- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
Ja csak egyiket majd 430-l fizeted literenkent, masikat meg 205-l. Na?
Atlagot szamolj mindkettonel vagy csak varosit.
Ez tipikusan az a önoigazolo gyogy szint, amikor egybites pistike azzal ervel az eros autok ellen, hogy o IFA moge behuzodva elpotyoreszik 3.2-vel is (70-l), bezzeg a jozsika Impreddzzáááája allando osszekerekkel 1.5x akkora tomeggel meg 4x annyi loval versenypalyan veretve beveri a 32-t is. Mikozben ugyanugy 70-l potyoreszve az IFA mogott a Impreza-nek sem kell ennyi.
Amugy add csak ide azt az autot aztan majd mindjart fox latni rajta nemhogy 5-t, majd 8-t is.
Lehet utana majd feket is kell cserelni... csakhogy tisztaban legyel a "kinyomod a szemet" fogalommal.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
MPowerPH
félisten
válasz hobizoli #3151 üzenetére
Én csak azt nem értem mit reklámozod itt a gázt? Valaki fizet ezért, vagy mi?
Én hallottam 540i -ről, amit gázosítottak. 450k volt bele a rendszer, természetesen a legmodernebb kivitel. Kicsit csattogósabb lett tőle a hangja, kicsit gyengébb lett. Fogyasztása vegyesben 15l körül alakul így, városban 20l. A 13 és 18 helyett. Ez így még jól is hangzik. De egy ugyan ilyen erős diesel BMW eljár 5-6 literrel.
Tehát lehet kis autóknál ez bevált, a nagyobb motoroknál nem biztos, hogy gazdaságosabb lesz egy olajkályhához képest.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dízelracer
senior tag
Én dízel párti vagyok de be kell látni a gázzal szemben jelenleg nincs semmi alternatíva. Bizonyos időközönként szűrőt meg gyertyát cserélsz és mész ki a világból. Ehhez képest a dízellel keményen csöcsre lehet szaladni pláne ha használt autóról beszélünk.
kékcsiga: "Lehet utana majd feket is kell cserelni... csakhogy tisztaban legyel a "kinyomod a szemet" fogalommal."
A nap hozzászólása a tiéd.
[ Szerkesztve ]
-
-
MPowerPH
félisten
válasz plömplöm #3155 üzenetére
De. Egy 35D motornak 283 lóerősen, és átlagban 5-6 liter, pályán tempomat 150 -ig, városban 6-7 liter a fogyija. Igaz az összehasonlítás igazságtalan, mivel az 540i V8-as, 286 lóerős, és nem mai technika. Van az újabb 45i, az 333 lovas, gázosan szerintem lebutul annyira, hogy a 35D megfogja. Tehát reális.
Don't Tread On Me
-
plömplöm
őstag
nem is a gáz volt a lényeg, hanem a "Fogyasztása vegyesben 15l körül alakul így, városban 20l. A 13 és 18 helyett. Ez így még jól is hangzik. De egy ugyan ilyen erős diesel BMW eljár 5-6 literrel."
érted. mert a dízel béemmvé az nemhogy fogyasztana, kimondottan termel, minnél jobban nyomod neki, annál többet
és csak nekem van olyan x6-os ismerősöm, akinél valamiért simán legurul a 9-10 liter 100-on, és nem a hungaroringen vagy a hegyoldalban, hanem a nap-mint-napokban.a gáz az egy olyan dolog, hogy aki tényleg sokat megy, annak megéri belerakatni. a gázolajra ez lassacskán már nem lesz igaz, és itt passzol a linkem, mert a gázt berakhatod egy faék 8szepeles benzinesbe is. és ha valaki rááll egy autótípusra, ami még nem a bontószökevény-kategória, egy következő motorba újratelepíthető a gáz-cucc.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
m3tr0
senior tag
válasz plömplöm #3158 üzenetére
Mondjuk vegyesben(nem városban, az sztem kizárt) 35D lehet elmegy 7 literrel, de inkább héttel mint hattal.
330XD full vegyesben, BP., autópálya, síelésbe menés stb. fogyasztott 8 litert.
Ez több ezer kilométer átlaga. Szóval ha ezt használod városban akkor 9-10 liter sztem, de ugye itt van összkerék, és ez kombi..Szóval, nem hihetetlen, csak inkább felfele kell számolni.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #3154 üzenetére
En ehhez vagyok szokva, nem mondom a GT is beveri a 15-t tolva, meg E85-bol mivel azt dusitani KELL a 20-t is haverarcnakm, de ezek ijen autok. Aztan meg mekkeeeáááni. Evente fekbetetcsere van elol, mert betetvasig lekopik. Aztan megyek vele 8-10k km-t per ev. De le lehet vele potyoreszni 8-l varosban off_boost, es ha kell tud menni is. De 4 szemellyel a fedelzeten is ki tud ugrani a 4-sen egy kocsisorbol ugy kigyorsitva hogy megelozok vele egyszerre 2-3-4 autot is, pedig ott szokott lenni szep forgalom, nem egyesevel atszenvedem magam, meg megvarom amig lekanyarodik elolem.
De ez a 3.6 ez annyira beteges, neztem multkor az Ignis-t az M0-n 90-l klimaval eszik 5.2-5.6 kozott 100-n a kijelzo szerint, ez LPG-vel lenne 6.5, ami ma 1325Ft, klima nelkul meg ennyi sem lenne, mert akkor 5-5.2kozott szor, tehat kb 4-5decit "ér" a klima
1325Ft-ert alig kapok 3.4 liter gazolajat, januartol 3.1-t
Annyival meg az szuper ehenkorasz 1.5D Saxo SEM megy el, klimazva meg kb meghal. Ha Ignis-t szamolom klima nelkul LPG-vel 6-l, az 1230Ft 100km-n, amiert ma adnak 3.1liter gazolajat, januartol meg 2.8-t. Hat 2.8-l talan meg a 3L Lupo sem megy el, es abban aztan hely semmi, meg menyibe is kerul? Sosem terul meg egy LPG-s Ignis-hez vagy barmi hasonloan kis ccm-s varosi kisautohoz kepest -pl Rick4 mk2 Punto-ja- varosban rohangalni a dizel mivolta meg pokvágeny felára
több drón kell ;P
-
MPowerPH
félisten
6 felett nagyon ritkán van a fogyasztása. Ez most éppen 4.9l/100, igaz ez csak 276 lovas. És a csávó nagy távokat megy, itt tessék 2000km -es utakra gondolni egyhuzamban. És ezeken jön ki neki a 5-6 liter. Annál nagyobbat csak akkor láttam nála, amikor Münchenbe ment és jött. Akkor végigjött a németeknél padlógázon....
De ha tempósabban megy, és nem spórol, akkor is megáll 7l -el. Itt a lényeg.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
m3tr0
senior tag
-
MPowerPH
félisten
170 tempomattal kijön a 7 liter. Saját szememmel láttam, és tapasztaltam. Egyébként nem is Neked akartam ezzel válaszolni, hanem az előtted szólónak.
Nem azt mondom, hogy hülyeség a gáz, félre ne értsetek. De nem mindenhol lehet alternatíva. Turbo -s benzinesekbe pl. lehet telepíteni?De tovább megyek. Nagyobb igénybevételnél ismereteim szerint a kb. 2l -es differencia megsokszorozódhat. Ez a pörgetős kigyorsításokat, és az autópályás nagy sebességű utazókat jelenti.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #3163 üzenetére
Nem beszélve arról, hogy gázos autóval nem mehetsz be akármilyen szerelőhöz. Se az 5er, se az NT, se az én BMW -s szakim, se a poweres BMW mágus muhaati szervizébe nem állhatsz be a gázos autóddal, mert elveszik az engedélyét a kpm -esek egy életre.
Az enyémbe 230k -ért lenne rendszer. 13l -es fogyit írnak a mostani 8 liter helyett(ezt is tapasztalatból írja a srác, ugyan úgy 28i -vel jár) Tehát így megérné. Ellenben egy 30D szintén elmegy 6l-7l -el, akkor már megint nem éri meg. Ezt a végletekig lehetne húzni-vonni.
zoo8800: Már megint jössz azzal a hulladékkal. Nézzed már meg a képet. Ha lyukas lenne a tank, attól még nem enne kevesebbet, csak előbb kifogyna, ez közel sem volt a tréfás megnyilvánuláshoz, kicsit gondolkodj el rajta, mit írtál le.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz hobizoli #3166 üzenetére
Ha 10 lemegy városban, akkor vannak pont egálban. Mondjuk itt megjegyezném, aki 150 lóerőnél erősebb autóval cirkál 90% -ban városi utakon, az egy bazi nagy ökör.
De a szervizelés továbbra is probléma marad, mert egyik ismertebb szerelő se fogadná be. Hova lehet akkor vinni? Itt jön az, hogy ismeretlen szerviz, nem értenek az autóhoz, jön a lehúzás és a pocsék munka.
zoo8800: Jah, még valami. Lehet nem érted amit a képen látsz, azért beszélsz badarságokat. Érthető, valszeg még nem találkoztál ilyennel. A consumpt -ot nézd, az pontos érték. Ha vissza lapozol párat, megtalálod azt is, hogy 1 tankkal mennyit tudott elmenni. Akkor meglesz a maradék 3 litered is, amit kerestél.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Laraxior
titán
válasz MPowerPH #3167 üzenetére
köszi
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz MPowerPH #3170 üzenetére
Nemnem... en konkretan munkaba jaro autonak vettem
mákszimum.. de nagyon mákszium napi 20km
Talán majd nyáron megyünk vele ide-oda... de nagyátlagban csak melóba be és haza[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Mr.Grincs
veterán
Nah lecsúsztam a mondeóról amibe 317 ezer volt es 750 pénzbe került. Viszont megtaláltam tiszta véletlenül, [link] Itt már Kicsivel kevesebb kilóméter van benne. Soprontól idáig visszafelé tekeredett az óra. Gusztustalanok ezek a magyar nepperek, felismertem a rendszám alapján.
Jah és nem első tulajos a csávó akivel beszéltem, ő a 2. tulaj volt mert előtte valami egyetemi rektornak volt az autója.[ Szerkesztve ]
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
megema
őstag
válasz Laraxior #3168 üzenetére
Én is épp meg akartam köszönni neki apám nevében. Napi ~ 30 kilométert megy városban a Passat-tal (180 Le) dolgozni. Korábban az MV6 B Omegával (~ 210 Le) is munkába járt főleg... Annál mondjuk parás volt, mert 11 éves korára már 17 körül bekért városban. Ugyanilyen stílussal a Passat 12-vel beéri 8 évesen.
Mondjuk én is csak napi 10-et megyek a 406-tal (136 Le), de 12 liter körül eszik ez is, és nem nyomom ki a szemét... Bár ez még az említett 150 ló alatt van.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Grincs
veterán
válasz tomcsi23 #3173 üzenetére
Persze és még a kilóméter órát is előre tekerném.
Ha lenne valami rendelet, vagy adatbázis ezekre az esetekre az emberek hamar rádbönnének, hogy mi is folyik itt ebben az országban, ami az autókereskedést illeti. Szigorúan büntetni kéne ezt a csalás, legalább okirat szinten. / MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
MPowerPH
félisten
válasz Mr.Grincs #3172 üzenetére
Az szép. Nem is értem mit panaszkodsz, kevesebb a km benne. Az már más dolog, hogy többe is kerül. Egyébként nyugodtan megveheted, ha rendben volt szervizelve. Ezek a motorok nagyon tartósak, kompresszió rendben van, akkor OK. Nekünk a 2.0 -ás céges Mondeo már lassan nyugdíjazásra kerül, abban 395k km van jelenleg, és tökéletes. Most megy nagyszervizre, cakk 400k értékben.
megema: Akkor javítok. Akik városban ilyen nagy autókat használnak, azoknak mind1, hogy mennyibe kerül a benzin, és az is, hogy mennyit fogyaszt az autó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz zoo8800 #3179 üzenetére
Én meg az itthoni felhasználási tapasztalatokat osztom meg. Klubbon senki nem hazudik, főleg nem a board, és főleg nem egy E60-as boardja. És egyébként sincs rá semmi oka, 2 diplomája van a srácnak, tehát értelmes, és olyan pozícióban dolgozik, hogy járnia kell egész nyugat európát. Természetesen a gázolajat elszámolják neki, tehát ő mindig a valós adatokat adja meg. Nem fogok belinkelni Neked elszámolás papírt, de ha megkérdezed biztosan megmutatja, hogy egy Müncheni út alatt mennyi gázolajat égetett el. Abból meg még Te is ki tudod számolni a reális értéket. Azért durva nem, hogy egy majd 300 lóerős BMW ugyan annyit eszik, mint egy gyengus olasz vacak?!
megema: 1.8T? Mert az még nem is vészes, bár tény, az sem városi autó. Omega meg végképt nem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
megema
őstag
válasz MPowerPH #3180 üzenetére
A Passat 2.5 V6 TDI, a 406-os meg 2 literes benzines. Amúgy nem mindegy, hogy mennyibe kerül az üzemanyag, de apám sokat stresszel a cégnél, és erre a BKV-zás csak rátett, így nincs mit tennie... Lehet furán hangzik, de így van.
Ami inkább luxus, az az én autózásom. Mondjuk kiszámoltam és egy felnőtt havibérlet ára megy el benzinre egy hónap alatt. Szóval nem vészes. Igaz, hogy diák vagyok még, szóval jóval olcsóbb lenne a BKV...
Ha meg ilyen kocsijaink vannak, akkor mit lehet tenni? Álljanak a garázsban vagy adjuk el? Ahhoz túlságosan szeretjük őket. Legalábbis a Passat-ot kizárt... Apám mindig azt mondja, hogy nem árt ha van erőtartalék a kocsiban, szóval ezért vannak nagymotorosaink. A 406-ost még szereti, de gyengébbel nem hiszem, hogy ellenne. Van Hyundai-os ismerősünk, végigpróbáltunk jópárat cserekocsiként. (Amíg nem volt meg a Passat, mert azóta nem volt szükség cserekocsira. Ugye nemrég kellett rákölteni először...) Nem voltak túl bejövősek a gyengébb motoros kisebb autók. A legkisebb ami bejött (motorban) az a 2.0 CRDi a Sonatában. Mint kocsi, még a Tucson is tetszett, de azt csak pár percet próbáltuk.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz MPowerPH #3180 üzenetére
Ezek a vetitős alomszeru fogyik azert nem osszehasonlithatoak, mert fix sebessegen gurigazva semmi nem eszik annyit, mint a varosban tili-tolizva. Es a valodi fogyija ott jon ki egy 328i-nek is.
Vhogy szereted kizarolag a "beallok palyan tempomattal" fogyikat irogatni, de azt pont leszarja itt mindenki. Amikor rovid tavokon meg siman beveri minden a 1.5x-t annak, es sokkal tobben mennek annyikat, megallnak elvannak ott fel vagy orat 3-4-5 orat, amig kihul, aztan tovabb. Es ekkor a szipi-szupi dijzel bömmer is, meg az Uzuki is tobbet iszik, mint palyan fixre beallva.
Kb ugy adod elo, mintha varosra nem is kene tankolni egy decivel sem tobbet, tisztara mint egy Honda lassan.több drón kell ;P
-
MPowerPH
félisten
válasz hobizoli #3184 üzenetére
Tévedésben vagy. Ezek nem átlag fogyik, egy teljes trip -re vonatkoznak, amiben van minden. Az én 1 havi átlagom is úgy 7.4, hogy voltam autópályán, országúton, és városban is.(Pécs, Szekszárd, Paks, Dunaföldvár) És akárhogy is számolom, ez jön ki. Mert 62 literrel 830km -et tudtam megtenni. De lehet akkor valamelyik éjszaka szomszéd belopózott a garázsba, és rátöltött egy kannával, hogy azt higgyem jól fogyaszt az autóm.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Laraxior
titán
Már csak az a kérdés akkor hogy miért vesz mégis mindenki minél kisebb ccm-es autót ha a nagyköbcentisek kevesebbet esznek
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
MPowerPH
félisten
válasz Laraxior #3186 üzenetére
Ez sem igaz minden téren. Főleg ha csak city járatra használod. Nekem van BKV bérletem, és azon utazok. Utálom is, gusztustalan is, de havi 3800Ft -ból még gázos 1.0 -ás zümmögővel sem jönnék ki. Apának is van BKV felnőtt bérlete, és azon utazik, pedig 62 éves...és ott a céges Audi. Bár ott a szar motor miatt mind1 hogy városon kívül vagy belül használod, bekapja a 14-et...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
hobizoli
nagyúr
válasz MPowerPH #3185 üzenetére
Pecs Szekszard meg vilagvege anyamkinja hol van egy Bp-hez kepest forgalomban? Itt egy keruletben tobb lampa van zebra meg fiszfaszom van ami miatt megkeáááni, mint ezekben egyutt. Ezenkivul Bp-n akkor megy 70 alatt a forgalom, ha eppen dugo van. Videken mikor mennek 50 felett?
Nem erted a lenyeget mi? Beirod, hogy varosban dugoban a 540i iszik 18-t, utana meg, hogy xy haverod tempomattal fixre beallva egy 800km-s tavon atlagban etet meg 6-t a dizellel.
A ketto korulmeny megis hol hasonlithato ossze? Sehol. Varoson kivul menyi eszik a 540i? Es varosban mennyit a dizel ke-ke-ke-ke?
Alma vs korte ez igy amit csinalsz.
Erre irtam az Imprezas peldat is meg delutan, csak eddig sem esett le neked.
De fogadok lenne itt is akinek csak annyi maradt meg abbol is, hogy uuuuu a zimpreddzzááák 32 litert esznek, uuuuuu. Aztan masnap tovabbmeselve lenne belole mar 35 is.több drón kell ;P
-
soldi3r
veterán
válasz MPowerPH #3153 üzenetére
ha csattogósabb lett, ott valamit elkúrtak
(#3150) giigz, spritmonitor simán 5 literre hozza az átlagot az 1.4hdi-nél
(#3155) plömplöm, a kéttömegű lendkeréktől csak vw csoportnál kell igazán félni
(#3157) BMW001, szintén spritmonitor, 535d -> átlag 9liter
(#3163) BMW001, nem a sebesség tartása okoz nagy fogyasztást, "minden test nyugalomban van vagy egyenes vonalú egyenletes mozgást végez.... "
(#3170) BMW001, ezt honnan vetted?
(#3172) Mr.Grincs, ezek a km órák ilyenek mennek előre hátra, mondd neki, hogy 600-ért nem jelented fel
nem értem hogy nekünk mindhárom autónk ennyire szarul fogyaszt...
E30 (oo=[][]=oo)
-
Kickass
őstag
válasz tomcsi23 #3173 üzenetére
sanszos h a nepper fog engedni neki 150k-t pláne h lesz olyan hülye aki igy is megveszi, és ezért működik itt a tekergetés, mert 300k-s autót szinte lehetetlen eladni, hiába magyarázza az ember az egyszerű parasztnak h 150ezer km felett is van még élet csak jobban meg kell nézni a dolgokat
-
MPowerPH
félisten
válasz soldi3r #3189 üzenetére
Mohaati mondta, jönne egy ellenőrzés, és zárhatná is a boltot. A szerelő udvarában nem állhat gázos autó. Az NT -t és az 5er -t onnan vettem, hogy volt egy X5 4.8is, ami gázosítva lett, és az NT autónál volt szervizelve. Utána nem tudták bevállalni, maszekhoz kellett menni, ami több dolog miatt sem volt jó választás.
hobizoli: Az is város, nem? Pécs annyira nem kicsi, nem tudom mennyire ismered, jártál e már ott. Azért van ott elég lámpa túl sok is. Szekszárd meg hegyen van, tehát sokat kell felfelé kapaszkodni. Dugó, na az ott nincs, ellenben Pécsen minden szombaton óriási a forgalom. Budapestre nem szeretek feljönni, az itteni utak tönkreteszik a futóművet. Ide jó a Mondeo is, az bírja.
Városon kívül 12l -el kijössz a 40i -vel.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
soldi3r
veterán
válasz MPowerPH #3191 üzenetére
540i-ből 2 is van körülöttem (illetve abból 1 már kifli), akár 10-11-gyel is eljárnak, max 80 és az 1.2-es clioval legyorsulom őket, normál vegyes használat mellett 16+
amikor még egy maszek szervizben melóztam, ott biztos nem volt semmiféle engedély és még zk-t is csináltunk rájuk(#3192) Mr.Grincs, hogy a viharba ne!?
[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
MPowerPH
félisten
válasz soldi3r #3193 üzenetére
Igen, itt is fontos az évjárat. Nekem egy darabig volt 40i -m, 12,8l lett a két hetes átlagom. Ez már Vanos -os volt. Jackson 14l -el jár, ha normálisan közlekedik, lévén kombi. Egyébként 16-17, akkor már tapossa. Nagy zabagép, nem kérdés. Akkor amikor gyártották, még nem ennyibe került a benzin.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Mr.Grincs
veterán
-
Ck.
addikt
Van-e vkinek tapasztalata kétzónás klímával? Hátul lényegesebb kisebb erővel fújja a levegőt, akár klíma, akár econ módban van. Ez normális, vagy vhol el lehet "dugulva" a szellőző rendszer?
Új hozzászólás Aktív témák
- Fűnyíró topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Microsoft Excel topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kolondrum: Én és a Martes foina, közismertebb nevén a nyest
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Poco X6 Pro - ötös alá
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...