Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz Sethdobaloah #169448 üzenetére

    Valamibol engedni kell. 5 evnel fiatalabb autobol automataval ebben a meretben opelt vagy suzukit vennek, meg azok vannak legkozelebb a keretedhez, azok is inkabb a max 4-hez. Talan astrabol lattam egy 2014-est 2,5millioert, de abban 200+ezer km volt. Ha nem baj, hogy idosebb az auto, akkor hibrid toyotat neznek, prius, auris leginkabb, a yaris mar kicsi lesz. Focusbol a turbos benzinesek kaptak hagyomanyos automatat, de azok is inkabb 4-5M kozott vannak, ha egyaltalan felbukkan (es abbol csak a 2015-os facelift utanit vennek).
    Szoval nehezet kerdeztel. Duplakuplungosoknal csak akkor vagj bele, ha van felrerakva legalabb fel milla a 150ezer km kornyeken* aktualis kuplungcserere. Es ebbol meg mindig a vw group dsgjevel jarsz amlegkevesbe szarul, mert ahhhoz legalabb van hatteripar, egy ford powershift vagy fiat-alfa tct, netan hyundai-kia dct kesz anyagi csod, mert leginkabb csak markaszerviz tudja erdemben javitani.

    *hasznalattol fuggoen lehet ez akar mar 100ezernel is, de kibirhatja 200folottig is, mindkettore volt mar pelda, a legtobb 150 korul fogy el.

Új hozzászólás Aktív témák