- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Google Pixel topik
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
-
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
szőröscica #116986 üzenetére
Tegnap lattam egy M550 D-t, na az csaladinak megfelelo.
Egyebkent a Novitec kinalt a Brerahoz es a 159-hez tuning csomagot, kompresszorral 360 loero, osszkerekhajtas stb 5 sec koruli a 0-100.
-
Integrale
veterán
válasz
Elektrosokk #116979 üzenetére
Mindenkeppen olyan Coupet keresek, amiben ha kell elfer negy ember, a GTV erre alkalmatlan, a csomagtartoja akkora mint a Dedra kesztyutartoja.
A Fiat Coupe mar tagas, a maga nemeben, akkora a hely benne, mint egy Bravoban vagy egy Mareaban. -
Integrale
veterán
válasz
!Overdose! #116976 üzenetére
406 nal sikerult, a C70-nel az Accordnal es a Leggendnel is, a Kappanal elrontjak.
Neked volt valami baja a motornak? Barmi mas panasz?
-
Integrale
veterán
válasz
rbalint88 #116961 üzenetére
Nem tudnek valasztani egy szep C70, 406 coupe es K coupe kozott.
!Overdose!
Nekunk a 145 nagyon jol birja a gyurodest, pedig evi 30e beleugrik, lengokarpkat kellett most cserelni 80e km utan, szerintem ez teljesen belefer. 156/147/Gt vonalon nem mindegy a belerakott alkatresz. Rendbe lehet rakni 50 bol is a futomuvet es 150-bol is, a kulonbseg gyakorlatilag evekben merheto. -
Integrale
veterán
válasz
Elektrosokk #116958 üzenetére
Nezzetek meg azt a K Coupet amit irtam Neked. Szerintem piti osszeg, de valoszinuleg kolteni is kell ra, baratnom szerint mar majd egy eve nincs hasznalatban.
Ebbol kifolyolag akar rossz is lehet, de ha ad egy jo arat, akkor erdemes lehet rendberakni. -
Integrale
veterán
válasz
roberto211 #116952 üzenetére
Facebookon keresd Grósz Ferencet, ő nagy Alfa mágus, el tud mondani mindent, mire figyelj, mit kerülj stb. (van egy 145 és egy 156 JTD-je, utóbbiban közel 800e km van, lendkerék lett már cserélve)
Az első ami ki fog esni a száján, hogy JTD, ha viszont mindenképpen benzin, akkor elmond mindent róla, aztán mérlegelsz.
Ő kb azt vallja, hogy ha rendesen karban van tartva a TS, akkor az is nagyon hosszú életű tud lenni, de nem toleráns motor, míg a JTD jobban bírja a ridegtartást. -
Integrale
veterán
válasz
roberto211 #116948 üzenetére
Hajtókarcsapágy, vezérműtengely, meg van valami baj az olajkörrel is.
-
Integrale
veterán
válasz
roberto211 #116944 üzenetére
Az 1.8-nak 10,6 a 0-100, a dizeleknek 9,2 es 8,2. A 2.0 TS-nek 8,7. Ja es csak JTS van a GT-bol, az pedig nagy ivben kerulendo.
Azert nem egy ordoglakat egyik sem, futomu mas hasonlo nivoju autonal is osszetett, motor pedig nem egy tolerans joszag, de mas markakeval is van/lehet szopi.
Nem tudom lattad e, kb egy eve terjedt facebookon egy elado 156, olyan cimmel, hogy penznyelo, csak az vegye aki milliomos, vagy valami hasonlo volt.
Felhivtam a tulajt, hogy megis mi a baja, mi viszi a penzt.Erre sorol nekem lengokart, hogy az utangyartott keveset bir, a gyari minosegu draga, es par eve mar felujitotta 100 korul, aztan kuplungot kellett cserelni, meg feltengelycsuklokat, 8 gyertyat, es most esedekes a vezerles csereje is.
Szoval hasznalod az autot, es kolteni kell ra, ezert egy penznyelo fostalicska? Egyszeruenrrol volt szo, hogy emberunknek meg egy Suzuki fentartasa is nehezkes lett volna.
A regeny utan oda akarok kilyukadni, hogy ilyen hozzaallas utan, nagyon de nagyon alaposan megneznem a hazai felhozatalt, de a mendemondaknak miszeront szar az osszes, nem hiszek. -
Integrale
veterán
válasz
roberto211 #116932 üzenetére
1.8-cal keresd, GT-t is, vagy V6 vagy JTD. JTS-t ne!
1.6 varosban valoban bekapja a 9-10 litert, vegyesben elvan 7-tel.A GT egy 147 a 156 padlolemezen, sarvedok motorhazteto ajtok (ovvonaltol lefele) mind 147 alkatreszek. Futomu mindegyiknel erzekeny, a motorok a bemelegitesre es a normalis minosegu es gyakori olajcserere kifejezetten erzekeny, ujkent vennem barmikor, de sokadik tulajtol mar en is huzom a szamat, pedig szeretem a markat.
Vezerlesmodosito 45e, ha betartod a fentebb irtakat, akkor kibir ket vezerlest. Olajcserekor erdemes a szurokosarat is takaritani. -
Integrale
veterán
válasz
Lavidaloka #116914 üzenetére
Land kollegat keresd, neki van ilyen. Valtoval volt valami baja (ami egyebkent Opel, es annal is elofordult vele ilyen jelenseg).
Milyen a kiszemelt, 8 vagy 16 szelepes, konkret auto? -
Integrale
veterán
válasz
Elektrosokk #116898 üzenetére
Nem sajnos, elvitték előlem az ugyan ilyet. De most van egy sárga EVO 500, az a kiszemelt.
-
Integrale
veterán
válasz
Satan_Claus #116861 üzenetére
Delta HPE gyári ülései pont ilyenek, csak nem intergráltak a fejtámlák. Még a háttámla állítója és döntője is pont olyan.
-
Integrale
veterán
válasz
roberto211 #116828 üzenetére
Nem is a modell rs a gyartmany ellen van kifogasa, hanem azellen, hogy a Pimp my Ridebol gurult ki veluk Xzibit.
-
Integrale
veterán
válasz
ludsimon #116809 üzenetére
Azt tegyuk hozza, hogy a gyari gyorsulasi adat es a legalacsonyabb fogyasztasi ertekek nem egyszerre jelentkeznek, vagy gyorsul, de tobbet eszik, vagy nem fogyaszt, cserebe nem is hozza a gyari kozeli erteket.
Ez nem sok variacio, van egy 1.4-es motor, egyik 16 szelepes hengerfejjel, a masik 8 szelepessel. Elobbibol van 6 sebesseges valtos is.
A sporting a nevebol kikovetkeztetheto, hogy sportosabb, de csak egy felszereltsegi csomag.
A Grande az egy teljesen mas auto, de internetet gondolom tudod hasznalni, csak beirod valamilyen keresobe, es ovodas jatekkent megkeresed az elrejtett kulonbsegeket, ha van sok, akkor nem ugyan az az auto.Ha meg ket ujjal akarsz tekergetni, akkor egy baratno vagy egy jo Xbox kontroller is olcsobb.
-
Integrale
veterán
válasz
roberto211 #116612 üzenetére
Semmit, csak hajlamosak (ismerősi körből kiindulva), egy 10-20 éves formát, modellt, összehasonlítani egy újjal. Pedig ha helyén kezelnék, és adott korszakot hasonlítanak össze adott korszakkal, akkor már érezhető a különbség. Haverom simán onanizál egy 8 gen Civicre, hogy az aztán a formatervezés csúcsa, bezzeg nekem a 145, ha mellétenné az 5 gent, akkor másképp festene.
iRico: ment válasz is.
-
Integrale
veterán
válasz
Elektrosokk #116601 üzenetére
23. Kerulet Vagohid utcaban van egy olajzold 2.0 turbo K coupe, nezd meg!
Tboy93 nincs 156 coupe
-
Integrale
veterán
válasz
Elektrosokk #116577 üzenetére
Nem!
Van szivo 2.0 az 139 lovas 4 hengeres, van turbos 4 hengeres, van szivo 5 hengerez 147 es 155 loval es van turbos 5 hengeres.
-
Integrale
veterán
válasz
Satan_Claus #116563 üzenetére
az 1.8 16V-t három évvel később kapta meg, mint a 2.0 16V-t. Az 1.8-ban van vezérlésmódosító, a 2.0-ban nincs.
-
Integrale
veterán
válasz
Amarth #116525 üzenetére
Van Hahun egy orra törött példény 150 körül, 2000-es évjárat, 70 körül helyreáll, lökhárító, egy lámpa, maszk, hűtő, festés. 1.6 TS, 120 lóval, automata klímával és sok extrával, friss műszakival.
Sokkal jobb vétel, még akkor is ha az általad nézett bontószökevény már csak 160.Szerk.: Elkelt
!Overdose!: A pucsítós seggével annyira nekem sem a szívem csücske, de van olyan összeállítás ami azonnal jöhetne, de még mindig tartom, hogy a korabeli kategóriatársaihoz mérten nagyon is formás dög.
-
Integrale
veterán
válasz
Amarth #116523 üzenetére
Sokat eszik, és többet várnál tőle. TS-sel jobban jársz. Ezt a leélt szart pedig felejtsd el még akkor is, ha olcsó. Kendácsolt fostenger az egész, torony, hátsó ív (matt, narancsos újrafújt fény).
Csavarozgatott tükör, törött, repedezett műanyagok, ocsmány könyöklő stb.roberto211:
Ne ebből a 20 éves lelakott szarból indulj ki, a146 tud szép is lenni. Állíts mellé egy G3-at Civic G5-et, Escortot stb, ugye már másképp fest. -
Integrale
veterán
válasz
Amarth #116459 üzenetére
Gondolom 145 vagy 146, én inkább a TS-t venném, a boxerek szép hangúak, de szomjas és nem úgy megy ahogy elvárná az ember. TS 97-től, már új belsős, jobb anyagokból és összeszereléssel, több extrával.
1.4-1.6-1.8 nézd át, hidegen hallgasd meg azokat is.Ha nem ilyen hangja van, akkor gyanús, hogy ott valami nem jó.
Egyébként a link nem jó, legalábbis nem konkrét autóra visz, hanem a találati listára.
-
Integrale
veterán
válasz
hobizoli #116424 üzenetére
Kicsivel 1300 kilo feletti a Lybra, eliras a Hahus adat.
Szerintem elegendoen viszi a kisebbik is, nyomateka annak is ~250 nm. Lybrabol az osszes tarcsas, Marean is elso dolgom lenne a csereA stabilizatorrud nem a lengokarra van kotve mint a Tipon es tarsain, hanem kulon konzollal csatlakozik a golyalabhoz.
A Dedran csak 2x tortem el azt a kutyacsontot, a 145-on is kellett mar cserelni a baloldalit, es ahogy olvastam ez nem egyedi eset sajnos. -
Integrale
veterán
válasz
nyogo83 #116422 üzenetére
A futomu teljesen egyedi, marmint a ket emlitett modellhez kepest. Elol mcpherson, mint a Mareahoz, de mas a lengokar, es a stabilizator. Hatul pedig egyikhez sem hasonlit, az Alfa tobb lengokaros hossz iranyu tamasszal, a Lybra pedig egy hossz iranyu lengokar, es egy kereszturanyu vezeto.
-
Integrale
veterán
válasz
szoke12 #116420 üzenetére
Alkatrész van hozzá, nem mondom, hogy Suzuki szinten, mert minden sarkon nem bontanak egyet, de van.
Lehet félni az olaszoktól, de sokszor alaptalanul.
Itt is mind minden más nemzetiségű gyártónál, vannak motorok amiket ha lehet hanyagoljunk (JTS Alfák), és vannak olyanok amik az ajánlottak között vannak.
A JTD az utóbbiak közé tartozik, persze ha nem egy lefingott szar, mert költeni mindenre lehet, de ez mentes a típushibáktól.
Futóműve semmi extrát nem tud, kényelemre van hangolva, nem egy ördöglakat, és elég jól tűri a hazai utakat, szerencsére az idióta kutyacsontbekötést átgondolták az elődeihez képest (Dedra, Delta, 155, Bravo, Marea).
Rozsda előfordulhat, leginkább a hátsókerékív aljánál/küszöb végén, rozsda kb ennyi. Tipikus dízel dolgok ezen is előfordulhatnak, pl lendkerék, de nem leszel tőlük védve gyakorlatilag sehol. Befecskendezőrendszer elég stabil.
Az 1.9 105 lovas fix geometriás turbós, a 110 és 115 változó, a 2.4 JTD-esetében passz erről hobizoli tud infót adni, de gyanítom a 136 lóerős fix, a 150 változó.
Az 1.9-cel sem halott, cserébe valamivel kevesebbet fogyaszt, olcsóbb a nagyszervíz (vezérlés csere pl), a hangja viszont sokkal kulturáltabb a 2.4-nek, mivel 5 hengeres, fogyasztásban jelentős különbség nincs.Népítéleten is elég jó a helyezése, már amennyire reprezentatív egy ilyen"blog".
-
Integrale
veterán
válasz
peterr85 #116399 üzenetére
A 80 lovasbol van 6 sebesseges is, orszaguton nagy elony. Egyebkent meg jobban megy a 82 lovas, 60 loeroshoz kepest 30%-kal tobb, ami mar jelentos.
Varosba azonban eleg lehet a 60-as is. Klimat szerintem ugyan ugy megerzed mindkettonel, Bravot vezettem ezzel a motorral, eleg fickos, elvezetes eroforras.
En az erosebbol keresnek egy 6 sebessegeset. -
Integrale
veterán
válasz
!Overdose! #116393 üzenetére
Eselyes, hogy csak magasabb kategoriakban tudjak. Lybra es a 156 is rendelkezik ilyen funkcioval.
-
Integrale
veterán
válasz
roberto211 #116381 üzenetére
En sem, de meg most sem igazan.
-
Integrale
veterán
válasz
parandroid #116358 üzenetére
Már jó ideje 9 és 15 óra fogást tanítják az autósiskolákban, arra hivatkozva, hogy a mostani agyonszervózott kormányművet könnyebben eltekerheted a kormány felső pontját fogva, a nagyobb erőkar miatt.
Nekem állandóan a váltón van a kezem, könyököm a könyöklőn, kézfejem a váltón, semmi baja nincs, szerintem sem akkora súly, hogy ez számítson.
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
hobizoli #116125 üzenetére
Nekem is kene egy PGT. Korabban szemezgettem azokkal is, de amikor tervben volt, akkor nem volt patent allapotu. Most viszont egyre jobban erzem a kesztetest.
Valahol Cegled kornyeken talallak ha jol tudom, ha igaz, akkor kb 30 km van koztunk, nalad tuning jatszik csak, vagy atfesules is?
-
Integrale
veterán
válasz
hobizoli #116102 üzenetére
Lattam, hogy kijavitottad oket, de egy forrasra alapozva, siman irjak, hogy "Nem".
Wikipedia, auto-data es az automobile-catalog szerint is 99, de mar meg sem lepodok. (Utobbi raadasul a leheto legreszletesebb).
Kornelka: igen, 7.9, 1030 kg korulo onsullyal eleg mozgekony kis vakarcs.
-
Integrale
veterán
válasz
!Overdose! #116098 üzenetére
Marea lesz vagy Bravo?
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
Az 1.3 turbo inkabb 80 eleje, a Delta 1.6 turbo szinten.
De ott van a Daihatsu Charade is az 1.0 turboval.Mondjuk az 1.6-ra nem igaz amit Hobizoli ir, ott mas a dugattyu es ugy tudom a hajtokarok is, a mezei 1.6 hoz kepest. Legalabbis amikor turbositani akartuk, akkor ezen bukott meg a dolog. Az otthon levo 2.0 8v turbo meg mar sok lett volna, illetve a dugattyuk hajtokarokkal nem csereszabatosak.
-
Integrale
veterán
válasz
MunezXBK #115431 üzenetére
Múltkor tankoltam 400 Ft/l áron valami csoda dízelt, halkabb tőle az autó (jobban nem megy, és a fogyasztás sem csökken), gondoltam adok neki megint ebből a nyálból, 180 km-t mentem el 15 literből.
Visszafele Velence után asszem Agipnál tankoltam, szintén 15 litert, még mindig azt hajtom, pedig már 220 felett vagyok, és még van benne egy jó 40-50.
-
Integrale
veterán
válasz
szőröscica #115242 üzenetére
Olaszorszagban fonokomnek ugyan ilyen 2.2 idtec Accordja van, 2008-ban vette, kutya baja az autonak, a tompitottat egyutt probaltuk kicserelni a dokumentacioja alapjan, de szinte lehetetlen.
-
Integrale
veterán
válasz
!Overdose! #115214 üzenetére
ilyen?
-
Integrale
veterán
válasz
enginev3.0 #115210 üzenetére
1.4 12v-t kerüld el jó messzire. 1.2 16v vagy 1.6 16v és felette.
Itt az oka, 1.2-vel jól jársz, jobban megy, kevesebbet eszik, és jó motor.
-
Integrale
veterán
válasz
g4bb3r #115206 üzenetére
Van millio teszt rola, ugyhogy olvashatsz elfogulatlan velemenyt is rola. A masodik facelifttel jott ez a kivitel.
Van muanyagtoldat nelkuli, normal hasmagassagu Q4 is.
A csomagtarto merete valtozatlan, ennel kissebb (360 l) mar nem is lehetne, nem egy cuccolos auto, na.A CW -nek a futomuvon felul a fekrendszere ami esetleg zsebbenyulosabb a polgaribb kivitelekhez kepest, mert a GTA rendszere van rajta.
-
Integrale
veterán
válasz
MunezXBK #115096 üzenetére
Nekem is tetszik, szó se róla. Rokonságban is van 1-2, de még a nagy hype előtti időből, most meg rengeteget látok, lelakott, lepusztult, füstokádó E46 és E39 M-mes rendszámmal. Ez nálam az a kategória amikor egyértelmű, hogy azért ez lett az adott pénzmagért, mert BMW.
-
Integrale
veterán
válasz
Lavidaloka #115084 üzenetére
Nem veletlen, mert RAJ!!! Attol meg nem lesz nagy auto, sot. Volt szerencsem hozza hosszabb tavon, passzentosnak mondanam. Magusnak szerintem nem kell bemutatni az E46-ot.
Az xd gondolom az XDrive-ot jelenti.
-
Integrale
veterán
válasz
Lavidaloka #115079 üzenetére
Mert mar egy oregedo tipus, par betegseggel. Egyaltalan nem tagas, es a fenntartasa is BMW-s, persze csak akkor, ha rendesen megkapja amit kell.
Ennyi penzert inkabb Superb, nyilvan az nem mutat nagyot, ezert ez itthon kilove (tiszetl a kivetelnek).
-
Integrale
veterán
válasz
Lavidaloka #115075 üzenetére
Faceliftes szerintem szebb, valahogy jobban egybe van a dizajn. Regivagasu sor 6-tal oke, dizellel van baj.
tresh: meg nem vette meg, de ez a meno.
-
Integrale
veterán
De latod, hogy nem baromsag...
20 ev olaszozas utan: Prisma 460e km-rel lett eladva, az elso Dedraban 300 korul volt, szarra tort, a mostaniban 300+, az Alfaban 220, a Cromaban 340.
Legproblemasabb a Prisma volt, nem huzta fel kozpontizarral a hatso ablakot, es be az antennat, illetve a motorvezerlot kellett cserelni, mert megsult.Igazabol elkpepzelni sem tudom, hogy ennel kevesebbet milyen autora lehet kolteni. De azert jo olvasni, hogy ezt a VW-t szeriat ne, azokat a BMW-ket keruld, azokra a Mercikre ra se nezz, stb stb.
-
Integrale
veterán
válasz
gzbotii #114078 üzenetére
Stilonal az eleinte volt probléma az üvegtetővel, elöl beázott, később javították. Légzsák lámpa, ahogy írod is.
kontakthibák szoktak még előfordulni, de azok viszonylag könnyen és akár házilag is javíthatóak.
1.4-től felfele gondolkodj benne, egy 105 lovas JTD-t sem vetnék el. -
Integrale
veterán
válasz
parandroid #114069 üzenetére
2007-es az már D Corsa (2006-tól), műszakilag azonos a Grande Puntoval és az Alfa MiTo-val.
-
Integrale
veterán
válasz
roberto211 #114023 üzenetére
Mert a Fiatra többet kell?
Nagy csapdát nem rejt a Bravo, sőt. Na meg gyakorlatilag az SX4 is egy Fiat.
A benzinmotor Suzuki, a 4WD pedig Subaru, minden más olasz tervezés, a dízellel együtt.
-
Integrale
veterán
válasz
runner 125 #113911 üzenetére
Ahányszor linkeled a Volvodról készült képeket, mindig elcsábulok. Az Autonavigatoros teszt óta most C70-en pörgök, annál harmonikusabb formájú kupé talán csak a Pug 406.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ritkaság! Hibátlan! Intel Core I9 13900KS Processzor!
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- 16 GB RTX 4080 HP OMEN - garanciával
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- ÚJ Lenovo Yoga 7 2-in-1 - 14"WUXGA - Ryzen 7 8840HS - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest