- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Yettel topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Nem, nem az mivel nem rólam van szó. Magamnak sosem vennék ilyen autót, egy utolsó szériás hosszú Y60 2.8TD-vel én tök boldog lennék pedig se nem fügre se nem túl kulturált kocsi. Viszont a kérdező olyan autót keres amit élvezet vezetni és egy URS4-et az, főleg télen vagy esőben és nem egy kihegyezett célgép ha kell kényelmesen utazik vele a család illetve beférnek a csomagok is.
-
8th
addikt
Én is kibírtam röhögés nélkül ahogy negyvennél pánikszerűen dugott neki egy egyest és koppig betépte a kéziféket. Megállunk a kereszteződés mértani közepén odafordul és röhögve mondja, hogy szólt a muterja, hogy nem fog a fék ő de elfelejtette. Baszdki majdnem megütöttem.
-
8th
addikt
válasz
runner 125 #70103 üzenetére
Bezzeg a péniszpumpa megy neki...
TaaT: Haverom anyjának a tico-ja még ennél is szarabb állapotban volt. Elindultunk de már az első utcasarkon a szívbajt hozta rám az a szar merthogy rendes üzemi fék az nemigen volt rajta és a motorfék + koppra berántott kézifék ellenére begurultunk vele egy kereszteződésbe. Ezt persze az a
hülye fasz haveromdrága szent ember elfelejtette velem közölni indulás előtt. Vidéki kisváros éjfélkor, szerencsére zéró forgalom, egy kocsi jött az is vagy egy kilométerre.Dr.FantastiK: Még egy Pininfarina stúdió tervezte Peugeot 406 Coupe is kijön annyiból akár 3literes v6 motorral is. Nem a megbízhatóság mintapéldánya de egy átlagon felüli szép autó minden földi jóval teletömve.
-
8th
addikt
válasz
!Overdose! #70096 üzenetére
link a gyári kipuffal is jól szól egy jobb hangolható végdob sokad dob még rajta.
-
8th
addikt
válasz
bobby_30 #70092 üzenetére
Mivel évjáratot nem írtál bedobnám ezt: [link]. Nem fiatal de ezek nem is nagyon rohadósak maximum a kerékív és a küszöb lehet idővel cserés de az sem komoly tétel. Tágas baromi kényelmes, jól is megy és a hangjától a mai napig merevedésem van. A boyracerek alól már mind kihullott az egyben lévő példányoknak pedig meredeken megy felfelé az áruk így befektetésnek sem utolsó. Kicsit orrtolós de a jóféle összkerékhajtásnak hála félelmetes kanyarsebességet tud a nagy tepsi és síkos úton illetve laza talajon sem jön zavarba. Tartós erős jó konstrukció. Ilyet manapság sajnos már senki sem gyárt.
-
8th
addikt
válasz
#10726912 #70087 üzenetére
Elölről hátulról oldalról mindenhonnan ritka ocsmány. A D2 alapból szép vonalú arányos méretekkel rendelkező autó. Egy szép fényezésnél és jó felninél nem is kíván többet, minden mással csak rontani lehet rajta. De ha már valaki nem bírja ki és mindenképpen hozzá akar nyúlni legalább tegye azt ízlésesen.
Jaja. A románok tuti erre verik ki esténként.
-
8th
addikt
A dízelek okozzák a tüdőrák-megbetegedések hat százalékát
"A dízelmotorok általános emissziós javulása miatt a fókusz ma a közvetlen befecskendezéses benzinmotorokra helyeződik át. Független kutatók szerint ezek a dízeleknél több rákkeltő mikrorészecskét bocsáthatnak ki." Csak nem? Jó reggelt...
-
8th
addikt
válasz
!Overdose! #69933 üzenetére
Csak azért írtam le mert a 19éves paszuly kopott motorral kissé akadozós váltóval 200k+ kilométer után ma is 12körül van százon, és az se nem kicsi se nem könnyű autó. 80-120-at bármelyik 2literes szívó benzines pillanatok alatt letudja. Egy modern mai szipiszupikisturnyós akármi jóval rugalmasabb az tény de ez mindössze annyit jelent, hogy annál elég egyet visszaváltani egy előzéshez és negyedikben megindul nyomatékból. A szívómotorral legfeljebb nem negyedikben hanem harmadikban és magasabb fordulaton előzöl. Na bumm és akkor mi van? Semmi.
-
8th
addikt
Én egyre szkeptikusabban nézem ezt a downsizeing őrületet. Ezek a kis turbós "szarok" fele annyit nem fognak elmenni hiba nélkül mint egy tisztességes 2literes szívómotor ráadásul csak addig takarékosak amíg jó messziről óvatosan fújkálod a gázpedált. Haversrác 122lovas tsi golfja mióta bejöttek a hidegek simán beveri a 7,5 litert átlagban, ha csak városban mozog akkor alulról karcolja a 10 igen a tíz litert. Ilyenkor kérdem én, hogy mi a fene értelme van így a downsizeingnak? Egy modern 2literes szívó motorral sem enne többet. A böszme nehéz kombi bódés malac passat eszik ennyit a szar őskövület 2.0 8v szívó motorjával. És a folyamatosan szigorodó környezetvédelmi előírásokkal is fárasszanak mást. Simán lehet tiszta üzemű szívóbenzin motort gyártani lásd pl. Mazda. És eleve nem tök mindegy, hogy egy 1.4 turbós motorral égetek el 8liter benzint vagy egy 2.0 szívóval a végeredmény ami a kipufogón távozik közel azonos lesz. Akkor meg? A downsizeing ugyanolyan faszság mint a hibrid autó. Egyik sem tisztább üzemű vagy megbízhatóbb mint egy cng-vel üzemeltetett szívóbenzines.
-
8th
addikt
válasz
szőröscica #69897 üzenetére
EcoBoost... ingyen sem kéne.
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz
!Overdose! #69761 üzenetére
Úgy kifejezetten nem figyelem őket de én nagyon nagyon keveset látok belőle. Nem vitatom, hogy műszakilag kikezdhetetlen de valami rettenet ahogy kinéz minden irányból minden szögből. Egy Nissan Note kéne a benzines Mazda 3 technikájával és hawaii.
-
8th
addikt
válasz
Kornel #69742 üzenetére
Mind a Hyundai i30-at mind a Kia Ceed-ed jobb autónak tartom a jelenlegi alsó-középkategóriás japó autóknál ez alól egyedül a Mazda 3 a kivétel az egy végletekig átgondolt jó konstrukciónak tűnik. Hondának fogalma sincs milyen autót kéne letennie az asztalra, hogy vegyék az emberek. A Jazz jó, nagyon de az új Civictől egyenesen hányni tudnék és mivel egyetlen egyet sem láttam még az utakon belőle valószínűsítem nem csak én vagyok így vele. Toyota Auris kívül belül olyan unalmas, hogy elalszol és a megbízhatósága is már csak legenda. Mitsubishi gyakorlatilag eltűnt a süllyesztőben ha nem lenne az L200 már rég lehúzhatták volna a rolót. A Nissan Note baromira tetszene de nincs egy épkézláb benzines motorjuk azt az 1.2 benzines kávédarálót ők sem gondolhatták komolyan. Csak a Mazda 3 marad.
#69749: Na igen.
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz
!Overdose! #68209 üzenetére
Tudok valakit aki rendszerváltás körül havonta kétszer megtette a Dunaföldvár - Szabadka - Dunaföldvár távot egy kétütemű kombi waresszal utánfutóval.
#68213: csak vicc volt. Sosem kéne ilyen vacak autó. A gagyi fosbarna bőrbelső a borzalmas barna műszerfallal pedig egyenesen hányingerkeltő. Egyébként pont ennek az embernek volt grand csirkéje a durango előtt. 220ló V8. 120-nál lepadlózta váltó visszaváltott motor felbőgött és nem történt semmi.
Úgy gyorsult mint egy mai 1.8 akármi.
#68218 Valamikor új korában lehet, hogy még tudta is.
-
8th
addikt
válasz
runner 125 #68052 üzenetére
-
8th
addikt
válasz
MunezXBK #67943 üzenetére
Pedig igaza van. Én is azért raktam le az autót mert sok lett hirtelen. Költözés másik munkahely alacsonyabb fizu. Havi szinten 30k-val kevesebből kellett kijönnöm ami nekem nagy érvágás volt. Nyilván rakás dolgon spórolhattam volna akár az autó karbantartásán is. Vehettem volna bontott alkatrészt meg használt gumit járhattam volna lógó futóművel meg vasig kopott fékkel elvégre úgy is elmegy, de...
