- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Várható a HyperOS a Poco F3-ra is
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
ph A vállalat sok portékájának közös vonása, hogy a csatlakozóikat túlsó felükre száműző alaplapokat és az óriásira hízott VGA-kat is tárt karokkal várják.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
addikt
Tudnátok mondani kb 3-5m Ft árkategória magasságában lévő jó városi terepjáró kivitelű alternatívákat a BMW X szériája mellé?
-
-
-
-
-
veterán
válasz rbalint88 #165213 üzenetére
"luxy" túlzás, hasonló helyen laksz, nincsenek ómigránsok 3 kilométeres körzetben; magas a helyi kommunális és építményadó, cserébe nálunk valóban jók utak, max. a fekvőrendőrök szivatnak.
Viszont én általánosságban írtam, hogy amerre járok, mindenhol elmegyek.Bitpork - tudom - hogy rendszeresen jár földúton. Neki elfogadom.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz molnarpeter #165209 üzenetére
- Napi szintű munkába járás két város között 2 x 45 km
- Havi egyszer az egész ország átutazása oda + vissza, ezzel együtt gyakori költözködés (sok pakolni való cucc)
- Havi 2-3 alkalommal meredek hegyi, kátyús utakon keresztüli megközelítésKb ilyen igényeknek lenne kitéve.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Citroware #165217 üzenetére
XC90 D5?
Relatív jól fogyaszt, ha AWD, akkor terepen is elboldogul, olyankényelmeslehidalsz, a bele mindent IS elnyel és nem olyan kényes a futóműve, mint a BMW-nek. Cserébe nem néznek tahónak, de mégis van road presence.
Vagy ugyanez V8-cal, ha sok a pénzed, jó a szerelőd és szereted az autókat
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
8th
addikt
-
addikt
Nem feltétlenül, én csak ilyen igényekre ezt feltételeztem, különösen, hogy az a havi 2-3 hegyi nagyon kátyús utakon keresztüli utazás lehet, hogy annál jóval gyakoribb lesz, illetve a sok pakolni való miatt is, mert sokat kellene költözni, és nyilván mindenre az lenne használva, nagybevásárlásra is. És azért további nagy előnye, hogy biztonságérzetet ad.
Ha ilyen igényekre nem ez a kivitel a legmegfelelőbb, akkor jöhet más tipp is, nem muszáj terepjárónak lenni.
[ Szerkesztve ]
-
Darksiders84
aktív tag
Sziasztok két kereskedésben lenne kiszemelt mivel magánszemélyes nincs most olyan jelenleg. Ismeri valaki tapasztalat vélemény róluk Autó Néro Kelenföld Kft Egér út Budaprsi út torkolata a másik Roberto Autó Siófok. Vagy tipp honnan tudnék többet róluk köszönöm.
-
válasz focvis #165216 üzenetére
én is elmegyek i20-al mindenhol, csak folyton leérek vele
Amúgy a városi terepjáró, az inkább a külsőre és az emelt hasra utal, amiért szeretik, hogy sokkal könyebb be és kiszállni, nincs gáz a rossz utakkal, fekvőrendőrökkel és a magas padkákkal, jobb a kilátás a forgalomra, fater 1999-től civic-el nyomult (385e km) és most 60+ már nagyon vágyott egy magasabb autóra, de van 50 év körüli ismerős is aki civicből kuga-ba ült át ugyanez miatt
Mondjuk fater kia sportage-t már túlzásnak érezte civic után, így lett a kia carens.
Itt nálunk nem is feltétlen kell kimenni földútra, Fonyódon a dombon aszfaltúton is le lehet érinteni az elejét (pl. Fonyód Harmatos utcáról befordulsz Trombitás B. utcába, vagy Sándor utcáról a Meredek utca...),
meg van egy csomó szőlőhegy, Kishegy (Blelle), Mohácsi hegy (Tóti), Öreg hegy (Látrány) várdomb (Bboglár) nagyon sok embernek van földje, vagy pincéje, vagy nyaralónak használja, vagy földes, vagy murvás úton tudsz odamenni. És sok tulaj Bp-n lakik, így már összeáll a kép?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Citroware #165221 üzenetére
Ott választanám szét, hogy kell valódi terepes képesség vagy elég egy egyszerűbb 4x4-es hajtás?
Ha előbbi akkor egy Forester (állandó 4wd, LSD) ha elég egy mezei haldexes rendszer (saras-havas épített útnál nem mész ingoványosabb talajra) akkor az Octavia Scout 4x4 felé nézelődnék.
mod:
Esetleg komoly terepeshez még felírnám a torsenes Allroad-ot is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz kisza25 #165226 üzenetére
A 73 éves apámat megértem, hogy magasabb üléspozícióra vágyott.
De nem áll össze a kép , mert 10 éve még jó volt ezekre az utakra az Astra vagy az 5-ös BMW is.
Most a 90% kompenzál valamit a terepjáróval. Szvsz. Autópályán képtelen letakarodni a szélső sávba. Az M7-en Siófokig - túlzás nélkül- több ilyent előzök jobbról, mint balról. (Megijedhetnek, leszarom; húzzanak le / tapossák neki izomból / vagy szokjanak hozzá. Nem villogok, nem indexelek, nem állok bele a fenekébe - ha nem takarodik egyből, megyek jobbról.)**Az (OFF) résszel nem kell egyetérteni; nem kell engem meggyőzni arról, hogy szabálytalan.
[ Szerkesztve ]
-
válasz focvis #165228 üzenetére
eddig szóba sem jött autópálya hanem az, hogy nem érted minek, amit írtál irreleváns, most több a SUV azért tűnik úgy, hogy azok csinálják, de ugyanez lenne bármilyen másik autóban ülne, ez nem az autó hibája
10 éve is ezt vették volna, ha lett volna olcsóért, de nem volt, akkor stiftet vettek, ignis-t, meg sx4-et, meg astrát, most meg vitara+ duster, amúgy 10éve jobbak voltak az utak is, azóta csak romlott az állapotuk[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Citroware #165217 üzenetére
Minél olcsóbb fenntartás szempontjából ha mindkét helyen tudsz tölteni, szerintem sokat lehetne fogni az Outlander hibriddel.
Minél több autó a pénzért szempontból Allroad Quattro, aztán ha jönnek a huplik, megemeled a légrugókkal, vagy mondjuk XC70 D5. Itt már azért kell számolni a fenntartási költségekkel, ha nem akarod lelakni, de utána kell járni
BMW X volt a kiindulópont, azt nem venném Benzinesek nem valami jók, dízelek vezérlése bajos. -
Jakab66[hun]
senior tag
Sziasztok!
Nem tudja valaki véletlen, hogy a K astrába az AGR ülés szettet bármelyik felszereltségi szinthez lehet rendelni, vagy van egy minimum szint amitől lehet? A terv egy Astra Tourer, 1.6 dízellel 110 vagy 136 LE, 6os manuállal. Extrákban nincs nagy elvárás, nem kell gombos indítás, meg sávtartó aszisztens és társai. Ami kell, egy tolató radar, multimedia, navi, 2 zónás digi klíma, és azok az ülések a hosszútávok miatt. Lehet ílyen módon összeválogatni, vagy meg kell venni a magasabb felszereltséget?
Gipsz Jakab
-
Imilenni
addikt
Sziasztok!
Lassan végzek a jogsival, november környékén pedig ha minden jól megy az első autómat szeretném megvásárolni.
Előreláthatólag 350-400e Ft között lesz amit rászánok.
Inkább rövidebb távokon használnám, lehetőleg benzinest szeretnék.
Igazából pár évre venném, az se lenne baj ha a bontóba kerülne 5-6 éven belül tőlem.
Szóval ennyiért mit tudtok ajánlani?
Lehetőleg (persze árhoz képest) legyen dinamikus, igazából szeretném ha régebbi vágású autó lenne, tudjátok '00-'90 közötti akár.Köszönöm a válaszokat.
[ Szerkesztve ]
Press "F" to pay respects.
-
Integrale
veterán
válasz Imilenni #165232 üzenetére
[link]
Ebbol van egy 96-os 1.6-os benzines is 300 korul, nem ordoglakat egyik sem, a benzines eleg fapad, a dizel mar normalisan felszerelt, csak azt a hanyinger konyoklot kell kihajitani belole. Alkatresz Erden tonna szamra van hozza."Bad reklám is reklám too"
-
8th
addikt
válasz Imilenni #165232 üzenetére
Haversrác most vett a csajának három kilóért egy 1.1 benzines Peugeot 206-ot. 2002-es évjárat de a küszöb sarkait leszámítva egy pötty rozsda nincs rajta sehol. A főváros környékén megnéztek 10+ darabot belőle komolyabb rozsda gondja nem volt egynek sem. Budapesti forgalomban hét liter körül eszik városon kívül stabil ötfél úgy, hogy a kiscsajra rendszeresen rá kell szólni, hogy rakja már be ötödikbe. (értsd.: pörgeti mint az állat mert nem hallja a motort ) Alkatrész nem vészes hozzá és rengeteget gyártottak belőle így bontók is tele vannak az alkatrészeivel. Első autónak nem rossz szerintem, és mégsem egy Suzuki Swift.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #165237 üzenetére
A 3 ajtosnak, az 5 ajtos annyira nem all ossze.
"Bad reklám is reklám too"
-
Imilenni
addikt
Köszi a tippeket, a Delta nem is rossz.
VIszont szétnéztem, F Astra, Lancer ('98) és Civic (6.gen)-ről vélemény? Ebben az árban nehéz lenne kifogni belőlük normálisat?
Ahogy olvasgattam a legnagyobb buktató ezekben a rozsda, és a széthajtott motor (civic).Press "F" to pay respects.
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #165240 üzenetére
Ostobák, Golf 3-ból volt Syncro, nagy motor, kis motor stb
Itt viszont minden adott, Dedrából, 155-ből, Temprából volt 4wd, szóval a Type three platformból, Type Two-ból (Tipo, 145, 146, Coupe, GTV) és a Type Two rev. 2-ből (Marea, Bravo, Brava, Multipla) viszont nem, Tye Two rev. 3-ból megint volt (156 CW, Q4)
Pedig egy Multipla 4WD a 20vT motorral elég családbarát lett volna."Bad reklám is reklám too"
-
#94529552
törölt tag
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #165241 üzenetére
ja
en egy HGT Bravot nyektetnek
2.4 20v a FWD 6-s váltóval, torsen sperrel
az nem is lenne egy nagy penz se amúgy az utobbi, fruttiert van hozza cucc
kell hozza egy motohibas HGT, azt zacsko szotyiert lehet venni, annyival is olcsobb
úgysem az a motor lenne benne
ha azt az 1.7t-s vasbalna Thesis-t 9.5sec 100-ra ugrasztja a 2.4 20v szivobenzin motor a 6-s váltóval, akkor a nala kb 500kg-val konnyebb HGT-vel siman 7sec alja, 6sec teteje idot menne kilora, foleg sperrel
mar a 2.0 20v is 8sec volt 5-s váltóval meg a proli open diffiveles nagyon nem kene hozza semmit csinalni
mert a 147 Q2-s valtoja meg a 2.4-s Stilo motor se kifejezetten tul draga dolgok
es minden bolt-on kb, szoggyarinak kinezos lehetne motorter ispont par hete azon dumlagattunk ismivel, hogy ilyen 2.4 20v 6speed gyarilag miert nem volt ebbol?
mert tok adja magat a dolog
306 2.0GTI-6 -bol is volt a 167lovas motor 6-s váltóval ebbol az idoszakbol, nem volt ismeretlen tema a 6-s valto 20 eve setöbb drón kell ;P
-
#94529552
törölt tag
válasz Integrale #165243 üzenetére
Ez így azért merész kijelentés a billentyűzet mellől, mert aki keres az talál. Hogy kinek és melyik a jó vagy nem jó, azt majd átnézi vagy átnézeti élőben aki venni akar. De van itt is egy, meg ezeket is megnézheted, ha érdekel. Van választék, és akkor a hahut meg a többi keresőt és az apróhirdetéseket még meg se néztük.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen