Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz zoo8800 #3047 üzenetére
Mondjuk elég érdekes hogy a benzines oszlopban a Punto az uccsó lett, vegyesben bármikor kijövök vele 5.5-ből, de egy Pályán Szeged- BP- ott kolbászolás, majd Szeged is belefér ennyibe, ha meg országúton megyek, 5 alá is bemegy.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
őstag
azt lehet tudni, hogy mekkora a gázos autók aránya a sima benzinesekhez képest?
egy haverom gondolkozik benne, hogy vesz egy új skodát gázos kivitelben, vagy sima benzinest amit átalakít gázosra
csak az merült fel kérdésként, hogy ugye most ész nélkül vezetik be/emelik az adókat, és megéri e a beruházás, ha felemelik esetleg a gáz jövedéki adóját
ezért lenne érdekes, hogy mennyi a magyar lpg fogyasztás, mert 1-2 milliárdét nyílván nem fognak adót emelni, de ugye az E85-el is jól kibasztak a közelmúltban...szóval fene tudja
bár mivel az autó értékéhez képest nem drága a gáz szett, valószínűleg így is úgy is beleépíti, aztán reménykedik majd, hogy nem emelikcryptot minden termékemért elfogadom
-
Rick4
félisten
Én úgy tudom, most azért dinamikusan emelkedik ez a szám, de 1-2 éve még 100 ezer autó volt hivatalosan, most lehet 110 ezer? Az biztos, hogy maga a gáz mint eladható termék relatíve nagy beruházással jár, és a megtérülés csak az áron (a környékbeli kutakhoz képest) múlik, tehát 2x is meggondolja valaki, hogy mennyiért adja, lásd nálatok, mikor megnyitott a Diószegi úton a kiskút, és adta mindenki ára alatt, érdekes módon ott is rögtön lement. Most is 200 alatt van a gáz Debrecenben. Itt Szegeden is 200 alatt tankolok, és én tudok 10 kútról ahol van gáz. Mindenki figyeli a másikat, de emelni senki se tud, mert akkor nem ott tankolnak. Mindenhol hallani hülyeségeket, hogy majd a gázos kocsikat eladáskor műszakiztatni kell, de eddig egy ilyen se jött be. Itt nincsen már a beszerelésre kedvezmény (volt de megszűnt) nincsen súlyadó kedvezmény (volt de megszűnt) és van rajta mindenféle adó, ami akármilyen emelésnél is nyilván kevesebbet emelkedik, mint a 400 körüli többi üzemanyag. A benzin árának 60%-a körül van a max gázár, ennél följebb még sose ment. Ha emelik is, nagyobb fogyi esetén is sokat spórol, tehát a gázcucc akár 2 hónap alatt is visszajöhet.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
őstag
igen, ráadásul neki elvileg gyors lesz a megtérülés mivel taxizik
csak a pofáraesést akarja elkerülni, hogy beszerelteti, aztán másnap felemelik duplájára a jövedéki adót (sajnos manapság így mennek itthon a dolgok, nagyon úgy tűnik)
1.4-es octáviában gondolkozik, igaz jóval nyomatékszegényebb mint a dízel, de cserébe jelentősen olcsóbb, és elvileg kevesebb a lehetéges hibaforrás is
gázzal meg ugyanolyan, vagy esetleg olcsóbb is üzemeltetnicryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
még egy kérdés, ha már így szóba került
ezekről a kis köbcentis tsi motorokról tudsz valamit mennyire szeretik a gázt?
taxisként elég jó kedvezményt ajánlottak neki, ezért nézte, hogy esetleg valamivel erősebbet vesz (habár sztem a végén úgyis a legolcsóbb hagyományos 1.4 mellett fog dönteni, mivel az kiforrottabb konstrukció és olcsóbb is)cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
Rick4
félisten
Ez a 200-as gáz is annyi, hogy szinte mindenhol ennél vagy kevesebbért lehet tankolni szerte Európában, épp most a rossz árfolyam miatt tart ugyanitt, a jövedéki adó pedig kb ugyanannyi, mint a németeknél. És itt nincsen az sem, mint az E85-nél, hogy lenne bármiféle jövedékiadó- kedvezmény, amit majd el lehet törölni. Szerintem nem bántják ezt, mint ahogy eddig se bántották, de ha lenne 260 is, taxisnál 10 liter benzin 4000Ft, 12 liter gáz 3120Ft, még mindig 25%-kal olcsóbb, 8 liter gázolaj alatt van a 100km ára.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Azokkal nem gáz szempontból van baj, szerintem konstrukciós hibákkal van tele, pl lánccsörgés így:
[link]
És pl egy magyar, elsőtulajos verda 80 ezret ment, márkaszervizben 320-ért csinálták, ezt is méltányossági alapon. Én nem örülnék egy ilyennek, ahogy a dsg váltónak és a kéttömegű lendkeréknek sem...
Ezek mind szopórollerek...De a gáz majdnem mindenbe belerakható, rendszerfüggő a hibamentesség is.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Magának a gáznak nincsen, le is tüdőzheted, a mellé adagolt merkaptánnak viszont elég szúrós szaga van, pont azért hogy érezd ha baj van. Azonban nem olyan egyszerű úgy összeszerelni, hogy bármilyen szagot is érezni lehessen, a tartály kifelé szellőzik, a motortérből nem jöhet be semmi, valójában nem fogja senki se tudni hogy gázos vagy benzines, jó beállításoknál vezetéskor sem lehet különbséget tenni.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
őstag
válasz soldi3r #3070 üzenetére
nem, sőt szar lomha lesz
de mivel taxizni veszi, munkaeszköznek, ezért nem szempont a dinamika annyira
a forgalom tempóját egy 80 lovassal is tudja tartani, és az 1.6-os motor fél millával drágább
az más kérdés, hogy nézeget, hátha kifog egy nagyon nagyon fiatal használtat, esetleg egy készleten lévő akciós kocsit
de ha gyártásból rendel akkor szerintem 1.4-es lesz, mert jóval olcsóbb mint bármelyik másik motorcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
igen, erre voltam kiváncsi, hogy hozzákeverik-e mint a vezetékes gázhoz, sejtettem egyébként
mondjuk ez is bizonyítja hogy nem kell félni, hogy soha nem éreztem még gázszagot gázos autó mellett, pedig adtam-vettem is már egy pár darabotcryptot minden termékemért elfogadom
-
Rick4
félisten
-
hobizoli
nagyúr
A multkori kszenyony temahoz, elokerestem:
[link]Beallitva legugolva a fenyszoromagssagaba SEM vakitja el a gepet, mert eleve lefele vilagitott ebbol a magassagbol.
Akit ez szembol is vakitott annak kb szemtengelyferdulese volt.több drón kell ;P
-
student
őstag
'01es renault scenic-ről
van vmi vmi véleményetek tipushibák iesmi -
Szplöttyy
senior tag
A Ssangyong egy az egyben Mercedes technika.
"In 1991 it started a technology partnership with Daimler-Benz. The deal was for SsangYong to develop an SUV with Mercedes-Benz technology."Szerk.: Ezzel arra akartam utalni, hogy megbízhatűságban ~ Mercedes
Ezekben a "szépségekben" van pl a 270Xdi motor, nem nehéz kitalálni, hogy az egy 270CDi motor, annak minden előnyével, és hátrányával[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Typhoon47
őstag
elhiszem, hogy tetszik, elvégre utakon is látni egy kettőt elvétve. ízlések és pofonok. mivel tényleg full merga az egész, beleugorhatsz ha gondolod , de aztán nehogy ne maradjon egy két komolyabb szervízhez(neadjisten) ammo
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Mr.Grincs
veterán
Nekünk volt bmw x5 ünk. 2004 3.0d 5 gangos váltóval. Nagyon szerettük, vegyesben 8,5-9 litert szopott be ami nagyon jónak számitott. Ajánlani tudom vissza is sirom, de egy tanácsot fogadj meg, ne vidd márkaszervizbe soha kivéve ha tele vagy zsetonnal. Iszonyat dràgán mérik a szervízt meg az alkatrészeket. Vannak szervizek kifejezetten bmw re kihegyezve oda kell vinni fele meg negyed árban van a szervizeles.
Amit még nezz meg az a kia sorento abba is merci motor van vagyis volt egy széria amiben azok voltak azok jobbak.
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!