Aki csóró ne autózzon jelenleg én sem teszem. Könnyen pofázok mert hétköznap ott a céges hétvégén pedig ha szükségem van rá és máshogy nem tudom megoldani elkérem pár órára valakiét a közvetlen környezetemből nem mindenki ilyen szerencsés de alapvetően az autó luxus. Mindig is az volt. -
8th
addikt
válasz
zolikaDB #67863 üzenetére
Én sem értem miért ekézik annyian a Dustert. A helyén kell kezelni azt az autót. Egy egyszerű kicsit igénytelen telekre járó autó ami bírja a szar magyar utakat. 1.5 dCi (90hp) dízelmotorral összkerékhajtással normális felszereltséggel 4millió alatt hazaviheted a Dustert (3.940.000 Ft). És a konkurenciát? Azok ennyi pénzért alapmotoros fronthajtású többnyire benzines autókat tudnak felmutatni vagy még azt sem mert még azok is drágábbak. Vagy ott az "új" Sandero Stepway. Legmagasabb felszereltséggel és az erősebbik dízel motorral és 3,34millió és még egész jól is néz ki [link]. Nálunk sokkal jobban élő országokban veszik mint a cukrot nálunk viszont még mindig makacsul tartja magát az a hit, hogy 'fújjszarromándácsija' nem kell. Pár év és az emberek úgy néznek majd a márkára mint most a Skodára.
Mai cikk: [link]
-
8th
addikt
válasz
Kornel #67659 üzenetére
Így van. Onnan kell kiindulni, hogy az embereknek nincs pénzük. Mindenki szívesen rohangálna új Mazdával, Toyotával stb... de jelenleg nem ez a realitás. A hülyébbje ilyenkor beleül valami lefingott 6-8éves 2milliós felső-közép kategóriás dízelbe mert kell a rongyrázás a szomszéd előtt dácsijába pedig ugye nem ülünk még ha új akkor sem mert az szar és különben is, hogy néz már ki, hogy csak egy dacia van az udvarban amikor a szomszéd Passat kombival jár.
-
8th
addikt
válasz
MunezXBK #67654 üzenetére
Én ezt a lószar + veréb kérdést másként látom. Sok ember joggal fél a magyarországi használt autóktól mert úgy van vele, hogy ki tudja hogyan hajtották és szervizelték őket biztos megkerülték vele a földet néhányszor a talán még törött is volt. Na ezek sosem fognak használt autót venni és bizonyos fokig meg is értem őket. Ha megvan a pénz a zsebükben egy újra (még ha az csak egy daciára elég is) és szimplán csak közlekedési eszközként tekint az autóra és nem vár tőle semmi egyebet akkor minek vegyen használtat hiszen alap, hogy azzal úgy is megpróbálják becsapni. Ha megnézed a Logan mk2-t és eltekintünk attól, hogy az csak egy dácsija akkor nem rossz vétel az és annyira már nem is ocsmány mint az első generáció. A logan mcv meg kifejezetten jól néz ki szerintem. A felszereltségét elnézve az alapmotoros változatba (1.2 sor4 16v szívóbenzin) 2,39millióért a metálfényezésen és az ocsmány gyári alufelniken kívül minden fontosabb extrát beleraktak (blokkolásgátló, vészfékrásegítő, kipörgésgátló, menetstabilizátor, elől oldal-fejlégzsákok, manuál klíma, fűtött motoros tükör, magasságában állítható kormány és ülés, osztva dönthető hátsó üléstámla, ködlámpa...). Ha pedig valaki fosik mert jujjdeszardácsija akkor +39k-ért vehet hozzá plusz 60hó/100.000km garanciát és még így is megáll 2,5millió alatt. Az igaz, hogy 2,4M-ért elég jó használt autókat kapni de van akinél az nem opció nekik tök jó választás ez. Ebbe beleül és új autója van csak használni kell ha bármi lekókad róla garanciában javítják/cserélik. És ami a legfontosabb és pénzben nem mérhető az az, hogy nyugodtan alszik az ember mert nem ült fel önként egy igen csábító egykor prémiumnak kikiáltott 5+ éves 2milliós szopórollerre.
-
8th
addikt
válasz
zoo8800 #67439 üzenetére
Szórakozol? Közelmúltban irtották a Nagykőrösin a növényzetet. Ahol a munkások dolgoztak (a két irányt elválasztó sövénynél/szalagkorlátnál) a lekerített munkaterületen belül! fel volt szépen állítva a három lábú. Ha nem a saját szememmel látom nem hiszem el. Plusz a városból kifelé a szervizút utolsó kijárójánál (utolsó gyalogos felüljáró előtt) be szoktak tolatni a zajvédőfal mögé és onnan lesik a városból kifelé hajtókat. Ott a többség már simán rálép a gázra. Vigyázni kell. A közbiztonság olyan amilyen de bezzeg ha bírságolni kell menni akkor mindig van szabad rendőr.
-
8th
addikt
válasz
vendingo #67320 üzenetére
Nem tudom mennyinek kéne lennie a gyári festékvastagságnak nem lehet, hogy ez a normális? Vagy az eredetiségvizsgáló ember mondta, hogy itt valami gebasz van? Ha minden elemen egyforma vastagságot mértetek akkor szerintem nincs para mert utólag elég nehéz - vagy inkább lehetetlen - az összes elemet kézzel így egyformán lefújni.
-
8th
addikt
válasz
bitpork #67312 üzenetére
Azért az elég mulatságos amikor a sokadik nekifutásra sikerül csak kiállnia az enyhén lejtős udvarukból miközben Ken Block-ot megszégyenítve gyöngyöző homlokkal driftel felfelé a 3centis hóban a nyári gumis L300-al, akkor ne mondja már, hogy jó a nyári gumi télen is. És igenis kösse be magát mert az oké, hogy sosem vezet gyorsan mert tényleg nem viszont nem egy kísérlet kimutatta, hogy már 20km/h sebességű ütközésnél kézzel lábbal kitámaszkodva sem bírja megtartani a saját testsúlyát az ember és már ilyen tempónál is kivétel nélkül mindenki befejelné a szélvédőt. De nem, az öv az szerinte hülyeség mert ha ilyen meg olyan balesetet szenved és ha beszorul és ha meghal stb. De ha kirepül akkor túléli és blablabla... na ilyen és ehhez hasonló ostobaságokkal próbálja igazolni a saját álláspontját. Az öv legalább az esélyt megadja, hogy túléld a nélkül azonnal véged. Én mindig bekötöm magam és mindig be is fogom. Ha csak 4km-re megyek a szomszéd településre akkor is. Városban meg alap ha két sarokra megyek akkor is. Sok dolog belefér nálam ez nem.
(#67314) MunezXBK: Lehet mert nincs áruk, olcsó hozzájuk az alkatrész és használati értékben semmivel sem rosszabbak mint a konkurencia?
-
8th
addikt
válasz
DeFranco #67274 üzenetére
Keresztapámnak szerintem az életben nem volt még téli gumija. Mivel még sosem vezette úgy a saját autóját, hogy azon egy jobb fajta friss téli gumi van így nem is érzi a különbséget a kettő között. Mindig arra hivatkozik, hogy évtizedek óta vezet és még egyszer sem volt gondja télen nyári gumival. Szerintem nem is érti a problémát. Szerk.: ja, és be sem köti magát mert minek...
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz
vendingo #66796 üzenetére
Basszus annyit rágódsz ezen az autóvételen, hogy az már nekem fáj. Vegyél már valami ütni vágni való olcsó szart 400k-ért amivel átvészeled a telet, tavasszal majd eladod. Ilyen olcsó kocsinak jelentéktelen az értékvesztése. Ha törik sérül vagy beléd csúszik egy nyári gumis majom leszarod nem vágsz eret plusz olcsó kocsira mindig van kereslet könnyű lesz továbbadni. Sőt az sem lehetetlen, hogy majd árába eladod és egy forintot sem buksz rajta az alatt a fél év alatt amíg nálad van. Nem baszogatásból mondom de tényleg nem tudom mit szerencsétlenkedsz ennyit. A tökéletes autót keresed. A tuti vételt olcsón. Na ilyen nincs nem is lesz, felejts el. Legyen fiatal meg dízel meg nagy meg kombi de ne piros fogyasszon keveset ne legyen 150k-nál több az órában törött se legyen de kétmilliónál ne legyen drágább és stb... Egyszer Clio RS majd dízel A4 kombi, meg 1.2 Fabia. Szerintem nulláról gondold át mit szeretnél mert az elvárásaid köszönő viszonyban sincsenek a realitással.
-
8th
addikt
válasz
Balupapa #66700 üzenetére
Hát... szeretem a VW-t de Polo Bluemotion-t nem hiszem, hogy vennék. Csak országúton eszik keveset városban nem sokkal jobb mint a konkurens kisdízelek. Emellett lehetetlen hosszúak a fokozatai túl feszes a futóműve és az orra annyira alacsony, hogy minden fekvőrendőrbe és útpadkába beleakad. Mercit nem ismerem de az A klasse sosem volt szimpi. Olyan tipikus butikosné autó. Annyiból amibe ezek az xy éves rizikós dízelek kerülnek vennék egy 1éves karcmentes keveset futott első tulajos szervízkönyves Citigo-t. Igaz presztízsben és felszereltségben sehol sincs egy mercihez képest sőt kisebb is mint az vagy a Polo (bár nem sokkal) de használati értékben semmivel sem rosszabb azoknál. Merci 5,5 körül fogyaszt vegyesben, Polo 5 alatt valamivel. Citigo szintén 5,5liter körül a gázolajnál olcsóbb benzinből. Kérdés, hogy megéri-e egy gyakorlatilag új szervízkönyves garanciális 20-30k-t futott autó helyett beleülni egy 2-3x annyi idős 150k-t futott bonyolult dízelbe azért a -1literért. Ismersz dízel párti vagyok de még én is simán a benzinest venném.
-
8th
addikt
Az egy nagyon jó hatásfokú motor. Havernak is az ketyegett a fiestájában amíg az asszonya be nem nézett egy jobbkezest és kiflire nem csukták a kocsit. Igaz az meg volt okosítva, ecu optimalizálás + üres kipufogó + egyel nagyobb változó geometriás turbó. Ha nem taposta a kocsi gyakorlatban tudta a katalógus szerinti fogyasztási értékeit ami nem kis dolog.
-
-
8th
addikt
válasz
vendingo #66257 üzenetére
De miért kell, hogy a megadott körzeten belül legyen a kocsi? Ha tetszik az autó lealkudod a vételárból a benzinköltségedet és kész. Ha látja az eladó, hogy komoly vevő van a láthatáron nem azon a 15k-n fog cigánykodni. A másik meg, hogy ragaszkodsz a kilométeróra álláshoz. Kilométeróra állás dízelnél viccelsz? Ebben az országban ahol össznépi játék az óratekergetés? Az utolsó dolog amit egy dízelnél néznék az az óraállás. Gyakorlatilag teljesen mindegy, hogy mennyit mutat mert a 80%-uk tuti meg van tekerve nem kicsit, nagyon. Én lőnék egy 1.6 benzin/gázos kombit és szarnék a dízelekre pl: Octavia, Focus, Golf stb...
(#66263) vendingo: sokat futott? Szerinted a 150-170ezerre visszatekert dízelekben mennyi van?
(#66265) [rvilike]: +1
-
8th
addikt
válasz
!Overdose! #66156 üzenetére
B+ ez folyamatosan csak éget minket... Már a márkatársak is csúnyán néznek rá, el is lett neki magyarázva a dolog egy dízel autós fórumon de még így sem veszi észre magát. Igazi retardált farok.
-
8th
addikt
link A jó qrva édes anyját az ilyennek. Ment volna bele egy kamikaze kamionos honfitársába...
-
8th
addikt
válasz
AMD Power #65827 üzenetére
Akkor elmondom, hogy minden escort így néz ki az összesen gyárilag olyanok az illesztési hézagok, hogy behánysz. Más színű a jobb hátsó ajtó na bumm és? Három kilóért ki nem szarja le? Ránézésre a küszöb nem rohad ahogy a sárvédőívek sem. Ha a csomagtér szellőztető nyílás körül sincs rozsda akkor tökéletes a bódé, az utolsó széria csak ott szokott rozsdásodni vagy az első tornyoknál. 1.6 motor akkor sem döglik meg ha klímázol és az escort menetkomfortját össze sem lehet hasonlítani egy fapados konzervdoboz buzukival. Havernál volt egy fehér 1.8 cabrió. Törésmentes volt és ugyanígy lógott az eleje mint ennek. Ez ilyen silány kidolgozás tipikus kilencvenes évekbeli ford színvonal. Használati értékét nem befolyásolja.
1000x ez mint egy buzuki. Ez AUTÓ az csak egy autó pótló.
-
8th
addikt
válasz
diegho #65640 üzenetére
Na ne ríjjá má nem kell rögtön besértődni
. Szórakoztatsz, ezt írtam se többet se kevesebbet. Az autós népítélet bejegyzéseknek a 60%-a arról szól, hogy jön a moly akire rámelegítettek egy véres torkú lógó belű szarkupacot amit egyébként a kedves új tulaj is magasról baszik tisztességesen szervizeltetni, ehelyett telesírja a virtuális teret, hogy micsoda egy szar az a típus és jujujj mindenki meneküljön nemhogy a típus még a márka közeléből is. Van még egy jó 30% aki szerint az ő autója a világon a legszebb, legjobb, legmegbízhatóbb, legtakarékosabb, leggyorsabb stb... és ehhez kétség sem férhet. Van a maradék tíz százaléknyi user aki nagyjából reálisan áll a dolgokhoz. Népítélet az elején még jó volt de most, hogy az utolsó putriba is bevitték a netet ...
-
8th
addikt
válasz
diegho #65631 üzenetére
Vicces, hogy pont ezzel jössz ugyanis a piac hajszál pontosan és kíméletlenül áraz. Szerinted az Alfa Citroen Daewoo Fiat stb... miért olcsóbb mint egy azonos méretű felszereltségű és évjáratú Toyota, Mazda vagy épp Volkswagen? Nos?
Én köszönöm, hogy feltűnsz néha és szórakoztatod itt a nagyérdeműt a 20 éves gátlós meséiddel.
"én még a gyári lengéscsillapítókkal járok a 20 éves corollával is, mert több, mint 60%-os mind a négy!"
-
8th
addikt
válasz
diegho #65616 üzenetére
Hármat, egyik óbudai autójavítóból ment nyugdíjba, másik ember soltvadkerti skoda kereskedés szervizében húzott le néhány évet most pohus a harmadikat pedig 19éve ismerem. Ő maszek és csak Volkswagen konszern autókat javít. Golf mk4 tulaj és mellesleg a sógorom. Amúgy szerinted a 15éves korára porrá rohadó Golf 3 talán jobb volt? Csak azért tűnt megbízhatóbbnak mint a negyedik generáció mert már a megjelenésekor elavult technikára épült és zéró elektronika volt benne még a full-full felszereltségű verziók is elég fapadosak egy jobban felszerelt négyes golfhoz képest. Úgy nem nehéz megbízhatónak lenni ha nincs ami elromoljon bennük. Lásd.: pl. régi swift vagy golf mk3. Népítélet? LOL Árnyékra vetődött habzó szájú autóhoz fogalmatlan kretének és szélsőségesen elfogult userek gyülekezete (tisztelet annak az ~1% kivételnek). "Megvenni és üzemeltetni is elég drága" Ez is Epic Fail. Miért is drágább üzemeltetni mint egy korabeli Megane-t vagy Corollát? Az utángyártott alkatrész kifejezetten olcsó hozzá ha pedig minőségi alkatrészt adsz az autónak akkor meg tök8 mert az minden autóhoz relatív drága, legyen az japán német francia olasz koreai akármi...
-
8th
addikt
válasz
molnarpeter #65605 üzenetére
Képek alapján úgy 400 000 kilométert tippelnék, vagy többet. Ülése nem volt kiülve? Derék tájékon nem volt "lukas" a háttámla?
(#65612): ez nettó hülyeség.
-
8th
addikt
Élményautó?
link
-
8th
addikt
Ez még az M6-on volt felfelé nem pestön
. Negyven valamennyit fizetett a tag a 92literes tankba 100 felett bele lehet rakni. De ennek is annyi esze volt mint a marék lepkének, mondjuk ez már a fizimiskájáról is látszott
. Pályán ahol horror ára van a nyálnak ekkorát tankolni Darwin díjas cselekedet. 2000-ért tankoltunk, hogy felérjünk az auchan kútig ott csak "harmincpár" forinttal volt olcsóbb literje. Autópályán se nagyon kell többet tankolni az már biztos. Intézményesített rablás folyik ott nem üzemanyag kereskedelem.
-
8th
addikt
válasz
bitpork #63249 üzenetére
Múlthéten Pesterzsébetre vitt az utam. A kúton egy első generációs A8-ba locsolt bele egy tesó az orrom előtt ~50ezret. Pálya slick-re kopott gumik törött hátsó lámpabúra horpadás karcok körbe mindenhol emberen kínai melegítő stb... szóval messziről ordított róla, hogy max. tankolni tudja az autót fenntartani nem. De azért a nagy óuddi az kell mert jól mutat a sorházi putri előtt.
-
8th
addikt
válasz
molnarpeter #63034 üzenetére
Egy Golf IV és egy Octavia mk1 kombi között nincs nagy különbség. Ugyanarra a padlólemezre épül mindkettő. Ha ezek nagyok vegyen a fater egy Fabia kombit esetleg Polo Variant/Cordoba Vario páros egyikét sdi motorral. ezek kisebbek mint az Octavia és ennél megbízhatóbb közvetlen befecskendezésű dízelt nem fogtok találni. Jó, tényleg elég gyenge de a jelenlegi gyorshajtás tarifákat elnézve ez lehet, hogy inkább előny mint hátrány és ahogy korábban írtad a faterod nem egy Fittipaldi ezért nem valószínű, hogy nagyon feltűnnének neki a hiányzó lóerők.
-
8th
addikt
válasz
molnarpeter #62993 üzenetére
Kiemelkedően megbízható dízel kombi? Azt már feltalálták?
Én nem ragaszkodnék a dízel motorhoz. Vennék egy 1.6-os benzin/gázos Skoda Octaviát vagy Golf 4 -et. Például ezt itt.: [link](#63001) bitpork: Nem erről van szó
. Én kisautó fan vagyok vagy max. alsó-középkategória.
-
8th
addikt
válasz
molnarpeter #62968 üzenetére
Én az 1.6cr-t venném. Fiatalabb = kevesebb kilométer, senki sem tuningolja őket, sokkal simábban jár és a hangja is szebb mint a 1.9tdi-é, a bódé is jobb szerintem. Nincs kettős tömegű lendkereke ugyanúgy olcsó turbó van rajta mint a sima tdi-n bármikor lehet olcsón lőni hozzá ha megmakkan. Szerintem semmivel sem nagyobb kockázat egy 150k-t futott cr motor mint egy ős tdi amibe 15év alatt ~500k-t beletekertek /ki tudja hogyan/ esetleg tuningolták is egy kicsik mert "bírja az". Amúgy a PD-re ugyanez igaz. Azt is egyszer kell rendbe tenni onnantól fogva ha nem rúgod szét örök élet +1 nap. 1.9-es pd elemeket lassan utána vágják az embernek, a lendkerék is 100k alatt van és a turbó sem sokkal több (nyilván nem pohu árak). Más meg nem mehet rajta tönkre. Én nem fosnék a pd-től sem nyugodtan meg lehet venni.
TaaT: igen nála elég sűrűn előfordul.
-
8th
addikt
Nincs bajom a
régiidősebb olasz autókkal sőt az Uno egy kifejezetten komfortos élhető autó még mai szemmel nézve is ám rohadás ide vagy oda 100x inkább egy Golf II mint egy ilyen Tipo. Szerintem már a nyolcvanas években is kurvagáz volt az ilyen karácsonyfa műszerfal. Még neki sem állt jól. -
8th
addikt
Lambo crash 18+
-
8th
addikt
válasz
concret_hp #62774 üzenetére
Egy ilyen VW Polóba befér két bringa és a kereküket sem biztos, hogy ki kell szerelni ehhez. Ledöntött ülésekkel Corsa Van/Punto Van méretű rakteret kapsz. Olcsón fenntartható autó és a fogyasztása is jelképes. Ha cuccolni is akarsz szerintem jobb választás mint egy Corsa.
Új hozzászólás Aktív témák
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Lightyear - befektetési app
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Milyen routert?
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- iPhone topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- HP Victus 15-fb1002AX - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 7535HS - 8GB - 512GB SSD - RTX 2050 - Win11
- Lian Li HydroShift LCD 360R/TL AIO vízhűtés eladó!
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Felújított számítógépek számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest