Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Garmin topik
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
lajafix #22202 üzenetére
Aki ilyen autót vesz az többnyire nem a városi araszoláshoz veszi. Én pl szálkás agyfaszt kapnék ha kimennék vele Hungaroring nyílt napra és egy Opel Corsa szétalázná a 9milliós csilli-villi sportkocsimat. De nem csak az. Szerintem még egy szög gyári 15éves Civic VTI is ott loholna a nyakán. Súly/lóerő arány. És nem. Már az elején sem a gyorsulásról volt szó, a tesztpályán elért köridőkről. Ott pedig rendre elvérzik.
Toyota GT86 vs VW Golf GTI vs Peugeot RCZ, Renault Megane 265 Trophy v Subaru BRZ
Lehet az én szemem a rossz de valahogy nem látom, hogy annyira szétalázta volna őket. Holott mind már meglévő alapokra kendácsolt sportmodell. Jó, hogy a japcsik nem mindjárt 1.6-os motorral dobták piacra. Hiába jó kanyarban ha az egyenesekben lemarad így gyakorlatilag az összes ma létező sportmodell körbeautózza. Mondom biztosan nem rossz autó a GT86 de kéne még bele plusz 30-40lóerő, hogy leverje a konkurenciát.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest