- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
szabonagyur #123143 üzenetére
Szerintem pont olyan, mint a többi hasonszőrű városi szedán. Thalia, Albea stb, talán a Linea lóg ki ebből a szegmensből külső dizájn terén.
Egy mutatósabb, kicsit nagyobb méretű alufelnivel szebbé is lehet tenni, a gyári nagyon kicsinek tűnik, az (is) okozza az esetlenségét.Pl:
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
vbarbara715 #123118 üzenetére
Tehát, akkor újra. Van olyan, akinek nem szempont az autó külseje, vagy pedig sokadlagos.
Aki pedig így áll hozzá, annak édesmindegy, hogy mit érez amikor beül.
Te nem ilyen vagy, én sem, ettől függetlenül megértem, ha valakinek ez nem fontos.
Abban a helyzetben amiben szabonagyur is van (kint parkol majd hónapokig, évekig), sajnálnám azt ami tetszik. -
Integrale
veterán
válasz
vbarbara715 #123110 üzenetére
Amiket felsoroltál, vagy lopják, vagy megbízhatatlanabb mint egy City.
Azt is meg kellene érteni, hogy valakinek másodlagos igény az, hogy szép legyen.
Részemről egy 5-ös Golf sem szebb mint a Honda City. -
Integrale
veterán
válasz
szőröscica #123087 üzenetére
Úgy tudom, hogy a DW10-es PSA motor az alapja, csak a Mazda kicsit beletúrt.
-
Integrale
veterán
válasz
zsoleszkai #123085 üzenetére
Pont úgy mint a fentebb említett 6-os 2 literes dízele.
-
Integrale
veterán
válasz
maggi1886076 #123033 üzenetére
Telefonrol nem hasznalok ekezetet.
-
Integrale
veterán
válasz
parandroid #123022 üzenetére
Nemetrol koppintott? Az egy Favorit mar nemet fennhatosag alatt ujraalkotva.
-
Integrale
veterán
válasz
2thletme2day #123003 üzenetére
A következő 1.8-as, jobb felszereltséggel, de szintén 2009-es 1.6 M. Lehet, hogy csak el akarják adni.
-
Integrale
veterán
válasz
hobizoli #122918 üzenetére
Suite van egy-kettő itthon, de alapvetően svájci piacos, nem véletlen a felszereltség. Amikor én néztem a Bravokat, akkor a jobbak 7-800e körül voltak.
De egy HTD Suite-tal még mindig megbarátkoznék. Kifejezetten tetszik.Alá a 90 lovas Punto 5. fokozata, 156 kilincsekkel.
-
Integrale
veterán
válasz
Primary92 #122868 üzenetére
JTD es 1.6 mehet 1.4 12V-t keruld jo messzirol. Mares nem nagyobb belul mint a Bravo, cask konnyebb beszallni, plusz csomagtarto.
Kornelka: Miert is MK6 a gombolyu Swift, es 7 a jelenlegi?
Volt a japan kocka, aztan annak az eros faceliftje, az itthon is gyartott papir, majd a Tied, es most az uj. Ez 4.The Prob: Klima lehet alacsonyabb felszereltseggel is, csak nem szeriakent vagy dragan (ujkent)
A gyari radio kiszedheto, nincs egybe a muszerfallal. -
Integrale
veterán
válasz
rwin5 #122582 üzenetére
Sem dízelnek, sem benzinesnek nem tesz jót a rövidtávú használat, mindegy, hogy város vagy országút, de nyilván az előbbi az ártalmasabb. Sok alacsony fordulatról való indulás, kuplungolás-váltás, sok ki és beszállás stb.
Egy turbós motornak főleg nem jó, dízelek pedig túlnyomórészt azok. Benzinesek magasabb hőfokon dolgoznak, így hamarabb melegszik, ezáltal hamarabb is éri el az üzemi hőmérsékletet.Ajánlott ezeket olvasni:
(ez a kettő cikk benne van a TIR-ben?)
-
Integrale
veterán
Most jöttem gumistól. 4 új téli + futóműállítás. Nem is ez a lényeg, állt mellettem egy GLE Coupe 350 d + AMG csomag.
Nagydarab fickó a tulaj (pont az a réteg, akit elképzeltem a volán mögött), bejött egy téli szettért + hozzá felni, mert a gyári felnik 900e Ft (+ a 4 gumi további 3-400e, + sépci szelepek) és sokalja, amit ott kapott volna az csak 400, de így sem vitte el, plusz ki lesz ütve a "kompjúterből" a keréknyomás ellenőrzés, mert annak darabja 60-70e között van.Majom és a banán tipikus esete.
-
Integrale
veterán
válasz
TheProb #122502 üzenetére
Versenyezni akarsz?
Golfból 1.6 és felfele, de mint írtam korábban is, kezdő autónak nézd a teljesítményt is, biztosítás miatt nem mindegy. Ha meg kezdő autó, akkor úgy állj hozzá, hogy majd cseréled idővel, belejössz, akkor jöhet az erősebb. Nem kell félni, 100 lóerő alatt és körül is van élet.
Nézz egy Punto 2-őt, amit írtak is korábban, 1.4 95 ló, szépet lép, és nem is rossz autó. Vagy valamit hasonló méretben. -
Integrale
veterán
730E km szar HDi
-
Integrale
veterán
válasz
hobizoli #122425 üzenetére
Na ja, az Alfaba 22-25 e ft darabja a lengokaroknak, 120e km van bennuk es nem kopog, nem log. A Lanciaba ugyan ennyi korul volt a ketto, az egyik 1 evet birt, a masik kozel.kettot.
Nagy kedvencem a jofogasos 156 hirdetese, ami aztan radioba is elhangzott, neg facebookon terjedt. "Szar, viszi a penzt, csak milliomosoknak ajanlott" cimszavakkal.
Felhivtam a fickot, a kozel 300e km-t futott autoban az elmult evben kuplungot, gyertyakat, legtomegmerot, lengokarokat meg talan valami kipufugorendszert erinto alkatreszt kellett cserelni, illetve hozza kellett nyulni a valtohoz, mert reccsent a kettes.
Csak ebben az evben rakoltott bo 400e ft-ot, ami csak a szerviz.
Na ezert szar, fos, penznyelo. -
Integrale
veterán
Az én 145-ös Alfámra pl pont nem kell költeni semmit. Kötelezők cserélve vannak rendszeresen, nincs elspórolva és nincs gond. Évi 30e beleugrik hiba nélkül.
Nem tudom, hogy egy Corollára mennyivel lehetne kevesebbet költeni, ritkábban kell olajat cserélni?
Nyilván gyertyacserénél dupla ár, vezérlés cseréje minden második alkalommal drágul a vezérlésmódosítóval, de ezek még mindig a kötelező szerviz számlájára írhatóak, nem a megbízhatatlanságéra. -
Integrale
veterán
válasz
TheProb #122359 üzenetére
Írtam, hogy 1.8 dízel nem ajánlott.
Nálad is azt látni, hogy mindegy mi, csak vegyél egy autót.
Mérd fel az igényeidet, ajtók száma, férőhely, extrák, üzemanyag, hengerűrtartalom (biztosítás miatt első autón esetében nagyon nem mindegy) stb, stb.
Lesz később bevételed, hogy fenntartsd?
Eddig küldtél már alsóközepes autót, sőt, B szegmensből is, aztán középkategória, benzin, dízel minden volt már. -
-
Integrale
veterán
Mit? Dízel kellett neki, azért mert szereti a karakterét és a német (mint a cikk alanya is) úgy van vele, hogy úgyis eladja pár évesen, ha közben baja van, akkor meg szerviz.
Nem szentírás, hogy csak 30e felett lehet dízelt venni, ha dízelt kell, akkor dízelt vesz évi 5000-re is, az is lehet, hogy kevés hosszú útból jön össze a km.Egyébként szó sem volt koros németről évi 10-e km-re.
-
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
tzimash #122201 üzenetére
Szerintem a legtöbb alsó-középkategóriás autó alkalmatlan erre. 306 Break, és a Xsara kombi viszont elég szélesek hátul.
De ez attól is függ, hogy mekkora a 3. gyermek, mekkora a két gyerekülés.
5 év alatt, amíg meg lenne tartva az autó elhagynátok a gyerekülést?
Mert ha marad végig, ráadásul mind a kettő, a jelenleg gyerekülés nélküli már nagy lesz ahhoz, hogy a kettő közé kényelmesen elférjen.
Szerintem még a középkategória is alkalmatlan erre, a kényelmi kritérium tartása mellett. -
Integrale
veterán
válasz
tzimash #122199 üzenetére
Ket gyerekules plusz egy gyerek. Fabia kilove, Carisma szinten, a 323-mal es a Corollaval egyutt.
Picasso, Multipla stb, de jo allapotut nem fogsz talalni egyikbol sem ennyiert. Esetleg nezz Citroen Evassion, Peugeot 806, Fiat Ulysse, Lancia Phedra ikrekre, vagy VW Sharan (ebbol max a regi, sok kilometerrel)
Kisaruszallitok tobbszemelyes caltozatai is jok lennenek.
Scudo, Jumper stb -
Integrale
veterán
válasz
parandroid #122110 üzenetére
Kb ugyan az a véleményem a Kalosról mint tboy93-nak. Itt-ott megszürkült kemény kopogós műszerfal, az igénytelenebbik budiajtó csapódásra emlékeztető ajtók, sorjás kilincs, kapaszkodók és napellenzők.
Ócsak ülések, lötyögős váltó stb. De nincs gáz, egy lépcsővel feljebb a Nubira/Lacetti is ilyen.Egy B Corsa vagy Punto 1 szintjén lehet a Kalos úgy, hogy 10 évvel fiatalabb modell.
-
Integrale
veterán
válasz
parandroid #121964 üzenetére
A Scudo es tarsai helykinalat szempontjabol, versenybe vannak a Caravelle meretuekkel.
-
Integrale
veterán
válasz
kovacsroli #121957 üzenetére
+ Bravo 1.4 Tjet, 1.6 jtd
-
Integrale
veterán
válasz
Jakab66[hun] #121860 üzenetére
max 1500 és vált stílus hidegen ugyan olyan ártalmas mint a magas fordulat, melegen pedig ártalmasabb, főleg a kettőstömegűre nézve.
-
Integrale
veterán
válasz
szőröscica #121806 üzenetére
Szép, csak nagyon kényes. A Lanciában nekünk is az van, egy-két árnyalattal ugyan sötétebb, de vigyázni kell rá. Kisgyermekes családnak, vagy kutyásoknak messze kerülendő.
-
Integrale
veterán
válasz
LógaGéza #121802 üzenetére
Mindenképpen az első FL utániakat érdemesebb nézegetni. (első facelift= még régi külső, de új belső, színre fújt ütközők, tükrök) a második facelift pedig új külsős.
Mindkettő jó lehet, csak az utóbbi tetszik, akkor értelem szerűen azt.144 lovas nincs egyik faceliftesből sem, az még euro 2, a 140 pedig a 3-as (2001-től).
-
Integrale
veterán
footy: Webasto nem gyárt ilyesmit?
-
Integrale
veterán
Inkább a JTS. Ott hajtókarcsapágytól kezdve minden lehet. A TS (nem közvetlen befecskendezéses) csak a szokásos kényesség jellemzi, hidegen kifejezetten nem tolerálja a pörgetést, és a szar/ritka olajcserét.
A legtöbb problémája ezekre vezethető vissza, a vezérlésmódosító is meghálálja a gyakori cserét (~10e km). -
Integrale
veterán
válasz
SzlobiG #121734 üzenetére
Normális használattal, lásd amit feljebb írtam. Kibír két szett vezérlést, ami bő 100e km. Szerintem ennyi időközönként nem nagy kiadás + 40e Ft a vezérlés cseréjekor.
Ettől még nem lesz kevésbé ajánlható, mert gyakorlatilag csak a pénztárcán múlik.Nyilván "igénytelenebb" motor a 105 lovas, viszont valamicskét gyengébb, és nem eszik kevesebbet.
-
-
Integrale
veterán
válasz
roberto211 #121666 üzenetére
Jó akkor #csakameganeesaswiftazolaszcsakszarlehet!!44négy
Swift es a biztonsag inkabb mazli kerdese, semmi mase. Szuleim is kiszalltak egy 80-90 km/h frontal utan az oreg Lanciabol, szerencse. Mindjart kiderul, hogy a Swift biztonsagos is.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- World of Tanks - MMO
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Viccrovat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Call of Duty: Vanguard
- Milyen routert?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 16GB 512GB 15.6 új akksi 1év garancia
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600 / RX 6700XT 12GB / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Jótállás: 2027.02.16.-ig
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / RTX 2060 6GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest