- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
Declare #138474 üzenetére
Latod, en ezzel a kicsapodo farral nem ertek egyet. Ha igy lenne, nem gyartana az Audi S4/6 RS6 Avantot, a BMW es a Mercedes AMG T modelleket.
Ne az Astra sedanbol es Caravanbol indulj ki, mas liga. Ezek alatt rendes futomu van, szakertelemmel igazitjak a megvaltozott terheleshez a felfuggesztest es/vagy a hajtast.
Ennyi erovel egy nehezebb szedannak is kicsapodik a fara. Azt elfogadom, hogy nem tetszik, van aki a kombi szotol visszaboffenti az anyatejet, van aki a szedantol. -
Integrale
veterán
válasz
Declare #138466 üzenetére
Hosszabb es magasabb? A hossz kulonbseg altalaban par millimieter, ha van egyaltalan, magassag szinten, sulypontot alairom. Viszon azt kizartnak tartom, hogy egy E61 M5 szamottevoen rosszabb lenne, mint az E60 M5.
Biztos vannak olyanok kombi fronton, mint amiket irsz, de allitom, hogy a jobb gyartok eseteben nincs kontraszt.
Sok mulik a futomuvon es annak az igenyekhez valo igazitasan is. -
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
En szeretem a kombikat, az ilyen sleeper vadakat pedig plane, nem ertem mitol mas egy RS6 ilyen teren, mint egy erosebb T modell?!
RS6 eseteben pont az veszik el, ami ennel adott. Mindenki latja, hogy eros autorol van szo, raadasul tulsagosan hivalkodo, szerintem pontosan az nem illik egy "csaladi" kombihoz, mondom ezt ugy, hogy a jelenleg futo A6 a legszebb felso-kozepes auto. (Na meg az S90)Masfelol, ez miert lenne szethajtott auto, es miert kevesbe az, amit a Hungaroringen gyepalnak?
-
Integrale
veterán
válasz
B-L-A-C-K #138051 üzenetére
Van benne valami, a 780-as egy álom.
(egyébként bő 10 évvel az Octavia előtti modell, egyidos a 780-nal, a V6-os motorjuk raadssul kozos, marmint a PRV)
lenko: nekem meg egyedül a Corrado és a 7-es Golf jön be, nincs ezzel baj. A különbség csak annyi, hogy én már láttam ezen a két VW modellen kívül mást is tőlük.
-
Integrale
veterán
válasz
lenko #138048 üzenetére
Mellesleg a Golf maga is úgy néz ki mint egy Alfasud (ami az első kompakt, nem a G1) vagy egy 127-es, ami nem is csoda, mivel ugyan az a tervező. A G2 pedig 5 évvel később jelent meg a Deltánál, ami kb annyira problémás, mint egy korabeli VR6 (ami szintén egy Lancia szabadalom.
)
iRico: Ráadásul a legmegbízhatóbb raliautóként tartják számon.
-
Integrale
veterán
válasz
#94529552 #138001 üzenetére
Én nagyon a hitel ellen vagyok, legalábbis ami az ingóságokra felvettet illeti, de ilyen esetben vennék fel pár százat, hogy ne kelljen egy éven belül kétszer ugyan azt a procedúrát lezongorázni, még egy esély, hogy mellényúl, plusz a már vázolt kötelező költségek és a szervizelés.
Ha csak szerény 200-300e Ft-ot veszünk ezekre a kiadásokra, akkor inkább most emelném meg (valamilyen varázslattal) a keretet 1,2-1,3 millióra. -
-
Integrale
veterán
válasz
Jakab66[hun] #137865 üzenetére
Baratnomek Seatja 17 eves es 130e km van benne, a masik autojuk 13 es 120e az allas.
-
Integrale
veterán
válasz
Elektrosokk #137846 üzenetére
Az SPQR vezetoje is olaszbol hozott maganak Thesist anno.
-
Integrale
veterán
350Z-rol van infotok? Uzemeltetes, koltsegek, hibak?
Koszi! -
Integrale
veterán
válasz
B-L-A-C-K #137804 üzenetére
Egyebkent en bedobnam az Alfas FB csoportba a kiszemelt autot. Elmondanak rola ezt azt, ha valaki ismeri a tulajt, akkor elmondanak rola altalaban par dolgot, esetleg FB profilt is kapsz, abbol is le lehet szurni egy ket dolgot.
Egy Bravot azert vetettem el anno, mert ugyan a szoveg mezes-mazas volt, aztan megkaptam a srac profiljat, ahol burnout videok, es tarsai. -
Integrale
veterán
válasz
killzone1987 #137755 üzenetére
200e Ft-ból szinte lehetetlen üzembiztos autót venni, vagy motorikusan lesz szar, vagy a kaszni, és rálocsolod a 200 ezer többszörösét.
Swift, Cinquecento, Favorit, Escort, Tipo stb, ilyeneket nézegess, de ennyiből csak bontószökevény lesz, használható autó nem nagyon. -
Integrale
veterán
válasz
Speeedfire #137718 üzenetére
Nem pontatlan a valto, csak nem a legjobb konstrukcio. Csapagy problema, tobbnyire nem megfelelo kenoanyag miatt, de egyebkent is hajlamos ra.
-
Integrale
veterán
válasz
BigBlackDog #137560 üzenetére
Nyomatekban nagyobb az elteres, es a hozza tartozo fordulatszamban is.
-
Integrale
veterán
válasz
hacki87 #137532 üzenetére
Azert mert nem ertesz hozza!!!!
Ha valaki leirja, hogy a TSI egyebkent fasza, akkor az ugy van, es a korabbi/masok tapasztalata mar a sarokba van dobva, aztan mas leirja, hogy nem szopik a franciaval/olasszal, mar tobb ezer, szazezer km elteltevel sem, akkor kifogta/nem vallja be stb -
Integrale
veterán
válasz
kovacsroli #137431 üzenetére
Csapatepito trening.
-
Integrale
veterán
válasz
spiky03 #137380 üzenetére
Erre a hasznalatra szerintem elegendo a szivo verzio is.
haddent: ezt irtam en is. Punto 2-hoz kepest mar ez is elorelepes dinamikaban, de nem lesz akkora kontraszt, +150-200 kilo fel is emeszti a plusz lovak egy reszet, plusz a 6-os valto mas fokozatkiosztasa is befolyasolhatja.
-
Integrale
veterán
válasz
spiky03 #137377 üzenetére
Probald ki a ket kulonbozo motoru varianst. Az 1.4 szivoval is jobban megy mint a Punto, de nem lesz szamottevo, raketa plane nem. Ha a turbos megfeleloen volt hasznalva, akkor varhatoan birni fogja a 10 evet, felteve ha te is megadod neki amit ker a technika (melegites, hutes, olajcsere 10e km utan), tehat nagyobb zsakbamacska lehet egy feltoltos, mint az atmoszferikus tarsa.
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
B-L-A-C-K #137344 üzenetére
Azon elsiklottal, hogy beleirta a hozzaszolasaba, hogy 1-2 evre keresel autot, tehat atmeneti megoldas lenne.
Ha vesszuk a Passatot (es a tobbi hasonszoru autot), ami eleve problemasabb szeria, plusz dizel, plusz egy rossz hiru dizel, akkor a varhato koltsegek a rendbetetelere (de ez igaz a TSI-re is), nem lesznek aranyosak a hasznalat idotartamaval.
Konnyen beleszaladhatsz fel millio Ft-os kiadasba is, es akkor meg egy kedvezo allapotot irtam, plusz a kezdo szerviz (olaj, szurok, vezerles stb stb) ezt leosztod az 1-2 ev hasznalatra, akkor havi szinten 25-50e ft lesz az az osszeg, amit csak a karbantartasra koltesz,es meg nem is mentel vele.
Erre irta, hogy Astraval jobban jarsz rovid tavra, mert egyszerubb, kevesebb hibalehetoseg, benzinesbol nagyobb valasztek stb stb. -
Integrale
veterán
válasz
Elektrosokk #137298 üzenetére
Inkabb a Bravo. Az 1.4 T-Jet nagyon jo motor, futomuve egyszeru, es joval olcsobb gatyaba razni mint az Alfaet, a vizpumpa tomitese az egyik tipushibaja, cserejevel orvosolhato a szivargas, utana mar nem jelentkezik, a masik pedig a huto futo rendszerben a kicsi szervomotorok, ez mar egyel koltsegesebb kiadas, de nem tragedia.
A kormany borozese akar 100e km korul is csunyan megkophat, egyebkent eleg tartos szerkezet, motorja kifejezetten, az olajcseret nem szabad elbohockodni, illetve a turbo visszahuteset, ami minden turbosra igaz.Ha a merete nem eleg, akkor a kompaktoknal joval nagyobb Lancia Delta ajanlhato, szinten az 1.4 T-Jettel, ha dizel akkor 1.6 vagy 1.9 MJet, futomuve es fodarabjai megegyeznek a Bravoeval, belul viszont jelentosen tagasabb, mind belterben, mind csomagtartoban, elobbi Passat meretu.
Nezz utana az araknak, szerviz es alkatreszkoltseg, milyen a szervizhalozata stb, kompakt kategoriaban Bravo, Civic, Delta harmasbol nehezen tudnek valasztani, utobbi ketto kozul kifejezetten.
Probald vegig a lehetseges modelleket, 147-et ebbol a korbol kizarnam, a felsorolt konkurensekhez kepest mar erezheto a kora, felszereltseget es biztonsagot nezve mindenkepp, muszaki szempontbol alig. -
Integrale
veterán
válasz
Kornel #137163 üzenetére
En biztos elobb vennek Xsara-t mint Megane-t. Egyreszt szerintem a Megane belterenel nem sok csunyabb keszult, kidudorodik, behorpad, szurke, sotetszurke, meg sotetebb szurke es fekete, furcsan asszimmetrikus, szar muanyagok stb stb
Xsaranal a hatso futomu betegeskedhet X km utan, de ~annyi a felujitott hatso hid, mint amennyibe neked egy gatlo kerul, szoval ez ne legyen kizaro ok.
Motorokkal nincs baj, 1.6 es a 2.0 HDi szerintem kifejezetten jok.
Szomszedom viz-gaz es futes szerelo, volt egy 1.6-os Xsaraja, B4 TDi Passatot cserelt ra, 400e km beleszaladt gond nelkul, aztan lecserelte egy Berlingora, az mar kozel 500-nal jart amikot motorcsere, hatso hidat mind a kettoben kellett mar javitani, de nem betegagy, sot.
A forma ugyan szubjektiv, de egy FL Xsara kifejezetten pofas es elegans. -
Integrale
veterán
válasz
Speeedfire #137152 üzenetére
Tudtommal inkább a Kadettre, de aztán lehet, hogy az F Astra is a Kadett E-re épül, mint ahogy anno sok modell az elődjére. (Golf 3 a 2-re, Renault Megane a 19-re stb)
-
Integrale
veterán
válasz
ADAM1337 #137073 üzenetére
Szerintem ezt a mernokok majd eldontik.
Kis urtartalom "sok" henger kombinacional hiaba plusz suly (mar ha az egyaltalan) de egy-egy dugattyu es hajtokar egyseg konnyebb, ebbol kovetkezik, hogy a csapagy es a fotengely terhelese is kisebb, a motor konnyebben porog fel, egyenletesebb a jarasa stb stb. -
Integrale
veterán
válasz
ACAB95 #136912 üzenetére
2004 utaniakat keress elso sorban, onnantol szamitva a legtobb tipushiba megszunt, elektromos problemak 90%-a kontakt hiba, otthon is javithato, dizellel kulonosebb baj nincs. Ha talalsz belole 80 loeroset, abban nincs kettostomego, sem geos turbo, a teljesitmenye kb azonos a TD Bravaeval.
Meltatlanul lenezett modell, eleinte nem feltetlenul alaptalanul, de sok a tulfujas. -
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
Vidual001 #136612 üzenetére
Pont azt a motort linkelted, ami kerülendő.
Jó 156-ot nem fogsz venni fél millióért, (persze látom, hogy külföldi papíros) nem véletlenül adta el a német/osztrák/olasz. Közvetlen befecskendezéses motor, kokszosodik, ez mondjuk igaz az összes ilyenre, de itt problémás a csapágyazás is, főleg ha ritkán cserélték az olajat, súlyosbítva még szar minőségűt is kapott.
Ha kisebb benzines kellene, akkor 1.8 TS-t vennék belőle, de őszintén, azt is csak gondos figyelmes gazdától. Nem szar motor a TS, csak kényes, ha nyúzzák hidegen+elnyújtják az olajcserét 10e km fölé és akkor is teszkós étolajat kap, akkor el kell kerülni, de ezt teljes bizonyossággal sosem fogod megtudni.V6-ok elég tartósak és igénytelenebbek is, a dízelek szintén. Előbbi szép hangú, jó dinamikájú, de a fogyasztása is ehhez igazodik 8-15l között valahol, lábadtól függően.
Egyébként mekkora kutyáról van szó? Ha nagytestű, akkor berakod hátra az SW-be és megtelt.
-
Integrale
veterán
válasz
Vidual001 #136607 üzenetére
Ha ennyi a rászánt összeg, akkor BMW-ből E39 széria jönne ki, de szerintem a felsorolt variánsokból a jók egytől-egyig drágábbak. Octavia L&K-ból az első generáció belefér, második széria már nem. 159-be a 2.2 vézna, és az sem fér bele a keretbe, 156 SW bőven kijön belőle, de inkább dízellel vagy 2.5 V6.
Én inkább néznék egy kompakt 3-5 ajtóst, a legtöbbhöz lehet venni utángyártott rácsot, vagy hálót, utóbbi is elég (szerintem).
-
Integrale
veterán
válasz
#94529552 #136601 üzenetére
Igényes futóműve van, az első ugyan úgy McPherson mint az Octaviaé, a hátsó viszont több lengőkaros, míg a Skodáé egyszerű csatolt lengőkaros, utóbbi egy igénytelenebb/egyszerűbb cserébe olcsóbb, a Fordé drágább (gyári jó alkatrészekkel 200e körüli összeg), viszont sínautó.
-
Integrale
veterán
válasz
Elektrosokk #136594 üzenetére
Ha TS, akkor inkább az 1.8 vagy a kisebbek, 2.0 kevésbé ajánlott, V6 a legjobb!
Ugyan az akkori Fiat benzinesek egy motorcsaládba tartoznak (Moduláris motorok, a 2.4-es 5 hengeres = 2.0 JTD -1 henger, 2.4 JTD = 1.9 JTD+1 henger és így tovább, a furattal és a lökettel játszottak), de ez pont elég ahhoz, hogy az egyik ajánlottabb legyen a másiknál, pláne az Alfák bonyolultabb hengerfejei miatt.Ui: Meg fogsz lepődni, de a 156-nak kisebb a fordulóköre.
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
huliganboy #136530 üzenetére
Kozepkategoria nem egyenlo bizonyos markakkal.
Ha nagy meret kell, es kozepkategoria auto, akkor Superb, A4, de ezeknek sem lesz olcsobb a fenntartasa mint egy BMW-nek.
Vennek egy szebb, de korosabb (2003 koruli) A4-et 1.8 turboval vagy 1.9 pd-vel, vagy egy B5.5-os Passatot szinten ezekkel a motorokkal. (Napi 100km-re egtertelmuen az utobbi motorral)
Ha nem koltod el a teljes kereted a vasarlasra, akkor marad a fenntartazara es az esetleges surgos nagyobb koltsegu javitasokra is. -
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #136276 üzenetére
De az egy Jumper, kicsit nagyobb tomeg es homlokfelulet, de gyanitom, hogy a motor/valto hangolasa is mas.
-
Integrale
veterán
válasz
Akos1994 #136273 üzenetére
Ha ekkora a keret, akkor tartsd meg. HDi-bol nem lesz normalis ennyiert, a jo 306 is dragabb, 406-ot el sem szeretnem kepzelni, hogy ennyiert milyen.
PSA 1.9 TD (405, 406, 306,BX, Xsara, Xantia stb) a valosagban is hozza a 6,5-os atlagot, sajat tapasztalat egy utolsoszerias 405-tel es egy 306-tal.
Ha nem szupermini meretu benzines kell, akkor szamolj a nagyobb tomeggel, amiben egy kisebb motor nudli lesz, sosem fog 6 litert fogyasztani rovid tavon, maximum orszaguton.
Tartsd meg, tedd szebbe, vagy tedd be a parnad ala a penzt, es gyujts meg hozza!
-
Integrale
veterán
válasz
hobizoli #136240 üzenetére
Pedig rengetegen allitjak, hogy eljar 6 alatt az 1.9 JTD, 2.4 pedig + 1-2 liter, modelltol es motortol fuggoen.
En most kivancsi leszek, hogy az 1800 km alatt mennyit ker, ugy szamolok, hogy tankolni csak hazafele fogok Szloveniaban.
Bo 1100-at el kell mennie egy tankkal, 200e km-rel ezelott meg tudta. -
Integrale
veterán
válasz
Elektrosokk #136171 üzenetére
Nem ugyan az a ket 1.6-os motor!
2004-tol egyebkent is jobb lett a Stilo, 1.2 harmat gyenge abba a kaszniba, az 1.4 minden szempontbol jobb, raadasul azok 2004 utaniak minden esetben.
-
Integrale
veterán
válasz
Elektrosokk #136088 üzenetére
Kappa Coupera gondolsz? Abban nem volt 2.5 V6, csak 3.0, en vagy azzal, vagy a 2.4 20v-vel valasztanam.
GT szerintem nem gaz dizelben. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest