- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
Hirdetés
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
Nekem johetne, az eloitelettel sarokban remegoknek meg ne linkelj ilyet!
Xero: 525 d-t kerdezett, az mar CR.
HKorn: onnan, hogy mindent kicserelt, amit ki kellhet cserelni egy ennyi idos autoban. 277 meg nem sok ennek a motornak.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Tothgera30 #156703 üzenetére
Akkor nem VAG-ot kell venni, van mas is a vilagon.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz SzlobiG #157113 üzenetére
Nem mindegyik 1.6-ban van kettőstömegű, a gyengébbekben nincs, de ott is csak motorkód alapján mondható meg biztosra.
Egyébként nem értem, cserélni kell a kopó alkatrészeket, ami ugyan úgy kopó lesz egy másik autó esetében is, ezért el kell adni mert szar.
Ha elkopik a fék, lehet lecserélem én is az Audit."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz AMD Power #157449 üzenetére
Xsara és a Megane is jó, még idevenném a 306-os Peugeotot is, lemezek alatt megegyezik a Xsaraval, szóval a hátsó futómű ennyi idősen már vagy cserélt/felújított, vagy te fogod megcsinálni. Több helyen is foglalkoznak vele, odaviszed a sajátod, mellécsomagolsz 40 e Ft körüli összeget, és kapod a felújítottat, amivel sok-sok évig elmegy.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Új autót keresnek a családban, 5 millió a plafon, inkább alatta, 4-5 ajtó, klíma és társai legyenek, nagyrészt városban lenne használva, havonta 1-2 alkalommal hosszabb táv, de az sem több 200 km-nél.
Ami eddig képbe került, az a Baleno, Tipo, 308, Astra J, Megane és a többi hasonszőrű modell.
Astrára, Balenora már kértek ajánlatot, többire még nem.Mik kerülhetnek még képbe, melyik gyártó ad kedvezmény őstermelőire és melyik mennyit, vannak ajánlott kereskedések pl Opelra, VW-re és Suzukira?
A Baleno eddig a befutó, de szóba került már 3. generációs Jazz is 3-6 évesen, és családból egy első generációs Mazda 6 is.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #157535 üzenetére
és mindenki
Baleno ár/érték arányban jött képbe, Vitarától kirázta őket a hideg, véleményük szerint a Balenonak jobb élhetőbb a bele, kívülről is szebb és nincs szükségük magasabb építésű autóra, így a Vitara kiesett.
Tipo képbe került, viszont a 4 ajtós olcsóbb, én viszont terelném őket inkább 5 ajtós kialakítás felé, jön a gyerek, babakocsi, könnyebb pakolhatóság stb.
Yarissal az a gond, hogy kicsi a csomagtartó és úgy alapból az autó sem nagy, viszont városba az lenne a legjobb, ajánlottam én is.
Ezért került szóba egy pár éves Jazz is, 2 millió körül vannak 1.4-es változatok, kettőt asszem már meg is néztek, méretre az lenne a legjobb, elköltött pénzmag szempontjából is, megbízható is, "tágas" is.
Arról nem is beszélve, hogy olyan kell, amit nem lopnak annyira, pár éve elvitték tőlük ház elől a családi Seat Alhambrát, így rossz az ómen.
(nekem gyanús ebben a történetben a szerviz, egy hónapon belül kétszer volt bent az autó, összesen közel 1 milliós számlával, majd rá pár napra eltűnt az autó, úgy, hogy ott állt mellette a céges Passat és egy új Cordoba is...)"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz #47205632 #157658 üzenetére
Viszont 160 Nm-t tud a 65 lóerős variáns, ami nem feltétlenül rossz, szóval dísznél azért többet tudnak ezek a soft turbok.
Nem a norma teljesítése az oka, hanem az adózás, franciáknál és az olaszoknál teljesen másképp működik.
Kezdő jogsis nem vezethet X lőerőnél erősebb autót, bizonyos ccm felett drasztikusan emelkedik az adó.
(Pl.:Ezért született meg a 2.0 V6 turbo Alfa, és a 2.0 V6 biturbo Maserati is.)"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
2005-ös Volvo S40-ről mi a vélemény? 1.8-as benyó, manuális váltóval. Ez a konkrét autó.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #157770 üzenetére
Bármilyen autóm lesz a hazamenetelkor, azzal tennénk meg az utat, nem eladási szándékkal, hanem van egy 6000 km-es útvonal, amit szeretnénk megtenni.
Az, hogy nem megy nem érdekes, az Audinál jobban szedi a lábát, és az is elég nekünk kettőnknek, főleg az itteni morál és korlátozások miatt. Fogyasztás annyira nem szempont, mindegy, hogy 7 naponta tankolom tele, vagy 6.
Igazából azért szúrt szemet ez a konkrét modell, mert ki van fizetve az adó 1 évre, és friss a műszaki, utóbbi a legnagyobb érték, az autó másodlagos (nem nekem, hanem itt).Az A3-nak lejár a műszakija áprilisban, 600-ért vettem, 700-ért elmenne, műszakival nem érdemes vacakolni 10 év feletti autóknál.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
T25-ös Avensisról mi a vélekedés? 1.6-os 2006-2008 (egyik 2006-os, másik 2008-as). Azon kívül, hogy igénytelen a belseje, mennyire tartós? Ezt is érinti az olajfogyasztás?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #157949 üzenetére
Én is abba az irányba indulnék el, ha a biztosítók is támogatnák ezt az ötletem. Egy 2008-as Avensist utánam vágnak friss műszakival és 4 új gumival 1400 euróért (Toyoták itt kicsit sem tartják az árukat), biztosításom sem változna mert 2008-as.
Hasonló paraméterekkel rendelkező S40 drágább, 2-3000 között, annyiért meg már inkább 159-et vennék."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Itt nincs 1.8-as, 1.6 vagy dízelek. Viszont ha nem olyan jó motor az 1.6 (nem teljesítményét tekintve), akkor lehet elfelejtjük az Avensist.
Isc: Nem állapotra értettem, hanem megjelenésre, minőségre. Sajnos hatalmas csalódás ilyen téren a Toyota.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
"Üléspróbából" és az utódjából indulok ki, ami új kora óta a családban van, jelenleg 6 éves. Hullámos a műszerfal teteje, mozognak a szellőzők (új koruk óta), nyöszörög a középkonzol a tetőkárpit és mindennek van egy kis hangja ha hozzáérsz (ablakemelők, ajtókárpitok, kilincsek, gombok),
könyöklőtől és kesztyűtartótól lefele bili műanyag amire ránézel és karcos lesz, könyöklő egy rossz vicc, kemény és a PVC burkolata hullámosra nyúlt pár éves korára.
Műszakilag remek, nem romlik el, de kellemetlen ülni benne, az elődje ilyen szempontból jobb, csak újként volt hozzá szerencsém, nem tudom, hogy 10 éves korukra azok milyenek, ha ez 6 évesen ilyen.Persze ez lehet egyedi eset is...
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz bostone #157997 üzenetére
Szerintem logikusabbnak tűnik rákölteni az F-re azt a 100.000 Ft-ot, főleg ha csak két év múlva akartad cserélni. Veszel egy G-t, amire ugyan úgy költened kell, de még csak nem is ismered az autót pláne az előéletét, könnyen lehet, hogy többet kéne ráköltened X idő alatt, mint az F-re, arról nem is beszélve, hogy 60-70e Ft lenne csak az, hogy a neveden van az új, és utána jöhet a móka a folyadékokkal, vezérléssel, fékekkel stb.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szotyika77 #158037 üzenetére
Ha városba kell, és kezdő jogsis nőnek (ez mindegy is, hogy milyen nemű), akkor a Fiesta vonalon maradnék, viszont nem értem ezt a márkamegkötést, hogy ezt-meg azt nem. (2010-es BMW-t én is vennég 1,5 milláért mondjuk)
Mert így kimarad a Swift, Grande Punto, Pug 206/7. Még a listára venném: Toyota Yaris, Mazda 2, Corsa.
De van egy olyan érzésem, hogy valamelyik kritériumból engedni kell, és gyanús, hogy nem a pénz az. 1,5 millióig, hibátlan, megbízható, olcsón fenntartható, keveset fogyasztó 8 éves autó kell.
Vagy 1,5 millió csak az autó, és még azon felül átírás, szervizelés stb?"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz pècsimunkás #158180 üzenetére
Es egy merettel kisebb is. Kevesbe "premium" kivul, belul es anyagaiban, mint a Pug. Egy Toyota nem alternativa minden autora es kivansagra.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Pont, hogy a régebbiek voltak "silányak" az újakkal ilyen jellegű probléma egyáltalán nincs.
A sivár belső érdekes, előbb linkeltél egy Leont. Aminek a váltója szintén messze van a pontosságtól, de nagyon is.Akinek volt, vagy már ült benne az pont, hogy nem tudja miről beszélsz. Vannak itt is páran, akiknek van Bravoja (de mutatok párat 1.4-et 400k feletti futással is).
(érdekes a TC-s népítéleten sem az látszik amit írsz, ellenben a linkelt Leonnal. )
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Népítéleten nem írnak erről a precíz összeszerelésről, arról is lehet linkelni a legrosszabbakat, felesleges megtennem, meg tudod tenni magad is. Az átlag meg valahogy nagyon nem ezt támasztja alá.
Vannak használt tesztek szép számmal mind a két modellről, szerintem az több mindent elmond, mint egy-egy ilyen vélemény.
Viszont a legjobb az lenne, ha leírnád, hogy miben voltak annyira megbízhatatlanok, mik voltak a hibák, mi csörgött és zörgött? Illetve az sem lenne baj, ha motort is írnál, úgy kapnánk használhatóbb információ halmazt.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen