- iPhone topik
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
salieri. #146774 üzenetére
En nem vennek kulfoldrol olyan autot, amibol itthon is rengeteg futkos.
Annyival nem jobb allapotuak, mint amennyivel dragabban jon ki a papirozas utan, annyival pedig nem olcsobb maga az auto ott, hogy papirozas utan meg nyugodt penztarcaval koltsek a cserelendo alkatreszekre. -
Integrale
veterán
válasz
BigBlackDog #146761 üzenetére
Ha teljesen vizszintes az utfelszin, akkor az az ut szarul van megepitve.
Egyebkent ez a tunet lehet az egyik oldalon egy laposabb kerek, az ellenkezo iranyba huzas pedig az ut.
-
Integrale
veterán
válasz
matyi012345 #146737 üzenetére
Mindegyik használt autón ezzel kell indítani, lecseréled a teljes vezérlést, olajakat, szűrőket, átnézed a féket, futóművet, utána lehet használna, addig lutri, max akkor nem, ha bizonyíthatóan (számla, fénykép, stb) volt vezérlés cserélve, a többit akkor is átnézném és cserélném, ha egyébként azok is "frissek".
Mindenki azt mond amit akar, viszont akkor a biztos, ha már az én tulajdonomban van szervizelve. -
Integrale
veterán
Tényleg nem.
A kiabálós komment se kutya. A napokban láttam egy új 6-ost, 100%ban skyactiv motorral, olyan kék kipufogógáza volt, mint az ég. Mágus említett is valami kenési problémát ezeknél, érdekes. -
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #146561 üzenetére
1.6, 1.8, 2.5 V6. Ha 2.0, akkor inkább TS, mint JTS. Vezérlésmódosító mindegyikben elhasználódik, sűrűn cserélt, jó minőségű olajjal megnyújtható az élettartama. Kényes motor mindegyik, igényli a jó olajat, és a bemelegítést, Alfaszerelő ajánlása, hogy mindig a max értéken legyen a nívón.
Futómű tud még költséges lenni, főleg, ha legó módon cserélgették, akkor tényleg minden negyedévben kell egy lengőkart babrálni, egyszerre kell gatyába rázni az egészet, jó minőségű alkatrésszel, akkor sokat elmegy, nem olyan rossz mint a híre, Alfás csoportokban is rendszeresen láttam (már kiléptem), hogy kopog a jobb oldala, cseréli a jobbat, aztán kopog a bal, cseréli a balt...
Tartósság szempontjából, nyilván nem egy McPherson + csatolt hosszlengőkar kombináció, de nem is azt nyújtja.Én vagy egy ismert előéletű autót vennék, amibe a kevés km nem 2-5 km-es utakból került bele, vagy elfelejteném a TS-t és dízelt néznék, vagy V6-ot.
Sok a lutri, hülyegyerek által használt, rugdosott, nem karbantartott példány.Acheron: a 159-ben levő TBi van a Giuliettában is 235 lóval, FL után már alumínium blokkos 240-nel. A Novitec, a Pogea Racing és a Zender is kínál hozzá tuningboxot előbbiből 260, utóbbiből 271 lesz, 159/Breara/Spider hármasból csak 240 jön ki a hozzájuk való csomaggal.
-
Integrale
veterán
válasz
freelanced #146532 üzenetére
A 2005-ös, az még az első generáció. A második széria, ami egy 500-as, az 2008-óta van piacon, nincs vele tapasztalatom, az 500-zal nincs sok gond, legalábbis műszaki nincs.
-
Integrale
veterán
válasz
freelanced #146530 üzenetére
Melyikkel? Elso generacios rohad, osi motorok vannak benne, fogyasztasa nem a legjobb, es akkor szepen fogalmaztam, viszont szerintem kifejezetten jol megy.
Belul igenytelen, muszeregyseg vilagitasa olyan, mint amikor vak sotetben egy kicsi zseblampaval nezel be a villanyoraszekrenybe...
Cserebe tagas, nem elromlos fajta, szeria vegerol valogatva eleg jol felszerelteket is kaphatsz, de eleg tularazottak szerintem.A masodik szeria egy Fiat 500, Fiat motorokkal, Ford kontosben.
-
Integrale
veterán
válasz
kalmanchris #146485 üzenetére
Egyszerűbb persze, sima csatolt hosszlengőkaros a Puntoé.
Kényelmes ez a torziós megoldás, amit a PSA használt, de igényli a rendszeres kenést, nem tudom hirtelen, hogy melyik modellen, de x évjárattól már zsírzó lyuk sincs rajta, ami elég nagy probléma. -
Integrale
veterán
válasz
#16514048 #146410 üzenetére
Nem attól volt izomautó, hogy nem lehetett vele kanyarodni, pláne nem attól, hogy nehéz volt, hanem a relatíve nagy motor/ teljesítmény miatt. Egy súlyban van egy 4-es BMW-vel, futóműve is hasonlóan igényes konstrukció, a motorja még mindig nagy, viszont teljesítményben már rég lekőrözte az összes rivális.
Igazán már csak az eszme maradt mögötte.
Egyébként maga a besorolás is sportautó, lehet ezen polemizálni, hogy akkor a Lamborghini Hurracan, vagy a másik végletről egy MX5 minek minősül, nem mi döntjük el. Ford marketing gépezete szerint Sportautó, Amerikában a reklámok is erről szólnak. -
Integrale
veterán
válasz
z123456789 #146388 üzenetére
MX5/124 Spider?
-
Integrale
veterán
válasz
runner 125 #146322 üzenetére
Van 5 személyes Passat CC is.
-
Integrale
veterán
válasz
Luck Dragon #146264 üzenetére
2004-tol.
-
Integrale
veterán
válasz
runner 125 #146073 üzenetére
Eleg sok gyartonal van igy. BMW -nek is van 105 lovas 1.6 turboja, a jelenlegi 1-esben.
-
Integrale
veterán
válasz
enginev3.0 #146020 üzenetére
'99 utanit, es ne 1.4 12v legyen. Bar ez a ketto ki is zarja egymast, 99 utan 1.2 van, az jo. 1.6 a masodik leggyakoribb, az is jo.
-
Integrale
veterán
válasz
enginev3.0 #146014 üzenetére
Mikori evjarat a Brava es melyik motorral?
-
-
Integrale
veterán
válasz
lenko #145454 üzenetére
Reggel vagy a kávét hagytad ki, vagy a gyógyszereket.
Fél szezont futott gumik= nem kuka.
Ja, és 7000-rel ezelőtt, (90e-nél) a vezérlés is cserélve lett.
Azzal egyetértek, hogy eladásra kiglancolom az autót (bár egy fokon túl az is érdekes), de mint írtam, nekem egy hét alatt ilyen poros lesz, sajnos ilyen a környék.
-
Integrale
veterán
válasz
lenko #145452 üzenetére
Na Columbo, felhívtam a fickót.
A képeken téli kerék van dísztárcsával, a nyáriak külön kezelendőek, fél szezonos gumikkal. Egy 63 éves, mondhatom, hogy bácsié az autó, újként vette, van egy cégük, (gondolom arra) már nem akar autózni, ezért eladja, fiáéknak van autójuk, amihez járgány kell, azt elintézik családon belül azzal.
Új akksi van benne, télen megadta magát a gyári, két első féktárcsa új, és az összes betét, 10e kilóméterenként olaj és gázolajszűrő cserélve.
Bal oldalon a ködlámpa alatt van a lökhárítón egy sérülés, másik oldalon az első ajtón pedig két körömnyi horpadás. -
Integrale
veterán
válasz
lenko #145449 üzenetére
Képről megmondani ezt, nettó hülyeség, semmi több. (nekem egy hét alatt ilyen poros lesz belül, két hetente takarítom).
Az autón szerintem a gyári Opel acélfelni van, dísztárcsával.lenko: Mert láttál egy poros műszerfalat, meg egy mondatot, hogy az alufelni megbeszélés tárgya, és már felejtős is? Van baj.
-
Integrale
veterán
válasz
Luck Dragon #145342 üzenetére
Nalunk egyik olasz sem kapott seleniat, Repsol, Penzoil, Liqui Moly stb megy bele.
Prisma 460e
Croma 330e
Dedra 290e (osszetort)
Dedra 330e
Alfa 310eDe beleolvasva Alfas, Lancias, Fiatos csoportokba, ott sem ajanlott mar egy ideje.
Jakab66[hun]: annyival eljar az biztos, sot a kevesbb sem elkepzelhetetlen, csak talalj egy olyat, amiben nem 30e kilometerenket csereltek a 3 liter olajat.
-
Integrale
veterán
válasz
Luck Dragon #145338 üzenetére
Nekem (es meg sok olaszosnak) nincs jo velemenyem a Seleniarol. Egyebkent meg havi olajcserenel szerintem edes mindegy mit ont bele (persze nem hamisitott, alja szart), aztan ki.
-
Integrale
veterán
válasz
Jakab66[hun] #145322 üzenetére
Havi 15-20e km? Ha nem kell a rugalmassag, csak komotos haladas, akkor szerintem SDi.
GP-bol mikori evjaratot neztel?
-
Integrale
veterán
válasz
adalbert1 #145228 üzenetére
Ilyen tavokra Bravobol 1.4 szivo, 308-bol is van meg szivo benzines.
Nekem a Focus 2 most belteret tekintve hatalmas csalodas, Egy H Astra minosegibb, meg akkor is ha esztetikumrol nem ez jon le.
Viszont en Auris, Mazda (ha nem rozsdasodik), 308, Bravo, Astra sorrendben gondolkodnek. -
-
Integrale
veterán
válasz
tomiii. #145148 üzenetére
A karpit sok mai autoban gagyi, Focus 2-hoz volt szerencsem a heten, nem emlekeztem, hogy ilyen szar belulrol. Az ajtok felso elen levo par centi szeles betet ami "puha" onnantol lefele, elorre, hatra gagyi plasztik az egesz.
Ahhoz kepest szerintem egy Splash is boven jo, raadasul olcsobb mindem teren. A helykinalat mar mas kerdes. -
Integrale
veterán
válasz
Luck Dragon #145125 üzenetére
Fiat 1.3 MJet. Kettostomegu jo kerdes, Fiatokban van.
-
Integrale
veterán
válasz
BigBlackDog #145066 üzenetére
Szive melyen Fiat/Opel/Saab, motorja Fiat, belter es a hej Saab.
-
Integrale
veterán
válasz
Tothgera30 #144914 üzenetére
MunezXBK, szólítanak.
-
Integrale
veterán
válasz
Luck Dragon #144900 üzenetére
Az anyagok minosege is Ikeas.
-
Integrale
veterán
válasz
domojko #144833 üzenetére
Minosegben es komfortban nem lesz elorelepes, helykinalatban igen. Fogyasztas motorfuggo, de a korabeli kategoriatarsai ~ 1 literrel kevesebbet esznek.
Vezetni jo, szerintem az 1.6 mar kelloen dinamikus is, hangja baratsagos, nem ordit.
De Swiftrol nem biztos, hogy valtanek. -
-
Integrale
veterán
válasz
Primary92 #144818 üzenetére
145-ot is huzd le, dragabb az alkatresz mint a tobbihez, (pl.: vezerles 120e). Punto 1-2 (inkabb utobbi), Lancia Y (ua mint a Punto, csak igenyesebb kivul belul.
206, bol FL utanit neznek, jobban felszerelt Micrak szepek.
Ha hely kell, akkor 306, ott a hatso futomu lehet problemas, de nem hatalmas osszeg a felujitasa. -
Integrale
veterán
válasz
thEndeR #144743 üzenetére
8 gen Accord azzal a motorral remek auto, eloszor nekem furcsa volt a hangja, kicsit kavedaralo feeling. Kenyelmes, csendes, szelzaj a tevenyi tukrok felol van egy keves, de nem zavaro. Muanyagok konnyen karcolodnak, de tartos a bele.
Kexnon izzo eleg gyakran megadja magat.
Felszereltsegekkel nehez kibekulni, csomagok voltak, igy eleg idiota kombinaciokkal kell megbaratkozni. -
Integrale
veterán
válasz
zgospel #144658 üzenetére
"Az a helyzet ezekkel a kisköbcentis turbósokkal, hogy a megadott alacsony fogyasztás csak akkor működik, ha nem pörög a turbó, akkor meg jó gyenge az autó, mint egy Zastava. Ha meg pörög a turbó, akkor ugyanúgy benyel annyit városban mint az 1.6 szívó."
Szóval nincs ezekkel semmi baj, ha elég a teljesítménye nem hajtva, akkor keveset eszik, ha kell az erő, akkor annyit fogyaszt mint egy 1.6 szívó, de jobban is megy.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB 1 év Garanciával
- Lian Li HydroShift LCD 360R/TL AIO vízhűtés eladó!
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG 325CQRXF QHD VA 240Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3060, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest