- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz
whitezo88 #31436 üzenetére
"Pro-ként nem illene felsorolni olyanokat amik 10 éve is alap dolgok voltak"
Nana. Azért 10éve a hasonlóan fapados kifejezetten az olcsóságra kihegyezett autóknál (Fiat Albea, régi Swift, Matiz, stb) nem feltétlenül volt alap dolog a szervokormány, az öt fejtámlás osztva dönthető háttámla de még az isofix csatlakozó sem. Olyan extrákat mint például az oldal-fej légzsák az asr vagy az esp még rendelni sem lehetett beléjük. Ebbe benne van, alapáron. Ez egy olcsó fapados autó kispénzű autózni vágyó embereknek. Az tényleg így van, hogy nincs lelke, nem feeling beleülni és nem élmény vezetni. De a potenciális Dacia vevő nem is ezzel foglakozik. Kell neki egy jó ár/érték arányú autó amit olcsón fenn tud tartani. Arra nem nagyon van jobb alternatíva már ha új autóról beszélünk.
(#31435) giigz: "Azt értem, hogy nem fér bele a klíma, de a központi zár sem?"
Ez tisztán üzlet. Ha "mindent" belepakolnak a fapadosba ki venné meg a drágább, magasabb felszereltségű verziókat?(#31437) TaaT: De ez pont kelet európába/balkánra való kocsi. Meglepődnél mennyiek vesznek igaz legtöbbször kényszerűségből ilyen fapados autót. Például a nyugdíjasok akik heti 1-2x ülnek kocsiba és akkor is csak a közeli városba mennek be orvoshoz vagy bevásárolni. Ők biztos nem azt nézik majd, hogy úr isten nincs benne légkondi meg tükörfűtés. Leszarják. Sajnos manapság olyan világot élünk, hogy egyre több embernek csak az ár a fontos. Ettől függetlenül ha most valaki kezembe csapná az új Sandero árát biztos nem Dacia-t vennék. Annyiból beraknám a seggem egy minden jóval felszerelt panorámatetős A2 1.4 (90hp) TDI Sportline-ba és kész.
-
8th
addikt
válasz
whitezo88 #31380 üzenetére
Dacia.hu-n megnéztem az új Sandero-t.
Dacia Sandero 1.2 "access"
pro:
- Euro 5 motor
- alacsony biztosítás
- szervokormány
- acélfelni + fényezetlen lökhárítók (ez nálam előny mert az asszony elég béna)
- 6 légzsák, az utasoldali kikapcsolható
- blokkolásgátló fékrásegítővel
- kipörgésgátló
- elektromos menetstabilizátor
- isofix
- osztva dönthető hátsó üléstámlákkontra:
- nincs ködfényszóró, az "access" felszereltségi szinthez nem is rendelhető
- nincs tükörfűtés és elektromos tükörmozgatás, az "access" felszereltségi szinthez nem is rendelhető
- nincs központi zár, az "access" felszereltségi szinthez nem is rendelhető
- nincs klíma, az "access" felszereltségi szinthez nem is rendelhető
- nincs kormánymagasság állítás, az "access" felszereltségi szinthez nem is rendelhető
- nincs ülésmagasság állítás, az "access" felszereltségi szinthez nem is rendelhetőNekem a központi zár, klíma, ködlámpa trió hiányozna belőle nagyon. Ülésmagasság állítás és fűthető elektromos tükör nagy találmány de lehet élni nélkülük. A dizájn már sokkal emészthetőbb mint az előző generációé volt de így sem mondanám szépnek. Az 1200ccm 75lovas alapmotor városban tutira elég városon kívül viszont szívás lehet vele egy előzést kivitelezni. Elég kiforrott Renault technika bújhat meg a lemez alatt így nem gondolom, hogy az átlagnál sokkal megbízhatatlanabb lenne. Viszont amire kitalálták arra tökélestesen megfelel mert besétál az ember a kereskedésbe és 2millió forint alatt kap egy 0km-es új autót. Ezt jelenleg nem sok gyártó mondhatja el magáról.
-
8th
addikt
válasz
a_tesz #31220 üzenetére
A szöges gumi istenkirály! Félkegyelmű ismerős pár éve mikulás ralira vett egy széthasznált garnitúrát és teszt jelleggel kipróbáltuk az utcai autóján, persze forgalomban. Elég zorall. Állati jó móka volt csak ha rendőrt láttunk max ~20km/h-val kellett elhaladni előtte/mellette mert elég hangos volt másrészt ha kicsit gyorsabban mentél fél tenyérnyi darabokat tépett fel a letaposott hóból és dobott fel 1+ méter magasra a kocsi mögött. De nagyon nagyon jó cucc az biztos. Kanyarban nem nagyon akart megcsúszni a kocsi.
-
8th
addikt
válasz
Integra #31078 üzenetére
Én november 1.- től március 1.- ig kötelezővé tenném a téligumit. Akinek nincs és rajtakapják azt irgalmatlanul kúrja meg a rendőr. Annyi tötymörgő béna kretént rég nem láttam az utakon mint ma délután. És az, hogy lassúak még a kisebbik baj de másokat is veszélyeztetnek a trehányságukkal. Mikor jutunk már el ebben az országban odáig, hogy alap dolog legyen mindenkinél, hogy -10°c-ban f@xig érő hóban nem ül autóba ha nyári gumi van a szarján...
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz
bitpork #30381 üzenetére
Most is kispénzű vagyok és mondhatjuk, hogy nagyjából mindig az is voltam. De annyira azért nem, hogy ha abból élnék akkor biztosan nem egy 20éves fossal "rángatnám az őstermelői xarjaimat" keresztül az országon. Munkaeszközön egyszerűen nem lehet spórolni aki azon spórol az meg is érdemli. Egyébként elsőre is értettem mit írsz de hülyeségnek tartom filléres roncsokra cascót kötni mert pl a szóban forgó öreg Opelon nem tudsz olyan alkatrészt mutatni amit nem kapsz meg 2havi casco árából. Nincs egy összegben ennyije? És casco-ra van?
-
8th
addikt
Ismerős Golf III -járól néhány év alatt 3x lopták ki a lökhárítóból a lámpa csoportot. Mivel minden koccanásnál az sérül elsőnek ezért a bontókban már jó rég óta hiánycikk. Lopják is mint állat. Állítólag "gyakorlott kezek" egy perc alatt simán kikapják a két oldalt.
Ember megunta ezt és vett az 'íbéjen' egy pár made in china Golf IV optikás lámpát amiben az első fényszórón belül van az index is.
mod: Azért az tényleg elég szomorú, hogy aki nem garázsban vagy zárt udvaron esetleg őrzött parkolóban tartja az autót bármikor ki van téve annak, hogy ha másért nem is akkor heccből lelopnak/letörnek a kocsiról valamit. Olyan is megesett, hogy az utcán parkoló autót éjszaka leple alatt felbakolták és felnivel együtt lopták le róla a négy vadiúj téli gumit. Na az milyen már? Szép lassan egymás után egyenként tördelném el az ujjait az ilyennek.
-
8th
addikt
válasz
FoBCRaistlin #29717 üzenetére
Szerinted?
-
8th
addikt
-
8th
addikt
Az a konfig 2260-al 2,4bar-on a legoptimistább becslésem szerint is maximum 240lóerő környéke lehet de inkább alatta valamivel. Azzal meg teljesen kizárt, hogy egy Vento 200feletti célvonalit fusson. A 12 teteje idő okés de 160-165km/h körüli célvonalival nem 207-el. Saybor csúcsokat sokan szidják, vezérműtengelyéről meg még csak soha nem is hallottam. Valószínű valami átköszörült gyári tengely lehet vagy 'mittomén Ferinél sosem lehet tudni. Egyébként nem sötétszürke az a kocsi és nem torsen-es DRW váltó van benne?
-
8th
addikt
válasz
LaptopSystem #27600 üzenetére
-
8th
addikt
válasz
Kornel #27566 üzenetére
Azt ilyen embert az út szélén bele kéne lőni az árokba. Lufira fújt kerékkel, hogy vészfékez vagy hirtelen hogyan változtat irányt váratlan akadály felbukkanása esetén? Eleve tükrök nélkül közlekedni...
Remélem a cikk megjelenése után kúrogatták kicsit a helyi rendőrök.
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #27511 üzenetére
Ennél minek jobb erősebb gyorsabb autó városi szüttyögésre? Nehogy már ne lehessen ezzel kifordulni, besorolni. Swift meg szép és jó, hogy városon kívül elgurul 5literrel de egy Fabia SDI városban fogyaszt annyit mindenféle trükkök és gázpedálfújkálás nélkül. És persze az sem mellékes, hogy nem egy igénytelen guruló bádogkoporsóban ücsörög az ember. Haversrác swiftjének beszélgetés közben nekidőltem azon meg baszomhangos kongással behorpadt az ajtó, de nem kicsit. Vicc az az autó. Annyit is ér amennyibe került.
szerk: link javítva.
-
8th
addikt
válasz
LaptopSystem #27496 üzenetére
Homlokfalat, lámpákat, kormányt, emblémákat és egy két jelentéktelen apróságot leszámítva csavarra megegyezik a kettő.
(#27495) MunezXBK: a 195-ös nyári gumikat kihagytad.
-
8th
addikt
válasz
LaptopSystem #27487 üzenetére
Tapasztalatból mondom véres a torka mindnek. Ebből vagy 1.4 TDI vagy 1.7 SDI.
-
8th
addikt
válasz
LaptopSystem #27486 üzenetére
Az 1.0 50lovas benzines nagyon gyenge még abba a pici autóba is és sokat fogyaszt. Nekem Ibizában volt hozzá szerencsém. Siralmas volt. Az 1.4 60lóerős már használhatóbb egy fokkal de a dízelhez képest az is sokat fogyaszt, főleg városban neked meg pont az lenne a lényeg, hogy ott ne egyen. Ha a fogyasztás fontos akkor én mindenképp a dízelt venném.
-
8th
addikt
"Azért a 300k turbó kicsit erős, van 100 körül is új"
Tudom, hogy van az ismeretségi körömben is van bejáratott forrás e célra. De átlag autós fejével gondolkozva aki beviszi az első szerelőhöz akiben megbízik az meg lehúzza mint a szart elvégre ő is pénzből él. Ha teszem fel váratlanul felrobbanna a turbóm és gyorsan okosba kéne új nem biztos, hogy 1-2 héten belül tudnék szerezni. Viszont a munka nem állhat hetekig, sőt napokig sem. Racing bazáron újként hirdetett turbók java része felújított darab ami nem baj abban az esetben HA tisztességesen fel lett újítva. És mi van ha nem? A kiegyensúlyozatlanság például ránézésre nem látszik. És ha felrakás után 5000km-el megadja magát az ismeretlen embertől vett új csiga? Na az a méreg nem a cián.
1.4 pdtdi ilyen szempontból jobb mert nincs benne kettős tömegű csoda viszont az üzemanyag ellátó, a befecskendező rendszer és a turbó ott is rizikó faktor. Ha isten középső ujja rád mutat jó nagyot lehet az ilyen modern kis dízelekkel szopni.
(#27460) hobizoli: A Ford télen (nem +5°C fokban) 5-6km után már egész meleget, ~15km után már tűzforró levegőt fújt. Benzines mércével persze ez röhejesen sok, de ez van ez ilyen. Vidéken napi 2x 30km-t ingázni tökéletesen megfelelt. Bp-en belül 2-5 kilométeres távokon fel sem melegedett volna az utastér.
-
8th
addikt
Tudja ez igaz. Viszont 1.3 dízel C Corsát 500k -ért nem kapsz még lefingott 400 000 km -ről visszatekertet se. Az ilyen 600-700k-s "alkalmi vételekre" meg a behülyített csöcsre szaladt júzer az első 1-2évben rákölt még egy nagy valag pénzt mert ezeket sose szervizelték. Egy szög egyszerű SDI-t egy "picit" olcsóbb fenntartani hosszú távon meg pláne. Ha megkotlik a Corsa turbója kicserélik ~300k-ért. Abból majd egy évig kényelmesen elgurulsz a lassúcska szívódezsővel.
(#27452) hobizoli: csak az a 6,5 dugóban araszolva máris 7,5-8 liter. Vagy még több. miről beszélsz? 1.8D (szívó) Escort-ban olyan fűtés van, hogy még a seggszőröd is leégeti.
-
8th
addikt
válasz
Kornel #27442 üzenetére
Igen, azt is egy ésszerű választásnak tartanám. Fabia SDI teszt 2001-ből: "A háromliteres Lupo TDI után a Fabia volt legtakarékosabb tesztautónk. 4,8 literes átlagfogyasztást mértünk, ami minden további nélkül elérhető. Városban az átlagosnál lendületesebben, autópályán és országúton a fogyasztásra figyelve autóztunk. Kizárólag városi körülmények között 5,5 liter gázolajat igényelt a kocsi 100 kilométerre, lakott területen kívül 100 és 130 között haladva elértük a gyárilag megadott 4 literes fogyasztást." Vagyis ha nem előzgetsz hanem csak "úszol az árral" elmegy városban 5literrel. De a 4.8literes átlag még ma is szépen hangzik a kategóriájában.
amúgy Volkswagen Polo Classic-ból is van pár darab 1.9SDI jóval 800k alatt. Anyaghasználatban, összeszerelési minőségben az sem egy 90-es évek végi Citroen szint, de az már nem olyan kis autó. -
8th
addikt
válasz
LaptopSystem #27407 üzenetére
Hagyd a Citroen Saxo-t az minden szempontból egy komolytalan autó. Ott van viszont a lupo/arosa sdi. Szerkezetileg egy végletekig egyszerű, problémamentes autó és egy hajszállal még kevesebbet is fogyaszt mint a Saxo az 1.5 dízelével. Emellett sokkal kulturáltabb a beltere (volt szerencsém mindkettőhöz). Minőségibb anyagok, elöl kényelmes a derekat is jól támasztó ülések (ilyen kisautónál ez nagy dolog!) és alsó-középkategóriát megszégyenítő helykínálat fogad. Szükség esetén kisebb távolságokra elindulhat vele négy felnőtt is. Nem sokkal kisebb belül mint a Volkswagen Polo viszont a csomagtartója az nagyon kicsi.
És a lényeg: Saxo vs Lupo/Arosa
Adatlapok: Saxo, Lupo/ArosaHa valami őrült kamikaze betalál a városban te melyikben ülnél szívesebben?
-
8th
addikt
válasz
Mr.Csizmás #27180 üzenetére
Ó ez nem egyedi eset. Egy tetőre rakott Lotus Elise-el is megcsinálták ugyanezt. Tulajtól megvették "fillérekért" jött hozzá a szintén törött de ép tetős donor angliából. Abból ami nekik kellett ráhekkelték a magyar bódéra és mehet is a fényezőhöz. A legszebb, hogy az előző tulaj végig tudott mindenről! A boldog új tulaj meg ha ne adj isten nekicsattan vele valaminek meg csak pislog majd, hogy miért gyűrődik úgy az autó mint egy papírszalvéta.
-
8th
addikt
válasz
Mr.Csizmás #27178 üzenetére
Nevet és helyet nem mondok de saját szememmel láttam mit legóztak össze egy fillérekért behozott törött angol Vauxhall-ból és egy kiégett motorterű magyar papíros H Astrából. Bontott alkatrészekből bejáratott helyeken (szerelő, lakatos, fényező) okosba összetaknyolták kapott egy lehelet vékony fényezést pár új kaszni elemet meg egy bontott belsőt visszapörgették az óráját és pofátlanul drágán eladták megkímélt!! 70k-t futott magyar autóként. Ránézésre tiptop volt az tény de kurvára át lett verve vele az ember. Na most nekem senki nem mondja, hogy a jellemzően törött angol autókat nem alkatrésznek bontásra hordják befelé és ez főleg a sportmodellekre igaz lásd pl WRX STI. Amennyiből átalakítgatja az autót jobb kormányosról balosra meg még honosítja is patyolat impit kapott volna. Nekem sántít az egész persze nem kizárt, hogy tévedek.
-
8th
addikt
válasz
Tökmindegy #27169 üzenetére
Miért van olyan érzésem, hogy ez is csak egy angliában totálkárosra zúzott és itthon balosra összetaknyolt kocsi?
-
-
8th
addikt
Na ja. Vagy ott az Audi 3.0 TDI-je. Mi az isten nyilának egy családi kombiba 313lóerő meg 650Nm nyomaték? Az autógyárak az ész nélküli versengés közben már nagyon elrugaszkodtak a földtől. Valahol meg kéne húzni egy vonalat, hogy teljesítményben eddig és ne tovább, mint anno japánban.
Pár éve németországban volt egy javaslat miszerint a XY teljesítmény feletti autót, hogy az sportkocsi vagy suv jelen esetben tök8 csak olyan ember vezethessen aki fel tud mutatni egy igazolást, hogy részt vett a német autóklub által szervezett vezetéstechnikai tovább képzésen és az azt követő gyakorlati tréningen is megfelelt. Erről kapnak egy papírt amit maguknál kell tartani mert közúti ellenőrzés alkalmával a rendőr bármikor elkérheti. Legjobb tudomásom szerint ebből sem lett semmi. Pedig nagyon jó ötletnek tartottam. Nem lenne hülyeség ha az EU tagállamok egységesen bevezetnének valami hasonlót. Talán így kevesebb Need For Speed-en szocializálódott fiatal végezné tepsiben, a balesetek vétlen áldozataikról már nem is szólva. Mert mindig ők húzzák a rövidebbet nem az aki alá gazdag apuci 18évesen betolt egy 1,8 tonnás túlmotorizált atombunkert. -
8th
addikt
válasz
Motion_Blur #26779 üzenetére
A fenét 100k. Be is b@xna. Haver eljátszotta ezt mert elment külföldre dolgozni és mivel fogalma sincs mikor jön vissza nem akarta közben újra meg újra pénzért meghosszabbíttatni az autója ideiglenes kivonását. A város egy bizonyos pontján fix időpontban rendszeresen ment a kpm-es szívózás, ő ezt pontosan tudta és odament a szétmókolt autójával. A kpm-esek persze azonnal ráugrottak a kocsira amin ezer dolog tök szabálytalan volt. A rendőrök a helyszínen elvették a forgalmit ő kapott egy útvonalengedélyt meg mellé egy papírt, hogy jelenjen meg ismételt műszaki felülvizsgálaton a Mozaik utcában. Ennyi, még csak meg sem kúrták semmiért. Mivel a papíron nincs dátum akkor megy amikor akar. Ez 2008ban volt. 4éve hatóságilag ki lett vonva a kocsi azóta sem fizet egy árva fillért sem. Így kell határozatlan ideig nulla forintért kivonva tartani egy nem használt autót.
-
8th
addikt
válasz
zoo8800 #26739 üzenetére
Oké de akkor tiltsuk be a benzineseket is. Azok meg Toluol-t fosnak a pofánkba. Igaz azt kiharcolta az autóipari lobbi, hogy egy gépjármű Toluol kibocsájtását ne mérjék...
Toluol: A természetbe egyrészt a motorhajtóanyagok párolgásával kerül, ipari hulladékokkal (pl. festékek), kisebb mennyiségben ipari szennyvízzel. A talajba elsősorban üzemanyagtartályok szivárgása révén jut. Gőzének belélegzése szédülést, tüdőkárosodást, idegrendszeri károsodást okoz. Teratogén hatású, magzatkárosodást okoz. Irritálja a bőrt és a szemet. Gyerekeknek nagyobb veszélyt jelent, mint a felnőtteknek, egyrészt mert a gyerekek testsúly kilogrammra számítva több levegőt lélegeznek be, másrészt mert a toluol nagy fajsúlya miatt a földhöz közeli rétegben feldúsul. Mérgező és mutagén. Máj és vesekárosodást okoz. Csökken a vérben a vörös vértestek száma. Magzati károsodást is felléphet. [link]
Dízel? Benzin? Igazából ganz egal. Szar ez is az is. szerintem járjon mindenki biciklivel parafadugóval a seggében akkor kevesebb mérges gáz jut a levegőbe. Aki pedig a dugó ellenére közterületen fingani merészel azt végezzék ki!
-
8th
addikt
válasz
Szplöttyy #26726 üzenetére
Míg bele nem szakad? Ugyan. Lehet azt ésszel is csinálni. Ennek az Audinak van egy 250lóerő feletti dyno mérése. Nem bemondásra annyi papír van róla. Nem CR de még csak nem is PD technika. Őskövület sima adagolós turbódízel motor. Ha hármasban felépül a turbónyomás már nem füstöl jobban mint gyári állapotában. Van akinek egy sima mezei chiptuning után ennél sokkal jobban füstöl az autója.
-
8th
addikt
válasz
bitpork #26716 üzenetére
Én csak azt írtam le amit nap mint nap látok az utakon. A minap egy PUG 308 mögött mentem. Ahogy az a kereszteződésből kifordult rögtön anyázva nyúltam az ablakemelő gombja után. Undorító módon okádta a füstöt pedig nem is nyomta neki az ember. Plusz attól, hogy te rendben tartod az autódat még van aki nem. Ők többnyire elégedetten eregetik a kormot mert nincs fél milliójuk, hogy rendbe rakassák a kocsit vagy szimplán csak beleszarnak az egészbe. Ilyen is van, nem is kevés.
-
8th
addikt
válasz
Integra #26704 üzenetére
Nem is csak önmagában a bontószökevényekkel van a baj. Megfigyeltem a városban, hogy zöldre indulva az előttem álló prémium márkák drágább dízel modelljei néha olyan füstfelhőt eregetnek, hogy csak pislogok. Értem én, hogy egy felső kategóriás alapból drága autóba nettó félmillió forinttól indul részecskeszűrő cseréje de akkor miért olyat vesz? Vegye meg a milliókkal olcsóbb benzinest és rakasson bele egy jobb fajta gáz szettet sőt a több milliós vételár különbségből egy otthoni CNG állomás is röhögve kijönne. Azokat valamilyen szinten megértem aki 100ezres huszonéves szarokkal mászkál. Ennek ezer oka lehet: távoli melóhely, gyerekek stb. Én is voltam csóró mondjuk most is vagyok
ezért tudom milyen kényszerből szar autót tartani de azt a tehetősebb réteget aki elhanyagolja a dízel motoros autóját sosem fogom megérteni. Nagy kocsi kell, nagyköbcentis dízel motorral, hogy mindenki lássa milyen jól megy a szekér de a szervizelésre már sajnálja a pénzt. Forintbaszó magyarok.
-
8th
addikt
válasz
ReSeTer #26679 üzenetére
Ráadásul Octavia mennyivel jobb autó a 2.0 FSI motorral mint a hangos TDI-vel (mondom ezt dízel pártiként). Főnököm is azt hajtott sokáig. Országúton valamivel 6liter felett elvan csak városban ugrik meg a fogyasztása. De pályázni, országúton utazni inkább az FSI kéne. Annyira jól hangszigetelt az utastér, hogy menet közben a futóművet és a motort jóformán nem is hallod.
(#26680) Integra: olyan szinten meg van már bonyolítva minden, hogy már nem mernék mostani modern használt dízelt venni. Semmilyet. Keveset futottat sem még első tulajtól sem. Benéz az ember a motortérbe és ha bármi lehal röpködnek a több százezres tételek. Ha meg baj esetén betolja az ember egy márkaszervízbe az autót ott javítás helyett rögtön cserélni akarják a hibás vagy gyanús alkatrészt, persze csillagászati áron.
-
8th
addikt
Már hetek óta gyanakodtam, hogy ő az mert:
- "anyám ignise"
- "apám pdtdi passatja"
- "én inkább robogós vagyok"Én itt csaptam a homlokomra: [link] 1,5 éve feltöltött egy azóta törölt robogós videót amit aztán belinkelt a fórumra is, én meg emlékeztem a youtube-os user nevére. Mindig valami röhejes apróságon bukik meg.
-
8th
addikt
Ezt a Fabia és az Octavia közé pozicionálták. Az extraként megrendelt klímával 3.552.420 forintért betolhatja az ember a garázsba. Az annyira azért nem rossz. A Skoda Rapid egy Suzuki SX4 Sedan méretű autó. SX4-ből a legolcsóbb (GLX) hátul dobfékes 1.6-os is kerek 4millióba kerül igaz ott már alapfelszereltség a manuális klíma a Skodánál nem az. A tengelytáv és a csomagtartó is nagyobb a Skodánál (+ 9cm/+ 35liter). A Rapidban alapáron jár az oldalégzsák illetve a függönylégzsák is ami a hátsó utasokat is védi, a Suzukiba meg van elöl két légzsák és szia. Felárért sem rendelhetsz oldal vagy függönylégzsákot ehhez a felszereltségi szinthez, a GS felszereltséghez alapáron jár az oldal és a függönylégzsák de az már 4.580.000 forint. Bárki bármit mond nekem bejön a Skoda Rapid. 5személyes, öt fejtámla, négyajtós, 550literes csomagtér, osztva dönthető támla, abs, esp, klíma, 6lufi, isofix stb... ~3,5millióért? A nagyjából hasonló méretű szedánok (Astra Classic, Fluence, Aveo, Linea stb) mind drágábbak mint a Rapid. Simán kéne csak nem ilyen hoki varrógép motorral. Egy 86lovas 1.2TSI-t bármikor bevállalnék. Az jóval fürgébb (160Nm 1500-3500ig) és kevesebbet is fogyaszt.
-
8th
addikt
válasz
bitpork #26367 üzenetére
Lázárba hozta az embereket a hír. Egy másik fórumon már elkezdtek összeesküvés elméleteket szövögetni:
"Nos az igazság a sorok között van. Ez a bunkó beül a kisbuszba aki akkora barom, hogy már személygépkocsiba el sem fér. Megy vele a voltrendőr aki akkora bizalmat ad hogy a két tahó megy mint az őrült. Messziről látják hogy egy autó bent van a belső sávban, és a két felsőbbrendű tahó már messziről villogtat, esetleg még dudál is. Közelebb érve már a seggében a másik autónak amit a kisbusszal "tolnak" le észreveszi a hölgy hogy erőteljesen közeledik egy barom hátulról sem a sebességet és egyre jobban a követési távolságot sem tartva be. Mit csináljon elkezd kifelé menni amikor látja hogy ezek a gecik már jobbról előzik. Megijed és gyakorlatlansága lévén megpróbál helyesen cselekedni és visszamenni... megtörténik a tragédia. Jancsika és voltrendőr árokba... Megjönnek a rendőrök helyszín biztosítása... Amikor látják hogy volt kolléga és "nagyember" van a helyszínen rögtön lezárták az utat hogy a nyomokat eltüntessék befolyásolják. Azt hiszem aki rendszeresen vezet és találkozott már állami "nagyembereket" szállító autókkal tudja hogy szokott ez menni."
-
8th
addikt
válasz
Tökmindegy #26045 üzenetére
Haverom járt így. Egy mezei B Corsa 1.2-t felöltöztették GSI-nek. Nagykerék, kályhacső kipuff, porig ültetés GSi spoilerek. Közben 45ló volt.
-
8th
addikt
válasz
bitpork #25181 üzenetére
Úgy, hogy esőben 400+ Nm nyomaték is kényelmesen eltekeri a kereket még negyedikben is. Jól látszik, hogy már 200lóerő közeli teljesítményekhez is szép kis nyomaték tartozik. 250 dízel lóerőnél meg már biztos kézzel kell fogni a kormányt még száraz körülmények közt is.
(#25374) pont most lettél emlegetve.
-
8th
addikt
Ha valaki Toyota Yarist keres ezt feltétlen nézze meg: [link] Ismerősé a kocsi mindvégig gondos gazdája volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Zalman i3 NEO Gigabyte 850W
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Bomba ár! Dell Latitude E5530 - i5-3GEN I 4GB I 250GB I HDMI I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3004
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest