- Telekom mobilszolgáltatások
- iOS alkalmazások
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Frissítve! Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
ma Rengeteg Samsung megkapja az AI alapú nyelvi, képi és keresőfunkciókat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #159007 üzenetére
Az, hogy ilyen sok Civic került eladásra az utóbbi időkben, csak a véletlen műve. Tsebacsinál már érett az autócsere, régebb óta megvolt neki, feljebb akart lépni. Kornél nem számít, nála eddig nem sok autó bírta ki emlékeim szerint 1-1.5 évnél tovább. Hülyegyereknél lévő UFOk szimplán csak beértek már idősebb korba, gyanítom ezért cseréli (ugyan az egyik helyett Kia lett "véletlen", de a másikat még válthatja egy fiatalabb UFO). Nálam meg igényváltozás és kíváncsiság miatt történt a csere. A Civic volt az első "igazi" autóm (amit napi szinten használtam), de nem akartam leragadni nála (meg nem is tudtam azonosulni a Civices boyracer stílussal). Szóval ez csak véletlen.
Egyébként nem vitaindításképpen, de utóbbi időben eléggé keresem a saját helyzetemben kiaknázható előnyeit ezeknek az elektromos/hybrid járműveknek. Keresem, de nem nagyon találom. Napi bejárás 2*25 km (2*25-30 perc). Kis szerencsével ez menne is tisztán elektromos üzemben. Viszont van benne 2*15 km pálya. Meg aztán, ha megy pl. a fűtés, ülésfűtés, zene, akkor már azért nem annyira egyértelmű, hogy kibírják a napot az akkumulátorok a 0 fok körüli, vagy ez alatti hőmérséklet esetén. Ha meg menni akarok pár száz kilométert egy nap alatt a pályán, akkor hallgathatom a benzin
motorextender bőgését, viselhetem el a fogyasztását.
Fizetős helyen nem parkolok és cégnél sem tudom tölteni. Tehát ilyen szempontokból sem lenne olyan nagy előnye nálam. Meg aztán a beszerzési költségük sem túlzottan elhanyagolható (és ki tudja, hogy 3-6 év további használat után milyen áron tudom továbbadni, ha már az akkumulátorcsomag kezd érezhetően amortizálódni). Szóval szinte egyértelműen azt látom, hogy nekem nem érné meg. Pedig meg a nyálcsorgás, nem tűnnek rossz autónak (se az Ampera, se pl. a Prius).
Saint_-nél más a helyzet, relatív közel van hozzá a munkahely, a városi célpontok, az autómosó és a szerviz is, ha jól sejtem. Szóval úgy azért lehet profitálni egy ilyenből véleményem szerint.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000