- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Declare #41863 üzenetére
Jól van nem kell fájdítani az ember szívét
A merci az öregé lenne, de van egy alternatíva is: Lexus RS450h Erre egy ismerősünk akarja rábeszélni, ha már autót cserélne. Nemtudom, a mercit ismerjük, a Lexus meg eddig mindig csak álom volt, illetve zsiráf, tetszik-tetszik, de otthonra nem kéne (nem tudom elképzelni). Tény a Lexusban még én is jobban néznék ki, mikor elcsórnám tőle egy körre
-
diablo1984
veterán
válasz
Declare #40873 üzenetére
már van euro6-os matrica is?
jó tudni, már kb 1 éve tervezem, hogy kellene a teherautóra venni matricát, de eddig semmi nem erőltette a dolgot, megállítani sem állítottak meg(kollégát mikor megállították, elkísérték a legközelebbi tüv-höz, hogy ott azonnal vegye meg). ez meg új verda, messziről látszik, hogy hegyilevegőt tol magából kifelé....
-
válasz
Declare #40584 üzenetére
Jó persze, ezt úgy értettem, hogy egy átlag kis magyarnak, mint én, még egy zsemle ára is elborzasztó
Qru: Akkor nem tudtam újat mondani. Az az út szuper, Locarno is, bár Lugano szerintem kicsit szebb, ez viszont szubjektív.
Nem tudtam, hogy ennyi tó van náluk, irigylésre méltó. És hogy van amelyik 300 méter mély
A svájci maffia kedvence lehetett a betoncipő
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Declare #40317 üzenetére
"...talan azert, mert egy szervizbe az megy akinek baja van..."
Ő, szerintem nem csak az, hanem az is, aki megelőzés miatt megy (alias rendszeres szervizmutatvány), feltéve, ha ugyanúgy definiáljuk a 'baja' szó jelentését.
Az eladott példányokhoz képest sok megy vissza állítása szerint. Valóban, nem 10k-nál, de 50-60k km-nél már nem ismeretlen a történet.
(#40318) EQMontoya: +1
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Declare #40309 üzenetére
Szerintem igen, igaz.
Véleményem alapján sikerült részben nekem is egy kicsit hiányosan megfogalmaznom a közölnivalómat, illetve Te sem olvastad teljesen pontosan el a leírtakat. Benzinesre autókra sajnos nem tudok sajnos semmi mondást. Amit írtam, az sem mondás volt, csak az én véleményem. Illetve azt sem írtam le, hogy miért is kell így tenni szerintem. Ebből kiindulva feltétezem, hogy valamit esetleg félreértettél.
Lehetséges, hogy 100e km után sem lesz semmi gondja az autónak, az általam hallottak alapján kb. ilyen futásteljesítmény után jönnek a nyűgök elő az újabb, "általánosabb" BMW-knél (értékesítő ismerős elmondása alapján). És valóban pl. az M4-ről nem volt szó, de 3-as, 5-ös, i3-as típusok tulajdonosaival napi szinten találkoznak és általában komolyabb javítás miatt.
Szóval gondolom, hogy nagyobb valószínűséggel lesz probléma 100e km felett, mint mondjuk 10-15 évvel ezelőtti, hasonló kategóriás járműveknél márkán belül. Illetve még az is gondolom, hogy más márkákhoz képest is nagyobb eséllyel lesz gond egy 1-4 éves bömösnél a saját kategóriáján belül, ugyanakkora futásteljesítmény mellett. Értelemszerűen a fent leírtak mind csak a saját véleményemet tükrözik.
De kéne már egy bimmer, hogy lássam is a gyakorlatot!
-
EQMontoya
veterán
válasz
Declare #40309 üzenetére
Ezzel egyetértek, ez hosszú távon nagyon rossz stratégia szerintem is, de sajnos ez van.
Főleg, hogy az első néhány hiba után egy visszahívással meg lehetne oldani a dolgot: csak a kérdéses alkatrészt cserélik, nem kell megvárni, hogy szétrepüljön az egész motor, százszoros méretű kárt okozva, mint amibe az amúgy gyári hibás alkatrész cseréje kerülne. -
EQMontoya
veterán
válasz
Declare #39754 üzenetére
Tetszik nekem is, főleg ahogy az összkerékhajtást megoldották.
Ugyanakkor nem biztos, hogy kéne. Ahogy Bandi is írta, hétköznapokban túl nyers, kényelmetlen, második autónak pedig tuti, hogy nem 5 ajtóst vennék.
Szóval ha már erős autó, egy Golf GTi vagy Mazda6mps a hétköznapokban jobb, hétvégére meg valami coupe, mondjuk 370z. -
trassher
addikt
válasz
Declare #39559 üzenetére
Miért is? Mi abban a logika, hogy kőfelverődés elleni fólia a motorháztető közepéig tart? Pláne egy lakk fekete autón aminek akkor a motorházteteje mint egy garzon konyhája. Neki ez egy munkaeszköz, kb. ebben él napi 8 órán keresztül. Pont abban a körben mozog ahol megnézik milyen autóval érkezel egy tárgyalásra, hogy néz ki az az autó, milyen óra van a kezeden, stb.
Az, hogy megmondja neki telik rá az miért gond? Nem lopta, nem nyerte. -
válasz
Declare #39553 üzenetére
Komplett minőségi kavicsfólia 800-1000 K Ft, csak az elejére 150+ K Ft. Olcsó anyagból, csak az eleje kb. 80 K Ft. Hát ezért.
A teteje és a tükrök kaptak fekete fóliát - mert zavart a nagy fekete tetőablak. Bónusz, hogy így nem féltem, ha esetleg összemászkálja a nyest / leszarja egy madár, simán rápakolom az autó tetejére a kulcscsomómat, stb.
-
rbalint88
addikt
válasz
Declare #39489 üzenetére
Egyreszt altalanos a muszaki erzek hianya, masreszt az orvos eleg tag fogalom, anesztestol mentoorvosig szeles a paletta. A jomodot meg tegyuk azert idezojelbe, nemtom lattal-e mar 30 ev koruli orvost bentleyvel... Itthon nem nagyon lesz
a sztardokik meg a plasztikos sebeszek mas tema, azoknal van penz lovera. De ismeros dokieknal az megy, hogy neki (surgossegi sebesz, korhazigazgato) neha kell terepre menni, gari lejartakor csereli a corolla verso dizelt, most van neki sorban a harmadik, elotte zafira volt. Felesegenek (haziorvos) 122 lovas tsi golf6 fapad verzio, kb 5-6 evente cserelve. Elotte golf5 volt 1.6 szopobenzin, szinten fapad. Es ok messze messze a magyar atlag felett visznek haza...
-
8th
addikt
válasz
Declare #39200 üzenetére
Egy pályanapnak megvan az a sajátossága, hogy néha forgalomba kerül az ember esetleg belehibázik a körébe. Valószínűleg ez magyarázza azt ha egy gyors autóval valaki feltűnően rossz időt fut. Feltartják, van ilyen.
Amúgy elég szórakoztató amikor fehéren-feketén ott vannak a hivatalos hitelesített köridők és megjelenik egy japánbérenc - nem te - aki személyes sértésnek veszi ha egy német autó pláne ha dízel leveri a csoda totoja "sportkocsit" és elkezdi nagy arccal a magas lóról megmagyarázni, hogy az nem is úgy van ám ahogy. Csak ismételni tudom magam, a stopper márpedig nem hazudik. -
lenko
aktív tag
válasz
Declare #39119 üzenetére
[Jaguar F type R AWD vs Porsche 911 Turbo S - which is fastest? | evo DRAG BATTLE ]
Azért is a JAG kéne.
Hang miatt is, és én még közúton egyet sem láttam, kivéve mikor elhozták a céghez E rendszámmal mikor megjelent itt is.
911-ből többet is láttam már. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #39103 üzenetére
Többféle tréning van, van olyan ahol pont a tempós haladást/koordinálást tanítják. Nyilván nem árt olyan autóval odamenni ami érdemi időn belül felgyorsul 150-160-as tempóra. Szóval pl egy ezres Swifttel nem erőltetném a dolgot.
Mikor voltam tréningen a 170 lovas verdám volt a leggyengébb. Sőt én voltam az egyetlen aki 200 ló alatti autóval odamerészkedett...
-
zolynet
veterán
válasz
Declare #39078 üzenetére
Mindkettőnek van értleme.
2011-óta pályázok egy civic vti-vel. Sosem voltam vezetéstechnikia trainingen, de gondoltam rá hogy jó lenne megtapasztalni egy olyat is.
Pályán ami borzasztóan tud fogyni a benzinnél is jobban az a gumi és a fék. Én általában úgy megyek ki hogy egy tartalék betét szett legyen nálam. Illetve úgy megyek hogy van egy bekoptatott fépbetét szett nálam és ha elfogy ami rajta van akkor csere. Semi slick gumikat használok (r888), amiket ott teszek fel,így azt csak ott gyalulom, a hétköznapi használatos toyo t1r-eket nem.
Anno paradákkal mentem ki, hatalmas élmény volt az is, de aztán nagyon gyorsan kellett valami olyan gumi ami nem taknyol el a 2. körben. Az elsők között volt a futómű amit cseréltem, na arra sem szabad sajnálni a pénzt ha az ember pályázni akar és én már akkor tudtam hogy azt akarok huzamosabban.
Kipróbálni gyári autóval is ki lehet a pályát, hogy mégis hogy megy, meg megrángatni, hogy jön ki kanyarból, stb, arra jó, de sokat körözni nem lesz megfelelő. (pl felforr a fékfolyadék, elfogy a betét, stb)
ATS-el is tervezem hogy majd kinézek egy-két karikára, csak hogy hogy megy.Slovakiaringen is voltam többször, nagyon jó pálya, illetve tavaly kijutotta a Nürburgringre is.
Ha valakit érdekel itt a beszámolója (képek, videó): katt -
válasz
Declare #39078 üzenetére
A napokban volt erről egy poszt Totalcaron, hogy mennyire kopik egy autó a pályán.
Gumi, fékek, minden ami kopó alkatrész jobban kopik.Szerintem egy vezetési tréning többet ér, hiszen ott elmondják mit hogyan csinálj, a pályán egyedül nyílt napon meg inkább csak szórakozás.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #39078 üzenetére
Hát érdemes azzal kezdeni és akkor nem esés-kelés lesz a pályán. Van egy két rossz beidegződés amit nem árt levetkőzni ha az úton akarsz maradni határhelyzetben.
Én ezzel (is) úgy voltam mint az automata váltóval. Amíg nem próbáltam feleslegesnek tartottam.Tomcsi: Ott minden megcsúszik (sín). Kormi is pedig azon nem sz@r gumi van (Conti PC5) meg Bubi is hiába a 4wd.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Declare #38977 üzenetére
csak sarga lampanal, mar azert kezdjen gurulni az autod, mert ha nem, akkor kapsz egy kis figyelmesztetö dudat, hogy mit alszol
.
Az elmúlt egy évben elég sokszor jártam Győrben, ezzel még nem találkoztam, pedig én mindig csak zöldre váltás után indulok el.
Amit viszont észrevettem, hogy hiába megyek én is a belsőben többel, mint a megengedett (50 helyett 60-65), ha megszűnik a szélső sáv, akkor az ott közlekedő teherautó/busz mindig le akar tolni. Személyautókra annyira nem jellemző.Amugy altalaban nem szütymörögnek az emberek az utakon, hanem dinamikus a közlekedes a megyeben
Kivéve Mosonmagyaróvárt.
-
EQMontoya
veterán
válasz
Declare #38973 üzenetére
Persze, ha a seggembe áll, tud gyorsabban menni, de ha 100 méter távolságból annyi idő alatt ért utól, ameddig megelőztem az 5 kamionból álló sort, akkor kivarhatja a 6.-at is, mert elnézve a tempóját, addig kemény egy métert és 20 centit verne rám.
Az nyilván más, ha valaki 200m üres helyre b...ik kihúzódni, azért egy idő után én is villogok, de ha látom, hog az illető ésszerű határok között befejezi a manővert, akkor nem kezdem el levillogni és a seggébe sem állok bele, 20-25km/h sebességkülönbség gyorsan elkopik motorfékkel. Főleg, hogy a kulturáltabbak azért gyorsitanak is előzés közben, ha látják, hogy valaki gyorsan jön hátulról.
-
EQMontoya
veterán
válasz
Declare #38968 üzenetére
Lehetni lehet, persze, de ha valakinél 3km/h-val vagy gyorsabb, és láthatóan ennél sokkal gyorsabb nem is tudsz lenni akkor sem, ha két lábbal nyomod a gázt, akkor miért kell villogni meg beállni 30cm-re a másik hátsójába?
Ha valaki jön 180-nal, akkor még van az a szitu, amikor megértem, hogy villant egyet, mert nem akar lelassítani feltétlenül. De ha a sebességkülönbség marginális, akkor ez tényleg nem más, mint emberkedés.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #38414 üzenetére
Két külön autó amik külön-külön produkálják a leírt jelenségeket.
Hidegnek elég hideg és csak ebben a 30+ fokban produkálja amúgy nem. Bár lehet csak pont most engedte el a gázt és nincs összefüggés.
A másik esetben rögtön hideget fúj csak még nem tapasztaltam ilyet. Olyan mintha egy párakapu lenne ilyen láthatóan párás levegő jön néha.
-
EQMontoya
veterán
válasz
Declare #37185 üzenetére
110 körül van a komplett szett a kocsimhoz (sima EBC tarcsak a greenstuff betetekkel)
Kötve hiszem.
Vigyázz, a fékmesteren szereplő tárcsaár darabár!
Nekem az IS-re kb:
Első tárcsa: ~33/db
Első betét szett (green stuff): ~32kHátsó meg ennek mondjuk a kétharmada.
És persze fékolajat illik ilyenkor cserélni, meg ugye a munkadíj, szóval ez a móka olyan 200 körül áll meg.
-
kalmanchris
tag
válasz
Declare #37162 üzenetére
A venti befúvási sebességével szabályoz. Ha elérte a beallított hőfokot, visszább veszi a fordulatot. Felesleg esetén ki is kapcsol a kompresszor, majd vissza ha a belső hőmérő úgy érzekeli, hogy megnőtt a hőmérséklet. Tudtommal a külső hőmérséklet adataiból is számol még.
-
Skillet
addikt
válasz
Declare #37162 üzenetére
klíma: túl szokták tolni sokan. szerintem az ember tól-ig azért el kell, hogy viselje a hőmérsékletet, minden gond nélkül. télen nálunk nincsen agyonfűtve a lakás. van 20-21 fok max. hibátlan. a fűtött melegtől amúgy is hamarabb ledobom a láncot, mint a normál nyári melegtől.
nyáron is, ha a lakásban van 25-26 fok, még nincs gond. így értelemszerűen, ha klímáznám a lakást, 25 alá tuti nem vinném. minek? autó dettó.
szóval fűtésre és hűtésre is igaz mindez.
de van, aki télen 25 fokra fűti a lakást, nyáron meg 19 fokra klímázza vissza
gratulálok nekik -
zack
nagyúr
válasz
Declare #37101 üzenetére
Nem vészes. Az irodában is jégverem van. Jégveremből jégverembe nincs gáz.
9-10 foknál nagyobb eltérés okozhat gondokat. Tehát 35 fokban nem jó a 21-22. 30 fokban viszont alsó határ.
Mindig a "dús hajába tép a szél" (Varga Miklós-Európa) szól ilyenkor...
Mindenkinél más az ingerküszöb. Klímához is hozzá lehet szokni.
Aki érzékeny, annak óvatosabban kell bánni vele. Ennyi. Én azt szeretem ha minden deres. Valamelyik nap nyitottam az ajtót belülről és amikor megfogtam a kallantyút, majdnem fagyási sérüléseim lettek. -
gzbotii
nagyúr
válasz
Declare #37101 üzenetére
Tényleg béna, G4 klimatronikja is tudja a 16-ot
Amúgy, klímanak nem jo a városi használat? A sok indulás miatt?
Klíma es megfázás: Görögországban meloztam egy nyarat, hotelszobában 24 fokra volt állítva a klíma, kint kb 38 árnyékban. Majd Röhögtek rajtam, hogy itt, ilyen időben, hogy lehet megfázni
-
EQMontoya
veterán
válasz
Declare #37101 üzenetére
baaaaaaah beülni 21 fokos klimas autoba a nyari melegben par percre, a legjobb amit az egezseged erdekeben tehetsz
Mondjuk 30 fokban szerintem is inkább 25-re illik állítani a klímát, de ami tavaly nyáron volt, abban nem lehetett szerintem klíma nélkül megmaradni.
Amikor 35+ fokok voltak, bárhová elindulsz, csatakra izzadsz klíma nélkül. És ez ment hetekig. -
válasz
Declare #36954 üzenetére
Vannak típusok ahol van vissza jelzés pl Zafiraba olyankor villog az izzítás jelző. A mondin én is tudtam mindég, hogy regenerál morgó hang, megnövekedett pillanatnyi fogyi. Amit írtam azért nincs, mert gondozásmentes rendszerként találták ki, de ez csak elméletileg van így.
(#36955) Bozso68 Hát akkor más ötletem nincs, ne foglalkozz vele ameddig nem jönnek a hibakódok.
-
EQMontoya
veterán
válasz
Declare #36962 üzenetére
A fél éves nettó jövedelem verzióval egyetértek.
Gondololj bele, az első évben, mikor megvetted a kocsit, buksz 3-4 milkát. Ami azt jelenti, hogy az évben 4-5 hónapig azért dolgoznál, hogy a garázsban álló autódnak csökkenjen az értéke.TheProb: domestosos vízzel szerintem nyugodtan le lehet mosni, max érzékenyebb műanyagokra, gumikra odafigyelni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Apple iPhone 12 64GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- Beszámítás! Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2020 64GB 4G tablet garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest