- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DeFranco
nagyúr
Ha már törés: most olvastam az egyik itteni topicban, hogy egy srác meghalt, mert előzés közben megdobta egy úthiba és a fa fogta meg...
...na mármost én erről soha nem tanultam, soha nem tapasztaltam, mekkora úthiba kell egy ilyen megdobáshoz, és mekkora sebesség? Járunk elég ergya úton (32-es, 31-es) és azért lássuk be, előzni néha kell...
Szóval hogy néz ki egy ilyen megdobás, és milyen körülmények kellenek hozzá?
-
Bati0501
őstag
A kocsi is tetszik,de a szöveg se kutya... [link]
A felni kuka,meg az a szárny...[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz DeFranco #57353 üzenetére
Barcs és Szigetvár között van egy olyan útsüllyedés az egyik patakhíd előtt és után (tehát 10m-en belül kettő), amin ha 90el mész át már nagyon észnél kell lenni. Én nem tudtam, hogy az ott ilyen, óra szerint 90-el (82) előztem egy traktort és a két első kerék koppant a sárvédődob tetején, ha ott valósan mondjuk 110-el megyek, akkor szerintem komoly baleset is lehetett volna belőle.
-
válasz DeFranco #57353 üzenetére
Hullámos út, Mágus által említett sár, de csak egy váratlan szélárnyék is okozhat nagyon komoly gondot. A probléma előzéskor magán az előzésen van. Ha üres úton lep meg vmi, akkor igen jó eséllyel korrigálsz oszt csí. De sok ember a közel lévő autót, a szemből jövőt és a meglepő történést egyszerre már nem tudja feldolgozni szvsz.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #57357 üzenetére
Na jó, de ilyenkor mi van? Tudom, hogy nem az orosz videókból kell kiindulni, de pl. ilyenkor mi a tök van?
Valahogy ez nekem alapból eképzelhetetlen, hogy elindul az autó én meg nem tudom megfogni, hogy mi merre, nyilván normális sebességviszonyok közt... és nem is tudom mit csinálnék, csak az lep meg, amikor egy minden bizonnyal nem kezdő vezetőről olvasom, hogy megdobta, meghalt.
Szóval ilyenkor mi van?
-
válasz DeFranco #57359 üzenetére
Egyrészt a videó bemutatta h mi van: törés ha van forgalom, néha akkor is ha nincs. Másrészt, ne gondold azt h egy kocsi nem csúszhat meg ha lassan megy! Menj el és fizess be egyszer a vizes vezetéstechnikai napon. MEg fogsz lepődni h 30nál is olyan szépen elindul a kocsi fara h ihaj! Erre egy picit jó a 4x4, de sajnos 16 ide vagy oda, ez sem életbiztosítás.
Gáz finom elvétele, csúszásirányú kormányzás, esetleg finom kézifék ha a hátulja tört ki. Jah és kurvagyorsan átmégy vallásosba és imádkozol.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
FerNandor
őstag
Egy kis fogyasztási adat:
Pécs-Nagyatád-Nagyatádon 2km-Botykapeterd(pálma)-Pécs
204.8km
7,7l
3,75l/100a klíma Nagyatád és kb Nemeske között ment.
durván 200km és 243ezerre fordul az óra."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
Dany007
veterán
válasz DeFranco #57340 üzenetére
Hát akkor biztos valami perverz veszett el benned!
Egyik lazított követelményű keresésem kapcsán nekem is bedobott egy ilyen autót... Megnéztem.
Külsőleg nem is lenne vele gond. Meg biztos nagy kényelmes a belső tér. De a belseje valami rettenet. Gusztustalanul ronda. Gagyiműanyag kinézet társul valami játékautós formavilággal, elrendezéssel.A kavcsifelverődés elleni fólia egyébként rohadtul drága. Valami 10k plusz áfa négyzetmétere... Mi is szoktunk dolgozni vele. Jó vastag és a tapasztalatok alapján tényleg hatékony.
Nálunk a maradékból telefonvédő fóliát szoktak csinálni a srácok.@Dr.Zoo:
Rendben! De nekem fehér leffe-t bonts, az a kedvencem.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz MunezXBK #57366 üzenetére
megane II kombi 1.5dCi 106LE. sebesség 95-100között.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
runner 125
nagyúr
válasz Dany007 #57369 üzenetére
Akkor engem lehúzott a fickó.
Olyan anyagból csináltattam küszöbvédő csíkokat. 2db 7x40cm körülit, illetve 2db 7 x 60-ast és 5k volt.
Bár, lehet a vágás költsége."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Rivaul
addikt
Cirka 1,5 hónapja töltöttem az akkum s akkor néztem a folyadékot benne. Kb 2-3 milivel kevesebb volt benne a kelleténél. Vettem is hozzá vizet de jött a nyaralás, melóváltás stb s csak most jutottam oda hogy feltöltsem. Mikor megnéztem kb félig volt csak az akku vízzel vagy még kevésbé... Most feltöltöttem de nem tudom mennyire lehet ez baj? Kezdjek másik akkut nézni? Amúgy cirka 3 éves s csak 50% körülire tölti a töltő de nem vennék másikat ha nem muszáj.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Dany007 #57369 üzenetére
Ehh, elfogyott a mocsok...
Szóval:
Megvettem Egerben egy autókereskedéstől az előző 1997 automata 1.9 TDI-m.
Automata, légkondi, elektronyos ablak, stb.
Vígan tekeretem vele kb. 1000 km-ert, mikor elvittem Fótra, hogy ugyanmár, ennek így kellene váltania?
(életem első, és egyben valszeg utolsó automata váltós járgánya volt)
Asszondták a mókusbogarak, hogy hááát nem.
Mondom akko? Olajcsere, de ezzel vagy megölöm, vagy jobblesz.
Megtörtént, érdemi változás=0
Pár nap után, a 2/a utón hazafelé, megállt mint a szög.
Egyből telefonálgatás, hogy wattafakk van?
Akik olajat cseréltek mondták, hogy eléggé le van kókadva a váltó, vigyem oda, ahonnan megvettem.
Azok elhajtottak a malac kukacára, hogy olvassam el az adás-vételim, mert abban vannak érdekes dolgok..
Szépen beleírták, hogy ők, amint kiviszem a küszöbön, sem garanciát, sem jótállást, sem szavatosságot nem vállalnak. Mondom fasza, fogyasztóvédelem.
Elvittem egy akkor jónak tűnő automatáshoz, aki bevállalta 250forintból.
Mint kiderült, annyira trágya állapotú volt, hogy szét kellett szúrni a tököt, és újralamellázni.
300e ft volt a számla vége, kifizettem.
Utánna szétkaptuk a kocsit, és megtaláltam benne a német 270.000 ig vezetett akkor négy évvel azelőttig vezetett szervízkönyvet.
Természetesen én 178.000 km-el vettem a kocsit, ment ezis a fogyasztóvédőkhöz.
(a mai napig, egy sort nem kaptam tőlük, pedig faxon, levélben, imélen is reklamáltam, szartak rám)
De sebaj, ráverem a kereskedésre.
Mindenről számla, a szétborítás (váltóé) képekkel dokumentálva, szakvélemény a váltóról:
Elkopott, a sok megtett km miatt, meg persze sose cseréltek benne lifetime olajat.....
Megnézte ügyvéd az adásvételit, de úgy volt megírva, hogy ne lehessen fogást találni.
A kocsi 3 hét után előállt, utánna kezdődtek a gondok..."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Dr.Zoo #57375 üzenetére
Vittem pár kört egykét az automatát ismerő egyént a kocsimmal, akik asszondàt;ez nyúlik, mint a takony.
Vissza az ombréhoz, hogy nosza testvérem, ugorj neki újra.
Addig a céges mercimel (vito, még mielőtt eszetekbe jut más ) furikáztam, és havonta, kéthavonta visszahordtam, hogy ombre, ugorj neki megint.
Volt ultrahangos tisztítás, szelptömb csere, váltóház csere, majd a legvégén komplett váltócsere ideiglenesen.
7x vittem vissza, emberünk sírdogált a telefonba, hogy ne vigyem, nem tudja megcsinálni.....
Kínimban felhívtam egy mókusbogarat Mindszenten, aki végighallgatta a kálváriám, és a 3/4 év szopórollert, majd feltett egy rém egyszerű kérdést:
Turbónyomás volt mérve??
Mondom nem.
Asszondja, akkor noszam, mielőtt lehozod hozzám, futi egy turbóshoz..
Elbillegtem a kettes főút mellett, Keszin tevékenykedő emberhez, aki megállapította, hogy az összes vákum cső lyukas.
Mivel nincs vákum, nincs normális turbónymás, így nem tudja csóró váltó, igy hová tegye.
Ott azthittem felsírok, az összes cső, és a vákumtároló labda cseréje után, 400.000 forintot belelocsolva, volt kocsim...
Egy évig, mert (isten áldása kisérje minden lépését ) telibevert TK-ra egy stift.
Utánna ebből vettem a mostani 2002 PD-met."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
KAMELOT
titán
válasz Bdanyy #57273 üzenetére
Drága és a fogyasztás tuti nem 8,5liter Ez a kocsi olyan 4500eurot ér.
Esetleg autópályán stabil 100-110 környékén elmész 8-9 literrel, de átlagban erre inkább 10-11 liter.(#57342) Bdanyy: Aláírom. Ezzel a kocsival meg lehet ezt csinálni csak a vezetési stílust kell megválasztani. Nekem ilyen 70-80km/h sebességnél mutatott 3,5litert. havernak még mindig ez van csak ugye neki a vezetési stílusa más. Nála átlag 6liter.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
andrás47
senior tag
Üdv !
Szeretnék venni 1,5 M-ig egy kombi vagy egyterűt, minél fiatalabbat, minél kevesebb km-er legyen benne,nézegettem Renault Megane kombi, Ford C-Max, Opel Zafira, Opel Astra kombi, Ford Focus, vagy Mondeo kombi, Toyota Verso, igazán fogalmam sincs melyikkel járnák jobban, kirándulni, zöldség-gyümölcs szállításra használnám, ha tudtok ajánljatok valamit ami néhány évig kiszolgálna, nem szeretem sűrűn cserélgetni a kocsimat, igazán mégis miket nézegessek annyiféle kapható, nincs konkrét márka vagy típus ami elvinne valamerre.
Ha valakinek van ilyesmi valami írja meg elégedett-e vele.
Minden segítség fontos számomra.
Köszönöm előre is segítségeteket, az is segítség már ha mit ne vegyek. -
KAMELOT
titán
válasz zoo8800 #57382 üzenetére
Sajnos nemhiszem. Havernak Peugeot 406 coupe 3.0 V6 van. Így a lában alatt finoman szólva 9-10 liter és V-Power Racing-et tankol ami 1,72euro / liter. Csak visszatérve a hirdetéshez.
Szomszédom most adta el a BMW 525i tip-top állapotban 240 000km, 4500euroért. Anyja csak zokniban szálhatott be a kocsiba ebből adódóan annyira vigyázott a kocsira a gyerek. Mindig kitakarítva, nem dohányzott, garázsolt. Ja és M-packetos volt. Kerekek is. Szép tűzpiros. Úgyhogy a hirdetésben szereplő kocsi inkább 4000eurot ér max.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
neduddki
nagyúr
válasz zoo8800 #57382 üzenetére
HI!
vegul is ha nagyin megeroem megam a 4.5 osszehozom en si
udv
neduddki
p.d. mas kewrdes hogy 60na idegileg ke birnyi,,,,:- )))
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Laraxior
titán
válasz Dr.Zoo #57377 üzenetére
Remélem ennyiből megállja majd az én váltóm is Mondjuk az én autóm nem turbós
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Laraxior #57388 üzenetére
Persze mindenre van megoldás: nekem nem lesz több automatám.
Egy bőven elégvolt, jóis, szépis, egy lityivel töb a fogyi, kényelmes, de ha egyszer beszarik, mondjuk teszemazt Göröghonban, akkor jobban jàrsz, ha rálocsolsz 10 liter 99 oktánszámú vépóver benzint, és begyújtod..........."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
KAMELOT
titán
válasz Dr.Zoo #57377 üzenetére
Pont ezért jók az alábbi megoldások.
1. Sima benzin motor + LPG
2. Kompresszor + benzin motor
3. Kompresszor + benzin motor + LPG
Kompresszoror motorok kevesebbet fogyasztnak mivel a kompresszor alapon is már nyomja a dolgokat nem kell pörgetni mint a turbót.
pl. egy ilyenV1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
-
Laraxior
titán
Sima szívó benzinre lehet tenni kompresszort? Az is olyan macerás mint a turbosítás?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
kalapacsolok
senior tag
Üdv! Érdemes télre acélfelnit venni? Igaz, hogy a könnyűfémfelni tönkremegy, vagy ez túlzott óvatoskodás?
Igaz, hogy már nem is sima sót használnak az utakra, hanem valami környezetbarátabb cuccot?Ráadásul az acél jóval nehezebb, tehát nem kíméli az autót sem...
-
TaaT
veterán
válasz kalapacsolok #57395 üzenetére
Télire azért ajánlott acél felnit venni mert ha beleesel a kutyafialtató méretű kátyúba akkor acélból könnyeben tudod pótolni a megmihálylott felnit... míg aluból nehezebb találni egy darab ugyanolyat...
Give them hell Ukraine!
-
runner 125
nagyúr
..noh és tegyük hozzá, h mennyivel olcsóbb felrakni 4 kereket, mint átgumizni. Nem beszélve az esetleges átgumizásból adódó sérülésekről.
Ráadásul, ha valaki nagy (17-18" > ) alut használt, arra nem biztos, h célszerű egy feszülős télit felhúzni, egy 16-os acélon szvsz nyerőbb.
Első dolgom volt, h beszerezzek egy 16-os acél szettet.kalapacsolok
Az utolsó mondat erősen sztereotípia. Az estek nagy részében nem könnyebb egy alufelni a lemeznél.
Katt.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
Ha van biztosítás, eredetvizsga, műszaki, de még nincs átírva az autó akkor még mindég nem használható ugye? Az előző tulaj forgalmija van még ugye.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OLED TV topic
- Formula-1 humoros
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...