Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
zolisx4
őstag
válasz Sandrew #2792 üzenetére
Az igazat megvallva az sx4 ben ,3 fokozattal rendelkezik van rajta a sima első hajtás ,automata 4WD állást a kocsi elektronikája magától intézkedik,hogy bekapcsolja-e a hátsó kerék hajtást ez a fokozat a legjobban használható,havas rossz útviszony miatt,és a fix négykerékhajtásra (4WD-Lock) ez igazából annyit csinál hogy zárja a teljes hajtásláncot ,az osztóműben és valamilyen szinten záródik a hátsó difi is ezt lehet difizárnak is nevezni, ha ebben a fokozatban lemész az aszfalt útról a fél autóval és kapartatsz simán lediferál ,nem a terepjárós difizárról van szó , ,de ez a fokozat akkor kapcsolható mikor már elakadtál ,mivel 1 gomb van és az 3 fokozatú és a középső az automata 4wd és utána jön mikor zárod de ilyenkor már traktor szükséges,elméletileg ez kapcsolható menet közben is ,de a használati utasítás feketével írja hogy ne tedd
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
hát ha azonos rendszeről beszélünk, akkor nem értem milyen kezelésről beszélsz, ezek egy specko szilikon olaj van.
ennek a rendszernek egy halála van, hogy nagy nagyon nagy a slip, akkor elkezdenek a lamellák eldeformálodni, és nem fogják felvenni az olaj által közölt nyomatékot.
de jelzem ehhez a nagy sliphez, azt kell hogy 1-esbe rúgd rá a kuplungot, amikor még "nem zárt össze" a hajtás, no meg nem kevés átvitelre szolgáló erő.
amint "össze zárt" lehet neki tolni.
mellékelt ábra.az előnye meg az a hajtásnak hogy egyenesbe (ahol nem kell akkora tapadás) nem növeli a hajtási veszteséges, viszont kanyarba betudsz esni gázzal, mert "vissza tol" az útra, nem tudom mennyi lehetőséged volt ilyen rendszert tesztelni, télen elég elég jól segít, nyáron sajna azzal a 98le-vel amivel próbálgattam, már inkább balasztnak tűnik, hisz a kettes golffal így is félelmetes kanyar tempót lehet venni
persze utcára A->B-s kocsinak teljesen felesleges.
tomcsi23:nézd meg amit betettem linket, látszik az vastagon
matricázástól eltekintve így hogy bele akadsz az úton tényleg nem látszik:[link]
aztán jönne a csúnya szopi nyali[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
a_tesz
Korrektor
válasz VR6-Fan #2805 üzenetére
mivel az én swiftemben is ilyen van, ezért van némi rálátásom a dologra, nem véletlenül várom már a telet a hibáról még csak olvastam suzukis körökben, de itt is említik, hogy korántsem örök életű...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
VR6-Fan
veterán
nem örök életű a VW, pedig ezt gondolta, viszont használattól fűggően, kell bennük olajat cserélni!
nyilván aki a 100le-vel országúton jár, soha egy padlógázás kigyorsítása volt annak nem kell túlzottan kapkodnia, aki meg keresztbe akar menni vele/terepezik sűrűbben.
meg ugye az olaj sűrűségével/mennyiségével lehet változtatni a nyomaték elosztást, illetve hogy mikor kapcsoljon.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Újoncka
tag
-
nagyúr
Van itt valakinek RX8-a vagy MX5-e?
while (!sleep) sheep++;
-
Újoncka
tag
Nincsen bajom az F astra-val Ne hogy félreértsetek se a Suzukival!
Csak valahogy az ízlésembe van ami jobban beleférne! Ezért vetődött fel a Rover 214,Civic,Ibiza!Rover az alkatrészek miatt kilőve de seáthoz nem olyan nehéz alkatrészeket találni és jobban tetszik küllemre mint az Astra vagy a suzuki! Viszont azért kérdezek itt is hogy megbízhatóság ügyileg hogy áll a kicsikocsi! És árban sem rosszabb mint a fent említettek!
-
zolikaDB
veterán
Mi a véleményetek egy 7-8 éves Alfa 156 1.9 dízelről? Mennyire megbízható egy olasz dízel? Mire kell figyelni ennél a típusnál?
Vagy esetleg benzin? Annyira gyönyörű ez az autó: [link] -
MPowerPH
félisten
Minek ide a hibrid meg a gáz, ha a nélkül is lehet ilyet?
zolikaDB: Alfa... Bár ezzel a JTS mocival nagyon kevés szaladgál itthon. Megmondom őszintén, még semmi jót vagy rosszat nem hallottam róla.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
shteer
titán
válasz Újoncka #2820 üzenetére
ismerősnek volt ibiza, nem volt vele gond míg a fia bele nem ült
ezek már nem fiatal autók, a kötelezőn túl kopó alkatrészek cseréjével is kell számolni rövid-középtávon, + rohadósat otthagyni ahol van
valóban megkímélt civicre nehéz rátalálni - ami nem gyári külső állapotú, azt húznám is ki a listáról
esetleg corsa, punto, clio? de részemről még mindig F és stift mint reális opció
..szerintem jónak tűnik
-
m3tr0
senior tag
-
nyogo83
senior tag
válasz zolikaDB #2821 üzenetére
Alfának nem a motor a gyengéje...A futómű ami hajlamos viszonylag hamar megadni magát, és eléggé horror áron vannak hozzá alkatrészek,
Amúgy amit linkeltél az pont érdekes egy példány, 8 évesen még talán hihető is lenne kis naívitással a 79k kilométer, de a leírás szerint "A vezérlésben 5-ezer km van(szíj, vízpumpa, feszgörgő, görgő)", sztem 74 ezer km-nél ritkán dobálják ki a vezérműszíjat. -
őstag
válasz nyogo83 #2836 üzenetére
nem csak a km számít hanem a kor is
nem véletlen hogy általában így van megadva a csereperiódus (példa) 5 év/150.000 km
ebből azt kell figyelembe venni amelyik hamarabb bekövetkezik
ez azért elég alap dolog, mindenkinek illene tudnia akinek autója vancryptot minden termékemért elfogadom
-
nyogo83
senior tag
Tisztában vagyok vele, de akkor számolj utána:
Tegyük fel hogy 5 év/120.000 Km a csere periódus.
Megkímélt autó, ezért pl 5 évesen cseréli le mivel nem ment még 120k-t.
De mivel írja hogy 5e km-el ezelőtt volt benne cserélve, így kisakkozható hogy vagy a második 3 éves szíj lett lecserélve, vagy a harmadik...[ Szerkesztve ]
-
azt ugye tudod miért int egymásnak az összes alfás?
mert már reggel találkoztak a szerelőnél
és ezt egy alfa fan-tól hallottamEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
aphra2
aktív tag
válasz nyogo83 #2841 üzenetére
Régeb volt 120k , aztán miután szakadtak a szíjak, levitték talán 90-re már a stílo-nál is.
kisz25: nem jól mondod , az eredeti úgy szól , hogy miért nem köszönnek a renault tulajdonosok egymásnak délután?.... mert reggel már találkoztak a szervizben
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Laraxior
titán
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
nyogo83
senior tag
Az enyémnél 120 a gyári intervallum, az már más tészta hogy 80k-nál kicseréltem, nem akartam megvárni hogy egy 20ezres kiadás "elhalasztása" miatt kócolódjanak össze a szelepek
Amúgy nézegettem Alfákat mikor autót kerestem, gyönyörűek számomra, de nem megvenni nehéz sajnos, hanem fenttartani Valamint a többi hasonló 1.6-os 2.0-es motorokhoz képest szeretnek többet enni.(Csak saját tapasztalat+haverom 156-osa -> 1.6 fiat város: 8-9l, 1.6 alfa 12-13l)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest