Hirdetés
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- iPhone topik
- Örömkönnyek és üres kezek a TriFold startjánál
- Megbüntették, ezért feloszlatná az EU-t Elon Musk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- One mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cyb3r
csendes tag
Sziasztok!
A következő problémába ütköztem. Eladtam egy Palit GTX 980Ti-t, amelynek a leírásában csak annyi szerepelt, hogy: "Eladás oka nagyobbra váltás. Garancia nincs rá." Kb csak másfél hónapig voltam a tulajdonosa.
Nekem egyetlen gondom volt vele, túlmelegedett a kiszáradt paszta miatt. Ez cserélve is lett, és onnantól megszűnt a probléma. 3 hétig teszteltem, mire meghirdettem.
Jelentkeztek is érte, személyesen átvette. Mivel nem nálam vette át, hanem egy megbeszélt helyszínen, így képek formájában bizonyítottam neki, hogy a kártya sértetlen. A tesztben a RainbowSix Sieges játékot futtattam 1080p, 144Hz, ultra beállítások mellett.
Személyes találkozónk során tájékoztattam a pasztacseréről is, illetve arról is, hogy bizonyos FSP tápegységgel (konkrétan egy Raider 550-el) nem indult, ellenben minden más táppal igen. Elégedetten vette át tőlem 5000Ft kedvezménnyel. Próbagaranciát is személyesen említettem neki, hogy 3 napot adok, és azt is elmondtam neki, hogy ha a pár napban bármilyen problémája akadna, csak egy hét múlva tudjuk rendezni. Hazavitte és aznap kipróbálta, majd elégedetten jelzett vissza, hogy abban a pillanatban is játszik vele és semmi gondja sincs.
Végül 2019.03.03-án kaptam tőle egy hívást, miszerint a kártya hibás. Igyekeztem segíteni neki, hogy mivel lehet kizárni a problémákat, de nem szűntek meg, sőt, végül a kártya nem adott képet. Ekkor már azt állította, hogy a kártyát nem azonnal tesztelte, csak a hívás napján volt rá alkalma. Pénzvisszatérítést kért tőlem, de 4 nappal a próbagarancia lejárta után nemet mondtam neki. Ez után "fenyegetőzött", hogy kideríti a címemet, hátha személyesen szót értünk. Később már a feljelentésről esett szó, mivel szerinte "nincs bizonyítékom ellene".
2013 óta vagyok tag, és bármilyen hibás terméket adtam el, azt megjelöltem. Eddig egyszer volt hasonló esetem, de ott kiderült, hogy a vásárló Overclock tesztelgetés közben sütötte meg a kártyát.
Jelen esetben mit tudok tenni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AliExpress tapasztalatok
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Robotporszívók
- További aktív témák...
- Apple iPhone 12 Pro / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I W11 I CAM I Garancia!
- 182 - Lenovo Legion 5 (15IRX10) - Intel Core i9-14900HX, RTX 5070
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3965
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte M27UA 27 160Hz IPS UHD 4K 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest


