- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Mobilhasználat külföldön
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
Jazzből inkább az 1.4-es, de az sem egy erőgép, viszont városban jól ugrál. Aurisból ennyiért nem kapsz szép darabot, szóval azt inkább pöcköld ki. Seat Leon-nál az 1.6-os, 102LE-s a legmegbízhatóbb benzines kivitel, és szerintem egy friss jogsival rendelkező embernek nem is kell sokkal erősebb. Ha már Leon, akkor nyugodtan nézhetsz Golf-ot és Octavia-t is, szintén ezzel a motorral. Az 1.6FSI-t viszont kerüld, mert elég sok gyötrelmet okozhat.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz pècsimunkás #184968 üzenetére
Újként kiválónak tűnhet, mivel kicsi köbcenti, viszonylag kis fogyasztás, alacsony kibocsájtás és a háromhengeresek között kulturáltnak is számított. A megbízhatóságáról akkor még mit sem tudtak, és nem is tudhattak.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Egész korrekt videósorozatnak nézünk elébe: [link]
Hacsak a hitelrontás miatt nem törlik a videókat/csatornát.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Valóban nagy hülyeség volt, hogy kimondta a carvertical nevét, szóval emiatt lehet megüti a bokáját.
Pistáékat semmiképp sem tartom autótesztelős majomnak, és semmit sem leplezett le, mivel ezt mindenki sejthette.
Szerintem a carverticalos támogatás is csak aprópénz nekik, mivel a speedzone-nál dolgozók összes költségtérítése inkább 8 számjegyű, és akkor a nagyobb költségekről még nem is esett szó. Ha látni szeretné a sok, őket követő ember a jobbnál-jobb tartalmakat, akkor egyértelmű, hogy minden alamizsnára szükségük van. Ők is pénzből élnek, mint te vagy én, sőt még családja is van sokuknak, akiket el kell tartaniuk.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz Doki16 #185129 üzenetére
Nem lennék benne olyan biztos, hogy nagyon drága lesz a Clio hibrid.
A friss kisautók közül egyedül a Clio maradt kisautó árban, a konkurencia pedig már-már kompaktot meghaladó sávban mozog, lásd Corsa, 208 7-8M-ért, de a mezítlábas verziók is nyaldossák az 5M-t.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz dudi6 #185193 üzenetére
Az új Korando egy friss fejlesztés, tehát kb egy generációval fejlettebb a Nissannál, ráadásul nagyobb is és jobb a felszereltsége azonos árban. 6M-ért a mezlítlábas verzió se rossz, de még egy fél milkával best buy.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz kisza25 #185265 üzenetére
Újabb autóknál gyárilag van megadva olajfogyasztás, szóval az nem szabad probléma legyen, hacsak nem haladja meg durván az előírtat.
Egyébként édesapám rendszeresen nézi az 1.3-as vasaló stiftben az nívópálcát, és 10k km-enként cserélteti. Sosem kellett rátöltenie, egy mm-t sem mozdult az olajszint két csere között. Azt hiszem most 160-170k km környékén áll a verda.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Zolás #185405 üzenetére
Ezzel a motorral van már tapasztalatom régebbi Octaviában és Golf 4-esben, és azok teljesen jól használhatóak voltak. Előzni nem könnyű velük, de normális közlekedésre minden további nélkül alkalmasak. Pörgetve még egy egész picike erő is megmutatkozik bennük. Egyébként szög egyszerű technika, nem is nagyon szokott gond lenni velük, de ha van is, akkor az is gombokból orvosolható. Ha jó áron tudnál hozzájutni, akkor rámozdulhatsz.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz kisza25 #185419 üzenetére
Konkrétabbat nem tudok mondani, mert nem próbálgattam őket sorra, de azt tudom, hogy ez az 1.8-as Ecotec motor érezhetően erősebb az 1.6-osnál, és nem fogyaszt sokkal többet, sőt kifejezetten kellemes a fogyasztása a megfelelő kasztniban. A Cruze egy kompakt autó, aminek nem túl nagy a tömege (kevesebb a J Astránál), tehát az 1.8-as határozottan tudja mozgatni.
Tudomásom szerint a Mitsubishi Lancerben található 1.8-as olyan, hogy a nagyobb fogyasztáson kívül másban nem tud jeleskedni az 1.6-oshoz és 1.5-öshöz képest. Opelnél erről nincs szó.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Radioactive #185839 üzenetére
A kettő közül az 508-assal van tapasztalatom. Anyós ülésen ülve a 170 centimmel 3 percen belül kétszer kifejeltem az A és B oszlop közötti tetőívet, pedig még csak igazán rossz úton nem is jártunk. Tengelytáv van, de olyan szűk bent a tér, hogy klausztrofóbiás érzések törtek belőlem elő.
3008-asban szerencsére ilyen probléma nem volt, mert az SUV, de az 508 ilyen külső méretekkel és ilyen magas árral túl szép ahhoz, hogy el lehessen rendesen férni benne.
Az új E-ben még nem ültem, de erős a gyanúm, hogy abban egy nálam 30-40cm-rel magasabb ember is gond nélkül elfér az anyós ülésen.
Ha felmerülnek benned fenntartási költséggel kapcsolatos kérdések, akkor viszont a Merci felejtős. Náluk még az alapszerviz is jóval drágább, mint bármilyen PUG-ban.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz máyköl #185913 üzenetére
Egyszerű a megoldás. Corollát kell venni. Az szép is, jó is, és az is nagyobb belül, mint az 508.
Btw. a Camry és az 508 nem is kapható azonos kivitelben. A Camry csak szedán formában érhető el, az 508 pedig csak ötajtósban (kombi is az tulajdonképpen), de szedánban tudtommal nincs.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz bandus #186387 üzenetére
A márkakereskedéseknél az új autóknál nyílt titok, hogy valójában mennyit alkudhatsz, mivel ebben nagyrészt egységesek, de használtaknál szerintem ezt nem lehet konkretizálni. Toyota topikban kérdezz rá erre a kereskedésre, ott nagyobb eséllyel ismerik.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz tatararpad #186378 üzenetére
Ha beveszi a gyomrod a küllemét, akkor jó az Ignis, de ha nem kell a magasépítés, akkor inkább Swift.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Már csak az olcsóbb villanyautókat támogatja Magyarország
Végre!
Már csak a 7 személyes kocsiknál kéne bevezetni ilyen felső határt, és akkor megemelném a kalapom.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz rolcsi910 #187343 üzenetére
Bárhonnan. 1,5M körül már vannak VW TSI-k, Ford Ecoboostok, Fiat T-Jet-ek stb... Kérdés, hogy te milyen turbós dologra gondolsz? Ha boyracer' autót szeretnél, abban majd mások tudnak segíteni, esetleg hobizoli fórumtárs.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz devil-k #187349 üzenetére
Ha kisbusz szerű kell, akkor Peugeot Rifter, Citroen Berlingo és Opel Combo áll legközelebb ehhez. Mindhárom ugyanaz az autó, csak a csomagolás egy picit más. A keretedből a mekaful', long verziókat is meg tudod venni ezekből a típusokból. Azokban már tényleg van elég hely 7 személynek, vagy 5 személy + sok csomag számára, ráadásul kellemesen, kényelmesen lehet velük közlekedni. Annyi a hibájuk, hogy nem felelnek meg a mai, SUV mániás divatnak. A SUV-ok sokkal kevésbé praktikusak, ha ez szempont.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Somatom #187354 üzenetére
Akár azt is rá lehetne fogni, hogy mindenki számára egy kompromisszum, mert a vásárlóknak tetszik, szeretnek magasan ülni stb., a gyártók pedig sokkal nagyobb haszonkulccsal tudják adni, mint a laposabb társaikat. De a legszebb az egészben, hogy erősen növelik a károsanyag-kibocsátást, és hiába dolgoznak ki egyre jobb kibocsátással rendelkező motorokat a gyártók, sajnos a fizika nem hazudik, és még mindig ugyanolyan a szennyezés, vagy még rosszabb, mint előtte, mert ezek a dögök értelemszerűen sokkal többet zabálnak, mint egy ugyanolyan szegmensbe tartozó, normális magasságú autó.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #187361 üzenetére
A 3 PSA kb. 10 évvel újabb fejlesztés. Ez szerintem érződik a felszereltségben és menetkomfortban. 8-9M-nál ezek már fontosak is lehetnek.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz focvis #187363 üzenetére
Szvsz. a kedvezmények nélkül is mocskos jó áron adják ezeket. Ha 7 személyes autót szeretnék, akkor tuti ezek közül választanék. Értem én, hogy a Kodiaq divatos, de a 7 személyes verziójába hátulra maximum Peter Dinklage-et tudnám beültetni, a nagymamát biztos nem...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
A 3-as Megane egész megbízható darab lett, de abból is az alja van 1,5M alatt, viszont nem sokkal felette már kifoghatsz valami pofás darabot. Szerencsére a 3F miatt nagyon jó vételnek számít.
H Astra-t nem említetted. Az nem játszik? Abból a a 116LE-s 1.6-os és az 1.8-as szívó nagyon jó konstrukciók.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz rolcsi910 #187487 üzenetére
Boyracer, ideális díszítőelem lenne egy méhtelep bejáratánál.
Egy rendes, NFU-s' járgány nem 1-1,5M, hanem minimum 3x ennyinél kezdődik az, amit még meg kell csinálni. A vége pedig valahol huszon-harminc milka és a végtelen között van. Ezeknél már meg kell fizetni a kultuszértéket' is.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz etejedu #187555 üzenetére
Ilyesmi?
Octavia ScoutKombi, benzines, összkerék.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz gaborbol #187683 üzenetére
Ezt már nem forgalmazza a Kia nálunk.
(#187684) sagesz93: Igazad van. Ez a januári teszt megzavart, de gondolom csak azért készülhetett el, mert ottani újságíró tesztelte.
(#187686) Qru: Végre van az 508-on kívül egy újabb kihívója a kodos Mazda 6-nak. Nem baj, ennek "örülünk Vicent". Ha már a piacot letarolták a dömperek, amik dömperségükből' adódóan nem tudnak szépek lenni, akkor legalább a kevéske megmaradt normál autó nézzen ki egyre durvábban.
Én a régi iskola mellett teszem le a voksom, egy autó akkor néz ki jól, ha minél laposabb, minél szélesebb és minél hosszabb az orra. Az etalon az AMG GTR és BMW 8, de természetesen azok már túl extravagánsak, tehát a kommersz kategóriában a Mazda 6 egy jó kiindulási pont.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz odrif #187985 üzenetére
A Mazdák rohadnak, az újak is. Erről elvileg nem ők tehetnek leginkább, hanem az acél beszállítójuk, de ez mindegy is. A lényeg, hogy én inkább kerülném a helyedben, vagy ha kifogsz egy tökéletes példányt, akkor kapjon egy alváz és üregvédelmet.
Mindenképp ez "a hátul csak kisgyerek férjen el" kategóriájú SUV jöhet csak szóba?
Esetleg Lexus CT200H, Prius 3, Auris 1.8 Hibrid. Ezekben ugyanaz a szívó motor van hibrid rendszerrel megtámogatva. Nagyon megbízhatóak, keveset fogyasztanak, és az akksijukat is cellánként lehet cserélni. Ja, és elfér bennük 4 ember kényelmesen.
Ha SUV kell, akkor esetleg Vitara és SX4 Scross 1.6 szívóval. Ezektől sem kell félni.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz parandroid #188172 üzenetére
Egy pozitív dolog nagyon sok esetben be szokott jönni a női autóknál. Viszonylag kellemes illatú a kocsi beltere. Persze ez sem mindig igaz, de nagy átlagban így van. Én pl. hölgy tulajdonostól vásároltam a kocsimat, és mai napig (3 éve vettem) remek illat van benne, amit igyekszem fenntartani. Vannak olyan autók, amik menthetetlenül pudva szagúak szoktak lenni, de a miénkbe bárki beül, mindig dicséri.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz parandroid #188236 üzenetére
Szerintem nincs olyan dimenzió, ahol ez menőbb, mint egy rozsdás Csepel bicikli.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest