- Magisk
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Red Magic 10 Air - gaming telefon is lehet kecses
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Prohardver app (nem hivatalos)
- iPhone topik
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz
StoneBridge #39724 üzenetére
12V H4-ben van 75w-os??
-
DigitXT
félisten
válasz
StoneBridge #39724 üzenetére
Akkor elnézést. Úgy tudtam, nincs "lényegi" különbség, és ezért is ment
bele simán a SYM foglalatába a H4 is. Talán nem használták a pöcköket:
A 75W-osat valóban ne nagyon rakd be a 35W-os helyébe (túlmelegszik). -
DigitXT
félisten
válasz
StoneBridge #39722 üzenetére
úgyhogy az izzó nem fekszik be a helyére.
Ez érdekes, mert a H4, és a HS1 foglalatilag megegyezik.
Az izzó hosszában van egy pici eltérés, de mivel az izzószál
ugyanott van, így ugyanolyan vetítési képe van egy H4-esnek
a HS1 foglalatban, mint a HS1-nek: szvsz kompatibilis.
A SYM-be simán beraktam H4-es izzókat, nem volt vele gond.Ui: amúgy van egy HS1-es izzóm elfekvőben, mert a motorka
ment, a tartalék izzó maradt, az újban meg más a foglalat. -
fesii
aktív tag
válasz
StoneBridge #32105 üzenetére
Áhh még be se melegszik a motor
-
fesii
aktív tag
válasz
StoneBridge #32103 üzenetére
Nyáron rohoncra elszoktunk nézni simán bevállalható robogóval is.
-
runner 125
nagyúr
válasz
StoneBridge #32099 üzenetére
Nekem sima mosószer - meleg víz kombóval (amivel a motort is mosom) mindig lejön róla minden retek. Csak a felnikhez mosókefét használok.
-
kcsa
veterán
válasz
StoneBridge #32099 üzenetére
Eddigi mélypont a gyári Sava gumi volt, ami egy millimétert se nagyon kopott, ellenben körforgalomban nedves időben rettegve, öttel fordultam a belső íven, mögöttem a kamion
Na azt másfél év után (kb kopás nélkül) cseréltem Pirelli GTS23/24-re, ami már a gumiszervíből szilikonos csúszós új állapotában is fényévekkel jobb a Sava-nál (amiről egyébként is rémtörténetek keringenek a féltenyérnyi méretben leváló futófelületről pl.).
A Pirellivel egy gond volt: a hátsó kb 8ezer alatt lekopott.
Most van hátul City Grip. Egyelőre jó a véleményem
szerk.: felnitisztítást is akartam írni: lidl-ben kapható felnitisztító kesztyűt használom, idáig minden szirszart leszedett, kicsit nyűgös, mellé kell feküdni, de törölgetés után magasnyomásúval lejön minden maradék is.
-
runner 125
nagyúr
válasz
StoneBridge #28845 üzenetére
Jaja, azt láttam, h befelé mennek a pántok - na de a fényezett idomon át, amin a motor rezgéséből fakadóan folyamatosan mozognak a pántok.
Szép, sérülésmentes a motort, s úgy látom te is vigyázol rá. Kár lenne, ha meglátszódna a pántok helye tavasszal. -
runner 125
nagyúr
válasz
StoneBridge #28843 üzenetére
Azért egy ekkora Medison-nal télen én biztos nem mennék. Nem egy Dio méret amit könnyen megfogsz, ha megcsúszik.
Egyébként a lábzsák felfogatási pontjainál ragasztottál valamit az idomokra? Ha, nem, saját érdekedben tedd meg. Nagyon hamar meg fogja karcolni, koptatni a fényezést.
Mondjuk 3-4 rétegben széles átlátszó ragasztószalag is megteszi. -
válasz
StoneBridge #27559 üzenetére
Nem vagy 100%-os!
-
runner 125
nagyúr
válasz
StoneBridge #19928 üzenetére
2,0 bar előre 2,2 hátra mehet, ha ketten mentek vele.
Mosatni??? Ne ba', miért nem mosod le magad? ..én senkinek nem engedtem soha, h mosson bármimet is. Leejti a szivacsot, rákerül egy kavics, aztán jól össze is cseszte.
Motort amúgy is nagyon alaposan 1,5 óra alatt rendbe lehet rakni, s ebbe bent van a mosás, pasztázás, szilikonozás is.
-
DigitXT
félisten
válasz
StoneBridge #19924 üzenetére
Benne kellene lennie, hiszen az általános karbantartáshoz tartozik a
keréknyomás ellenőrzése, és szükség esetén a kerék felpumpálása. -
runner 125
nagyúr
válasz
StoneBridge #19924 üzenetére
1 hsz. táblázatában nincs benne?
-
wrox
őstag
válasz
StoneBridge #19924 üzenetére
Gumin rajta van, nem?
Vagy azon csak a max nyomás van? -
runner 125
nagyúr
válasz
StoneBridge #19895 üzenetére
A szíj nem is "nyúlik", hanem szíjtárcsák egymáshoz képest összenyomódnak, vagy szétnyílnak, ez által a szíj különböző fordulaton hajt - így jön létre a fokozatmentes gyorsítás és a gyors "visszaváltás".
-
runner 125
nagyúr
válasz
StoneBridge #19889 üzenetére
A szíj és a görgők ilyen tekintetben külön álló dolgok. Nem a görgőkön fut a szíj, így nem feltétlenül kell cserélni azokat is, de érdemes rájuk nézni.
Ez egy hosszú Minarelli blokk belölről, pontosabban a kihajtás a dekli alatt. A tiéd is gyakorlatilag ugyanez, csak minden egy kicsit nagyobb.A bal oldali a variátor, a jobb oldali a kuplung, közte a szíj. A variátor levételéhez valóban illik légkulcsot beszerezni, vagy valami speckó megakasztót, mivel az anya a főtengelyen van rajta, így eleve ha lazítani próbálod szépen el fog forogni az egész.
Ha, ezt nem tudod otthon megoldani, akkor én is azt mondom vidd el valahova. Viszont, ha le tudod venni korrekten, akkor abszolút nem nagy ördöngőség kicserélni ezeket.
Amint lejött a csavar, le tudod húzni az egész variátort, egyedül a sorrendere kell figyelni - alátétek, hézagolók a megfelelő sorrendbe kerüljenek le, s vissza.
Variátorban így helyezkednek el a görgők. Ha, ezek nem teljesne szabályos henger alakúak, hanem némely oldalukon látható erős sík kopás, akkor érdemes cserélni őket a gyári tömegűekre.Ha, a variátort levetted, 90%-ban már lejön a szíj. Ritkább esetekben a kuplungot is le kell venni sajnos, mivel előfordul, h a blokk öntvény és a kuplung annyira közel van egymáshoz, h egyszerűen nem fér ki a szíj.
-
zack
nagyúr
válasz
StoneBridge #19889 üzenetére
Én szerelőre bíznám, vagy nagyon gyakorlott kezekre, aki adott tipusban tudja hova kell nyúlni. Nem játék, elvégre ez az erőátvitel egy robogóban. Inkább fizesd ki azt a 3-4-5e ft munkadíjat, jobban jársz.
Általában nyomatékkulcs is kell hozzá, ugyanis meg van szabva hogy mit mennyivel kell meghúzni. Majesty 400-nál pl. 85Nm azt hiszem. És persze az se jó ha nem húzod meg eléggé, és az se ha túlhúzod.
Az olajcsere otthon is megoldható, bár itt is lehet hibázni, sokan nem is gondolnák. Nem megfelelő kulcs elnyalja a leeresztő csavart, a leeresztő csavar túlhúzása stb... -
runner 125
nagyúr
válasz
StoneBridge #19867 üzenetére
Elképzelhető. Milyen típusról van szó?
Első hsz.-ban van egy excel tábla. Töltsd le, keresd ki a típust és nézd meg a mi az alsó érték, aminél már cserés.
www.egumotors.hu
http://scootershopgyor.hu/
http://italmondo.hu/Biztosan találsz valahol. Kb 4-5-6k lehet egy szíj.
De, előtte nézd meg a szíjat és a görgőket is. -
runner 125
nagyúr
válasz
StoneBridge #13434 üzenetére
Jaja, áruló félben van.
Ha elmegy meglesz végre a 750-es Gixer-em, illetve majd, ha az anyagiak is úgy alakulnak, a fentebbihez hasonló max 250-es robogót szeretnék vásárolni.
-
runner 125
nagyúr
válasz
StoneBridge #13428 üzenetére
De frankó színe van, tök faxa.
Ahogy nézem nagyon jó állapotú, illetve ez egy elég új darab nemde?
Grat még egyszer, aztán csak okosan.
-
DigitXT
félisten
válasz
StoneBridge #13428 üzenetére
Pofás gép.
-
runner 125
nagyúr
válasz
StoneBridge #13420 üzenetére
Gratula hozzá!
..amúgy is olyan képhiányos a topik, tolj fel róla fotókat.
Egyébként felújítani nagyon ritka esetben érdemes egy csillapítót, dobd ki, s vegyél bele másikat. Valszeg megszűnt a csillapítása, így csak a rugó dolgozik, amitől valóban feszesnek és pattogósnak tűnik.
Egyébként az előfeszítést nem lehet rajta állítani?Más részből (ezt kellett volna elsőnek írnom) balesetveszélyes is lehet, ha ráfolyik a hátsó tárcsára, gyakorlatilag megszűnik a fékhatás. Cseréld ki minél előbb.
GabN73
Mit kezdjünk ezzel a 40x40-es képpel?
-
runner 125
nagyúr
válasz
StoneBridge #12567 üzenetére
..esetleg egy 500-as Nexus?!
-
salieri.
őstag
válasz
StoneBridge #7592 üzenetére
ez szerintem tokeletes bele : [link] a lenyeg rajta legyen a tec felirat
en viszont stihl olajat vettem bele 2650 ft ert
-
golyani
őstag
válasz
StoneBridge #7347 üzenetére
hát ezek ilyen betétek:
de ahogy bajnokpityu is mondja használtnál ki kell fogni a jót, amin látszik h nincs gányolva meg kendácsolva. véleményem szerint ezek a fekvő minarelli blokkok ha normális olajjal használják őket, nagyon sokat elmennek, kvázi megölhetetlen ha nem gyilkolják ész nélkül.
Egümotorson ahogy nézem az RMS fékbetét is 3200 Ft.burkolatokban és felniben keresd az évszám jelöléseket, ha nem egyezik akkor valószínű törve volt. motort meg hallás és kipróbálás után lehet eldönteni h milyen állapotban van. ha tudsz vigyél magaddal hozzáértőt, jah és lehetőleg idősebb emberektől érdemes venni ott nagyobb a valószínűsége h nem volt széthajtva
sok sikert a vásárláshoz!
gumi: szempont nem szempont, én azon meg a féken nem spórolnék olyan sokat.
-
válasz
StoneBridge #7352 üzenetére
Oké! Sok sikert hozzá!
-
salieri.
őstag
válasz
StoneBridge #7348 üzenetére
en most vettem egy 2T scarabeot es nagyon elegedett vagyok eddig vele! evjarata elvileg :2000 . Nem nagyon valtoztak ezek evek alatt max a kilometeroraja .. Ha jol karbantartott nyugodtan vehetssz regebbit is
-
válasz
StoneBridge #7347 üzenetére
-
Gergello
addikt
válasz
StoneBridge #7348 üzenetére
ditechhel többet lehet szívni, 4t kis köbcenti erőtlen.
-
golyani
őstag
válasz
StoneBridge #7340 üzenetére
új vagy használt?
nekem új 2005 aeroxnál 12000km alatt eddig:
- 1000-es szevíz+ fojtás kivétel asszem 10000 Ft
- 12000km-nél szíj, görgő+munkadíj+olajcsere 10120 Ft (anyag: 5120)
- 8-9000-nél 2 pár fékbetét 9000 Ft (Goldfren S3, de olcsóbban is meg lehet úszni)
- fékfolyadék 0,5L 1500 Ft betétekkel együtt cseréltem ezt is(fele még meg van)
- 3 vagy 6000km-ként kinek hogy tetszik 1,1-1,3dl hajtóműolaj 2000-2500/L, én mondjuk motorolajat használtam mert az volt itthon és könyv szerint az kell bele.
- 1000km-re 1L 2t motorolaj ~2000-2500Ft
- NGK gyertya 6000Km-nél 890 Ftasszem ennyi. sztem scarbeonál sem lesz nagyobb difi, fékbetét mondjuk lehet venni olcsóbbat is. 2t olajból is lehet venni drágábbat de szvsz gyáriba felesleges.
biztosítás 2-3000 Ft/év. légszűrőt azt lehet mosni párszor utána cserés, de egy légszűrő szivacs tábla az vagy 1500Ft és kijön belőle pár darab. -
Gergello
addikt
válasz
StoneBridge #7252 üzenetére
Én nem nagyon nézném a futott km-t (csomószor be sincs írva), inkább a valós állapot érdekelne. Mindenről lehet olyan képet csinálni, amin éppen jól néz ki és lehet írni sok valótlanságot is... Képek alapján próbálj kinézni párat, ami jobbnak tűnik és utána azokat személyesen. Műanyagokról nem tudok mit mondani, én nem használtam még ilyen motort, de nem, hiszem, hogy kiugróan rossz lenne, mert mégis csak aprilia. Ha már rossz minőségű műanyag, akkor elég megnézni egy kínai motort. Az enyémről 2szer levettem az idomot és el is repedt, annyira vacak anyag volt.
-
Gergello
addikt
válasz
StoneBridge #7240 üzenetére
Én tuti habanát néznék. Ez amit linkeltél nagyon szép, de meg is van az ára.
Ezt a pados bemérés hülyeséget felejtsétek már el. Havert azért büntették meg, mert se bal se jobb tükör nem volt a ful tuning motorján. Leszarják kb...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! ASRock B85M Pro4 B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! AMD Számítógép PC Játékra! R5 5500 / RX 5700XT / 32GB DDR4 / 256SSD+1TB HDD
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD 2060 Super 8GB Zalman Z9 Plus Enermax 750W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest