre, addig alig látszódott kopás, utána viszont...
Gondoltam, hogy lehet puhább betét kéne, hátha jobban bírná, ez is totál lutri.
Szerintem vegyél bontottat.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Daywalker #11278 üzenetére
20k volt a pár nyereg, a régit sikerült uannyiért elpasszolni, szal ezzel mákom volt...
a konzol nyersanyagának ára 6 papír volt(CERTAL nevű speckó alu ötvözet) az eszterga munka a kiegyengetéssel amiben benne volt az első felni is(az is meg volt ütve) 12 papí volt,
plusz a rendszer átszerelése, ha lól emlékszem 5k, de cserélt benne kormánycsapágyat is, mert kicsit már be volt állva...-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
válasz boogie84 #11282 üzenetére
Neem, tárcsa maradt a gyári, annak nagy baja nemvolt...
horror árba mérik az új tárcsákat
viszont a konzolos csóka készít féktárcsákat is öntvényből,
állítólag azok a legjobbak!
ha megérem hogy cserések lesznek rákérdezek mennyibe lenne,
mert sztem olcsóbban kijönne mint a gyári vagy valami utángyártott darab...-= No way back from Here =-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #11287 üzenetére
mikor volt cserélve a fékfolyadék?
egy szezonban nyugodtan cseréld le legalább kétszer. Ha érzed hogy változik a nyomáspont az simán tud levegőtől lenni.
pl volt olyan h melegedéskor keményedett fel, hidegen meg puha volt. a fémfékcsővel csak a nyomáspont lesz határozottabb, a gumicső rugalmasságát dobod ki a képletből. a nyomáspont ugyanúgy fog vándorolni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz [lAyCsI] #11297 üzenetére
az van benne, motul csili-vili 5.1 - sokat nem ér eddig.
persu, vadonatúj folyadékkal kezdtem a szezont, villákban is, fékekben is. mondanám szívesen, hogy elhasználódott, de könyörgöm, kecsón? és már az első kőrözések után a szezon elején? hát akkor a hungaroringen 5 kör után elfogyna az egész ahogy van.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok