Hirdetés
- Stabil pályára állt az Android 16
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- MWC 2025: Előrendelhető a Nothing Phone (3a)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
lajafix #22202 üzenetére
Aki ilyen autót vesz az többnyire nem a városi araszoláshoz veszi. Én pl szálkás agyfaszt kapnék ha kimennék vele Hungaroring nyílt napra és egy Opel Corsa szétalázná a 9milliós csilli-villi sportkocsimat. De nem csak az. Szerintem még egy szög gyári 15éves Civic VTI is ott loholna a nyakán. Súly/lóerő arány. És nem. Már az elején sem a gyorsulásról volt szó, a tesztpályán elért köridőkről. Ott pedig rendre elvérzik.
Toyota GT86 vs VW Golf GTI vs Peugeot RCZ, Renault Megane 265 Trophy v Subaru BRZ
Lehet az én szemem a rossz de valahogy nem látom, hogy annyira szétalázta volna őket. Holott mind már meglévő alapokra kendácsolt sportmodell. Jó, hogy a japcsik nem mindjárt 1.6-os motorral dobták piacra. Hiába jó kanyarban ha az egyenesekben lemarad így gyakorlatilag az összes ma létező sportmodell körbeautózza. Mondom biztosan nem rossz autó a GT86 de kéne még bele plusz 30-40lóerő, hogy leverje a konkurenciát.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nyaralás topik
- Hardcore café
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- PlayStation 5
- Apple asztali gépek
- Stabil pályára állt az Android 16
- Külpolitika
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest