Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- One mobilszolgáltatások
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz
TayRol #62436 üzenetére
Végigjártam már a lépcsőfokokat: 50-125-250-500. De ingázásra idei évvel visszaléptem 300-as (valójában 27x köbcentis) robogóra, mert az 500-as nekem feleslegesen nagy és erős volt, de nem is járok autóúton vagy pályán. Neked viszont valami nagyobbacskát ajánlanék egyébként is, különben megölnek a kamionosok
-
kcsa
veterán
válasz
TayRol #62430 üzenetére
Folyamatosan figyelni kell a víz hőmérsékletét, és az olaj szagát és állagát, amíg ki nem ismered a sajátod, ha rendben van, sokat kibír.
Rendszeres és sok M0-ra 400 és felfelé. Az ideális persze valami többhengeres lenne pályára.
Ja és km óra állást legalább kettővel szorozd, kb. az igaz lehet.
-
kcsa
veterán
válasz
Bitpalace #62410 üzenetére
"Charging Current 2 / 8 / 12 Ampere"
Ennek fényében 20Ah óra alatti akkura nem kötném rá, bármit is hazudik a gyártó
Ideális töltőáram a kapacitás tizede.
Ctek pedig ideális, már ha van rajta motoros program persze, mert van anélküli típus is. De Aldi-Lidl töltők is megfelelők a célra, azokon van kisakkus program, az áruk pedig a Ctek ötöde, hasonló tudás mellett.
-
kcsa
veterán
válasz
csiben1 #62403 üzenetére
Nem vagyok sportember, de ha a lapály Kecskeméten kellene közlekednem 2 kilométert, én biciklivel járnék
Nade a 4T-t is azért mondtam, mert bármikor a felét fogyasztja a 2T-nek, ha már spórolás, és ráadásul ekkora távok...
Mindenesetre ahogy nézem már vannak kiszemeltjeid, és csak megerősítésért jöttél
-
-
kcsa
veterán
válasz
30z.Samu #61878 üzenetére
Nagymotoros topikban már többször ajánlották a háromujjas kesztyűt ilyen esetekre.
-
kcsa
veterán
válasz
Zoli bácsi #61848 üzenetére
Nagykerekű kell neked a méreted és a vödörrel kapcsolatos elvárás miatt. Kymco People 50, vagy hasonló jó vétel lehet.
2T kraftosabb, többet fogyaszt, 4T csendesebb, takarékosabb, potenciálisan állapottól függően drágább lehet a szervizelése.
Az őszi-téli olcsóság csak legenda. A jó portéka télen is drága
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz
watador600 #61822 üzenetére
Nem, viccből írtam hogy kiszúrjak veled.
-
kcsa
veterán
válasz
watador600 #61820 üzenetére
Bontatlanul több (sok) évig kutya baja. Nem para a 2013.
-
kcsa
veterán
válasz
roseane2004 #61563 üzenetére
A fizikával nem igazán vagy tisztában. Ha elfogadsz egy jó tanácsot: ne nyalogass csupasz vezetékeket
-
kcsa
veterán
válasz
roseane2004 #61554 üzenetére
"A gyújtótrafó elött lévő plusz minusz 12voltos rendszerű igaz?
Megnyaltam 7-16volt közötti értéket éreztem ,aránylag folytonos rázással."Hát öcsém, ne is vegyél multimétert ha ez így megy.
-
kcsa
veterán
A papíros szűrőket nem is, a szivacsot igen. A koszt nem a szivacs fogja fel, hanem az olaj, mivel abba ragad bele. WD40 nem jó, mivel tele van illóanyagokkal. Még az autóból leengedett fáradtolaj is jobb, de nem véletlenül létezik jó ragacsos spray kifejezetten erre a célra
-
-
kcsa
veterán
Srácok, ilyen esetben kár győzködni. Ő már eldöntötte hogy vesz egy Sámsont, csak megerősítésért jött
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz
ludsimon #60826 üzenetére
"A jelenségnek van megoldása is, tudtommal ezért van a fűtött karbi, ilyenkor a vízhűtéses motornál 2 cső viszi-hozza a vizet a karbi motor felőli torkához (léghűtéses motornál passz). 1-2 km/h végsebességben beleférhet, de ennyi nem. Bele kellene nézni a karbiba, milyen fúvókák vannak benne egyebek, meg jól át kellenes mosni meg fújni kompresszorrral, és utána beállítani."
Hol itt a cáfolás?
-
kcsa
veterán
válasz
ludsimon #60794 üzenetére
"Ti".
Tegyünk már tisztába pár dolgot. Legalábbis velem kapcsolatban. Bár fáj sokadszorra is leírni a problémámat, de megteszem ismét.
Nem tudom észrevetted-e, de a motorikus-finomhangolós témához nem nagyon szóltam hozzá, pusztán mert bevallottan nem, vagy csak keveset értek hozzá és jellemzően azt is felületesen, 2T-karbi vonalhoz pedig még annál is kevesebbet.
Ami nekem (nekem!) iszonyatosan csípi a szemem - ezerszer leírtuk már - a konkrétan nulla élettapasztalatod ellenére tett határozott kinyilatkoztatásaid, amit szigorúan youtube videókból szűrsz le (ritka az a HSZ tőled, ahol nincs videó linkelve, ami nekem speciel nem fáj, de elgondolkodhatsz ezen is...).
Könyörgöm, aki automata autót vezet az bzi? GP800 a király? Aztán Hayabusa a király? Aztán Mazda MX5 a király? Aztán a Prius a király? (lásd első pont, automata váltó)
Ettől a kinyilatkoztatásaidtól teljesen kiborulok (félreértés ne essék, másétól is, csak mástól ilyen mennyiségben még soha nem tapasztaltam), és emiatt nem is abban a stílusban írok mint amiben illik/szokás/szoktam, mert emellett (és itt következik a második fájdalmam) ha bárki leír bármit, ami ellenkezik az általad kigondoltakkal, kapásból ignorálod, vagy kvázi lehülyézed (nyilván nem szó szerint értem).
Kivéve egy esetet: ha Den is egyetért a hozzászólóval, akkor hirtelen te is egyetértesz.
Nyilván ő egy igen jó szakember, érdemes adni a véleményére, de attól még a sisakos véleménye szerintem (szerintem!) teljes hülyeség. De attól még hajnal kettőkor félrészegen álmából felkeltve is többet tud a karburátoros problémáidról, mint én valaha is fogok. De a nyalás elég gáz - elvileg - felnőtt ember létedre.
Ez egy fórum, tehát célja vélemények, információk, de főleg ÉRVEK ütköztetése kérdéses esetben. Egy vita lehet konstruktív is. Nem pedig kinyilatkoztatás konkrét tapasztalat nélkül. Van ilyen is, de abból pont ilyen feszültségek képződnek.
De mint kétkerekű-felhasználó ~10 év robogós, ebből ~8 év nagyrobogós tapasztalat van a hátam mögött (későn kezdtem, nem tizenévesen mint a többség itt). Ez idő alatt elhasználtam két motorosdzsekit, két pár kesztyűt, három sisakot (+1 ultragagyit), használtam tartósan öt robogót (ebből kettőt több évig), elkopott öt szett gumi. Bármennyire is fáj, van tapasztalatom a használatban, és a felszerelésekben. Ráadásul mivel nem vagyok eleresztve, ezért jellemzően az alsóbb- de legfeljebb középkategóriás felszerelésekkel van tapasztalatom.
De ezzel együtt nem kell elhinned bármit is írok, nem is elvárás. Csak néha gondold át, ennek viszont örülnék.
No ekkora HSZ-t még sosem írtam, peace
-
kcsa
veterán
De Den azt mondta jó lesz az nekem
-
kcsa
veterán
válasz
Something_ #60265 üzenetére
Ennek is volt "rendszáma" (műanyag lap, felirattal), az volt ráírva hogy "Bogyó". Hát nem édi?
-
kcsa
veterán
Tegnapelőtt láttam egy cukker Libertyt Árpád úton. Szép rózsaszín, rajta mindenféle színes szívecskékkel és hasonlókkal. A vezetőjének a bukósisakja és ruházata is azonos színösszeállításban. Esetleg nem lehet hogy...?
-
kcsa
veterán
válasz
Redneck #60252 üzenetére
Nézd, megint ott tartunk, ahol a szabályt/törvényt szegők szoktak, ha rajtakapják őket: majd én is betartom a szabályokat ha...
Ha mindenki így gondolkozik (a jelentős többség ugye...) akkor tényleg soha nem lesz változás. Ha jól sejtem te sem legális járművel közlekedsz a szó szigorú értelmében véve. Úgy tudod előre vinni a társadalmat és az országot, ha legalább te betartod a szabályokat (és indexelsz a körforgalomból kifelé, és nem ködlámpával közlekedsz, valamint megtanulod a cippzár elvet. Ezek az álmaim, nyilván nem közvetlenül neked szól
)
Az SMKP-ként használt járművek töredéke legális valószínűleg (Bp-n legalábbis), de ez téged (senkit) nem mentesít igazából.
Ha már Európát hoztad példának, ott ilyet is csinálnak, persze ha nálunk is bevezetnék rohammunkában állna át mindenki a trükkös CDI-k gyártására.
-
kcsa
veterán
válasz
Redneck #60242 üzenetére
Ne mondd már hogy ennyire fáj az a ~30k (aminek a jelentős része pont a vizsgadíj) amit ki kell fizetni a szabályos jogosítványért, ha elég a 125-ös, hogy megéri ezt a cirkuszt...
A jármű és jogosítvány kategóriák egyébként pont EU szabványok. Értsd meg, a SEGÉDMOTOROS KERÉKPÁR ennyit szabad hogy tudjon, cserébe semmi se kell hozzá egy sisakot meg a évi 3k huf értékű biztosítást leszámítva.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Project Motor Racing-Straight4 Studios
- Rövid előzetest kapott a Mandragora: Whispers of the Witch Tree
- EA Sports WRC '23
- iPhone topik
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- SSD kibeszélő
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Cyberpunk 2077
- További aktív témák...
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- ÁRCSÖKKENTÉS Jura Impressa C5 fehér kávégép eladó
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÚJ- Hp Elitebook 840 G8 i5 11. gen 14" Magyar laptop / notebook- Win11
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 dokkoló (5TW13AA) (DisplayLink)
- ÚJ Dell Latitude 14 5450 - 14" FullHD IPS - Intel Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2.5+ év gari
- Samsung Galaxy A22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest