- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Betiltották a Pixel 7-et Japánban
- Magisk
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Apróbb óra érkezik a OnePlustól
Aktív témák
-
-
McKane
senior tag
-
polonic
félisten
-
Kezdő vagyok
őstag
válasz
19870820 #39008 üzenetére
Én ha erre rákattintok:már benne is van a karanténban:
lásd az oldalt:
Download eicar.com to test your anti-virus software
Tehát magáról az oldalról.
A rákattintás után azonnal.
Ha jól tudom,az a lényeg,hogy ugorjon rá,mert ez egy teszt vírus.
De ha rosszul mondom,a többiek úgy is kijavítanak majd. -
12-es csaj
senior tag
válasz
19870820 #38598 üzenetére
Én többször mértem ki/bekapcsolt vírusirtóval; egyszer le is szedtem - utóbbi esetben 200 kilobittel gyorsabb volt a net, de még mindig vészesen karcsú...
Szerk.: Ilyen nincs.
Most, hogy készülök lefeküdni, hirtelen begyorsult. Csekkolom, megvan majdnem az egész szélesség.
Mondom, ilyen ez mindig...
-
-
Imi1981
veterán
válasz
19870820 #38287 üzenetére
Nálam nem csinált fals riasztást.De azt észrevettem hogy többet dolgozik és talán a heurisztikája is érzékenyebb,lehet ezért csinált több téves riasztást neked!De szerintem a detektálása is javult bár nem csináltam összehasonlítást a 2010 és 2011-es között,de úgy éreztem hogy jobb.Csakhát az a gépigény!!
De lehet hogy a gépigény is javulni fog mert a 2010-es is először sokkal jobban terhelte a rendszert és kijött egy két javítás és utána azt vettem észre hogy kisebb lett az erőigénye.
-
válasz
19870820 #38287 üzenetére
Való igaz, hogy a 2010-es KIS/KAV gyorsabb minden tekintetben, mint a 2011-es. Sajnos a 2011-est nagyon elkurták. Főleg a "b" peccss nagyon betett a programnak. Ráadásul a magyar lokalizált változat sem működik rendesen, mert abban is külön elcsesztek egy-két dolgot.