- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
_NCT
őstag
válasz bitpork #56751 üzenetére
Áhhh, mióta elverte a jég már csak használati tárgynak tekintem Elmúlt a szerelem. De azért néha megjutalmazom, most első hangszóró szettet kap majd jövőhéten
Viszont a fogyasztásom 9.2 klíma nélkül, klímával 9.5 . Lehet hogy ősszel valami kisebb, takarékosabbra cserélem, még nem tudom. Ez majd az anyagiaktól függ, no meg attól, hogy jégkáros 2003-as M2-ért adnak-e 600ezret valahol Mert motorikusan kifogástalan.
BP-re valószínű idén felköltözöm, oda kelleni fog a takarékosabb autó, habár többnyire tömegközlekedni fogok. Mindenki azt mondja, hogy tartsam meg és hajtsam amíg gurul... De azért 9.2-9.5-ös fogyasztással hajthatnék egy 2ezres szívóbenyás valamit is
No meg így jégkárosan a tolvajok se szívesen viszik
kornelka: áhh köszi, kihagyom Szívem szerint valami Fóka 2-t vagy Toyota Corolla-t vennék, de jelenleg más céljaim vannak az életben, mint a szép autó 1 év alatt buktam 500ezret az autón + ugyanennyit ráköltöttem legalább
[ Szerkesztve ]
-
upsyka
aktív tag
-
FerNandor
őstag
válasz Dluinet #56747 üzenetére
qrva nagy ötlet, 1 parkolóhelyet egyszerre rohamoz majd meg 100 koreai utána meg rohannak a következö lufihoz nem, hogy a teleportálást találnák fel
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
_NCT
őstag
Vegyes fogyasztás. És ekkor még nem is nyomom ki a szemét, laza 2-3ezres fordulatnál szoktam tartani, tovább nem húzatom, csak ritkán. 9.5 volt múlt héten, hétvégén elmentem Kecskemétre repülőnapra, akkor 60km-es 90-130-as tempó miatt lentebb ment 9.2-re, bár klíma is volt benne.
Általában városban használom, napi szinten 7-8km-re. Volt 3 szerelőnél, az első át akart b@szni lambdaszondával, aztán elvittem egy normálisabb szerelőhöz helyben, ő átnézett minden szart rajta, azt mondta minden jól működik, ez ilyen. Télen 10-11 litereket is mutatott. Azt mondták többen (köztük a szerelő is) hogy 3-3.5km-es távolságon nem éri el az üzemi hőfokot, ezért folyamatosan dúsítja a keveréket, több benyát eszik. Ez volt télen. De most nyáron hamar eléri, az üzemi hőfokot, mégis ennyi a fogyi. Beletörődtem már. Havi szinten 10-20ezret költök benzinre úgy, hogy 250 és 500km-t megyek vele, ez változó.
bitpork: amennyit rátapsoltam a Megane-ra, bőven lehetne nekem is egy Gazsim. Nembaj, első autó, tanulópénz (jó drága )
[ Szerkesztve ]
-
Most lehet kapni Gazsi tesót, picipézé. Én is csak azért locsoltam rá azt a 800k-t mert nekem nem felelt meg, de nem olyan nehéz ha az ember igyekszik a legjobbat adni a kocsinak. Még a suzukiban is van 50-100k-s alkatrész.
(#56761) FerNandor :
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
őstag
Sziasztok,
örömmel jelentem, hogy lassan egy hónapja beszereztem egy 2005-ös Svájcból származó Prius 123eKM-el, JBL-Navi felszereltséggel, ami remekül szolgál a mindennapokban. Az elmúlt egy hónapban megszerettem, pedig a korábbi 1.8TSI Leon teljes ellentettje. Élvezem a kényelmét, a jó kilátást, a nem megszokott villany autó hangokat, vagy éppen csendjét, praktikumát, és nem utolsó sorban "olcsó" közlekedést (4,7 a mostani átlagom) . Amitől tartottam, hogy gyenge vagy nagyon búgos lesz, az egyáltalán nem jellemző, pedig nem tötyörgősen vezetek. Hamarosan töltök fel képeket is, csináltam a napokban pár mobillal készültek, de nem lettek a legjobbak, így azzal nem borzolnám a kedélyeket.
Az ezt megelőző hónapot pedig egy 95-ös 2.0D 70le-s Corolla Van-ban töltöttem, lehet, hogy ez hozzájárul a rózsás képhez, nagy volt a minőségi ugrás.
-
Arcképgyáros
-
Laraxior
titán
válasz -secret- #56765 üzenetére
Mi kerül ezen 2ésfél gurigába? Az a 4 rugó, meg a 4 felni? Mert ugye az autó az 13 éves...
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-v-
addikt
Spritmonitoron 1 azaz egy embert találtam aki ezzel a megane-al magasabb (9.74) fogyival van nálad
Ha csak ezeken a 3-5 km-eken használod hidegindítgatva akkor nem csoda. Ha meg normális vegyes használat esetén (ez nem az) is ennyi, és tényleg ilyen nagypapásan 2-3000e, akkor ott valami nem oké -
-
TaaT
veterán
Én múlthó 22.-én voltam Füzesgyarmaton, Békéscsabáról mentem, 6.3L volt a fogyi, 90-100között mentem ha szar volt az út akkor 80-al. 1.6 16V, 1200kg +2ember + 18-as kerekek.
Télen 7.5L a fogyi, 30-40%-ban városban. 2000-nél váltok, lakott területen kívül meg 2500-3000 között.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
-
FerNandor
őstag
csak kíváncsiságból, ha már itt ilyen levegö rugózásról meg ilyenekröl van szó.
Ugye a Citroenekben legendásan kényelmes a futómú, hidropneumatikus vagy milyen, mondjuk még nem ültem ilyenben, de nem ez a lényeg. Megane II-t meg lehet csinálni egyszerüen, kicsit "kényelmesebbre". Arra gondolok, hogy sokkal jobban vegye az útegyenetlenségeket. Szoktam látni, ahogy más autókon szinte "pattog" a kasztni viszont kb szintben marad és az embernek se törik el a nyaka a himbálózásban. Nem tudom, hogy a Megane is így viselkedik-e csak belülröl ezt nem látom, nem figyeltem még..Lengéscsillappító cserével jobb lehet a helyzet? gázos helyett olajos, ha mondjuk ami benne van az gázos? vagy hogy van ez, mitöl függ az, amire gondolok?
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
kalmanchris
tag
válasz FerNandor #56775 üzenetére
Maradj a gyári futóműnél. Annál kényelmesebbet nem fogsz tudni az autó alá tenni. Vagy cseréld az autót. Lengéscsillapító típus csere sem fog megoldást hozni, max keményíthetsz de itt nem az a cél. Egyébként is a rugó és a gátló szoros kapcsolatban vannak egymással. Egyik eltérése is csak ronthat az útfekvésen.
-
FerNandor
őstag
válasz FerNandor #56775 üzenetére
akartam mondani: "Szoktam látni, ahogy más autókon szinte "pattog" a kerék, a kasztni viszont kb szintben marad és az embernek se törik el a nyaka a himbálózásban."
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
TaaT
veterán
-
Mawyx
senior tag
Macsekom kedvenc helye [link]
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
Kornel
veterán
válasz LuckyL #56780 üzenetére
ez szerintem nem így van, a sebességhatárokat betartva semmiképp.
országúton az utad 20-30%-a biztos lakott területen keresztül vezet, ahol a prius 0, azaz nulla litert fogyaszt.
no már ha kint 90-100 között eszik mondjuk max. 5 litert, akkor simán el lehet lenni 4 literrel országúton.
autópályán valóban nem jön ki a hybrid előnye, viszont ott se zabál a kis 1.5-ös atkinson, 6 literrel elvan, sebességhatárokat tartva.[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
Mert, 2,9-ért lehet egy olyan autód, amire utána garantáltan rálocsolsz még 1,5m-t. Az-az, kétszer annyit, mint bitpork 'Gazsira'.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Méretileg nagyobb, és mivel vw talán kevésbé vernek szemmel Nekem nem a sebesség a lényeg , hanem hogy kényelmesen ellegyek benne. Nézegettem egy faszázmányos vito-t, csak használtan lelakottan is 5-6 milla
(#56788) runner 125: te csak tödőzzed a szivarodat Viccet félretéve - még a szüleim szomszédja is megszólt, a sírköves hogy ugyan mibű mén ilyen jaó h a6 kombim van?! Hát nem javítottam ki... a Touareg-re meg ráfogom hogy ez az új transporter
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
FerNandor
őstag
köszi.
de akkor még mindig nem tudom ezt a pattogós dolgot. azt nem hiszem, hogy amiket láttam, mind el lettek volna kopva. akkor az mind valami spéci felfüggesztés, ami ilyet csinál? tehát akkor nem a hagyományos rugó + lengéscsillapító?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
Mawyx
senior tag
-
-
-
giigz
veterán
Na akkor vezetéstechnikázzunk egy kicsit
Városban mi a jó? 1500-2000-es fordulaton autózni, tehát 1500-tól gyorsítani, és 2000 körül váltani, vagy a fordulat ne menjen 2000 alá?
Én manapság azt csinálom, hogy nem engedem a fordulatot 2000 alá, és általában 3-4 ezernél váltok, az adott forgalmi viszonytól függően.
Nem tudom, hogy melyik lenne jobb az autónak, és melyik a fogyasztásnak.
Ha egy autó 5-ben 3000-nél fogyaszt 5,5 litert, akkor az 3.-ban 3000-nél mennyit fogyaszt kb.?
A következő kérdés pedig a világítással kapcsolatos, ti mennyire szoktátok állítani/állíttatni a fényszórót? Ha jól tudom, az az előírás, hogy min. 40 méter, és ne vakítsa el a szembejövőt. Ez a gyakorlatban mennyi? Tehát mekkora a legnagyobb távolság, amikor még nem vakítja a szembejövőt, és ugye a lehető legtávolabb lehet ellátni a tompítottal.
[ Szerkesztve ]
-