- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- iOS alkalmazások
- Netfone
- Egy héten belül bemutatkozik a Nubia Z70 Ultra
- Poco X6 Pro - ötös alá
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Revolit
senior tag
válasz !Overdose! #56649 üzenetére
A vicces az, hogy a linkelt weboldalon szintén le van írva, sőt, ki van emelve, hogy csak a cég dolgozója vezetheti a P-s rendszámú autót
-
Melack
veterán
válasz LaptopSystem #56650 üzenetére
Azért nem rossza a Kalos sem, ültem benne, kényelmes. És nem egy Suzuki
Ami még eszembejutott, az a Fiat Panda - nagyiékból kiindulva egy szervós, 1.1-es motorral szerelt változat jó választás lenne (ennél kisebb motor nem az igazi, nem dinamikus, és eszik is rendesen)Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
pinnacle
nagyúr
válasz upsyka #56640 üzenetére
Nekem semmit sem kell fizetnem, mert garanciális. A Ford már nem fizeti ki a motor nyomás próbáját, úgyis elszállítják bevizsgálásra. Nekem is furcsa, hogy látatlanban cserélik, kellemetlen lenne, ha mégsem ez a hiba, de azt mondják, más nem lehet.
Egyébként mi tudtok, ez a Ford Focus II-ben lévő 1.6 100LE-s motorral tényleg nem szokott probléma lenni. Állítják ilyennel még nem is találkoztak. -
pinnacle
nagyúr
válasz Kornel #56657 üzenetére
Köszi! Mondták, hogy 600k a motor. Csak nem tudom, hogy véget ért-e már a szívás ezzel az autóval, folyt a sebváltó olaj, szimering csere, kettős retesz zár is elromlott. Lehet, hogy jobb lenne azonnal eladni, tényleg "nullkilométeresen". Gondolom ez minimum 1M bukta.
[ Szerkesztve ]
-
upsyka
aktív tag
válasz pinnacle #56656 üzenetére
ilyenről énsem hallottam,pedig elég sokat kutakodtam és beszélgettem a fórumjukon,mert én is rá vagyok kattanva a kettes fókákra
a benzinesekkel meg szinte semmi nem szokott lenni,lehet kifogtál egy gyári hibásat,főleg,ha cserélik a motort ingyen...az biztos olcsóbb,mint egy átvizsgálás....Nem vagyok én kertész,hogy gyökerekkel foglalkozzak...
-
SzlobiG
félisten
válasz !Overdose! #56649 üzenetére
Hát nem érdekel így elhozzuk azt le van sz@rva adnak róla papírt szerződés készül ha megfognak én azzal megvédem magam.
-
TaaT
nagyúr
válasz SzlobiG #56664 üzenetére
Haverék is kölcsönzött P-s rendszámmal hoztak el az ország másik végéből egy E36-os bömöst bontásra a hétvégén, és igazoltatták őket a rendőrök, nem történt semmi... szal lehet hogy illegális, de amíg a rendőr tojik rá sztem nem kell vele foglalkozni. (persze ez belföldön volt, külföldön lehet hogy tényleg macerás)
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
nagyúr
Give them hell Ukraine!
-
-
8th
addikt
válasz runner 125 #56658 üzenetére
Ha új autót akar akkor vegyen azt. Használt autótól ne várjuk már el, hogy 10éves használt dízelben 70ezer kilométer legyen. Második de nem ritkán harmadik autó volt nyugaton mielőtt behozták őket. Átlagos futásteljesítmény 150-200ezer kilométer között alakul 1-2 van ami 200k felett van és nem óra szerint alap hogy annak nem hiszünk. Tudok több magyarországon szalonból vásárolt első-második tulajosról amibe 200k sincs de egyszerűen eladhatatlanok mert a legtöbben nincs szervokormány és légkondi. Aki tud ezek nélkül élni az megfogja az isten lábát egy ilyen 800k-s kisautóval. A közhiedelemmel ellentétben olcsó fenntartású autó és ez valóban keveset fogyaszt nem csak marketing bullshit mint a mai csodaautóknál. Simán megéri kintről behozni, a regadója sem sok jobban szervizeltek és jobban felszereltek mint a hazaiak. Németországban például facelift után alapáras lett a kormányszervó és a klíma is, nálunk mindkettőért plusz pénzt kértek. Nem tudom mit vannak tőle befosva az emberek. Tök egyszerű autó.
[ Szerkesztve ]
...
-
Bati0501
őstag
Láttátok már?[link]
-
-
FerNandor
őstag
a Top Gearben Jeremy-ék megmondták, hogy a "dodzsem" az elektromos autózás jövöje
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
TaaT
nagyúr
Akiknek számít a súly (de nem számít a pénz)
Give them hell Ukraine!
-
Kornel
veterán
-
NA mijatúró van itten, tífusz? (#56669) bitpork ??
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
zolikaDB
veterán
válasz bitpork #56681 üzenetére
Akarsz venni? Meséltem már, ismerőséknek van, nemrégi szerzet. 3.0V6 dízel, lufis futómű, 2x100Ah akksi az életben maradáshoz, 20"-os kerekek. Állítólag ha a srác vezeti, és 1700 körül elváltogat, akkor 7L alatt van a fogyasztás. 100L-es a tank. Ja és nem fukszos bodzaszedők, de még csak nem is diszkósok a tulajok.
-
válasz zolikaDB #56683 üzenetére
Nem a 3 literes dejzelt nézem hanem a 2.5-t. Nekem a Gazsi 2 tonnájához is elég, akkor minek b@szni a rezet És a lufisat nézegettem. Csak nincs zsém most. De ha akad, akkor lehet h belenyúlok, ki tudja? Még az is lehet h vki hajlandó Gazsit becserélni egy kis KP mellé
Az a baj h Gazsit szeretem , uh ez most csak nyálcsorgatás, mert nem lenne szívem adni Gazsit, 2őre meg nem kőtünk.[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
hobizoli
nagyúr
Caroll Shelby cege anno a Shelby CSX VNT-re csinalt mar muanyag felniket, "Fiberrides" neven volt opcio....1989-ben
"The final CSX was 1989's CSX-VNT. This would also be the final Shelby Dodge, and marked two notable technological advances: the introduction of a Garrett variable-nozzle turbo and the application of composite wheels. Designed by Shelby and produced by Motor Wheel Corporation, known as "Fiberrides" lighter than contemporary wheels."
több drón kell ;P
-
TaaT
nagyúr
Nesze nekem jó állapotú kettesgolf [link]
Give them hell Ukraine!
-
DZs
senior tag
válasz LaptopSystem #56631 üzenetére
Francia Yarist nem szabad venni, az nem megbízható.
-
DZs
senior tag
válasz !Overdose! #56693 üzenetére
Ezt a tágabb családunkban 3 db Yaris után mondom.
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #56669 üzenetére
Szerintem X5 kategória, megvenni könnyű, de a fenntartása erősen szopó tud lenni. Levegős futómű, szintszabályozó rendszer, váltó és difi problémákról is olvastam még korábban, noh meg a fogyija a legkisebb 2.5-ös diesellel is 13-14 liter, és akkora kasztnihoz az a motor hamar kevés lesz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz runner 125 #56697 üzenetére
Na végre vki. Mented itt a sok léhűtő becsületét
A felsoroltak legtöbbje Gazsiban is megvan, és itt sem mérvadó v számottevő. 200kg a súlykülönbség a két kasztni között. Én meg vagyok annyira papás h nem érzem szükségét a 3 literesnek.
A váltó difi hibát mindenhol olvasom én is de csak a manuálisokkal, és azon belül is csak a legelső évekbeliek között.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
qdak
addikt
válasz runner 125 #56696 üzenetére
Omg...
En mar latom a villany maffia kialakulasat, joskaek fel aron aruljak a villanyt...
Masreszt amit meg nem irtak: nagy eso? Esetleg a kanoc meg a sin kozott 10cm letaposott ho ?
Masreszt 1ik cikkes komment, vajon jobban megeri a kinyert olajat elegeti, villamositani, sinezni, uj jarmuvet venni, mint h betankolni es menni?
Vagy ezeknek 0 a co ja persze papiron jokat lehet hazudni, az h a gyar meg kormol nem szamit, bar a vonat se csaka kocsisokat kell szivatni...
Masreszt ahogy trafo haz kozelebe se szeretnek koltozni, vhogy ez az indukcios sin se orulnek ha az agyamba sugarozna ;Dbitpork: nelegy soher vedd meg a 3000 est
[ Szerkesztve ]
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
giigz
veterán
válasz bitpork #56698 üzenetére
Lehet te nem érzed szükségesnek, de az autó igen, könyörög a 3 lityit motorért. És nem fogyaszt többet! Persze az 5 literes már más, biztos többet is fogyaszt
Nyilván ha neked a 2.300 kg-hoz elég a 174 paci + millió Nm, akkor okés a dolog, de én ekkora tömeghez biztos a 3 litereset venném, az jobban boldogul vele. Én sokszor az ólródban is kevésnek éreztem a 2.5-öt, pedig az azért tudja kapkodni a lábát...
Persze itt (Touareg gyártás eleje-közepe) az igazat megvallva minden motor elavult, sokat fogyaszt, és gyenge. Az új 3.0 TDI 313 pacival, az már jobban fogyaszt, és van benne kraft
Szerk.: Most nézem, a 3.0-s még most is csak 239 vagy 245 lóval van, biztos a nyomatékra mennék rá, vagy csak egy turbós
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gitáros topic
- Revolut
- Apple asztali gépek
- Vírusirtó topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mindent a StreamSharkról!
- Mortal Kombat 1: Khaos Reigns - Így harcol Ghostface
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest