- iPhone topik
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
footy
addikt
válasz
Mágus2 #74417 üzenetére
Amugy en is azt hittem baj van az autommal, olyan fogasztasi adatokat lehet olvasni a neten.
Aztan rajottem hogy 99% kamu.(#74418) joamilestoné
AZ mondjuk gyanusBar ez nalam nem kizaro tenyezo. En meg egy Punto2-t is bellalnek, na az mondjuk tenyleg keveset eszik 1.2 8V-vel
-
footy
addikt
Swift : Olyat kell venni ami tetszik is, de a Swift kicsi belul nagyon es a csomagtartoja is. A 6-7L szerintem max vegyesben, vagy a fedelzeti szerint. A spritmonitoron nezz szet, en 7,5 alatt nem latok varosi fogasztast.
Leon: En ugy tudom hogy ebben az 1.6 16V nem tul jol sikerult konstrukcio. (nekem EGR es hajtokarcsapagy problema remlik, de majd valaki megmondja ha nem jol emlekszem ) A fogysztasa viszont tutira nem lesz 10 alatt varosban.
Golf5: Ennyiert tuira sok lesz benne.
Civic?
-
footy
addikt
Ha a szívemre hallgatnék akkor a Swift lenne, olcsó fenntartási költség / megbízhatóság, feleség és 9 éves gyerekkel lehet már kicsi lenne ?
Szerintem a stift kicsi, a Jazz sokkkal nagyobb belul.Ha az ízlésemre akkor a Leon 1.6 lenne a legjobb, ismerősömnek volt megbízható és szép autó, népítélet elég rossz dolgokat olvastam róla
1P vagy 1M Leont nezegetsz?Ha pedig a kis fogyasztásra mennék rá akkor a Golf V nagyon tetszik az 1.9 TDi de nagyon félek a szerviztől / kettős tömegű lendkerék
Szerintem 1,5-ert csak lerugottat kapsz. Varosba en dieselt biztos hogy nem vennek. Ha megis dieselt akarsz, akkor erdemes utanaszamolni, hogyha karacsony utan kettostomegut kell cserelni, akkor mennyire esne jol/ferne be a keretbe.A focus2 egyebkent nem tetszik? Corolla?
-
-
footy
addikt
Én nem értem ezt a keréknyomás táblázatot. Jelenleg 2,3 van az összes kerékben.
Ez kevés lenne? A táblázat legalább 2,6-ot ajánl. Mondjuk nem Vredestein hanem Firestone Winterhawk van a kocsin, bár ez szerintem sokat nem kellene hogy befolyásoljon. A másik dolog, hogy miért ajánl hátra többet?
195 / 65 R 15 91 T előre:2,6 bar hátra:2,8 bar
Pont hogy orrnehéz az autó a (diesel)motor miatt, akkor nem előre kellene picit több? -
footy
addikt
Nálam is képben volt korábban a premacy és kipróbáltam egy párat. A futómű és a váltó szerintem kategórián felüli, valószínűleg sokkal jobb lesz mint a Picasso-e. (bár még nem vezettem, csak Megane-t
)
Egyébként ha a premacy mellett döntesz, akkor alvázvédelem mindenképp kell, mert a mazdák szeretnek rohadni. Itt egy kis összeállítás abból amiket én megnéztemPremacy - sárvédő
626 - ajtóél
6 - sárvédő
-
footy
addikt
válasz
MunezXBK #74089 üzenetére
Pont az adagolóshoz olcsó a cucc.
Senki nem állította az ellenkezőjét. A korábbi hozzászólás arra vonatkozott, hogy 800-ból kizárásos alapon adagolós, vagy PD dieselt lehet venni, CR-t nem.Az éves futás meg...én se megyek 10.000-nél többet...ráadásul kombim van. Nem azért vettem diesel-t, mert sokat megyek, hanem mert tetszik. Pont.
Oké, hogy neked tetszik, de itt arról volt szó, hogy megéri-e. A másik dolog pedig az, hogy itt az átlagról vásárlóról van szó.Neked bejön a diesel, szerintem pedig büdös és drágább az üzemeltetése mint a benzinesnek. Viszont évi 27-29ezret megyek ezért muszáj bevállalnom, mert itt már elég komoly megtakarítás van az üzemanyagon. Az átlag pedig az, hogy aki sokat megy az vesz dieselt és itt visszakanyarodva az eredeti témához, ha valaki idős dieselt vesz a kínálat aljáról az kockáztat. Ebben a fórumban valószínűleg mindenkinek rendben van az autója, én innen szinte bárkiét meg merném venni, de nem ez az átlag. Pont. -
footy
addikt
800k-bol nem nagyon lehet CR-t venni, csak valami adagolosat,esetleg PD-t.
Itt a hangsuly inkabb azon van, ha egy evben valaki 5000km-t megy es beleugrik valamibe, akkor az a 100e mar az elejen elmegy es legalabb 2,5evig kell meg hasznalnia az autot, hogy visszajojjon a kulonbseg.
A masik dolog, hogy dieselt az vesz/vett aki sokat megy, ezekben az autokban sokkal tobb km van mint a benzines tarsaikban. Igen tudom hogy nem km-t veszunk, de ez a szabaly egy ido utan megdol, mert egy tizenX eves diesel autoban egy benzines futasanak tobbszorose is benne lehet. (altalaban benne is van)
Ami nem feltetlenul a motoron mutatkozik meg, hanem a valton, a futomu egyes alkatreszein, vagy a belteren. A belteren most nyilvan nem a pohartartora gondolok, hanem pl kormany vagy ules. Elsore persze nem hangzik veszesnek az ules tema, de en ultem pl 300e-t futott leonban es mikor orankent meg kell allni, mert nem birsz ulni, annyira szar mar az ules, az nem kiraly. Persze ezt sem nagy penz bontobol vagy angliabol hozatni, mert egy ulesszett megvan 50-bol egy valto se sokkal dragabb a futomu alkatreszek sem arany arban mennek (bar mikor a 4 lengokart egyszerre kell kifizetni az sem esik jol az embernek), de ez mind-mind penz es utannajaras. -
footy
addikt
válasz
Antonio #73973 üzenetére
Teljesen jok amiket kineztel, amelyikbol a jobb allapotut talalod azt kell megvenni. A varosi rovidtavu hasznalatnal a reszecskeszurot elobb-utobb kinyirja. En belevennem meg a Ceed-et is 1.4 benzinnel, esetleg a Seat Alteat 1.6-tal vagy 1.4TSI-vel. (itt a vezermulancot ugye fokozottan csekkolni)
-
footy
addikt
válasz
bitpork #73872 üzenetére
Én magam is elismerem h a dízel járulékos költségei könnyen meghaladhatják az elért spórolást.
Szerintem pont ez az amivel nincs tisztaban a kerdezo.
Lasd: (#73785) Lenry(#73873) Qru
Az en mazdam is eleg durvan pattogott, ott elvileg a kipufogo feletti hovedo lemez adta a hangot. -
footy
addikt
Ez a milyen autot vegyek forum.
Szerintem pont azert vagyunk itt, hogy tanacsot adjunk. Ha a forumtars biztos lenne abban hogy az a bizonyos tipus a nyero, akkor a marka forumaban megkerdezi, hogy mire kell figyelni vasarlas elott.
Ide tanacsert jonnek az emberek nem onigazolasert. -
footy
addikt
válasz
zsolt19900 #73827 üzenetére
A 206CC-ben max annyi lesz az elmeny,hogy fujja a hajad a szel es azonos nemuek probalkoznak be nalad.
Az MX5 mas dimenzio. Probald ki mindenkepp. -
footy
addikt
Ja hogy presztizsauto kell, akkor alap hogy automata es van is mibol valogatni:
MERCEDES-BENZ E 300 TD Avantgarde (Automata)
BMW 530d (Automata)
AUDI A6 Avant 2.5 TDIEz mind nemet auto, ugyhogy nem romolhat el es nem is kopik, szoval tartalek sem kell ra.
-
footy
addikt
válasz
neduddki #73524 üzenetére
Mondjuk az biztos hogy számít, Jazz-ben lévő 1,4-es is meggyőző pedig papíron csak 120NM/2800.
(#73525) 8th
Ez 2.4-es viszont mocskosul selymesen/egyenletesen jár. Valami nagyon el van találva benne, gondolom nem véletlenül megy a Lotusba is. (mondjuk ott kompresszorral) Meg ugye a camryba is. -
footy
addikt
válasz
neduddki #73417 üzenetére
(#73418) Qru
Na de pont ez a trukk, hogy majd 700-zal olcsobb mint a golf+
Altea 1.9 PD TDi Rebel Egyterű 1896 cm³ Manuális - 5 fokozatú 5 190 400 Ft
Golf Plus 1.9 PD TDI Comfortline Egyterű 1896 cm³ Manuális - 5 fokozatú 5 862 000 FtBar lehet sokan inkabb Octavia-t vettek. Ami kicsivel olcsobb mint az Altea, nagyobb a csomagtere 100L-rel, viszont anyu tutira konnyebben parkol egy Alteaval, mert 30centivel rovidebb es a magas ulespoziciot amugyis szeretik a nok.
(#73422) joamilestoné
Csak a belter anyagai ternek el, az pedig az V-os Golf(+) -ban sem volt tul fenyes. -
footy
addikt
válasz
neduddki #73363 üzenetére
A Mazda tuti hogy tobbet forgott legalabb 2-300-zal es abban majd duplaakkora a motor. A FL 6-os valtoval van, sokaig gondolkodtam hogy arra cserelem de a fogyasztason nem sokat hoz a 6. fokozat
(Bar alapbol sem veszes a fogyasztas, nalam 8.2 szinte csak autopalyan 140-nel)
(#73365) aero.
Bezony, ha jol emlekszem a 101 lovas fabiam 4300-at forgott. -
footy
addikt
-
footy
addikt
Nem tudom milyen marka ment bele vegul, a szombathelyi Fiat szervizben csinaltak.
Persze nem 5.0 V10-hez kell hasonlitani, de vezettem Corsa 1.2-t, Polo 1.2-t es ez ment a legjobban kozuluk es a fek is ezen volt a legjobb.(#73321) joamilestoné
Az nem zarja ki, hogy kinja legyen.(#73322) neduddki
Abban kifejezetten hosszu valto van, ugy remlik 130-nal valami 3ezer korul forgott. Az pedig tuti hogy kevesebbet mint a Mazda6 2.0 benzinnel. -
footy
addikt
válasz
szőröscica #73318 üzenetére
Akkor annak kinja volt. En mikor kicsereltem a gyujtokabeleket es a gyertyakat, akkor megtaltosodott
Egyebkent sokan sajnaljak a belevalo gyertyara a penzt es arra nagyon erzekeny a motor. -
-
footy
addikt
válasz
kalapacsolok #72814 üzenetére
OMV Sensation Wäsche
-
-
footy
addikt
Nem lenne egyszerubb a gyartonak normalisra megcsinalni? Annyira lassu nem lehet az elektronika mint abban volt, ott tuti valami puffert raktak bele. Az mar a balesetveszelyes szint ahogy az mukodik. Egy ev hasznalat utan is sikerult lefulladni vele.
-Szerk-
Ez lehet hogy csak a 100 lovas "kivaltsaga" volt, mert a 75 lovasnal nem remlett ilyesmi. Ha pedig igy van akkor valoszinuleg igy oldottak meg a karosanyagkibocsatast. -
footy
addikt
Dobfek van hatul. Egyebkent kicsi gyengenek erzem a feket. Az asszonynak elotte Punto 2 volt, azon haraposabb volt a fek. A valton viszont mindig elcsodalkozok mikor vezetem. Ennyire jo valtoval meg nem talalkoztam.
Az en tapasztalataim/gondolataim(hatha segit a forumtarsnak a dontesben):
Accord: Szerintem ez adja a legjobb vezetesi elmenyt(ezek kozul). Nekem a belter sem tunt annyira gagyinak. A motor tartossagat mindehol dicserik.
Avensis: A vezetesi elmeny gyenge, viszont van egy megnyugtato burok feelingje. Ha valaki szereti kizarni a kulvilagot es nyugodtan eljutni A-bol B-be, szerintem ez a legjobb. A fogyasztasa is ennek tunt a legjobbnak.
A kettostomegu cserejet 150e km korul tobben is irtak.Mazda6: Nem sokkal marad le vezetesi elmenyben az accordtol. A belter anyagai lehetnenek jobb minoseguek. A zajcsillapitas pedig gyenge.
Passat: A belter anyagai talan ebben a legjobbak. A kulso es a belso szerintem nem kulonosebben szep. (szubjektiv) A menetdinamika es a futomu atlagosnak tunt a tobbihez kepest. (csak utas voltam)
-
footy
addikt
válasz
Pukkancs #72209 üzenetére
Az Accord is nagyon jó, de szerintem az picit túl van árazva. A külföldi autó nem feltétlenül pozitív, már csak azért sem, mert az előéletét nehezebb lehet visszakövetni. A legjobb ha kipróbálod az autókat és úgy hozod meg a döntésed. A Toyotának, Hondának és Mazdának is valamennyivel nagyobb tapasztalata van a CR dieselekkel mint a VW-nek. (Ez nem azt jelenti hogy a VW rossz lenne). Személy szerint nekem megnyugtatóbb olyan gyártótól venni aki már régóta használja a technológiát.
A személyes sorrendem: Accord, Avensis, Mazda6, Passat
Ár/érték arányban szerintem az Avensis a nyerő és a 2.0D nem egy elromlós fajta, talán ez fogyasztja a legkevesebbet is. Nekem ez tűnt a leghallkabbnak is. A beltér anyagai viszont kicsit gagyinak hatnak.(#72211) jozefgucci1
Csakis 2.0 diesel.(#72214) Qru
2004-es 1.4 83Le(#72215) ABE
A hangja lehet hogy barátságosabb lett, bár a PD az PD
Az indítással nálam eddig nem volt gond, megy mindig pöccre, bár igazán hidegek még nem voltak. -
footy
addikt
Én utoljára Shell V-Power Nitro Dieselt tankoltam. Nem éreztem hogy különösen megtáltosodott volna a gép, viszont remélem legalább a fogyasztáson meglátszik. Mondjuk időközben cseréltettem légszűrőt, lehet hogy az többet hoz. Viszont ami tényleg érdekes, hogy a Castrol TBE úgy tűnik működik. Az asszony kocsijába(honda jazz) öntöttem az utolsó 3 tankolásnál.Azóta az alsó tartományban sokkal nyomatékosabbnak érződik és csendesebben jár a motor. Viszont a Castrol TDA-nak semmi hatását nem érzem és a fogyasztáson sem igazán látszik.
-
footy
addikt
válasz
Pukkancs #72202 üzenetére
Lehet jó vétel, de mindenképp nézesd át. A kettőstömegű és turbo cseréje is esélyes lehet, ha mégsem kell cserélni, akkor az csak pozitív. Esetleg érdemes lehet félretenni a pénzt, a jövőbeni javításokra.
Alternatívának: Avensis , Mazda 6
Én Avensist vennék 124 lovas 2.0 Diesellel. -
footy
addikt
válasz
Kornel #72180 üzenetére
Le kell fóliázni a B oszloptól és jól néz ki. A futóműve pedig parádés. (ha jól emlékszem a nürnburgringen hangolták). Amúgy a fabiahoz képest ég és föld, minden tekintetben.
joamilestoné
Én úgy emlékszem ebbe is rakták a renault féle 1.9dci-t a váltóval együtt, ami megint nem volt a legjobb darab. -
footy
addikt
válasz
szőröscica #72118 üzenetére
De, csak kell egy plusz adapter ami a jelfordítást végzi.
-
footy
addikt
válasz
runner 125 #71764 üzenetére
nemigaz mer a lámbordzsííni
-
footy
addikt
válasz
bitpork #71724 üzenetére
Ismerősnek volt 530D (újonnan vásárolta 2006 v. 2007-ben) az elején semmi, de 3éves kora körül állandó vendég lett a szervizben. Nagyrészt elektronikai gondok voltak, a motorral 2 esetben volt probléma.
Cserélt Q7 3.0-ra az pedig nem úgy ment mint a BMW. Aztán kapott egy chippet és megvolt a boldogságEgyébként csak én látom úgy, hogy a 2000 után gyártott BMW-kből 3-4 év alatt kikopik a prémium érzés?
Az E38-ban még 1x évesen is megvolt/megvan, de ezekben az újakban már nincs. -
-
footy
addikt
válasz
Tothgera30 #71408 üzenetére
Csak a hangja elég tré
-
footy
addikt
Volt már?
Egymillió kilométer van egy bécsi PriusbanValami perverz módon eddig is gerjedtem a priusra, de még a végén lehet veszek is egyet
-
footy
addikt
válasz
MunezXBK #71118 üzenetére
Ki emékszik már arra?
Grác környékén jársz valamikor?
Amúgy félreértés ne essék, nem vagyok sem a diesel ellen sem a VW ellen, egyszerűen csak a fórumtársnak egy benzines szívó jobban passzolna arra amire használni szeretné. Szerintem.(#71119) Rambovits
Azok tényleg jó értékek. Én városban csak ritkán járok, úgyhogy ebből a szempontból csak a spritmonitorra tudok támaszkodni. -
footy
addikt
válasz
capulet75 #71110 üzenetére
Én annyira nem vetettem el hogy nekem is az van. Viszont én napi 50km-t ingázok, egy évben pedig 28e-kmt megyek és bevallom, hogy költök (többet mint amikor szívó benzinesem volt) az autóra.
(#71112) Rambovits
A helyedben bérelnék, vagy kölcsönkérnék egy dieselt és kipróbálnám, mennyit eszik ugyanilyen használat mellett. Lehet meglepődnél. A spritmonitoron is utána lehet nézni, városban csak a hibridnek van fogyasztási előnye, a diesel inkább városon kívül van előnyben.
Az én fogyasztási adataim amúgy: Városon kívül 5,4-5,7 Autópályán (óra szerint140) 6,3-6,5 -
footy
addikt
válasz
capulet75 #71105 üzenetére
Így van és amint tudjuk, senki nem használ diesel céges autót és chippet sem készítenek hozzá.
A másik hogy egy 10+-os autónál hogy ellenőrzöd az előéletet, főleg hogyha külföldről van?(#71107) Rambovits
Neked ha jól emlékszem 2.4-es benzines Camry-d volt. Abban hány turbót, kettőstömegű lendkereket, vagy adagolót cseréltél?
Itt nem arról van szó hogy tuti cserélni kell a dieselnél, hanem hogy ha nem muszáj, akkor minek szopófaktort a nyakunkbavenni?(#71106) bitpork
Ennyi, engem is a szerelő néz hülyének, hogy minden kis zörejjel megyek hozzá(#71108) Qru
+1 -
footy
addikt
ha úgy alakul olcsóbb szervizelni mint a kérdező által felsorakoztatott pug.-ot és a mazdát
Itt a mazdáról tudok nyilatkozni, de nem láttam számottevő különbséget az alkatrészárak között.
A másik dolog hogy fentebb írtam a mazda motorja láncos, tehát valószínűleg nem vezérléscserével kell kezdeni. Ehhez még jön, hogy a passaton lengőkarok nem szeretik a magyar utakat, a mazda futóműve nem annyira érzékeny erre. Nem azt mondom hogy a passat rossza autó, sőt sokáig én is azt akartam venni és most is VW dieselem van, de a fenti kérdező nem igazán akart dieselt és szerintem évi 10e km-nél nem hozza vissza felárát így hogy egy 10+-os autóról beszélünk.(#71091) Rambovits
Itt nagyrészt nem a kopó alkatrészekről van szó, hanem szopóroller lehetőségéről. A kérdezőnek kell mérlegelni, hogy bevállalja-e. Én a rózsaszín dieselködöt akarom eloszlatni, hogy aki vesz egy vw dieselt annak dolgoznia se kell mert az autó termeli a lóvét.(#71092) hobizoli
Oké, de azt számold ki ha egy évben megy 10e-kmt akkor mennyi megtakarítása és megéri-e egy esetleges szopórollert a nyakába venni.
Te mennyit raktál már le a különbözetből?Tudom itt mindenki dieselguru és megvette a svájci pap hétvégi autóját, csak én vagyok a helikopter mert nekem a 7éves autómra is költeni kell.
Jah meg bitpork -
footy
addikt
A B5 passatban én még csak kéttömegűvel láttam. Egytömegű max akkor ha cserélték, vagy ha a fórumtárs cseréli, de azt se ingyen rakják bele, azt meg hogy hosszú távon jó-e egy másik kérdés. A mazda 6 2.0 szívó benzinese kevésbé szervízigényes akárhogyis nézzük.
Megpróbálhatod belemagyarázni hogy kevesebb a hibalehetőség a diesel passatban de nem fog sikerülni. -
footy
addikt
válasz
capulet75 #71032 üzenetére
Na ez az, hogy nem mindegy az elv, de gondolom ti nem is 3 hétig jártok egy ingben mint 1-2 kölni kollégám. Persze hogy lehet találni jó állaoptú 10+-os autót, de nem ez az alap és attól hogy egy autó németből jön nem lesz automatikusan jó állapotú.
(#71033) raczger
Ne hagyd hogy az utópisztikus fogasztási adatok becsapjanak -
footy
addikt
De a használt lendkerékkel mire mész? Mikor áll az autó akkor mivel jársz? Miért nem jó az hogyha kicsivel többet hagy ott tankolásnál és nincs szívás?
(#71026) capulet75
Én meg éltem németországban is és most ausztriában élek. Mikor a német csávó azt mondta hogy azért nem használ mosásnál öblítőt, mert drága, akkor szerinted belerakatja a kocsiba a jobb olajat?
Ez egy ábránd hogy ha van rá pénz ki is adják. Sokkal több a fillérb@szó mint magyarországon.Másik érdekesség: A törökök mindig megnézik hogy volt-e már török tulaja a kocsinak és ha igen akkor az kizáró ok.
-
footy
addikt
válasz
capulet75 #71017 üzenetére
Persze hogy van keveset futott autó, én is mondhatom anyám leonját 2001-es 83ekm-rel 1.4-es benzines. Családi baráttól véve szervízkönyvvel. De mi már nem vezettük a szervízkönyvet pedig csak a második tulajok vagyunk. Akkor mondjuk egy németből behozott Passat, ami ott egyébként is munkásautó mennyire lesz kevés futással és valós szervízkönyvvel? A 2.-3. tulaj általában valami török/szerb aki pörrent rajta egyet hogy hamar elmenjen. Persze hogy vannak üdítő kivételek és nem kmóra állást veszünk, de ha van egy 140ezret futott benzines vagy egy 400-at futott diesel akkor azért nem mindegy.
Ha van egy valós futásteljesítményed, az esetek 99%-ban akkor sem lehetsz biztos benne hogy mikor volt vagy volt-e már cserélve a turbo és a kettőstömegű. Annak az árát egy olyan korú autó pedig már nemigen hozza vissza. Főleg akkor nem ha valaki évi 10e-t megy és a fúrumtárs annyit adott meg. -
footy
addikt
válasz
capulet75 #71013 üzenetére
Olvasd végig:
Ezt valami faluvégi szerelő mondhatta. A Passat B4/B5 1.9 tdi-vel legendásan jó széria volt (A B6 2.0PD-vel pedig az ellentéte). Viszont azok az autók már öregednek kifelé és óriási futásteljesítmény van mögöttük.
Tehát 3.-4. tulajként veszed meg bizonytalan előélettel 400e+-os futással. A dieselt azért veszik az emberek mert sokat mennek, egy 12-éves diesel autóban óvatos becsléssel is 360e lesz. Nem érdemes azt gondolni hogy kifogod a svájci pap hétvégi autóját mert az szopóroller lesz.
-
footy
addikt
válasz
capulet75 #71009 üzenetére
Az ilyen korú passatoknál általában már cserélve van a vezérlés, amelyiknél nincs azt meg nem kell megvenni. Pajti, a vezérléscsere nem korhoz van kötve, hanem futásteljesítményhez. Én akkor is lecseréltetném ha a szervízkönybe be van ütve, mert magyarországon bárhol kitöltik 10-20 ezresért. Viszont ha elmegy a vezérlés akkor többszázezres károd lehet.
Még a becsületes nepper is azt mondta, hogy akkor is kicserélné a vezérlést ha az apjától venne autót, pedig ő több autót látott mint bármelyikünk.Persze hogy drágább a dizel, de a vw normális törődéssel örök élet meg egy nap.
Ezt valami faluvégi szerelő mondhatta. A Passat B4/B5 1.9 tdi-vel legendásan jó széria volt (A B6 2.0PD-vel pedig az ellentéte). Viszont azok az autók már öregednek kifelé és óriási futásteljesítmény van mögöttük. -
footy
addikt
válasz
capulet75 #71005 üzenetére
Te írtad:
Ha a fogyasztási kritériumok nem teljesülnek de 200k-val olcsóbb a kocsi, akkor számold ki hogy mennyi kiautózható különbözet jönk ki abból a 200k-ból.A 200k különbözet fele már az első szervíznél elmegy, mert a TDI-n cserélni kell a vezérlést a mazda pedig láncos. Másik 50 elmegy mondjuk lengőkarra. Marad 50e plusz. Aztán lehet fél év múlva kifekszik a turbo vagy a kettős tömegű lendkerék.
Nekem is dieselem van, nem azt mondom hogy rossz, de évi 25ezer alatt nem éri meg a diesel főleg ha egy 10+-os autóról beszélünk. Szvsz 2 millió alatt én nem vennék egyáltalán dieselt.
-
footy
addikt
válasz
capulet75 #71003 üzenetére
Miért? Ha van kocsi akkor kulálni is azzal kell menni? PL. Mikor Debrecenben dolgoztam, akkor busszal jártam dolgozni, egyszerűen azért mert passzolt a tömegközlekedés. A kocsit pedig garázsban tartottam és csak hétvégén használtam a szülőkhöz menni és kirándulni. 1év alatt 8ekm ment bele.
-
footy
addikt
válasz
raczger #70998 üzenetére
Leginkább ott, de az alján is van egy két hely amit érdemes megnézni. Igazából ez az egyetlen komoly típushibája az autónak. Mindenképp nézesd át és akkor nem érhet meglepetés. Mondjuk szerintem ez még mindig olyan hiba amivel nem maradsz ott sehol és nem sürgős javítani, ha egy kicsit necces is.
Új hozzászólás Aktív témák
- DELL Precision 7730 i5-8400H Quadro P3200 16GB 512GB FHD 17 1 év garancia
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2190, 100% Akkumulátor
- Nexigo PJ40 okosprojektor / Számla + Garancia /
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest