- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Hat nemtom. Motorfeke nem csak v2 nek van. Minel kevesebb a hengered annal nagyobbnak tunik, de egy 600 sornegynek visszapakolsz froccs nelkul, ugyanugy megall a hatso kereke foleg ha 14000 nel van a mutato, ez nem v2 sajatossag. Persze 3000 nel semmit nem erezni, de ott meg ki hasznalja a motort?
Ezzel azt akarom mondani, hogy a gs nek is ket hengere van viszonylag nagy lokettel, ami ugyanugy kodobja a vasmacskat balfasz visszavaltasnal, jobban mint ugyanolyan fordszamon egy 600 sornegy. Szoval ez a v2 sztereotipia ez dobbenet akkor Inkabb rangsoroljuk a motorfeket hengerszam es kobcenti alapjan
Szerintem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #11386 üzenetére
Hogy jöttök rá, hogy mi a baj? Ilyenkor ez a gumi kuka, nem hiszem hogy itthon sok pályamotoros megengedheti, hogy 2 körönként felpattint egy új gumit és teker egy kicsit, vagy leenged belőle 1 tized bart, hátha
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
válasz zsolt19900 #11387 üzenetére
1.) Mire kéne?
2.) Más nem is jön képbe? Annyi motor van még...GS egy eléggé szögegyszerű, jó értelemben vett igénytelen alap, közlekedni való motor. Az SV meg egy túragép-szerűség, V2-es -- kinek mi, nekem a V2 nagyon nem műfajom, utálom, hogy alacsony fordulaton (pl. városban, amikor dugóban sorok között kéne centizni) akkor rángat, nem tudok vele olyan lassan és finoman menni, mint sor4-gyel, és ott a vibrációja is. Sor4-nek sokan hibaként róják fel, hogy alul nem megy; nekem viszont így jobb, ha nem akarom, akkor nem megy, ha akarom, akkor pedig megy.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
yodamastah
őstag
Itt a megoldas hogy ilyen gumival nem lehet menni hringen Max par kort
Ez egy kvalifikacios keverek volt. Alpok Adrian ment vele valaki (nem en fotoztam) gondolom aki ezzel ment, o sem szamitott ra hogy 3 kornel tobbet fog menni egy ilyen hatsoval KR108 slick amugy szerintem ilyen lagy keverekkel es 200/70-est meretben nincs. Az ha minden igaz, ez egy 16.5es hatso volt.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
állecuzámmen, köszönöm
mire kell/más is szóba jöhet?
hát arra kell, hogy ráüljek és motorkázzak, túrázzak, nem vagyok egy nagy veszedelmes gyorshajtó, a komótos, de haladós menetet szeretem
más szóba jöhet:
hát ismerősöm vitt egy gs-sel és nagyon tettszett, biztos hogy az sv is okozna olyan örömöt
de hallgatlak benneteket max 400-500k ban gondolkodva milyen túra gépeket ajánlotok /tudom nem a kort kell elsődlegesen nézni, de azért ne legyen 2000 előtti/
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
yodamastah
őstag
válasz vendingo #11389 üzenetére
Ha ugy erzed hogy puha a rugo, akkor az olajszinttel is lehet jatszani. A legres is rugokent viselkedik, es ha csokkented a legrest akkor a rugout vegen jobban ellenall, kesobb fog osszeutni a telo. A legres merteket azert nem art ha hozzaerto allitja be. Ha surubb olajat akarsz, akkor probalj egyel surubbet mint a gyari. Itt a gond csak az, hogy a villa olajak valos viszkozitasa olyan mertekben osszevissza van, hogy a joisten se tudja melyik markabol melyik fog eppen annyival jobban csillapitani, ami pont passzol a te igenyeidhez. Ugyhogy probalkozni kell Vagy megkerdezni SV tulajokat, akik mar jatszottak ezzel.
-
zsolt19900
őstag
válasz zsolt19900 #11411 üzenetére
kicsúsztam: akár még naked és supermoto is lehet, és inkább suzuki honda yamaha vonalon induljunk el
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
vendingo
veterán
válasz yodamastah #11412 üzenetére
Köszi. Majd még utánanézek SV-s fórumokon.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz zsolt19900 #11411 üzenetére
Az SV kiváló túrázásra!
2400 km-et nyomtam vele 1 hét alatt hegyekbe, síkságon, murván, betonon.
A pakolhatóságra sincs panasz!A kezdetekben nagyon nem szerettem az SV-t, de most 1 hét alatt meggyőzött, kiváló allrounder. Mindenhol remekül megállja a helyét.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #11416 üzenetére
Egyáltalán nem. Teljesen stabil, nem csúszkál, nem fújja le a szél, nem rázkódik le.
Kényelmesen elérem a kormányt, átlátok felette és a navi is szem előtt van, ráadásul amiért ilyen magasan van a navi még hallom is
A másik dolog, hogy 195 centi vagyok, de szerintem kisebb termetű embereknek se okozna gondot.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
doc
nagyúr
válasz runner 125 #11416 üzenetére
nekem is ekkora, teljesen jo, csak az zavaro hogy nem latni az orakat
illetve a tetejuket igen, de varosban pl. 50-et tartani nem annyira egyszeru
mondjuk vendingo masfelszer olyan magas mint en, szoval lehet hogy ez neki nem gond -
vendingo
veterán
Mindent látok rendesen, semmi gondom nem volt.
Most lesz furcsa motorozni a sok csomag nélkül.Amúgy szerelmes lettem a nagy út alatt:
Jövőre mindenképpen motorcsere lesz. Erre nem hiszem, hogy telleni fog önerőből, de egy újabb szériás varaderora tuti!
A másik dolog meg az EXO1000-es sisak, amit a túra előtt shoppingoltam.
Imádtam benne menni! Szélzaj van ebben is, de még tűrhetően. A nagy melegben soha nem fújtam fel a bélést és ilyenkor még jobban átjárta a levegő. A sok nyitható szellőző, és a belső légterelése fantasztikus. Szépen hűtötte a kobakomat.
Egy gond van vele, mégpedig 15 fok alatt teljesen belefagyott a fejem bosznia után.
Kicsit kellemetlen volt a 40 fokból hazajönni a 12 fokos Magyarországra. Annyira fáztam, hogy minden lehetséges ruhát felvettem, még az esőruhát is.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
Djuree
félisten
válasz vendingo #11415 üzenetére
nekem ilyen volt:
igaz a végén az oldaltáskák lekerültek, nem vittem annyi cuccot, így pont elég volt.
tanktáska a végére nekem is ekkora lett, de a 2 méteremmel bőven láttam az órát is
az a fura a minél nagyobb/nehezebb tanktáskában, hogy annál stabilabb, akkora szél volt néhol, hogy a mágnesek feljöttek, mégsem mozdult el semerre, a súly tartotta, meg ugye a 2 kezem miatt nem tud leesni oldalra.
féltem hogy elhagyok valamit, de 160-nál is úgy tartottak a kaucsuk szpájderek mint a beton[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
.mf
veterán
válasz vendingo #11415 üzenetére
Ejha, alaposan felmálháztad. Első blikkre egyes távolkeleti országokban áruszállításra használt kétkerekűek jutottak eszembe, aztán lehet, hogy legközelebb már két féldisznóval kétoldalt mész bocs
Én ált. egy tank- és egy nyeregtáskába beleférek (még a sátor is a nyeregtáskában volt), igaz én csak belföldön voltam max. 1 hetet sátrazni.Az új ninja nekem is nagyon tetszik, már az első képek megjelenése óta. De be kell ismernem: nem az én kaliberem
Djuree: tartanak is egy ideig, de sztem pók helyett jobb a heveder, azt jobban meg lehet húzni, nem nyúlik, erősebb. Azért az így lerögzített cucc is tud lobogni rendesen
200-nál130-nál. (S meg is dobja a fogyasztást, egy kb fél literrel).Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Djuree
félisten
hát a heveder lehet jobb, de azom nincs. de ígyis jó volt, csak ne szopatott volna meg a srác akivel mentem:
első nap:
nem láttad a pókjaimat? itt voltak. nem tetted el véletlenül? á nem. ok. faszom, elcsórták.
uccsó nap: nem ezek a te pókjaid? de! bammeg!
egész végig azon paráztam honnan szedek a tengerparton pókokat, hogy haza tudjak menni. már majdnem hajlandó voltam ellopni is ha látok, mondom ha az enyémet ellopták én is genyó leszek, nehogy már én szopjak. de szerencsére meglett, meg amúgy sem láttam sehol amit lenyúlhattam volna. persze másik motorostól nem hoztam volna el, max lakókocsistól.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
alvaro
senior tag
Nálam pók meg sisakháló játszik a hátsó ülésen, oldalra inkább nem pakolok semmit, amig nem lesz észveszejtően muszáj (eddig nem igazán volt sose). Ott növeli a légellenállást, míg az én hátam és a hátsó doboz között jól elvan. A "tanktáskát" nem szeretem túlságosan hizlalni viszont, mert az meg zavarja a műszerfal fele a "kilátást". Mondjuk elég jól tudom óra szerint ötvenvalahányat tartani hang alapján, persze amikor féltem, hogy nagyon szó szerintiek az osztrák sün-erők, egy fokozattal lejjebb kapcsoltam (50 alá nagyon nem szeret menni 4.-ben), és ha nem értem rá az órára nézni, mindig az lett a vége, hogy 40-nel mentem 50 helyett, mert akkor volt olyan a hangja
Persze az óra úgyis csal, szóval csak én voltam túl paranoid. -
NINJA_V
tag
válasz yodamastah #11386 üzenetére
Nekem is van egy eleg massziv gyujtemenyem ....Itt aztan volt minden, futomu guminyomas, keverek...de inkabb a masodik ketto. Tuti 16,5 mert R420...
Two Strokes and Four Jokes
-
.mf
veterán
válasz zsolt19900 #11411 üzenetére
Sor4 vagy V2 (esetleg sor2 vagy más) már neked kell eldöntened.
V2-nek alul több a nyomatéka, tehát dinamikusabban indul meg, könnyebb vele kigyorsítani, előzni. Cserébe a lassú haladást és alacsony fordulatszámot nem szereti. Tehát ilyen szempontból a legfontosabb kérdés, hogy mennyit mész vele zsúfolt városban: ha semennyit, akkor V2.
Ja meg a másik: mennyire zavar a rezonancia. Egy hosszabb túránál azért már fáraszthat.Sor4 túramotornak szerintem: Honda Hornet (csupasz), CBF (idomos), Suzuki Bandit (csupasz és félidomos), Yamaha XJ6 Diversion (idomos).
Sor2-es Kawasaki ER6 újabb, úgyhogy annyiért még nem találsz.
V2: Suzuki SV, DL. Honda Africa twin sztem túl endurós, meg kicsit öreg is. Hyosung GT650 minőségéről nem tudom, milyen a vélemény, elég vegyeseket hallok. V2-es kínálatot annyira nem ismerem.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
alvaro
senior tag
Egyébként (lehet már kérdeztem) mi a fene az oka ennek a V2 - nyomaték dolognak? Miért tud jobban tolni alul kevesebb henger, mint azonos térfogatú több? Azt, hogy miért tud a több (ergo kisebb) henger többet pörögni, azt értem. Hogy potenciálisan több vesztesége van, azt is értem. De miért tol alul jobban a kevesebb? És mi(ért) a különbség e szempontból a soros és a V elrendezés között?
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #11426 üzenetére
Nalátod, nálam már addig fajult, hogy mindenbe azt látom
Djuree: "egész végig azon paráztam honnan szedek a tengerparton pókokat"
Horvátban sziklás a part, sziklák alatt nézted?
Minden benzinkúton van. Ezt a mentalitást nem szeretem, mert ugyan nem te szívsz, de valaki más akkor is szív, akit viszont így te szivattál meg.Ninja_V, Yoda: hát nem tudom, nekem másból van masszív képgyűjteményem, de kinek mi a fétise (bocs, nem tudtam kihagyni )
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
ALI_G
veterán
[link]
Esetleg tud vki többet erről? -
Djuree
félisten
ott csak rákok voltak, de túl rövid volt a lábuk
igaz, kútra nem is gondoltam. habár angolul nem tudom hogy van a gumipók szószerinti fordításban sztem hülyének néztek volna
én sem szívesen tettem volna, de ha ezen múlik a hazamenetelem. és ismétlem motorostól nem vittem volna el, csak attól akinek nem annyira fontos. hamár tőlem ellopták (volna), én is megteszem. ha így játszunk, akkor én is ilyen leszek.LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #11437 üzenetére
Vajon a pilóta tudja hogy a balra kanyar kissé veszélyes lesz?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
NINJA_V
tag
válasz yodamastah #11437 üzenetére
Igen, de azt azert nem szabad elfelejteni hogy ez a daytona 200-on volt, es rohadt meleg volt akkor, dunlop be is hivta akkor a versenyzoket kotelezo cserere, amugy Cory West van a kepen es 2. lett...
Two Strokes and Four Jokes
-
Topiccsendőr
addikt
válasz alvaro #11432 üzenetére
Az oka?
Allitolag a nagyobb loket. Tovabb nyomja lefele a terjeszkedo gaz a dugattyut, mint egy rovid loketu porgos tobbhengeres. Tehat ne v2 ot lassunk bele a dologba, hanem a kevesebb de nagyobb hengert inkabb. Persze ez most nagyon le van egyhszerisitve es meg millio kulonbseg van a ket konstrukcio kozott.
Itt van meg jopar dolog, ami kozbeszol, pl valtokiosztas, furat loket, es a furat loket azt hatarozza meg leginkabb, h milyen gazcserere van megepitve a motor, hany szelepes, stb. Meg lehet csinalni a tobbhengerest is nyomatekosra, mas vezerlessel, felul az is el fog fogyni.Mit jelent, h potencialisan tobb a vesztesege?
Hengerek szamaban tegyunk kulonbseget, ne az elrendezes kozott. A fentiek fenyeben.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
lujo10
aktív tag
Szép szellős lett a ruci abba, hogy miként még belegondolni is rossz
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #11441 üzenetére
A potenciálisan több veszteség alatt a több mozgó-súrlódó alkatrészt, meg a hengerek felület-térfogat arányát értem: minél nagyobb egy henger, annál nagyobb a térfogat aránya a (súrlódó) felülethez képest. Tehát minél több fele vágunk adott térfogat, annál nagyobb lesz a rá jutó csúszófelület. Hogy ez mennyit számít, azt nem tudom. Rettentően nagyon sokat valószínűleg nem, mert akkor meg a legendás sor4 motorféket emlegetnék lépten-nyomon.
A furat-löket arány nagyon logikus ok lehet, viszont tényleg nem sok köze van a hengerszámhoz. Szelepek - ok, viszont ehhez már annyira nem értek hogy józan parasztként se tudok mit kezdeni velük
[ Szerkesztve ]
-
NINJA_V
tag
-
zsolt19900
őstag
köszi, megnézegettem mindegyiket, és tettszenek a benditek, és a hondák is, szépek benditből látom van 1200 is és nem is olyan sokkal drágább, nagyon "veszélyes" kezdő motornak? abban a tudatban, hogy olyan ember vezetné, aki tiszteli eme teljesítményt és motort? szóval nem egy hülyegyerekvagyokhúzomneki féle lennék
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
TayRol
veterán
válasz zsolt19900 #11446 üzenetére
utolag bántam, hogy kisbandittal kezdtem és nem a naggyal de csak azért mert a nyomatékbol motorozós tipus vagyok - amugy ha porgeted a kicsi is eleg szinte mindenre. de ha ésszel közlekedsz akkor szerintem nem lesz gond. de a gs500-hoz es 650-es sv-hez képest is durva különbség lesz.
-
stifi
senior tag
válasz zsolt19900 #11446 üzenetére
nézd, 200 lóerős motorral is lehet normálisan közlekedni, és 20 lóerővel is szépen bele lehet olvadni a tájba...
ha még nem motoroztál, akkor te sem tudhatod pontosan hogy viselkedsz rajta. a meghaláshoz elég egy figyelmetlenség, egy rossz nap amikor mindent leszarsz és csak azon a 100 méteren húzol nyélgázt, elesel és ennyi... szóval ez nem ilyen fehéren fekete témakör.
én is normálisnak tartom magam, de túlzás lenne azt állítani hogy szent vagyok. ezek a motorok nagyon mennek, nem mérhető autóhoz!múltkor voltam motoros tréningen. az egyik oktató 8 órán keresztül mondta az igét a védőruházatról, kreszről, motorozási technikáról, balesetmegelőzésről..
aztán együtt mentünk haza pestre, 130-150-es utazóval, városban 2-3 sávos úton 100 felett. ő ment elől, teljes biztonságban tudtunk motorozni, de én például ennél lassabban szoktam közlekedni általában, belőle meg nem néztem ki hogy civilben ilyen.0-100 sprint 3 másodperc, 0-200 10 másodperc. ezt kell tudni tiszteletben tartani, és akkor nem lesz baj még úgy sem, ha néha fürgébben mész. a kresz betartásával ugyanúgy felborulsz ha hülye vagy, nem a kresz véd meg a balesettől!
mai bölcsesség off!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz zsolt19900 #11446 üzenetére
ó igen, és első motornál nem biztos hogy tisztában vagy még vele, pontosan mit szeretnél.
én fejidomos naked motorbuzi voltam amikor elkezdtem motorozni, Honda VT250F-em volt, de tetszett az SV650, a Yamaha Diversion.. 1 év után tisztult le a kép hogy igazából az idomos szupersport motorok tetszenek, és utána olyat vettem, de ez az első években még nem volt tiszta.. nem biztos hogy elsőnek drága óriásvasat kell venni, csomó pénz elúszik rajta feleslegesen...neked kell tudni
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
zsolt19900
őstag
motoroztam már, igaz egy 180as runnerral, egyből nem is mernék ráülni váltós nagy gépre azért ennyit betartok, így a magam és környezetem egészsége érdekében is
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok