- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Xiaomi Civi 4 Pro
- Elnéztük a mai dátumot
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
ma A jóval drágább és többet tudó testvérek farvizén próbál a Honor 200 Lite vásárlókat behúzni, a független piacon most sem versenyképes.
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #156690 üzenetére
Pedig nem A Toyota levédetett bolygóműves hajtóműve van bennük, szinte faék. Leírás, és egy jópofa videó Az Audi multitronic, Nissan CVT és az összes ilyesmi használja a szíjas variátort, amire gondolt. Erőgépeknél pedig a Fendt márkának vannak hidrosztatikus hajtásai, részben hasonló a HSD-hez, csak ott dízel motor hajt olajjal 4 kereket.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Tothgera30 #156686 üzenetére
Ami még fontos, hogy mennyire tetszik a CVT fura, bömbölős jellege. Ez Aurisnál fontos lehet mert hangszigetelése gyengébb mint priusé.
De ez baromira szubjektív dolog szóval ki kell próbálni.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Integrale
veterán
válasz Tothgera30 #156703 üzenetére
Akkor nem VAG-ot kell venni, van mas is a vilagon.
"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #156804 üzenetére
Ugyanebből a szériából a 2.3-asok gyárilag 225/40R18-cal jönnek. Persze 105 lovas autó esetében jó, ha el tudja tekerni ezeket a nagy kerekeket a pici varrógépmoci.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #156817 üzenetére
Az 1.6-oson igen, ahogy írtam, az MPS jön gyárilag 18-asokkal. A "varrógépet" nem a hengerűrtartalomra, hanem a teljesítményre értve írtam.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Gergőke88
addikt
válasz Tothgera30 #156956 üzenetére
Igen.
“A” ha jól tudom. -
Gergőke88
addikt
válasz Tothgera30 #156960 üzenetére
-
HKorn
addikt
-
HKorn
addikt
válasz Tothgera30 #156982 üzenetére
Persze, hogy egy kalap szar, csak vicceltem, olyat ne vegyen senki.
Run&Ride
-
válasz Tothgera30 #157665 üzenetére
ok, de az turbos, másképpen van fújva azt annyi, de ez szívó, mitől lesz ott +9ló, a másiknál meg nincs 500rpm-en?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Tothgera30 #157672 üzenetére
és tényleg, akkor hogyan oldhatják meg, vezérlés vált 5500-nál, hogy +500rpm-nél (6000) +9ló legyen?
és az enyém meg nem vált így marad a max 75ló?
viszont 4000-nél ugyanannyi nyúlmókus van, egy szaki magyarázza már el plsEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Tothgera30 #158059 üzenetére
Sok vagy kevés?
-
akos727
senior tag
válasz Tothgera30 #158066 üzenetére
Az is igaz, hogy jobb félni, mint megijedni
-
Xero
nagyúr
válasz Tothgera30 #158066 üzenetére
700 Ft megtudni itthoni autóknál a valóságot.
-
őstag
válasz Tothgera30 #158618 üzenetére
Korrekt darab, mivel C30-at hajtok, ezért talán jobb a szemem hozzá.
A középső és a jobb oldali szellőzőrostélyok nem gyáriak (2007 előtti modellről vannak beszerelve), mert itt már csak a lapokat lehetne mozgatni mint a bal szélsőnél, ebben meg kompletten mozog az egész. Valószínűleg valami telefontartóval kitörtek egy lapot és csak ilyet találtak bontottan.
Ülésfűtés meg gyári kihangosító nincs benne, nem tudom ez mennyire számít.
Hallottam már rossz dolgokat az 1.8-as benzines motorról, én nem merném megvenni, de ez tényleg magánvélemény.
"Less but better" - Dieter Rams
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #158618 üzenetére
2-2.2 között megadnék érte Ennyire túl vannak árazva a benzinesek?
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz Tothgera30 #158633 üzenetére
Ja meg füstadó..
Minden rohad ez igaz, csak nem mindegy mikor, meg hol. Amit előtte 2x kiflibe törtek az több helyen és hamarabb. -
Vesztor87
senior tag
válasz Tothgera30 #158639 üzenetére
Golf, Octavia drága, Octavia-ban a 102 ménes amúgy is kevésnek tűnik. 1,6-os Focus 2-ben ültem, na az nagyon zajos volt pályán már (140-nél), H Astra jobbnak tűnt. Ceed még tetszik, bár ritka az 1,6, inkább 1,4-et vettek itthon. Toyota megint elszállt árakon van.
-
#03969024
törölt tag
válasz Tothgera30 #158618 üzenetére
Basszus! Ugyanennyi idős S80-at vehetsz ennyi pénzből, s az legalább nem egy felcicomázott Ford!
-
alázógyík
őstag
válasz Tothgera30 #158683 üzenetére
Szerintem ennyiért ez teljesen korrekt. Nem nevezném azért olcsónak se.
-
Gergőke88
addikt
válasz Tothgera30 #158686 üzenetére
Lehet vádolni elfogultsággal de szerintem a J Astra beltere szebb és minőségibb (főleg a két színű)
[link] -
Gergőke88
addikt
válasz Tothgera30 #158688 üzenetére
Milyen gyermekbetegségekre gondolsz?
-
footy
addikt
válasz Tothgera30 #158686 üzenetére
Szívó benzines árak az egekben..
Meg vannak bolondulva az emberek...
(#158687) Gergőke88
A barna betét nem tükröződik a szélvédőn? -
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #158683 üzenetére
Kicsit drága, ennyiért már az aktuális generáció is van (dízellel)
-
Integrale
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz Tothgera30 #158728 üzenetére
A niva es a megbizhatosag szavak meg egy oldalon se emlithetok, nemhogy kontextusban olvass utana kicsit az orosz ipar csucstermekenek, mielott barkinek is ajanlod
-
őstag
válasz Tothgera30 #158728 üzenetére
nem bírj a niva, szétesik 5-10 ezer km után, nézd meg az értékeléseket
40 éve jó volt, de mostmár nem az(#158733) htomi85
erőltetett kíméletlen használatra terepen turbómotort vennél vicctopik?
ahol nincs ideje bemelegedni sem mielőtt nagy terhelést kap?cryptot minden termékemért elfogadom
-
#94529552
törölt tag
válasz Tothgera30 #158728 üzenetére
Lehet, hogy nem is terepre kell, hanem csak a formája, vagy a magasabb kivitel miatt tetszik neki a Duster.
-
pècsimunkás
addikt
válasz Tothgera30 #159025 üzenetére
Sajnos nem tudom megnézni , mert Németországban élek , de annyit tudok mondani , hogy általában szaréhugyé' számítanak be , és elég drágán - szépen kipucolva adják az autókat . Alapvetően normális cég , régóta működnek , de ha esetleg mész az autóért alkudj bátran !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
footy
addikt
válasz Tothgera30 #159053 üzenetére
Az 1.6 benya iszonyat keves bele
-
SzlobiG
félisten
válasz Tothgera30 #159053 üzenetére
Jó a Volvo, de amiket néztél focusok hasonló árkategóriában jobb választás. Fiatalabb, kisebb kasztni erősebb motorral. Ez rohadt sokat enne ezzel a motorral.
-
válasz Tothgera30 #159056 üzenetére
Főúton? Ott talán.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Tothgera30 #159058 üzenetére
Hidd el, nem ez kell neked.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Acheron
őstag
válasz Tothgera30 #159062 üzenetére
Holnap fővárosunkba látogatok, ha időben sikerülne felérni, élőben is megnézném őkelmét Technikailag talán a legkevésbé vágyott formáció (TFSI motor, DSG váltó ), de a kaszni nagyon tetszik. Ha bejön, lehet teszek rá egy tisztességtelen ajánlatot... Mit gondoltok a típusról?
A másik jelöltem jövő hétre ő, Ha most hétvégén nem találok megfelelőt Budapesten, akkor megnézem. Vélemény?
Thanks, előre is. -
#03969024
törölt tag
válasz Tothgera30 #159062 üzenetére
Ha kombi és Volvo, akkor csak a V70, ne is gondolkodj másban!
-
SzlobiG
félisten
válasz Tothgera30 #159137 üzenetére
1.4 Tsi-től annyira nem kell félni,de már az újabb 1.2 is jó.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Tothgera30 #159137 üzenetére
Jól indul a videó, gondoskodnak róla hogy tiszta KARC legyen a fényezése az autónak...
Én még nem tudok érdemben nyilatkozni de az 1.2 TSI jól megállja a helyét a Jetta-ban, a fogyasztása pedig parádés, ugyan még kimérve nincs egy tankra de fedélzeti alapján eddig 5,6l/100km úgy hogy volt város, közút és gyorsforgalmi + mindig figyelek hogy 2000 alatt ne legyen a fordulat, de nem is gyilkolom.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tothgera30 #159228 üzenetére
Az 1.6 ecoboost elég beteges, sok motor még döglött. Gyakori a gyűrűtörés.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Tothgera30 #159249 üzenetére
Nagyértékű autó vásárlása cégre, minden költséget elszámolni, leírása 4-5 év alatt, maradvány értéken kivásárlás magánszemélyként és eladása.
Egy jól menő cégnél így tudsz legkönnyebben pénzt spórolni/kiszedni a cégből.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #159256 üzenetére
Cégautó esetén minden a szerződéstől függ, lehet finanszírozni szinte akárhogy, 8m-s használtan 8m-s autó maradványértéke is lehet 2m.
-
válasz Tothgera30 #159256 üzenetére
miért kellene dieselnek lennie, nem kell semmilyen megkötésnek eleget teni, csak, hogy felelj meg a lizing cég feltételeinek, mint cég (legyen elég bevételed)
elmondom, hogy mint ev-nek is adnának akár flotta autót 1db-tól is!!!
fater most vett egy kia carens-t 1,6 GDI-t cégre (tehát benzinest, nem is tudom honnan szedted, hogy dieselnek kell lennie), 3 év múlva 1,3M-ért ki tudja venni cégből, akkor kb 3-3,5M lesz a piaci értéke, közben meg minden költségét csökkentheti vele (ÁFA) és elszámolhatja a benzint, biztosítást, parkolást, pályamatricákat, gumizást, szervizt..... az autó értékvesztését meg leköltségeli.
Ez egy 5,2M autónál sem kis pénz, a végén eladja 3M, fog rajta 1,7M-et és végig cégben elszámol minden költséget, használta az autót, mint a sajátját."Míg a megvásárolt szgk. első pár évben már kb. a felét éri"....látom képben vagy, pl. i20 3,4M az új 2015-ös 3m és vadászni kell, az tényleg a fele. 4,2m egy új kia ceed 3-3,5M alatt nem találsz itthoni 2015-öst
Egy kia ceedet vettem 2011-ben 3,1m és 6 évesen adtam el gyorsan (3 nap alatt) 2m -ért...
xEon1337: na opelről eddig szó sem esett, grat neki hozzá[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
HKorn
addikt
válasz Tothgera30 #160001 üzenetére
1400Kg
1.4T már oké lenne, de az meg nem eszik, hanem zabál.
Run&Ride
-
HKorn
addikt
válasz Tothgera30 #160004 üzenetére
Az biztos alacsonyabb fenntartású az 1.6, de hogy menetdinamika zéró az is biztos. Cserébe nem fog keveset enni az se.
Run&Ride
-
Gergőke88
addikt
válasz Tothgera30 #160001 üzenetére
Nem a csöves alap ülés van benne ami egy hatalmas plussz pont.
1.4-t nek a váltója is szereti megadni magát, az ebben levő 5-s váltónak nincs baja. -
MunezXBK
nagyúr
válasz Tothgera30 #160047 üzenetére
Rézkábelt biztos nem, évek óta nem vehetik át az égetett rezet.
-
válasz Tothgera30 #160047 üzenetére
Az atomerőmű ugyan olyan környezetszennyező mint a fosszilis üzemanyag. Csak lehet mi már nem élünk amikor sugárzó jókedve lesz a fél országnak a nem megoldott hulladékkezelés és a híresen pöpec orosz megoldások+a "nem" elcsalt kivitelezés miatt.
Az akksikhoz meg meg olyan fémek kellenek amik kinyerése szintén kevésbé nevezhető környezetbarátnak, ráadásul nem is áll végtelenül rendelkezésre tudtommal. Erre azt mondani h megmenti az országot...Tehát azt mondod h mindenképpen villanyban gondolkodjak? Na szép lesz. Iza már közölte h modelautóba nem hajlandó beülni. Marad a benzines. A méretet szintén meghatározta: csak nagyobb lehet Teddynél. Hát asszem feladok egy lottót.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Tothgera30 #160054 üzenetére
Szegény nagyon ronda és tartok tőle h az ára is messze van az általam kifizetni tudott és akart metszetétől
Meg aztán a külterületen megnézném mennyit hagynék el a műanyag förmedvényekbőlhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
i-sti
senior tag
válasz Tothgera30 #160088 üzenetére
Garázsból, hölgytől, nem dohányzó, keveset futott
Ebben minden is benne van 👌👍😀
Novum Forum Siculorum
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tothgera30 #160088 üzenetére
De, de, felmerült a Jazz is. Viszont autópályán félek, hogy hangos lenne és négy személlyel már az 1.4-es motor nem túlzottan rejtegetne magában tartalékot.
Szerintem nem olyan vészes a Meriva, feltéve ha nem fapad változatot néz az ember. Kellemes kis "gombócka" nem túl nagy, de azért van hely is benne.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tothgera30 #160092 üzenetére
Ha jól tudom, akkor a hatos váltó 2012-től lett javítva. Meg aztán 15e km-nél (vagy akár 60e km-nél) még illene nem feldobnia a talpát.
Igaz, hogy csak évi 6-7e km, de ebből azért érezhető mennyiségű hosszú út lenne, leginkább 4 személlyel autópályán. És őszintén kicsit félek, hogy az az 1.4-es szívó már szenvedne ilyen körülmények között. Meg ami még nem tetszett (a célszemélynek), hogy a Jazznek relatív kicsi a csomagtér nyílása és van egy érezhető nagyságú perem. A csomagtér méret lehajtott hátsó ülésekkel még rendben van, de egy nagyobb doboz (pl. mosógép) bepakolásánál már lehet hátrány a nyílás. Persze tudom, vannak csodák.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen