- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #11299 üzenetére
motorolaj cserekor megfogom csinálni.
de igazából megkell tanulnom magam otthon fékfolyadékot lecserélni.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NINJA_V
tag
válasz Integra #11300 üzenetére
Nem csak a fekezesek szamatol tud tonkremenni, nagyban befolyasolja az is hogy mennyi nedvesseget szivott eddig magaba, drasztikusabb levegosodes altalaban attol van..
Bar nem emlekszem pontsoan a fekfolyadekod szinere de nem ugy tunt mintha RBF lenne, az sotet barna, olyan mintha hasznalt lenne, a tied valami vilagos szinu volt nem?Two Strokes and Four Jokes
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #11299 üzenetére
Egy szezonban 2x? max ha az őserdőből átmész a sivatagba, majd onnan a sarkvidékre..
Annyit nem tud 1 év alatt vizesedni egy folyadék hogy le kelljen cserélni, főleg ha utcai változat..
90%-ban a levegősödés felelős a gyenge fékért, megfelelő módon le kell légteleníteni alul, felül, többször.. Én minimum 3x szoktam légteleníteni fékfolyadék csere alkalmával.. Lelégtelenítek, megyek vele, megint légtelenítek, aztán megint megyek vele és megint légtelenítek, ez a titka..Így sosincs gond a fékemmel...http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Djuree
félisten
minek mész vele? nem kell ahhoz menni (főleg hogy úgy mész hogy még levegős a fék, életveszélyes, nem csak rád nézve). allóhelyzetben jól fel kell pumpálni többször, ennyi.
Integra: egyszerű. az elsőnél kicsit nehezebb, de ott sem vészes. max fél óra. engem fater tanított meg rá, ő nagyon vágja ezeket.
pumpálod, kiengeded a levegős folyadékot, megint pumpálod, megint kiengeded, és egyszer csak felkeményedik, még utána pár pump biztos ami fix, és kész 2 emberes meló.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
tutis
őstag
válasz Djuree #11304 üzenetére
Ha mész vele és fékezel, megint egy helyre koncentrálódik a felgyülemlett buborék. Ha csak pumpálgatod, nem fog nagyon történni semmi, megreked benne ugyanott a bubi, és csak a fékfolyadékot pazarlod hogy mindig átfolyatod a csövön..Mikrobuborékról beszélünk, dehogy életveszélyes ez, fog a fék, csak pont ez ilyen okozza a fék tompulását, mert lelégteleníted, azt hiszed hogy fasza, mész vele és azt érzed hogy gyengébben fog.ilyenkor van az hogy 1 helyre gyűlnek a bubik és szépen lesz több olyan légbuborékod ami már a fékhatás tompulását eredményezi..
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Topiccsendőr
addikt
Nekem siman kellett ennyiszer cserelni, r6, brembo fofekhenger, sumitomo monoblokk nyereg, ami neked is van. Valtozott a nyomaspont. Amikor ereztem h kezdte azonnal csereltem, mert egy deka levego nem volt henne soha. Ilyenkor az egesz folyadekot kell. Mondjuk en fekeztem vele rendesen.
Szoval el tud hasznalodni. atmegy a gumicsoveken a nedvesseg egyreszrol. Es normalisan volt legtelenitve mindig is. Bubi abbol nem jott sose.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #11308 üzenetére
Okés, ezt értem, de Te is azért cserélted le mert kellett, nem azért amit írtál hogy nyugodtan 1 évbe 2x is...2x is minek ha nincs rá különösebb ok? Ezért írtam hogy szerintem alapból felesleges 2x egy szezonban. Ráadásul szerintem volt benne tuti bubi...
Egyszer valahol olvastam Bregyó cikkét, aki mondta hogy Viktor gépe is gyári fékkel van szerelve, csak az a különbség hogy Ő nagyon nagyon sokszor légtelenít.. azért beton a féke..[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Daywalker #11298 üzenetére
egy régebbi Superbike magazint mutogatott az öreg,
Oncsiknak csinált a ZX-6(?)-jára tárcsát... jól nézett ki
magyarázta hogy tök tömör a legjobb, lukak nem kellenek rá
mert megrepedhet, csak átlós vályatokat kell bele marni ami elősegíti a hűtést...-= No way back from Here =-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz [lAyCsI] #11311 üzenetére
Sajnos de. A gumi fekcsoveken atdifundal a levego nedvessegtartalma. Illetve minel oregebb a fekcso, annal nagyobbak rajta a mikrorepedesek, es annal gyorsabb a folyamat. Ezert is van a gyari eloirasnal az az elmebeteg megszabas, h ketevente fekcsocsere
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #11300 üzenetére
Ki kell probalni. Le kell cserelni, ha jobb, akkor elhasznalodott. Nekem is euroringen hasznalodott el. Az se valami nagy palya. Az mzbe meg ezeken a kis szar gokartpalyan hasznalodott el, ugy hogy ott alig fekezek. Ott is cserelni kell rendesen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz [lAyCsI] #11311 üzenetére
A fekfolyadek nagyon durvan vonzza magaba a nedvesseget (kiveve dot 5 mert ez szilikon bazisu). Ez a rendszerbe sajnos sok helyen be tud maszni. A bejuto nedvesseg folyamatosan csokkenti a forraspontot. Pont ezek miatt nem szabad egy felbontott glycol alapu fekfolyadekot felbontas utan kesobb felhasznalni. Egyszeruen hiaba zarod le a kupakot, nem lesz jo hetek honapok mulva mar.
Masik gond a levegosseg. Nos levego a jol zart rendszerbe nem jut be, ez ok. A gond az, hogy eleve marad benne levego. PL az en esetemben a fekcso cserekor igen maceras volt kizavarni a nyeregbol a buborekokat. Sokat kellett utogetni razogatni hogy mindenhonnan kimenjenek a buborekok. Megszamlalhatatlanul sokat legtelenitettem mire jo lett Bar ez csak tehcnika kerdese. Aki ismeri a trukkoket, megcsinalja gyorsan jol
Ha igazan jo cuccot akar valaki. Castrol SRF. Ez hiaba csak DOT4, de odaveri a legjobb Motult is. Viszont 4x annyiba kerul
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #11314 üzenetére
két évente fékcsőcsere?! na, ez totál kimaradt... akkor meg már fémre cserélem
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NINJA_V
tag
Itt van gsxr vs r1 fek szamokban...
Ha szamokat nezzuk akkor nem indokolna a javulast, teljsen ellenmegy a mostani attetel trenddel..max azon lehet a hangsuly hogy monoblock meg esetleg az egysegnyi dugattyu elmozdulas nagyobbIgen az Srf mindekeppen jobb folyadek...
[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
Djuree
félisten
válasz yodamastah #11316 üzenetére
én felhasználtam a maradékot. teljesen jól le volt zárva, sztem ettől nem lesz baja. plusz száraz helyen volt. eleve ha megveszel egy nagy flakont, akkor a többit kiöntöd, mert úgysem lesz már jó?! mivel asszem 2,5 decis a legkisebb flakonos, ebből motorban 6x cserélek fékolajat
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Integra
titán
válasz yodamastah #11316 üzenetére
fejben tartom legközelebbre.
persu:
bebiztosítsák magukat esetleges balesetek ellen a bíróságon felelősségre vonás ellen?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Djuree
félisten
válasz yodamastah #11323 üzenetére
ja jó, te extrém igénybevételnek teszed ki talán ha 1 hónapig volt felbontva.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
alvaro
senior tag
Egy szerviznek van esélye, hogy egy felbontott fékfolyadékot hamar elöntöznek több motorba. Otthon már nem annyira. Esetleg csoportos karbantartással, ha van otthon néhány gép.
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #11320 üzenetére
gondolom jogi szempontból.
ha megmakkansz egy 3 éves motorral amin eldurran a fékcső bármi miatt, ne perelhess, mást nem tudok elképzelni...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
NINJA_V
tag
-
Integra
titán
válasz yodamastah #11330 üzenetére
hm, egyre jár az agyunk
ebay-en lehet kifogni nagyon szép patent készletet kompletten...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vendingo
veterán
Cserélnem kell az első gumim.
Jelenleg contisport attack van fent.
Milyet lenne érdemes venni helyette? Első körbe a sport attack 2-re gondoltam, aztán ha a hátsó is csere érett lesz akkor oda is azt tenném, vagy marad a sima sport attack.
Egyéb észrevétel?Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
doc
nagyúr
[link]
bocs ha volt mar, meg nem volt idom a mai termest visszaolvasni -
stifi
senior tag
válasz vendingo #11333 üzenetére
szerintem a sportattack jó gumi, utcán sokat elmegy, és pályára is ki lehet vele menni ha nem a határokat feszegeted..
nekem most lesz cserés az első, 3 hátsó szettet bírt eddig (mondjuk volt 1 defekt), még nem döntöttem el váltok-e márkát. típust biztos, mert többet szeretnék pályázni jövőre, oda meg kéne valami sportosabb.a sportattack2 nekem szimpatikus, papíron jobb mint a sima, és a 2012 BMW S1000 RR is ezzel jön gyárilag, ha oda jó, akkor az én hatszázasomra is bőven. távol vagyok még attól hogy a gumi legyen a szűk keresztmetszet a pályán...
egyébként még a 2komponensű michelin gumin gondolkodtam a pályázás miatt. jövő szezonban gumivásárlással kellene kezdenem, nemtom mi legyen...
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
Mondjuk én nem küldöm ennyire durván, sőt szinte semennyire sem, de tök furcsa volt, hogy máskor euringtól kicsit rongyosodott a széle a Bridgestone-nak, meg összeszedett gumimaradványokat, a múltkor pedig a sokkal jobban forrósodó Metzeler meg semmi...igaz gumidarabokat most nem tudott összeszedni, mert egész nap 2 autó és 2 motor volt, de a széle egyáltalán nem lett rojtos.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #11342 üzenetére
ok...amúgy arra gondoltam, Lime Party előtt (jövőhét péntek du.) befizetek egy 20 percre a ringre. Talán akkor nincsenek annyian és tudok menni pár "nyugodt" kört...valaki még csatlakozik? Mondjuk annál már csak az lenne fainabb, ha előtte egész délelőtt lehetne kecsózni bemelegítésnek Csak hát dolgoznia is kell valakinek
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #11341 üzenetére
hát nem vagyok egy köridőbajnok, sőt... inkább azt mondanám hogy a kanyarsebességem és a dőlésszögem az elvárásaimnak megfelelőek, de gyors egyáltalán nem vagyok
a gumiról a kép egy 40+-os kecsóring napon készültek. ugyanilyen időben kakucson teljesen tiszta, egyenletes kopást produkál a motor, a kecskeméti pálya elég érdes míg kakucs sokkal simább - arról nem is beszélve hogy Ali_G szerint túl kemény volt a gumi kecsón, és kis nyomásjátékkal sokkal kevésbé fogyna a hátsó gumim.. annyit meg azért nem megyek hogy ezzel tudjak kísérletezni, majd jövőre
a tartalék felni/gumi párost is átgondolom. szerintem egy gumiszettet még elfogyasztok ezután a klasszikus módon, aztán meglátjuk
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
ALI_G
veterán
-
KubanitoS
veterán
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
doc
nagyúr
mikor motorvasarlas elott alltam, a VRF elott a CBR600F volt a kiszemelt tipus
megneztem nehanyat, volt , amelyikben nagyon durva csorgott a vezermulanc (a tok tipikus, kicsit emelt fordulatszamon megjeleno csorgest produkalta), a srac kozolte hogy most volt szervizben, de nem tudjak hogy mi ez
otthagytam a francba -
lujo10
aktív tag
Ismét bebizonyosodott, hogy a Motorosok jó emberek!!! A történet a következő: a lányomnak dzsekit kellett volna vennem és ezt egy beszélgetés alkalmával megemlítettem a kolléganőmnek, aki maga is motorozik, erre mondta, hogy van neki egy kinőtt/-hízott dzsekije ideadja egy próbára. Másnap hozott is egy bőr mocis dzsekit (mint az új), vittem haza-próba-OK, jelzem kell a cucc, mit kérsz érte, válasz: ha van még abból a sárgabarack lekvárból, amit a múltkor vittem, akkor kérne cserébe 1 üveggel. Vittem is gyorsan 3-mal (adtam volna többet is csak az idén gyenge volna a termés, na majd jövőre még kap)
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #11345 üzenetére
látod ez is lehet egy ok, kakucsot jobban ismerem
viszont szerintem kecskemét akkor is sokkal durvább aszfaltozású, ráadásul sokkal többen is használják adott idő alatt -> sokkal több gumi marad rajta amit fel tud szedni utána az enyém, mert szerintem ez nem mind a sajátom..bár kakucson már lekoptattam, szóval ellenőrizni sem tudom, de biztos járok még kecskeméten
(#11348) doc az munka... magyarul életében nem volt még vele rendes szervizben, és a fórumokat sem ismeri hírből.. jó hogy nem vettél tőle motort, ki tudja mit kókányolt rajta az évek során :\
(#11349) lujo10: azért ennek nem sok köze a motorosokhoz, a kollégád csak simán önzetlen ember, kevés az ilyen de létezik
én például kurvaélet, hogy a kollégáimnak egy szendvicset nem adnék ajándékba, de hát meg is dolgoztak keményen az ellenszenvért[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok