Hirdetés
- One mobilszolgáltatások
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A kameraszenzor és az aksi is nőtt a Nubia Z70S Ultrában
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- TCL 50 NxtPaper 5G - átgombolom magam monokrómiába
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz
Johnny_vT #162813 üzenetére
Mi számít annak, hogy " legyen benne bugi, ha hétvégén kedve támad meghülyülni"?
Egy tágas utazóautó kis eséllyel fog megfelelni a hétvégi állatkodásoknak is, mert nem arra való alapvetöen, legalábbis az 1-1.2 milliós ársávból nem könnyü ilyet találni szerintem.A C Vectráról tudok írni, nekem is az van.
Az 5 ajtós (vagy ismert GTS néven is) változat nem rossz kompromisszum, a sedannál sportosabb formájú, bár a szépség relatív, sokan találják csúnyának a FL elöttit föleg szemböl, az utastere tágas, és a csomagtartó is tisztességes méretü, a felnyíló 5. ajtóval jól pakolható, jó kis utazóautó. Elég sok van, ezért normál összegböl fenntartható, javítható. Cserébe hétvégén nem fog vele nagyon meghülyülni. (bár ha egy A6 megfelelne neki erre a célra, akkor a Vectra is akár.)
Az 1.8-as benzinmotor kedvelt, de 200 ezer Km fölött azért elöfordulhat olajfogyasztás, erre érdemes figyelni, de ezen kívül elég strapabíró motor, nem egy kúposztó, de a hétköznapi utazgatásra böven jó lehet, és az ársávba is beleférhet.
A 2 literes turbós talán az egyik legritkább változat, nehéz eladót találni belöle, illetve az ársávból is a legtöbb kilóg.
A 2.8 pedig csak a facelift-es verzióban volt, az szintén nagy eséllyel drágább a megadott keretnél, pedig nem rossz motor, bár igényli a figyelmes tulajt.
A 3.2 V6 lehet még opció (bár ennél is vannak apróságok, amivel érdemes számolni, figyelni) otthon kevés eladó van, a német piacon több, de ott is meg kell nézni, a 3000€ körüli darabok (ami kb megáll 1.2 millióra mire magyar papírjai lesznek) között alapos átnézés után lehet jót is találni, de ott még van sok félhalott is, szóval óvatosan. Egy tényleg szépen rendben tartott, szervizelt darab inkább 4-5000€ körül van most belöle. -
BigBlackDog
veterán
válasz
Johnny_vT #162813 üzenetére
1.8-nál maradnék! Vagy V6 3.2, de az ritka és szerintem nehéz is megkíméltet találni.
2.0T, 2.8T turbós, tippre nehéz lenne nem széthajtottat találni. 1.6 gyenge, 2004 előtti 2.2-nél láncszakadásra szoktak panaszkodni, a 2004-től lévő 2.2-nél meg a direkt befecskendezés hátrányaira. 1.8-nál érdemes az olajfogyasztást ellenőrizni, de alapvetően nem félnék tőle.
Mondi, és Focus is jó lehet, bár utóbbi azért pályán már nem feltétlen kényelmes, de használható bőven. "Jó a futóművük..." > cserébe a futómű rendberakása is nagyobb összeget vihet el (bonyolultabb felépítés). Motorválasztékból nem tudom, hogy mit szabad, azt majd a többiek megmondják.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Windows 10 pro Retail aktiváló kulcs!
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G4: i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest