- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
Ja, amugy a becsnepper, gyakorlatilag minden 10 ev feletti autora ramondja, hogy "a hatso sarvedoiveket meg kell nezni, mert ott rohad."
Egyebkent mikor 6-osom volt akkor en is mindig nezegettem a 6-os sarvedoivet, de Magyarorszagon nem volt annyira necces a helyzet.(Ausztriaban igen)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz tresh #115571 üzenetére
10L fole csak varosban tudod nyomni boyracerkedve. Nekem mikor vadulas volt palyan(megneztem mennyi a vege, amugy meg 150-160-nal toltam), akkor lett 9,4 amugy atlag 8,18.(nem finomkodva)
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz kk831228 #115777 üzenetére
A 3. gen dieselesen keveset. A linkhez azt meg hozzatennem, hogy a benzinesek meg mindig inkabb varosban futnak, ugyhogy a teljes atlag arnyalja a kepet. A sajat tapasztalat nekem 6,2 volt teljesen vegyes hasznalatban. (200-zal nemet autopalyan, enyhe dugo Saarbrückenben es 90-es szakasz Franciaorszagban )
-
footy
addikt
válasz DeFranco #115849 üzenetére
A korai evjaratoknal(2007-2008eleje) elofordulhatnak rozsdaproblemak, mas gond nem szokott veluk lenni. A stabipalcakat kell az atlagnal gyakrabban cserelni es a csomagter gazrugoja szokott szorakozni.
Egyebkent a FL szeria szerintem megeri a felarat, mert sokkal jobb a zajszigeteles es nem pattogos a futmu. -
footy
addikt
válasz fi:zi'k #115873 üzenetére
Hol latsz gyenge pontot a Kianal?
En a fent emlitett FL Ceedet en nyugodtan oda mernem tenni a Golf6-om melle. A belter minosege minimalisan marad el VW-tol, a futmou a Kianal picit jobb es motor karaktere(itt szerintem kozrejatszik az is, hogy nincs kettostomegu es kozvetlenebbnek erik a gazreakcio) is jobb a Ceednel. A vele egyidos japanokat pedig mindet veri.
Es erre jon meg a 7 ev gari...[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz DeFranco #115886 üzenetére
A toyotanal a benzines 1.8 VVTi volt szopo 2005-ig talan, asszem az AAZ motorkodot emlegette neddudki. A dieselbol pedig a 2.2 minden evjarata szar(maga a blokk gyenge konstrukcio) es nem csak a Denso befecskendezok miatt. A 2.0 diesel annyira nem rossz, viszont a 2tomegut eszi rendesen es azon is Denso befecskendezoket hasznaltak. Az 1.4D4D viszont Peugeot szarmazek Bosch befecskendezokkel.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz padi68 #115899 üzenetére
Ha jol emlekszem tul kemeny volt az olajlehuzogyuru es belemart a hengerfalba. Ez extrem mennyisegu olajfogysztast es teljesitmenyvesztest eredmenyez. 2006 elottibol csak olyat vegyel amiben bizonyitottan ki volt cserelve a motor.
Az 1.2TSI egy betegagy 2012-ig. Amugy karakterre nem rossz, jobban megy vele mint az 1.6-os szivoval.
-
footy
addikt
válasz fi:zi'k #115901 üzenetére
CEED 2-vel nincs tapasztalatom.
A menetzaj , rugozas a probauton fel kellett hogy tunjon, vagy?
Viszont a nyoszorges, navibehulyules pedig nem markaspecifikus, mindegyik gyartonak vannak ilyen problemai. Az ilyeneket meg szoktak csinaltatni garanciaba.(#115902) padi68
Ha markaszervizben csereltek akkor igen.(#115903) corevalue
Kevered a generaciokat.
2007-2010-ig Ceed
2010-2012-ig Ceed Facelift
2013- CEED 2A kollega a CEED 2-rol beszel.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz padi68 #115914 üzenetére
+ DeFranco (#115886)
Megtalaltam kozben az 1ZZ , 3ZZ es 4ZZ toyota motorok a bugosak.
[ Szerkesztve ]
-
-
footy
addikt
válasz tboy93 #115982 üzenetére
Jo minosegu amerikai piacra szant szedan. (ez erzik a fekeken es rugozason is) A fogyasztasa az atlagtol picit magasabb, viszont elromlani nem igazan szokott rajta semmi. A zajcsillapitasa pedig a felsokategoriat idezi. Egyebkent a 2008-as FL-en jobbak a fekek es a futomu is, valamint a belter is sokkal emeszthetobb, csak az ritka mint a feher hollo.
-
footy
addikt
válasz j.bravo #115987 üzenetére
Ahoigy Integrale irja joval lagyabbak, amit en szemely szerint altalaban nem banok, viszont ennel mar egy kicsit tenlyeg hullamzos hajos. El tudom kepzelni hogy a fekezesnel kitorhet az auto feneke.
Egy idoben nagyon ra voltam kattanva, de nekem draga lenne az ado ra es a fogyasztaskulonbseg is eleg jelenetos evi 30ezernel.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Sutee89 #116013 üzenetére
Igen a szuk rakodonyilas az minden 4 ajtosnal problema. Ha jon a gyerek, akkor viszont kombit kell nezni.
Ez viszont mar nehez kerdes, mert a B5/5,5 passat jo lenne, de a piac 95%-at torokok altal nemetorszagban lerugott, magyar zugnepperek altal importalt peldanyok alkotjak. A maradek pedig el van szallva az arakkal.
Lehet elgondolkodnek inkabb egy 406(FL) kombin.A Volvo egyertelmuen premium, annak minden elonyevel es hatrynaval. Ossze kell hasonlitani a gumi-fek-2tomegu-t arakat a Toledo-Passat-XY-nal es el kell donteni, hogy neked megeri-e a felarat.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Sutee89 #116025 üzenetére
MK1 Focus-bol az 1.8TDDI meg adagolos, ezzel eleg sok szivast el lehetne kerulni, de ezek mar annyit futottak hogy egy adagolofelujitas benezhet. az 1.8TDCI-rol pedig nem olvastam tul sok jot.
Az Octavia Tour teljesen jo, csak ebbol sem konnyu jot talalni. Ha kepes vagy megbaratkozni az 1.9PD hangjaval, akkor nem muszaj adagolosat nezni ebbol
MK2 Focus-t passzolnam, bar ha talalsz belole 2.0TDCI/HDI-t akkor ez is jo lehet, bar nagyreszt 1.6HDI-vel van azt pedig jobb kihagyni
Astra H allitolag Isuzu 1.7 diesellel jo, sogornak van, o dicseri, de en a belterrel nem tudok megbaratkozni
MK3 Mondeo talan 2.0 HDI-vel, ebbol talan meg van adagolos is, Kornelka tud bovebb infot adni errol, o most adta el az ovet
Octavia 2 jo lehet, ugynaaz ervenyes ra mint az 1-esre (ebbol viszont csak PD van , a 2.0 kerulendo)
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Sutee89 #116030 üzenetére
Napi 80 km-nel mar olyan jelentos megtakaritas van diesellel a benzineshez kepest hogy megeri a dieseles kockazatokat bevallalni. Szerintem.
Egyebkent en napi 50km-t ingazok, mar igy is jelentos a kulonbseg, de ha kicsit kevesebbet mennek, akkor tutira benzinesem lenne, mert egyszeruen jobban szeretem a karakteret es a hangjat.Ha mindenkeppen benzinest akarsz, akkor erdemes megnezni egy Mazda6-ot 2 literes motorral. A VW benzineseket nem eroltetnem, mert a szivo mind halott, a turbos pedig kozel olyan roller lehet mint egy diesel.
-
footy
addikt
Egy paran kerestek ez elmult napkban 4M kornyeken autokat. A Nissan Pulsar (klimaval tempomattal 4-ert )erdekes lehet.
Valaki probalta mar? Meg az, ADAC is eleg jokat ir rola, annak ellenere hogy nem nemet auto.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz bitpork #116187 üzenetére
Azert a premiumsagnak megvannak a koltsegei. A 2,5tdi-n nem annyiba kerul egy vezerlescsere mint az 1.6-on, a legrugo csereje sem annyi mint egy hagyomanyos gatloe.(ezek ugye kopo dolgok) Aztan meg ott van az hogy en akkor szeretem az autot ha 100%-os , valaki (nem te) pedig boldogan el van akkor is ha valami kattog vagy folyik az olaj kicsit,de en akkor mar hulladeknak latom az egeszet. Nem attol romlik el hogy audi vagy lexus, viszont javitasnal meg van a premiumsag felara. Foleg itt ausztriaban.
-
footy
addikt
válasz bitpork #116205 üzenetére
Ha Magyarország élnék akkor lehet allroadom lenne vagy lexus GS, de ausztriában nagyon drága mulatság az ilyesmi. Ott kezdődik a dolog, hogy az adó+kötelező nekem a 105lóerőre 630euró(és ez már mindenféle bónusszal) 210lóerőre pedig olyan 1600-at kellene fizetni. A másik, hogy nem ismerek semmilyen maszek autószerelőt, tehát marad a szakszerviz, ebből a nem márkaspecifikus az 75 euró/órától indul, az audi pedig 110 körül van. Ehhez jön még a magasabb fogyasztás(4,9 helyett 8) ami évi 30e km-nél ugyancsak kb 900euró többlet.
Ha semmilyen terven kívüli javítás nincs, akkor is kb évi 2000 euró többletkiadás lenne.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Sutee89 #116219 üzenetére
Az E46 touring lifestyle kombi, a masik 2 pedig igaslo. A vezetesi elmenyben nyilvan sokkal jobb a bmw es a zajcsillapitasa is sokkal jobb. A hetkoznapi eletben(ebben az arketegoriaban szvsz.) viszont inkabb az olyan dolgok szamitanak, hogy fenntarthatosag, csomagter merete. Ilyen szempontbol szerintem a bmw eleve kiesik a magasabb alkatreszarak(majd valamelyik BMW fan biztosan radir hogy nem is igy van, meg linkel valami utangyartott lengokarszettet joaron az ebayrol, amirol majd beepites utan derul ki hogy egy szar, vagy 2 honap utan megadja magat) es a csomagter(kisebb mint egy honda jazznek ) miatt.
A kuplungot, turbot es kettostomegut, a dieselnel nehezen tudod kikerulni.
A legnagyobb baja ezeknek az E46-oknak ugyanaz mint a passatnak hogy a piac nagyreszet nemetbol/olaszbol behozott lerugott darabok alkotjak. (A jon nem lehet akkorat szakitani mint a szaron ami csak jonak tunik, ugyhogy nem kerdes hogy a nepper melyiket fogja behozni.)
Amit viszont nem vetnek el, az az 1-es Ceed, ami mar van 1,5M korul akar szervizkonyvvel is. Kettostomegu nincs benne, a befecskendezoi felujithatoak(Bosch). A km ora allasa ne riasszon meg, lehet hogy az E46-oknak is ennyit mutat a km-oraja de azokban altalaban a duplaja van.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz padi68 #116319 üzenetére
Ha 1 generációs az 1.6tdci, akkor a turbo ára legyen zsebben, mert ott könnyen kókadnak a csigák, főleg ha be lett tartva a 30ezres olajcsere. Egyébként ITT olvashatsz a Ford részecskeszűrős megoldásairól.
Jah és ha a komplett kuplungcserénél nem volt kettőstömegű cserélve, akkor arra sem árt valamit tartalékolni.Ami biztos, hogy én évi 10-15ezerre nem vennék dieselt.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz MunezXBK #116628 üzenetére
Az alaparas ules mindegyikben hokedli, vagy 2 hete volt szerencsem egy A4-hez. (2013-as?) Ismeros teruleti kepviselokent dolgozik es a ceg megkoveteli hogy Audit kell valasztani, igy lett neki egy fapad A4 avant. Az uleseknek oldaltartasa nem sok, de legalabb derekban sem tartanak semmit. A vicc az, hogy a parjanak 2012-es Octavia(nem tudom milyen felszereltseg) van, es atulve a skodaba mindenki egyertelmuen konstatalta hogy az octavia kenyelmesebb.(legalabbis ami az ueleseket illeti)
Amikor vettem a golf5-ot meg a 6-ot nalam azert volt a comfortline kivitel minimum, mert ahhoz jar mar normalis ules. (trendline ules egy gagyi. )
A japan gyartoknal ez pedig nem jellemzo, ott altalaban van egy jo (legalabb kozepes) minosegu ules, ezert nincs extra lehuzas.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
-
-
footy
addikt
válasz ludsimon #116727 üzenetére
Miért nem veszel benzinest városi használatra ahelyett, hogy a diesel nyűgökkel bajlódnál?
(#116731) ludsimon
Alapvetően azt gondolom mikor egy 1.4-est legyártottak azért figyelembe vették, hogy ezt legtöbbet bizony városba fogja a user használni és nem pályán.(#116733) ludsimon
Ne 1db autóból általánosíts. A vw/skoda szívóbenzinesei amúgyis lomha rossz karakterű motorok. Próbálj ki valami japán vagy olasz autót. Én a helyedben Punto2-t néznék 1.2 8/16V-vel. Megy nem eszik sokat és nem kell fosni a dieseles bajoktól.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz ludsimon #116733 üzenetére
Akkor mi volt a koncepció egy 1.4 HDI legyártásánál?
Az hogy kell egy alacsony adóbesorolású olcsó motor európába. Azt pont leszarták hogy hogyan fog muzsikálni a 27. tulajnál városi használatban.(#116735)
1.5 D 5L-el eljár a városban és az is kb ugyanolyan 'erős' mint az 1.6 benzines.
1. Hagyod hogy megtevesszen az alacsony fordulaton ébredő nyomaték:
Saxo 1.5D 0-100 : 18,3 s
Fiat Punto 1.2 8v 0-100 : 14,3 s
Fiat Punto 1.2 16v 0-100 : 11,4 s2. Ha eldöntötted hogy Saxot akarsz akkor minek kérdezni?
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz roberto211 #116745 üzenetére
Nekem nem kéne régi diesel, már mindegyik kiszolgálta az árát az előző tulajnál, ami meg nem az azért nem mert alapból szar. 1 adagolós dieselbe is simán bele lehet tolni 300-at és itt 5-600ezres autókról beszélünk...
A HDI magasnyomású pumpával meg még nagyobb móka lehet. -
footy
addikt
válasz Kornel #116771 üzenetére
Nem értesz hozzá, köztudomású, hogy az adagolós dieselek termelik az üzemanyagot és egyikre sem kell költeni, de ha kell is azt sem a motorra, hanem csak gumi kell rá. Tehát minél többet mész annál hamarabb összejöhet a lóvé az új szett Linglang gumira.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs