- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Mobil flották
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz
Rivaul #154261 üzenetére
Ilyen autót a duen.hu hirdetőtáblán keress ne a hahun. Manapság már csak a Ford Sierra és az E36 kompakt ami elérhető minden más rwd játszósnak brutálisan elszállt az ára.
(#154264) focvis: azt isten pénze nem elég rá. Pénztemető. Ami nem az azt nem kapod meg 1millió alatt.
-
8th
addikt
válasz
Dongaross #154204 üzenetére
Nem létezik olyan 1M forintos használt autó amin csak a kötelezőket cserélteted és megy hibátlanul 10 éven át. Se japán se német semmilyen. Olcsó 300-500ezer forintos szívóbenzines autót keress olyat amiből sok van és amihez olcsó az alkatrész. De arra is költeni fogsz vastagon az első időkben aztán pedig folyamatosan előjön majd rajta ez az. Amit felvázoltál egy 0km-es elektromos autóval szemben is irreális elvárás lenne.
-
8th
addikt
válasz
andrisbandi #153856 üzenetére
Ja mert a szarul kereső vagy részmunkaidőben dolgozó emberek a méregdrága márkaszervízbe fogják beadni az 1500eurót érő tízenéves használt kocsijukat, hogy a gyártótól berendelt g*cidrága gyári alkatrésszel javítsák meg, mi? Nem kell mindent elhinni amit mondanak.
-
8th
addikt
válasz
LuckyL #153825 üzenetére
Tessék itt egy 700hp Audi R8 gyorsulás: [link]. Állatul szalad mi? 700lóerővel a legjobb ideje 11.3s 1/4 mérföldön. Na most az a helyzet, hogy közel azt az időt a Mogyi is megfutja a tdi motoros utcai kettes golfjával aminek 11.41s a legjobb ideje 1/4 mérföldön és még hatalmas fejlesztési potenciál van benne mind motor mind erőátvitel terén. Ezek után azt mondom, hogy qrva sovány az R8 produkciója. Mondjuk újgazdag álló galléros páva gyerekeknek jó az.
-
8th
addikt
válasz
bitpork #153796 üzenetére
Túl sok a ha. Ha elromlik ez ha elromlik az. Dízelt is ezért divat szarozni mert ha majd elromlik. Igen csak az nem romlik el amit benne sincs ergo előbb vagy utóbb biztosan el fog romolni. De mire elromlik vastagon visszahozza a csere árát a fogyasztáson. De maradjunk a turbós kis ccm benzines motoroknál. Megvenném-e használtan ismeretlen előélettel? Persze, hogy meg miért ne? Én a turbóra és a kettőstömegűre is úgy tekintek mint például egy lengéscsillapítóra vagy egy féktárcsára. Az én szememben az is csak egy kopó alkatrész nagyjából behatárolható élettartammal. Miért lepődünk meg tehát ha elromlik? Hiszen semmi sem tart örökké minden elromlik egyszer. Ilyen alapon járhatnánk akár lovas kordéval is mint a középkorban kb. azon nem megy tönkre semmi. Ja az sem jó mert mi van ha megdöglik előtte a ló. Azt kell bekalkulálni az embernek, hogy marad-e a zsebemben vétel után ~400k egy esetleges dmf cserére és egy turbó felújításra vagy sem. Ha a válasz egyértelműen nem akkor nem kell megvenni az autót. Ez ennyire egyszerű. Én egyáltalán nem félek ezektől. Ferrykernél durván százötvenezer egy életmentő csigaműtét és visszakapsz egy eredeti gyári középrésszel felújított 0km-es új turbóval egyenértékű feltöltőt ami ha nem vagy vaddisznó hat nyolc évig probléma mentesen teszi majd a dolgát. Vagy még tovább. Hogy ez az összeg sok vagy kevés mindenki döntse el maga.
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #153778 üzenetére
Fiesta 1.0 125hp ecoboost ugyanez. Az engem simán megvett kilóra pedig ezt az egész downsizeing őrületet egy baromságnak tartottam. De úgy látszik lehet ezt jól is csinálni. Turbólyuknak nyoma sincs és az a kis hagyaf*sz motor alacsonyabbról megindul mint egy kétszer akkora dízel motor azzal a különbséggel, hogy ez fent sem butul el. Nem kiemelkedően erős de fordulatszámtól függetlenül minden tartományban van elég ereje nem kell akár kettőt is visszaváltani egy erősebb előzéshez. Hibátlan cucc. Kéne.
-
8th
addikt
válasz
Morris #153765 üzenetére
Hiába egy jó turbódízel vagy turbós benyás után tényleg kínszenvedés minden 3000ccm és hat henger alatt. Az említett Astra 116ló ami jól hangzik csak épp azt 6000rpm-nél adja le. A nyomatéka is csak 155Nm ráadásul 4000rpm-ig el kell forgatni hozzá. És 1.3 tonnás a kocsi. Egy sima elsőkerekes 1.6-os Astra. Kemény mint a kád széle.
-
8th
addikt
válasz
#94529552 #153755 üzenetére
Pont fordítva. Városi közlekedésnél előnyös a rugalmas alul is erős turbómotor és épp országúti ill. autópályás haladáshoz felesleges a turbó jelenléte. Anno a 2T Trabant a katasztrofális légellenállásával és a kemény 26 lóerejével lazán tartani tudta a 100km/h-s tempót vagyis egy gyorsabb egyenletes tempóhoz nem kell erő ellenben a sűrű dinamikus gyorsításokhoz (értsd. városi forgalom) ahol egy másodperc alatt ledudálnak ha nem mész. Ez nem gyorsulási verseny kérdése.
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz
q13579 #153640 üzenetére
Audi A2 nagyjából megfelel a kritériumoknak. Az 1.4 16v motor 75 lóereje bőven elég bele a napi közlekedéshez hiszen még 900kg sincs az autó. Merev a kasztnija. Első, oldal és az egész utasteret végigérő fejlégzsák van benne. Utóbbi azért fontos mert a hátul ülőket vagy gyerekülésben ülő gyereket is megóvja. Természetesen van benne isofix is. Itt találsz babakocsis képeket. [link] Fenntartási költségei átlagosak lemez alatt nagyrészt megegyezik egy Skoda Fabia/Seat Ibiza/Volkswagen Polo-val. Nem rohad, alu bódés. Jól összerakott megbízható kis kocsi.
-
8th
addikt
válasz
lenko #153483 üzenetére
Én azt találtam, hogy 1.6-os motorral 1997/08.-ig gyártották a hármas golfokat ergo a napokban pont húszéves lesz a legfiatalabb is belőle. Egy ilyen idős autónál a megbízhatóság már erősen megkérdőjelezhető. Fárad ott már a motortól hajtáslánctól kezdve a gumi és műanyag alkatrészeken át a kasztniig minden. Pontosan tudom, hogy mai napig apópénzért megvehető hozzá bármi bontásból és az utángyártott alkatrészek is hegyekben állnak hozzá de a legtöbb embernek a hétvégi szerelgetés nem kikapcsolódás hanem nyűg. És hiába egy stabil jó konstrukció ennyi idősen rendszeresen szerelni kell rajtuk ezt-azt. Egy kirepedt cső itt egy kis olajfolyás ott hopp eltörik ez leszakad az. Szélmalomharc és akkor a rozsdásodási hajlamát már meg sem említem. Ehelyett ha a delikvens négyszázért belül egy förmedvény Wagon R+ -ba rengeteg problémától és idegeskedéstől megkíméli magát.
(#153485) Qru [link]
-
8th
addikt
válasz
bitpork #153470 üzenetére
Nem egy karbantartásigényes dolog. Fejből nem emlékszem pontosan de talán 60 000 kilométerenként igényel karbantartást. Olajat és szűrőt kell cseréltetni benne minden harmadik olajcsere alkalmával és nincs vele gond nagyon nagyon sokáig, erre pedig úgy is felhívja a szerelő a delikvens figyelmét. Ha a sarki jóskapistához hordják a kocsit akkor lehet, hogy nem de egy normális szevízben biztosan rákérdeznek. Tehát a tulajnak nem is feltétlenül kell, hogy tudja mi merre hány lépés.
-
8th
addikt
válasz
bitpork #153454 üzenetére
Nincs azzal semmi baj ha az előírt karbantartást rendben megkapja. Lehet ütni vágni, bírja. Fogyasztást dobja meg a súlya miatt max ennyi hátránya van. Ha az az áll-4x4 ilyen helyeken átmegy akkor egy téli havas latyakos saras földút meg sem kottyan neki. Golf IV 4Motion is állat az is csak akkor akad el ha felhasal egy buckára addig megy át mindenen mint a tank. Magyarországra felesleges ennél komolyabb összkerékhajtás.
-
8th
addikt
válasz
wowpegazus #153446 üzenetére
Skoda Octavia Scout jutott eszembe mint emelt hasmagasságú, masszív, nagy csomagterű autó. 2M-ért talán lehet már kapni 10év körüli példányokat igaz dízel motorral. Az elég korrekt kocsi. Ha nem ragaszkodnál a max. 10éves életkorhoz sokkal könnyebb dolgod lenne.
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #153083 üzenetére
A Tesla azt leszámítva, hogy kegyetlenül gyorsul semmit sem tud felmutatni. A futóműve és a fékei abszolút nincsenek összhangban a teljesítményével de az anyag és összeszerelési minősége is maximum csak átlagos. Az a videó megvan amikor kivitte az újdonsült Tesla tulaj a P85D-t valami versenypályára és a harmadik körben le kellett jönnie a pályáról mert konkrétan elment a fékhatás. Ember lecsengetett a kasszánál 175k dodót és ennyit bír a kocsi. És lehet, hogy a Model S 2.3t de egy X5 M50d is 2.2t és azzal addig körözöl míg meg nem unod mert tettek alá rendes fékeket és nem kell azért legurulnod a versenypályáról mert beesik a pedál. A hosszú hatótáv is relatív. A saját weboldalukon van egy kalkulátor ott 120km/h -10°C 21" kerék kombóval 424km-t tud a 2017-es 100D ami a legnagyobb akku pakkot kapta. A 75 csak 320km-t. Vagyis ha hidegebb van simán 300km alá csökken a hatótávja. 2017-ben egy 95k dodós kocsinál ez elég cink. Nagyon gyerekcipőben jár még ezt az egész villanyautózás. Kell neki minimum 15év, hogy elérjünk egy átlagos 500km valós hatótávot és a negyed órás 100%-ra töltést. És akkor még mindig ott lesz a combos vételár. Na meg addigra ha széles körben elterjed a villanyautózás (nem fog) simán úgy megdrágul majd az áram, hogy közel sem lesz annyira olcsó az villany autózás mint azt manapság gondoljuk.
-
8th
addikt
válasz
ArthurShelby #153079 üzenetére
Megnézném egy Tesla hány kilométert tudna elmenni kilónyolcvannal a német autópályán vagy hány éles kört tudna megtenni Hungaroring track day-en vagy meddig tart teletankolni vagy épp mennyit mehetsz el vele egy "tankolással" januárban a -18°C-ban.
mod: Nem fikázom mert szerintem is getzyjó cucc de a helyén kell kezelni. Milliomosok méregdrága játékszere, egy farokhosszabbító semmi más.
-
8th
addikt
válasz
lenko #153040 üzenetére
Elméletileg egyforma a kettő a különbség minimális [link]. A gyakorlatban viszont ha az 1.6 benzinesbe beül melléd négy barátod és teli csomagtartóval nekivágtok a Mecsek dombjainak hogy felugorjatok Orfűre egy hétvégére garantáltan vért fog pisálni az autó, hogy valahogy felvergődjön. Pedig a Mecsek nem egy Csomolungma. Nyomatékcsúcsa (148Nm) 3800rpm-nél van ami azt jelenti, hogy alsó hangon 3500-4000rpm tartományban kell járatni az amúgy sem a gazdaságosságáról híres motort, hogy ne képezz forgalmi akadályt. A dízel mindezt fölényesen megoldja nyomatékból, még a meredekebb emelkedős kanyargós szakaszokon is 60km/h-t tartva felkaptat harmadikban ~2200-as fordulaton úgy, hogy a fogyasztáson nem nagyon látszik meg a hegymenet. A benzinest meg tiporhatod kettesben, hogy ereje teljében legyen és tartani tudja a lépést miközben lezabálja a gatyádat is. Sokkal ésszerűbb választás a dízel már csak a 2+ literes fogyasztási előny miatt is. 1.6 benzin 1.9 dízel
-
8th
addikt
válasz
Morris #152976 üzenetére
Dízel is simán bírja a tartós városi nyúzást. Se részecskeszűrő se kettőstömegű semmi komolyabb rizikófaktor nincs benne. 8-10ezrenként olajcsere és a világból kimegy. De az 1.4 16v benzines sem rossz csak városban bő két literrel többet eszik mint a dízel és nincs semmi nyomatéka.
-
8th
addikt
válasz
Morris #152937 üzenetére
1.2-1.4M körül én tuti egy jobb felszereltségű alapmotoros Audi A2-t vennék még ha évekkel öregebb is mint az általad felsorolt autók. Összeszerelési minőségben megbízhatóságban lazán veri a listádon szereplőket míg a fenntartása semmivel sem drágább azoknál. Sőt, olcsóbb is.
-
8th
addikt
válasz
tresh #152013 üzenetére
Audi A2 1.4 benzin? Csajoknak általában bejön az a kretén forma. 900kg az egész tök jól viszi az a kis motor is. Fogyasztása nem rossz és a bódét leszámítva az utolsó csavarig kommersz VW technika így a fenntartása és a szervizeltetése sem fájdalmas. Ja és elég biztonságos is meg nem rohad. Sehol. Alumániom
.
-
8th
addikt
válasz
Sirandrish #151961 üzenetére
Lupo 3L
-
8th
addikt
válasz
elistvan #151926 üzenetére
Ez több mindentől függ (ár, felszereltség, motorizáltság, állapot) de az biztos, hogy gyártótól és modelltől függetlenül egy autóval mindig az modellciklusuk végén gyártott példányokkal van a legkevesebb probléma, pont ezért én hajlanék az első generációs Fabia felé.
-
8th
addikt
válasz
bitpork #151885 üzenetére
Akinek van pénze majomra legyen banánra is. Amikor egy ilyen 10+ éves felső kategóriás prémium autóban olyan dolog halik meg amiből kizárólag csak eredeti gyárit lehet megrendelni közvetlenül a gyártótól az általában nagyon nagyon szokott fájni. Tízen éves prémium autó fenntartási költségei = [link]
-
-
8th
addikt
válasz
freaghill #151725 üzenetére
Egy chiptuningtól még nem fog elcsúszni a gyári kuplung feltéve ha azt érted meghúzatás alatt. Úgy kell megíratni a programot, hogy 2500rpm alatt ne nyúljanak bele így nem akkora probléma ha a fater alacsony fordulaton terheli a motort. Audi A4 B5 nem rossz autó de a legfiatalabb dízel is már 17éves belőlük ami nem kevés. Az első generációs Skoda Octaviába még a gyártás legvégén (2010/03) is szerelték az adagolós motorokat vagyis ha a fater lemond a prémium életérzésről akkor akár tíz évvel fiatalabb autót is vehetne ugyanazzal a motorral. Klíma + ülésfűtés kombó rengeteg Octaviában benne van. Ha ragaszkodtok az adagolós technikához sajnos nem sok választástok marad. Esetleg Golf 4, Bora, Leon vagy Toledo ugyanezekkel a motorokkal. BMW-t passzolom nem ismerem őket annyira, hogy véleményt mondjak róluk.
mod: ha nem ragaszkodik a fiatalabb autókhoz vetess vele egy A6 C4 2.5 TDI-t. Az nem rohad még ma sem olcsón fenntartható jól fogyaszt nagy masszív kényelmes. Imádni fogja. Az öthengeres dízel ráadásul egészen jól szól.
-
8th
addikt
válasz
Jakab66[hun] #151438 üzenetére
Nem értem miért nem veszel valami kompakt sportmodellt. És ha a többségük elől hajt akkor mi van? Minden sarkon kilinccsel előre akarsz befordulni vagy mi? Audi S3, Audi TT, Golf GTI, Astra OPC, Focus ST, Celica TS, ilyesmik. Ezekből már 3M alatt is kifoghatsz épkézláb darabot és pont annyira erősek, hogy büntetlenül ki lehet nyomni a szemüket emellett nem kerül vagyonokba a fenntartásuk sem.
-
8th
addikt
Ha a 14 literes átlagfogyasztással és a négy-öt évente esedékes motorgenerállal meg tudsz békélni akkor az a neked való autó.
Motorcsere után (Mazda KL-DE vagy KL-ZE) bevállalnék egyet én is de azzal a hoki wankellal nálam tipikusan a bottal sem piszkálnám meg kategória, csak egy rossz vicc semmi több.
-
8th
addikt
válasz
Jakab66[hun] #151364 üzenetére
Akkor a keményebb célgépek kilőve ha jól értem. Esetleg az Audi (b6) S4 4.2 V8 344hp kézi váltós verzióját tudnám ajánlani. Azzal nem fájdalmas a napi közlekedés és a mókázás sincs ellenére. Sőt akkor mutatja csak meg az igazi arcát.
-
8th
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #151304 üzenetére
Hááát... nagyon meg kell nézni, tdi tuningos fórumokon (FB dízel tuning csoport, tdiclub, index dízel tuning topik stb...) utána kell járni az autó előéletének. Ki és mikor építette kik voltak az előző gazdái mi van benne pontosan stb... Van egy két gyöngyszem de a többség lerúgott széjjel sonkyzott fos.
-
8th
addikt
válasz
diegho #151193 üzenetére
Ne cserélj autót rakass a váltódba egy g*ci hosszú ötödiket. Ez lenne a legegyszerűbb és legolcsóbb megoldás.
ReSeTer: +1 az 1.9 PDTDI-re. Kulturálatlan hangos de nagyon jó motor és olcsón van hozzá minden. Plusz tdiclub-on olyan lelkiismeretes tdi buzi szerelő(ket)t is találni akik biztosan nem fognak átbaszni még ha könyékig bele kell túrni a motorba akkor sem. Ez sem utolsó szempont.
-
8th
addikt
válasz
diegho #151190 üzenetére
Egy jó barátom szaladt bele ebbe a céges mk6 Fiesta Van-jával. Körbetelefonálta Magyarország összes valamire való dízeles szakműhelyét mindenhol ugyanazt mondták. Nem felújítható, csak csere játszik. Végül pár ezer forint híján négy kilóért állították talpra a kocsit ami akkor érhetett nagyjából 550ezret. Nem volt természetes a mosolya. Azonnal eladta amint készen lett. 175k nem horror? Dehogynem és a befecskendező rendszer nem csak egy szivattyúból áll. Le kell bontani az egészet tanktól az égéstérig és cserélni majdnem mindent. Kevés dolgot lehet megtartani és felújíttatni belőle. Én bottal sem piszkálnék meg olyan dízel autót amibe a Siemens szállította a komplett befecskendező rendszert. Ford Fusion-t ingázni? Nem elég, hogy nehéz még baromi magas is aminek köszönhetően az a doboz forma kb. egy telefonfülke légellenállásával bír.
Ha ennyire számít az üzemeltetési költség (számolgatod itt mennyit spórolsz vele) akkor pláne felejtsd el ezt a motort. Lehet, hogy boldog leszel vele és soha nem lesz semmi baja amíg nálad van de ha mégis akkor nagyjából két választásod van. Vagy fogcsikorgatva ráköltöd a kocsi árát még egyszer vagy eladod az autót bontásba egy százasért. Rohadt nagy bukó így is úgy is. Ne csak a fogyasztást nézd olyan autót keress amihez megfizethető az alkatrész és felújítható benne minden, vagy legalább részegységenként cserélhető legyen és ne kompletten mint ennél. A fogyasztáson való rugózást sem értem. Azonos méretű bódéban az összes modern dízel hasonló fogyasztást produkál nagyjából fél-egy literen belüli eltéréssel. Ha meg ennyire baszod a fillért akkor ahogy korábban is írtam vegyél munkába járósnak egy 3L-t hat kilóért és kész. Két és fél év alatt visszahozza az árát és ha majd valamikor eladod jobban is szállsz ki belőle.
Én tudod mit csinálnék? Vennék olcsón egy szög egyszerű japó benzines kisautót (pl. 1.3 Yaris) és gyártatnék a váltójába egy rohadt hosszú ötödiket, hogy 110-nél ne forogjon csak kétezret. Nem vicc. Nem kerülne többe ez egész történet mint egy mezei turbó felújítás és dízeles nyűgöktől mentesen lazán hozná egy modern dízel országúti fogyasztását.
-
8th
addikt
válasz
diegho #151185 üzenetére
Meg egy hulladék siemens befecskendező rendszer ami ha megkotlik simán annyiba van a cseréje mint amennyibe az autó kerül. A legszebb az egészben, hogy nem felújítható. Nincs rá gyári javítási technológia. Ha tönkremegy mehet a kukába és jöhet a gyári új alkatész az autó piaci árának megfelelő összegért.
-
8th
addikt
válasz
szőröscica #150914 üzenetére
OM606
-
8th
addikt
válasz
diegho #150823 üzenetére
Audi A2 1.4 TDI? Ha a béna belső dizájnjával együtt tudsz élni akkor az jó választás lenne erre a felhasználásra. Nagyjából Suzuki Swift méret csak sokkal nagyobb a csomagtere. Egy átlagos nem esernyő babakocsi simán befér hátra és még marad hely a csomagoknak is. Alu bódés így lakatos csak akkor fogja látni ha törik. Sima lendkerék van benne nem kettőstömegű. Turbója (GT1544S) ha lekókad akár újat is kapsz 150k-ért a felújítás pedig akár fele ennyiben is megállhat. Városon kívül 4,5 liter alatt elgurul a rövid váltó ellenére is. Gumi sem drága rá (175/65R15) és a kopó alkatrészek sem fogják romba dönteni a családi költségvetést. Amíg össze nem töri az ember teljesen átlagos fenntartási költségekkel lehet számolni. Bár ha csak a karosszéria elemek sérülnek az nem para mert a nyolcvan százalékuk vagy grafit-metál vagy ezüst színű volt szóval könnyen van hozzá gyári cseredarab amit csak fel kell csavarozni. Még jobb lenne ha megtartanád a Merivát és vennél mellé egy Lupo 3L-t melóba járósnak. Na az városon kívül 90km/h-nál 2,8-at fogyaszt. Klímával plusz három-négy deci. Kettőstömegű abban sincs. A váltó az egyetlen gyenge pontja semmi más gond nincs vele. Igazából a váltó sem problémás csak kevesen értenek hozzá és az emberek átlag kispista sarki szerelőkhöz adják be az autót ha baj van vele mert anno a Suzukit is de jól megszerelte. Na ők szó szerint tönkre teszik a váltót a hozzá nem értésükkel és akkor már tényleg csak egy negyedmilliós teljes felújítás segít. Aztán persze a tulaj dühöng és köpködi az autót, hogy az micsoda egy fos. Pedig nem. Nincs azzal semmi baj. Számold újra 3 literes fogyasztással mennyit spórolnál.
-
8th
addikt
válasz
creedszl #150797 üzenetére
Picit told ki a keretedet és akkor Skoda Roomster 2006-2010.
Egyszerű taposóakna mentes VW konszern technika. Volt belőle gyári benzin-gázos is ami 9litert eszik a 220 forintos gázból. Számolj. Mondjuk ezek jellemzően drágábbak de 1M alatt van belőle 1.4 dízel ami szintén örök élet +1nap. Nem fogja kicibálni a kezedből a volánt de városba bőven elég bírja a rövid városi gyilkolást nem kell tőle félni, hogy beadja a kulcsot és ilyen körülmények közt is elketyeg hat literrel. Amúgy meg egy baromira alulértékelt autó. Olcsón megvehető olcsón fenntartható kisautó ami bazi nagy beltér mellett ad használható csomagteret is. Ha meg felborítod a hátsó üléseit a fél lakás belefér. Ár/érték arányban nagyon ott van. Hátsó ülések egyenként tologathatóak és az ülőlap is felborítható mint a Honda Jazz-ben.
-
8th
addikt
válasz
runner 125 #150772 üzenetére
De igen. A VAG konszern DQ250 DSG váltóját amit korának legjobbjai között tartanak számon többféle autóban is volt szerencsém kipróbálni. Gyors mint az állat de úgy vagyok vele mint a zsiráffal. Szép szép, de otthonra nem kéne. Pedig nem egy problémás típus sőt kifejezetten tartós de akkor sem kell. Esetleg ha a fővárosban élnék és csak a városban használnám az autót akkor talán, mondom talán, bevállalnék valami automatát. De még akkor sem biztos. Egyszerűen nem szeretem.
-
-
8th
addikt
válasz
theuprising #150647 üzenetére
Borzalmasan rossz vétel ár/érték arányban. Ismerősömnek 120d van. Jól megy jól fogyaszt jól össze van rakva de annyival nem jobb a konkurens modelleknél mint amennyivel többe kerül. Értékvesztése hatalmas alkatrész drága hozzá ilyesmik. Eléggé szűkös a beltere.
-
8th
addikt
válasz
bajnokpityu #150589 üzenetére
Ott ahol neki jó. 2000rpm alatt egy kétliteres TD motor csak szenved pláne a mai sár nehéz autók súlya alatt. Szerintem az a tuti ha felváltást követően nem esik be 2000rpm alá a fordulat onnan már jól húz tovább nem erőlködik. Persze legmagasabb fokozatban finom egyenletes gázzal el lehet karistolni 1700-1800rpm-el de az megint más téma.
-
8th
addikt
válasz
theuprising #150577 üzenetére
Turbó? Kettőstömegű? Ha nem vadmalac az ember filléres tétel mindkettő. Ne azt nézd mennyibe kerül hanem azt, hogy negyedmilliót vígan elmegy ha nem vagy falábú, de valójában sokkal többet is. A kintről behurcolt 350-400ezer kilométerről 190-re visszatekert dízelek zömén is a gyári turbó és a gyári kettőstömegű van még. És láss csodát még a magyar parasztnál is kibír soktízezer kilométert mire cseréltetni kell. Aztán elkezd a sok tufa hőbörögni, hogy micsoda egy szar kocsi ez mert 250ezernél már cserélni kellett. Ja, volt benne alapból 400ezer amikor hozzákerült ő beletekert még 50ezret vagy még többet aztán fel van háborodva, hogy egy kopó alkatrész csak 250ezret bírt ki, holott valójában közel a dupláját lefutotta már a szerencsétlen. Turbó ugyanez az ráadásul még felújítható is nem kell azonnal újat venni. Mintha említette volna valaki korábban itt, hogy már a tízen évvel ezelőtti benyás avensisben is volt kettőstömegű.
-
8th
addikt
válasz
theuprising #150573 üzenetére
Pont az általad említett Skoda Octavia dízeltől kell a legkevésbé félnie. Egyszerű megbízható kiforrott technika volkswagen felár nélkül. Alkatrész átlagos árszinten mozog hozzá. Nem egy taposóakna sem szerkezetileg sem motorikusan. Egy B6 Passatra a felárat leszámítva ugyanez igaz. 2.0pd motorokkal vannak bajok de az 1.9pd kézi váltóssal semmi említésre méltó probléma nincs. "elülső lambdaszonda nekem 30k, muter Polojában 40k (most képzeld el mennyi lehet egy Passatban)." 28k
-
8th
addikt
válasz
blt.62 #150428 üzenetére
1M-ért nem kapsz normális állapotú automata SUV-ot. Még 1,3M-ért is necces. Kézi váltóval sima ügy lenne 1.2M környékén kifoghatsz valamit ezek közül de az automata váltó nagyon leszűkíti a lehetőségeidet. Ezeket érdemes átfutnod.
Honda CRV II (2001-2006)
Kia Sorento I (2003-2006)
Hyundai Tucson (2004-2010)Hogy méretben megfelel-e azt nem tudom. Egyik sem kicsi autó de el kell menni beülni egybe valamelyik kereskedésben. Az európai hobbiterepjárók olyan nevetségesen túlárazottak, hogy még fontolóra venni sem érdemes egyiket sem ráadásul megbízhatóságban tartósságban semmivel sem jobbak mint ezek a távol-keleti autók, sőt. Rendre rosszabbak.
Egyébként én azt látom, hogy nem akarsz te megválni attól a Picassotól. -
8th
addikt
válasz
blt.62 #150407 üzenetére
Ez nem citroën ez prémium autó prémium alkatrészárakkal súlyos szervíz óradíjakkal magas fogyasztással. Ezt még tetézi, hogy a pápaszemes talán a legsilányabb merci ami valaha készült. Ha jól emlékszem nem vagy kis darab és problémád van a bal lábaddal is. Biztos, hogy egy ilyen alacsony autó való neked? Nem járnál jobban valami emelt hasmagasságú autóval? RAV4, HR-V, CR-V? Azokkal sok bajod nem lehet pláne a benzinesekkel és kikászálódni is könnyebb belőle.
-
8th
addikt
válasz
tboy93 #150193 üzenetére
Engem nem érdekel ha egy autó törött volt de az sem hat meg ha törött és nekem kell talpra állíttatni. Sőt, az a lehető legjobb verzió mert ott nincs mellébeszélés, egyértelmű a szitu. Ezek a legjobb vételek. A többség hozzád hasonlóan gondolkodik ezért olyan összeget mondasz be az eladóak ami csak ráfér az arcodra. Úgy is oda fogja adni vastagon ára alatt mert tíz emberből nyolc azonnal lecsapja a telefont ha meghallja, hogy az autó törött vagy épp törött volt. Az sem igaz, hogy mindenki tákol. Ez csak tipikusan a fillérbaszó tulajok jellemzője akinek nincs annyi kavics a zsebében, hogy tisztességesen összerakassa az autóját egy töréskár után. A fényező is abszolút részletkérdés. A legrosszabb esetben valamelyest elüt az elem színe a többitől. Nagy kaland, egy tizenéves kocsinál együtt lehet vele élni nem befolyásol semmit. Célszerűbb venni egy azonos színű bontott karosszériaelemet azt felrakatni és összepolíroztatni. Olcsóbb is és a rétegvastagságban is kisebb lesz az eltérés mint egy utólag fényezett elemmel. Fentebb egy nyolc kilós használt autót linkelt a kolléga ami nyilván nem garázsban töltötte az elmúlt tizennégy évet. Badarság lenne elvárni, hogy minden szempontból makulátlan karc és sérülésmentes legyen. Ilyen nincs. Az autó egy egyszerű használati tárgy ami ki van téve az elemeknek és a többi közlekedő okozta veszélynek. Akként is kell kezelni.
-
8th
addikt
válasz
Gergőke88 #150183 üzenetére
Van egy barátom aki bevallása szerint addig tolat míg nem koppan a vonóhorog. Egy vonóhorog kis felületen fejt ki nagy nyomást az simán tud ehhez hasonló nyomokat hagyni. Ezt a törött autó parát sosem értettem. És akkor mi van ha kicseréltek néhány karosszéria elemet vagy a homlokfalat mert valaki benézte a jobbkezest és koccantak egyet? Tragédia. Ha rendesen megcsinálták kit érdekel?
-
8th
addikt
válasz
diegho #150121 üzenetére
Lupo 3L. Országúton 90-100 között klímázva 3,2-3,3 literrel elvan. Klíma nélkül 2,8-2,9L/100km. Literekkel kevesebbet fogyaszt bárminél. 1M-ből már kapsz olyat amire nem kell azonnal három-négyszázat rákölteni. Nincs ennél olcsóbban fenntartható autó 1M környékén. Nincs kettőstömegű se részecskeszűrője se semmi drága vacak. A váltóját kell egyszer rendbe rakni és elmegy 200ezer kilométert hozzányúlás nélkül. Alapbeállítást kell nyomni rá néhány tízezrenként laptoppal és kész. A kialakult rossz hírével ellentétben teljesen problémamentes autó.
Új hozzászólás Aktív témák
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Háztartási gépek
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- BMW topik
- Synology NAS
- AliExpress tapasztalatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A20e/Samsung Galaxy A40/Samsung Galaxy A04s/Samsung Galaxy A03s
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Samsung Galaxy A32 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest