- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #11087 üzenetére
Ugyan kedden még motorral mentem szigetre, de most úgy felvágták a lábam, hogy egy ideig gyalog is kímélően mászkálok, nemhogy csizmát vegyek fel Pedig szívesen mennék, rég találkoztunk már. Majd jövő héten limeparty, addigra remélem használható lesz a lábam.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
KubanitoS
veterán
Keresgélés közben találtam egy netre feltöltött "kezdőbarát motoros kézikönyvet". Olvasgattam egy kicsit és nem tűnnek hülyeségnek az ott elhangzottak.
Ha valakit érdekel. http://www.motorozzesszel.hu/
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
.mf
veterán
válasz KubanitoS #11079 üzenetére
Ja igen, még nem is gratuláltam
Aztán vigyázz is rá. Bár úgyis el fogod párszor ejteni, egyhelyben eldőlni, stb de ezen mindenki átesik.A köcsög autósokkal ne törődj. Ne szívd mellre az ilyen kicsinyességeket, a nyugodt élet titka.
A józan meg nyugodt sofőrt én is komolyan gondoltam az elején, de mostanában én is egyre többet csodálkozok rá, hogy néha milyen fasz módjára vezetek.
A motorozz ésszel alapnak jó, de ajánlott még elolvasni a Twist of the Wrist II-t, ez is sokat merített abból.Prof: sajnos nem csak a bőrömön ez már félúton volt a harmadfokú felé, tehát már a bőrön továbbment.
Inti: nem tudom, hason feküdtem és a seb a lábam hátoldalán van, szemből nem is látszik. 3 vágás volt (derült égből villámcsapás, csak arra számítottam, hogy bekenik fertőtlenítővel, és a fertőtlenítő csípni fog, de megnyugodva konstatáltam, hogy nem. Aztán egyszercsak érzem, ahogy a szikével hasít egyet), olyan 5-6 cm hosszúnak tippelem őket, tehát a sebet (ami volt kb 4 cm átmérőjű, de már körülötte is jött a váladék) körbevághatta. Utána még matattak kicsit, majd egyből bekötözték, úgyhogy nem láttam az eredményét. Reggel megyek megint kötözésre.
Most, hogy felálltam, most érzem, hogy a seggem sem az igazi azon az oldalon, ahol a tetanuszt kaptam, valami zsibbadt tompa fájdalom. Vazz ilyen kis fasság miatt meg belegondolni, hogy akár a lábam is amputálhatták volna. Vidámság és rákendrol.Daywalker: ja tényleg, még csak 9. van. Akkor jó.
Kenegetés gondolom majd lesz, de most hozzáérnem sem szabad, be kell járnom kötözésre.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
KubanitoS
veterán
Nincs is jobb dolog a klotyón olvasásnál. Azt hiszem én is elolvasom ezt a könyvet, csak valahogy meg kell oldanom a számítógép elhelyezését a budiban.
alvaro: Köszi szépen, nincs neve a gépnek.
.mf: Köszi neked is és jobbulást kívánok. Annyi előnye talán van a kellemetlen balesetednek, hogy ezután mások is jobban figyelnek majd.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz Daywalker #11115 üzenetére
Megtettem, de ezek szerint probléma van a felfogóképességemmel.
Vissza is értem, parkoltam is volna le a kis zugba ahol szoktam, toltam volna át a motort a szűk helyen, de beakadt a lábam és érzem, hogy valami nyom, nemis, szúr, nem, éget: nekiszorult a forró kipufogónak.
A mondat elején parkolásról, utána tolásról van szó. Parkolásnál gondolom a lábtartón van mindkét (vagy legalább az egyik) láb, tolni bal oldalról szokás a motort. Ebből én nem látom, hova tud beakadni egy láb. Talán a fal és a kipufogó közé? Esetleg leszálláskor?
Majd .mf elmeséli hogyan is történt.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #11117 üzenetére
Én sem értem, mi nem érthető ezen
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
TayRol
veterán
válasz yodamastah #11117 üzenetére
-
KoVee84
senior tag
Tudja valaki innen, hogy hány napom van átíratni autót? 5 vagy 15? Banki vagy naptári nap? Mindenhol mást olvasok, szóval vmi biztos info kellene. köszi
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #11126 üzenetére
nem akartam gecizni, de ez nekem is átfutott az agyamon
.mf védelmére legyen szólva hogy a passzív védelmi felszerelés (mint például a hosszú motoros nadrág) pont az ellen véd, hogy 5 évente lámázol egyet..ha 200-zal mész neki a villanyoszlopnak, teljesen mindegy hogy rövidnadrágban vagy protektorban vagy :\
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
No, Rossi aláírt két évre a hangvillásokhoz, Lorenzo mellé. ehh..ehh...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Ferdzsoo
addikt
De mondjuk ha 60-al mész és a kanyarban elcsúszol a homokon, majd a betonon csúszol még 5-10 métert, már rohadtul nem mindegy hogy rövidgatyában vagy motoros nadrágban vagy.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #11126 üzenetére
Tanulság 4
járj busszalSajnos a helyzet volt ilyen.
Kubanitos, akkor részletesen.
Egy motelben szálltam meg, volt egy parkoló mögötte, de semmilyen tereptárgy, amihez láncolhattam volna a motort. Az ottaniak mondták, hogy hozzam fel a terasz alá, s láncoljam a terasz oszlopához, a kamera is ott van, ott nagyobb biztonságban lesz. Viszont a terasz felé kétoldalt egy kb 20cm-es járda van, maradt harmadik oldalon a tuja-soron át, ott alacsony a padka. Igenám, de eléggé hepehupás-gödrös volt, amihez jócskán magam felé kellett volna a motort döntenem, hogy egy váratlan ferde hupán ne dőljön fel, a 60 kilómmal nem bírnám megtartani a motort. Ergo több hely kellett volna, annak viszont már eleve szűkében voltam, rajta ülve is a tujákon nyomtam keresztül a motort, mert egy motornyi hely sem volt köztük. Állva tolva egyszerűen nem fértem volna mellé a tujától. S így esett, hogy a lábam beakadt egy levegőben lógó tujagyökérbe.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
tutis
őstag
válasz TayRol #11135 üzenetére
Nézted a múltkori első futamot? Eszméletlen volt, az évtized futama volt szerintem..
Itt a link ha esetleg lemaradtál róla..
[link]Nekem motogp-be ez a sztárolgatás nem tetszik, nemhiába lép le Stoner is, látszik hogy minden a pénzről szól.. Már rendesen űrhajókkal fognak versenyezni annyira fejlesztgetnek, tök értelmetlen az egész.. Egyenlő büdzsét mindenkinek, abból gazdálkodjon. Akkor megértem ha valaki jobb a másiktól, de így ami most van egy kalap szar.. Az 1000-es utcai blokkos motorok meg tiszta viccesek, csak azért vannak ott hogy meglegyen a létszám..Nem is mutatják őket egész futam alatt..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Integra
titán
-
Integra
titán
válasz yodamastah #11138 üzenetére
igen, de nincsen türelmem kivárni meg ott ülni előtte, max ha másnapos vagyok és mozdulni sincsen kedvem és éppen megy...
&rew:
majd jövőre de akkor az isle of man-en is ott leszek végre ismét[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
gecc [link]
-
zenwalk
senior tag
A 250-es ninják hangjában van különbség? A jutubos videók alapján a 2009-esnek van a legszebb hangja. Rosszul hallom, vagy tényleg lehetséges,hogy más a hangja az újabbaknak?
[ Szerkesztve ]
-
zenwalk
senior tag
válasz yodamastah #11148 üzenetére
Hát akkor milyet vegyek? Még csak a korlátozott A-t vagy jövőre már az A2-őt tehetem le aminek a korlátozásai a 35kW és 3-400cm3?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Napelem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Tőzsde és gazdaság
- Villanyszerelés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...